Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 – 90920000-2 – Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень (Послуги з дезінсекції – 90921000-9) від НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ "ПОЛТАВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА ІМЕНІ ЮРІЯ КОНДРАТЮКА".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-03-008007-a
Id Tender d98b15cb5e7346158d5b90b9e17fc7ff
План UA-P-2025-09-03-008641-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 03.09.2025 14:06
Остання зміна 17.09.2025 14:49
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
53 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.09.2025 14:06 до 11.09.2025 15:00
Завершено
Період уточнень
з 03.09.2025 14:06
до 08.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.09.2025 14:06
до 08.09.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 11.09.2025 15:00
-
Період уточнень
з 03.09.2025 14:06 до 08.09.2025 00:00
Період оскарження
з 03.09.2025 14:06 до 08.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.09.2025 15:00
Основні параметри
ДК 021:2015 – 90920000-2 – Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень (Послуги з дезінсекції – 90921000-9)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
53 000 грн.
ДК 021:2015 – 90920000-2 – Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень (Послуги з дезінсекції – 90921000-9)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015 – 90920000-2 – Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень (Послуги з дезінсекції – 90921000-9)
Примітки
Обсяг послуг: 2 послуги. Загальна очікувана вартість закупівлі – 53 000,00 грн (П’ятдесят три тисячі грн 00 коп) з ПДВ. Місце надання послуг: за адресою Замовника. Строк надання послуг: протягом 2025 року. Закупівля буде проводитися за рахунок коштів державного бюджету України по КЕКВ 2282, КПКВ 2201160.
Очікувана вартість
53 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
265,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з дезінсекції громадський будинок Гуртожиток № 4 пр. Першотравневий, 27 (1800 м2) – 90921000-9
Код ДК 021:2015
90921000-9 - Послуги з дезінфікування та витравлювання
Кількість
2
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
36011 , Україна, Полтавська область, Полтава, проспект Першотравневий, будинок 24
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник протягом 7-ми робочих днів із дня отримання рахунку та накладної на відпуск товарно-матеріальних цінностей зобов’язаний зареєструвати юридичні й фінансові зобов’язання в ДКСУ та провести оплату у міру виділення йому в установленому законодавством порядку коштів із Державного бюджету України відповідно до планів асигнувань на поточний рік.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СіПіДжі Пест Контрол"
Пропозиція:
50 400 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.09.2025 14:06
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Бережна Алла Юріївна
Електронна пошта
Телефон
380532608733
Сайт:
https://nupp.edu.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
02071100
Повна назва
НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ "ПОЛТАВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА ІМЕНІ ЮРІЯ КОНДРАТЮКА"
Поштовий індекс
36011
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
Полтава
Адреса
проспект Першотравневий, будинок 24
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015 – 90920000-2 – Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень (Послуги з дезінсекції – 90921000-9)
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.09.2025 15:00 по 19.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.09.2025 15:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.09.2025 14:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.09.2025 14:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
В результаті розгляду тендерної пропозиції Учасника № 1 – ТОВ «СіПіДжі Пест Контрол», код ЄДРПОУ 34260155, (надалі – Учасник) та відповідно до пункту 43 Постанови якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. У зв’язку з вищевказаним, НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ «ПОЛТАВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА ІМЕНІ ЮРІЯ КОНДРАТЮКА» вимагає усунути наступні невідповідності в інформації та документах, що подані Учасником в складі тендерної пропозиції, шляхом розміщення необхідної інформації та документів в електронній системі закупівель у встановлений законом строк. 1.1. Перелік виявлених невідповідностей. 1.1.1. Відповідно до підпункту 1.4 пункту 1 Відомості про Учасника Розділу Інші документи (для учасників: юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців) Додатку № 1 Тендерної документації Учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції скановану копію паспорта громадянина України, або інший документ, що посвідчує особу уповноваженої особи Учасника. Учасником не було надано скановану копію паспорта громадянина України, або інший документ, що посвідчує особу уповноваженої особи Учасника. 1.1.2. Відповідно до пункту 9 Відомості про Учасника Розділу Інші документи (для учасників: юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців) Додатку № 1 Тендерної документації Учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції сертифікат на систему управління щодо протидії корупції, згідно з чинними в Україні нормативними документами відповідає вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування». Учасником не було надано сертифікат на систему управління щодо протидії корупції, згідно з чинними в Україні нормативними документами відповідає вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування». 1.1.3. Відповідно до пункту 14 Відомості про Учасника Розділу Інші документи (для учасників: юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців) Додатку № 1 Тендерної документації Учасник процедури закупівлі повинен надати у складі тендерної пропозиції заповнену Тендерну пропозицію, згідно з Додатком 2 тендерної документації. Учасником було надано заповнену Тендерну пропозицію №515 від 10.09.2025 р, але виявлено невідповідність: одиниця виміру, кількість та ціна вказані неправильно (має бути: одиниця виміру - "послуга", кількість - 2). 1.1.4. Відповідно до підпункту 1.1 та підпункту 1.2 пункту 1 Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації, Учасник повинен надати довідку у довільній формі, скріплена підписом уповноваженої посадової особи з зазначенням дати, завірена печаткою Учасника (у разі наявності), про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (не менше одного) протягом останніх двох років, яка має містити: дату та номер договору, відомості про Замовника (назва організації, код ЄДРПОУ та юридична адреса), предмет договору, суму договору, строк дії договору. На підтвердження інформації, вказаній у довідці (п. 1.1), учасник має надати копію вказаного договору(-ів) та лист-відгук в довільній формі щодо кожного аналогічного договору. Учасником було надано у довільній формі, скріплена підписом уповноваженої посадової особи з зазначенням дати, завірена печаткою Учасника (у разі наявності), про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, копію аналогічного договору та лист-відгук в довільній формі щодо аналогічного договору, однак договір укладено у 2022 році, що не відповідає вимогам підпунктів 1.1 та 1.2 пункту 1 Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації щодо наявності досвіду за останні два роки. 1.2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. 1.2.1. Підпункт 1.4 пункту 1 Відомості про Учасника Розділу Інші документи (для учасників: юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців) Додатку № 1 Тендерної документації. 1.2.2. Пункт 9 Відомості про Учасника Розділу Інші документи (для учасників: юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців) Додатку № 1 Тендерної документації. 1.2.3. Пункт 14 Відомості про Учасника Розділу Інші документи (для учасників: юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців) Додатку № 1 Тендерної документації. 1.2.4. Підпункт 1.1 та підпункт 1.2 пункту 1 Таблиці 1 Додатку 1 Тендерної документації. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1.3.1. Копія паспорта громадянина України, або інший документ, що посвідчує особу уповноваженої особи Учасника. 1.3.2. Сертифікат на систему управління щодо протидії корупції, згідно з чинними в Україні нормативними документами відповідає вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування». 1.3.3. Оновлена Тендерна пропозиція, згідно з Додатком 2 тендерної документації. 1.3.4. Довідка у довільній формі, скріплена підписом уповноваженої посадової особи з зазначенням дати, завірена печаткою Учасника (у разі наявності), про наявність досвіду виконання аналогічних договорів (не менше одного) протягом останніх двох років, яка має містити: дату та номер договору, відомості про Замовника (назва організації, код ЄДРПОУ та юридична адреса), предмет договору, суму договору, строк дії договору. На підтвердження інформації, вказаній у довідці, учасник має надати копію вказаного договору(-ів) та лист-відгук в довільній формі щодо кожного аналогічного договору.
Створено
16.09.2025 17:09
Надати до
17.09.2025 17:09
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
53 000 грн.
Період подання пропозицій
до 11.09.2025 15:00
Замовник:
НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ "ПОЛТАВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА ІМЕНІ ЮРІЯ КОНДРАТЮКА"
Контактний телефон:
380532608733
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
53 000 грн.
Період подання пропозицій
до 11.09.2025 15:00
Замовник:
НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ "ПОЛТАВСЬКА ПОЛІТЕХНІКА ІМЕНІ ЮРІЯ КОНДРАТЮКА"
Контактний телефон:
380532608733
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності