Показати схожі тендери

Закупівля Пульти керування відеокамерами від Військова частина 2428.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-03-007404-a
Id Tender cbfa136323e14e9dada43b17351ca131
План UA-P-2025-09-02-015335-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 03.09.2025 13:55
Остання зміна 17.09.2025 16:08
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 318 400 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.09.2025 13:41 до 11.09.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 03.09.2025 13:41
до 08.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.09.2025 13:41
до 08.09.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 12.09.2025 13:26
-
Період уточнень
з 03.09.2025 13:41 до 08.09.2025 00:00
Період оскарження
з 03.09.2025 13:41 до 08.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 12.09.2025 13:26
Основні параметри
Пульти керування відеокамерами
* будь-яке посилання на торгову марку або виробника слід читати зі словами «або еквівалент»
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
2 318 400 грн.
Пульти керування відеокамерами
Назва предмета закупівлі
Пульти керування відеокамерами
Очікувана вартість
2 318 400 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
23184,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
12.09.2025 13:03
Закінчення аукціону
12.09.2025 13:26
Позиція
Опис предмета закупівлі
Пульти керування відеокамерами
Код ДК 021:2015
32232000-8 - Обладнання для відеоконференцій
Кількість
276
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Київська область, Київ
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
4.1. Оплата Товару проводиться у національній валюті України. 4.2. Платником та одержувачем товару за цим Договором є Покупець. 4.3. Розрахунок за Товар здійснюється Покупцем лише після його фактичного отримання Покупцем та за дійсний отриманий обсяг товару належної якості на підставі належним чином оформлених та підписаних Сторонами рахунків (рахунків-фактур) та видаткових накладних Продавця впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання Товару та відповідних документів, які є підставою для оплати, шляхом перерахування коштів на банківський рахунок Продавця. 4.4. Датою оплати поставленого Продавцем товару за Договором вважається дата списання коштів з реєстраційного рахунка Покупця. 4.5. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування даної закупівлі товару на реєстраційний рахунок Покупця. 4.6. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у Покупця тільки у разі наявності в нього відповідних бюджетних асигнувань. 4.7. Покупець на власний розсуд має право зменшувати обсяги закупівлі залежно від реальних потреб та фінансування його видатків. У такому разі Сторони вносять відповідні зміни до цього Договору. 4.8. Товар, що поставляється Продавцем, оплачується Покупцем за ціною відповідно до Специфікації.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ГЛІНСЬКИЙ АНТОН АНАТОЛІЙОВИЧ"
Пропозиція:
1 725 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЛІНТУ"
Пропозиція:
2 238 360 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 12.09.2025 13:03
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дуфинець Неля Іванівна
Електронна пошта
Телефон
380442397513
Замовник
ЄДРПОУ
14321469
Повна назва
Військова частина 2428
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Пульти керування відеокамерами
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.09.2025 13:26 по 20.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.09.2025 13:26
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.09.2025 13:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.09.2025 13:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Відповідно до підпункту 1.2. пункту 1 розділу 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 1 до Тендерної документації, міститься вимога наступного змісту: «На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - не менше 1 копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), - копії/ю документів/у на підтвердження повного виконання не менше ніж одного договору зазначеного в наданій Учасником довідці (видаткові накладні, тощо). Інформація може надаватися про частково виконаний договір, дія, якого не закінчена, в разі, якщо учасник здійснює свою діяльність менше року. Аналогічний договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця та без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. В такому випадку Учасник надає лист-відгук від підприємства, для якого здійснювалась поставка аналогічного товару, що підтверджує досвід та добросовісне виконання аналогічного договору, наведено Учасником в довідці.». 2. На виконання вимоги розділу 1 «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 1 до Тендерної документації Учасником було завантажено в електронну систему довідку про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, Вихідний №:110-119 від 10.09.2025, копію договору постачання № Г-176 від 18.11.2024 з державною установою «Дніпровська установа виконання покарань (№ 4) з додатком, проте копії/ю документів/у на підтвердження повного виконання вищевказаного договору, зазначеної в наданій Учасником довідці (видаткові накладні, тощо) не має. 3. Учаснику необхідно завантажити в електронну систему закупівель копії/ю документів/у на підтвердження повного виконання договору постачання № Г-176 від 18.11.2024 з державною установою «Дніпровська установа виконання покарань (№ 4), зазначеного в наданій Учасником довідці (видаткові накладні, тощо).
Створено
17.09.2025 14:43
Надати до
18.09.2025 14:43
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
2 318 400 грн.
Період подання пропозицій
до 11.09.2025 09:00
Замовник:
Військова частина 2428
Контактний телефон:
380442397513
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
2 318 400 грн.
Період подання пропозицій
до 11.09.2025 09:00
Замовник:
Військова частина 2428
Контактний телефон:
380442397513
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності