Показати схожі тендери

Закупівля Послуги по заміні та тонування автомобільного вітрового скла на автомобілі Renault Duster, VF1HJD40265955118 від ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 1492.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-03-005639-a
Id Tender 8a346aee06e8449ca0676587f907956b
План UA-P-2025-09-03-006769-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 03.09.2025 12:12
Остання зміна 15.09.2025 11:48
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
9 330 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.09.2025 12:12 до 11.09.2025 13:00
Завершено
Період уточнень
з 03.09.2025 12:12
до 08.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.09.2025 12:12
до 08.09.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 11.09.2025 13:00
-
Період уточнень
з 03.09.2025 12:12 до 08.09.2025 00:00
Період оскарження
з 03.09.2025 12:12 до 08.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.09.2025 13:00
Основні параметри
Послуги по заміні та тонування автомобільного вітрового скла на автомобілі Renault Duster, VF1HJD40265955118
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
9 330 грн.
Послуги по заміні та тонування автомобільного вітрового скла на автомобілі Renault Duster, VF1HJD40265955118
Назва предмета закупівлі
Послуги по заміні та тонування автомобільного вітрового скла на автомобілі Renault Duster, VF1HJD40265955118
Очікувана вартість
9 330 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
46,65
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 1 (послуга)
Заміна вітрового автоскла
Опис предмета закупівлі
Заміна вітрового автоскла
Код ДК 021:2015
50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №2 1 (послуга)
Тонування вітрового автоскла
Опис предмета закупівлі
Тонування вітрового автоскла
Код ДК 021:2015
50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "АВТОСКЛО ГРУП"
Пропозиція:
9 330 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.09.2025 12:12
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Базькова Оксана Анатоліївна
Електронна пошта
Телефон
380679630857
Сайт:
http://dpsu.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
14321475
Повна назва
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 1492
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги по заміні та тонування автомобільного вітрового скла на автомобілі Renault Duster, VF1HJD40265955118
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.09.2025 13:00 по 19.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.09.2025 13:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.09.2025 12:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.09.2025 12:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: Не надано довідку відповідно до вимог зазначених у ТД. Умови: Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру Для усунення невідповідностей необхідно: Виконати вимогу згідно умов передбачених тендерною документацією п.4.2 Додаток 1 та п. 3 Додаток 4 ТД. Перелік виявлених невідповідностей: Не надано довідку відповідно до вимог зазначених у ТД. Умови: Довідка в довільній формі, яка містить відомості про учасника, зокрема: найменування учасника, керівництва, місця знаходження, банківських реквізитів, інформації про оподаткування. Для усунення невідповідностей необхідно: Виконати вимогу згідно умов передбачених тендерною документацією п.1 Розділ 3, п.4 Додаток 1(таблиця 4) та п. 3 Додаток 4 ТД. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником не надано лист-згоду з проєктом договору згідно ТД. Умови: Надати лист-згоду з проєктом договору та заповнений проект договору згідно умов передбачених Додатком 3 до тендерної документації. Для усунення невідповідностей необхідно: Виконати вимогу п. 5 Додатку 4 ТД. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано файли: «Проєкт договору 1,2,3,4,5.png», що не відповідають вимогам зазначених в ТД., а саме: кожну сторінку не засвідчено написом «З умовами договору згідні», підписом уповноваженої особи із зазначенням посади, прізвища та ініціалів, не скріплено печаткою (у разі її використання), а такаож відсутній Додаток №1 проєкту договору Умови: Учасник вносить в проєкт Договору власні реквізити (без зазначення цінових показників), кожну сторінку засвідчує написом «З умовами договору згідні», підписом уповноваженої особи із зазначенням посади, прізвища та ініціалів, скріплює печаткою (у разі її використання) та завантажує у складі тендерної пропозиції. Для усунення невідповідностей необхідно: Виконати вимогу згідно умов передбачених тендерною документацією п.1 Розділ 3, Додаток 3 та п. 5 Додаток 4 ТД. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник надав документи, які не відповідають вимогам ТД (- Договір № 02/01 від02 січня 2020 року. Строк дії до 31 грудня 2020 року на підтвердження надано акти 2024 року без зазначення згідно якого договору; - Договір № 984-23 від 11.12.2023 року надано не в повному обсязі (відсутня частина договору та його додатки, а також підтверджуючі документи про його виконання); Умови: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 3.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 3.1.1. довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Аналогічним вважається договір на поставку аналогічного товару, що відповідає предмету закупівлі та документів, що підтверджують його повне виконання. Аналогічним договором в рамках цієї закупівлі вважається договір, предмет якого становить товар аналогічний до предмету закупівлі 3.1.2. зазначений договір в довідці повинен бути виконаний в повному обсязі, 3.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання зазначеного договору в Довідці. Для усунення невідповідностей необхідно: Виконати вимогу згідно умов передбачених тендерною документацією п.1 Додаток 1 та п. 1 Додаток 4 ТД. Перелік виявлених невідповідностей: Не надано статут відповідно до вимог зазначених у ТД. Умови: Статут учасника (діюча редакція) або опис документів, що надаються державному реєстратору для проведення реєстраційної дії із кодом доступу до результатів надання адміністративних послуг, за яким існує можливість переглянути електронну версію статуту (у разі проведення реєстраційної дії щодо статуту після 01.01.2016), або інший установчий документ учасника (за наявності). У разі якщо учасник діє на підставі модельного статуту – надати рішення учасників товариства (загальних зборів або іншого уповноваженого органу учасника), в якому зазначені відомості про провадження діяльності на основі модельного статуту. Для усунення невідповідностей необхідно: Виконати вимогу згідно умов передбачених тендерною документацією п.1 Розділ 3 та п. 6 Додаток 4 ТД. Перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано файл: «не резидент.png», що містить не повну інформацію відповідно до вимог зазначених у ТД. Умови: Інформацію в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі не є юридичною особою – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран державної форми власності, юридичною особою, створеною та/або зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, та/або юридичною особою, кінцевим бенефіціарним власником (власником) якої є резидент (резиденти) Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, або фізичною особою (фізичною особою – підприємцем) – резидентом Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, або є суб’єктом господарювання, що здійснює продаж товарів, робіт, послуг походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів, робіт та послуг, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”). Для усунення невідповідностей необхідно: Виконати вимогу згідно умов передбачених тендерною документацією п.1 Розділ 3, Додаток 1 (таблиця 4) п.5 та п. 3 Додаток 4 ТД.
Створено
15.09.2025 11:48
Надати до
16.09.2025 11:48
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
9 330 грн.
Період подання пропозицій
до 11.09.2025 13:00
Замовник:
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 1492
Контактний телефон:
380679630857
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
9 330 грн.
Період подання пропозицій
до 11.09.2025 13:00
Замовник:
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 1492
Контактний телефон:
380679630857
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності