Обгрунтування використання процедури
ОБҐРУНТУВАННЯ ПІДСТАВИ
для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами) (далі - Особливості)
1. Найменування замовника. Комунальне підрядне спеціалізоване підприємство по ремонту і будівництву автошляхів м. Харкова «ШЛЯХРЕМБУД
2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; категорія замовника. 03359182; юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
3. Місцезнаходження замовника. вул. Москалівська, буд. 20, Харківська область,
м. Харків, 61004
4. Вид предмета закупівлі. Товари
5. Назва предмета закупівлі. Подрібнювачі деревини, деревоподрібнююча машина, подрібнювач пнів
6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). (ДК 021:2015: 34390000-7 Приладдя до тракторів)
7. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. 1 послуга
8. Місце поставки товарів або виконання робіт чи надання послуг. 61004, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Кульчицького, 9.
9. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. з 02 вересня 2025 р. до 15 вересня 2025 р.
10. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Розрахунки за поставлений Товар здійснюються Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника, на підставі видаткової накладної протягом 90 (дев’яносто) календарних днів з моменту поставки відповідної партії товару, при наявності фінансування.
11. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю.
ВИРОБНИЧИЙ КООПЕРАТИВ «РАЙДУГА».
12. Ідентифікаційний код в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань або реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті) суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю. 21245668
13. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю 61052, Україна, Харківська обл., місто Харків, вулиця Конєва, будинок, 4, інше, 9.
14. Ціна (сума) договору про закупівлю. 6 261 000,00 грн. (шість мільйонів двісті шістдесят одна тисяча гривень 00 копійок).
15. Підстава для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі- Особливості) - підпункт 4 пункту 13 Особливостей, а саме: «Існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником».
16. Обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей.
Відповідно до підпункт 4 пункту 13 Особливостей Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, закупівлі послуг, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
У зв’язку з тим, що 12-13 липня 2025 року у місті Харкові сталося небезпечно метеорологічне явище 1 рівня небезпеки (колір жовтий), на території Харківської міської територіальної громади було пошкоджено значну кількість дерев та гілок різних розмірів, покрівлі та фасади будівель, вибито скло вікон, у тому числі на рухомому складі громадського транспорту, також зареєстровано 37 випадків обриву контактної мережі трамваїв та тролейбусів. Заблоковано рух громадського автомобільного та електричного транспорту, знеструмлено 5 тягових підстанцій та пошкоджено транспортну інфраструктуру міста, у тому числі зупинки громадського транспорту, світлофорні об’єкти, знакі дорожнього руху тощо.
В період ліквідації наслідків небезпечного метеорологічного явища 1 рівня небезпеки підприємством вивезено до місць тимчасового складування більше 8000 метрів кубічних гілок та дерев.
Але у теперішний час існує пожежна загроза на місцях тимчасового складування гілок та дерев.
Тому, керівництвом підприємства прийнято рішення щодо подрібнення гілок та дерев з подальшої їх утилізацією.
Для виконання невідкладних робіт (ураховуючи нагальну потребу) на об’єктах житлово- комунального господарства Харківської міської територіальної громади, спричинених надзвичайними подіями, які виникли унаслідок небезпечного метеорологічного явища, на виконання протокольних рішень від 15 липня 2025 № 14 та від 20 серпня 2025 року позачергового засідання міської комісії з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій виконавчого комітету Харківської міської ради, існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі подрібнювачів деревини, деревоподрібнюючої машини подрібнювача пнів, у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу.
З урахуванням викладеного, уповноваженою особою було прийнято рішення згідно з положеннями підпункту4 пункту 13 Особливостей та положень чинного законодавства здійснити закупівлю : «Подрібнювачі деревини, деревоподрібнююча машина, подрібнювач пнів (ДК 021:2015: ДК 021:2015: 34390000-7 Приладдя до тракторів) шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу.