Показати схожі тендери

Закупівля Послуги зі страхування від нещасних випадків від Ренійська філія ДП "АМПУ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-03-004909-a
Id Tender 336f5f0158b046e58dd87ca985c361ef
План UA-P-2024-09-20-001498-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 03.09.2025 11:45
Остання зміна 21.10.2025 15:12
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
18 713.33 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.09.2025 11:44 до 11.09.2025 18:00
Завершено
Період уточнень
з 03.09.2025 11:44
до 08.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.09.2025 11:44
до 08.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 12.09.2025 13:00
до 09.10.2025 08:11
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.09.2025 11:50
до 15.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 09.10.2025 08:11
до 21.10.2025 15:12
Період уточнень
з 03.09.2025 11:44 до 08.09.2025 00:00
Період оскарження
з 03.09.2025 11:44 до 08.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 12.09.2025 13:00 до 09.10.2025 08:11
Період кваліфікації
з 12.09.2025 13:00 до 09.10.2025 08:11
Основні параметри
Послуги зі страхування від нещасних випадків
Страхові послуги за кодом CPV за ДК 021:2015 66510000-8 (Послуги зі страхування від нещасних випадків)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
18 713.33 грн.
Послуги зі страхування від нещасних випадків
Назва предмета закупівлі
Послуги зі страхування від нещасних випадків
Очікувана вартість
18 713.33 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
93,57
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
12.09.2025 12:37
Закінчення аукціону
12.09.2025 13:00
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги зі страхування від нещасних випадків
Код ДК 021:2015
66512100-3 - Послуги зі страхування від нещасних випадків
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання з
05.12.2025 00:00
Дата постачання по
04.12.2026 00:00
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Страховий платіж сплачується шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Страхувальника протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати отримання Страхувальником рахунку Страховика, акту наданих послуг та на підставі підписаного Сторонами Договору.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПрАТ "Страхова Компанія "УЛЬТРА АЛЬЯНС"
Пропозиція:
9 911 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АКЦІОНЕРНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ОРАНТА"
Пропозиція:
9 912 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 12.09.2025 12:37
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.09.2025 11:45
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Бондаренко Марина Дмитрівна
Електронна пошта
Телефон
380484043308
Замовник
ЄДРПОУ
38728465
Повна назва
Ренійська філія ДП "АМПУ"
Поштовий індекс
68802
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Рені
Адреса
ВУЛИЦЯ ДУНАЙСЬКА, будинок 188
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги зі страхування від нещасних випадків
Період вимог/скарг з 17.09.2025 11:50 по 23.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.09.2025 13:00 по 20.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
1. Визначити учасника ПрАТ "Страхова Компанія "УЛЬТРА АЛЬЯНС" переможцем Закупівлі. 2. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем Закупівлі, а саме учасником ПрАТ "Страхова Компанія "УЛЬТРА АЛЬЯНС". 3. Оприлюднити рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем Закупівлі, а саме учасником ПрАТ "Страхова Компанія "УЛЬТРА АЛЬЯНС", в електронній системі закупівель.
Документи кваліфікації
17.09.2025 11:50
Довідка НАЗК
17.09.2025 11:50
Повідомлення про рішення
12.09.2025 13:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.09.2025 11:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.09.2025 11:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
12.09.2025 13:00
Надати до
16.09.2025 00:00
Період вимог/скарг з 07.10.2025 14:50 по 13.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 03.10.2025 09:12 по 11.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю
Зміст
1. Відхилити тендерну пропозицію Учасника-переможця. 2. Оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника-переможця в електронній системі закупівель.
Документи кваліфікації
07.10.2025 14:50
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
03.10.2025 09:12
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.09.2025 11:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.09.2025 11:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
03.10.2025 09:12
Надати до
07.10.2025 00:00
Період вимог/скарг з 09.10.2025 08:11 по 15.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.10.2025 14:50 по 15.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
1. Визначити учасника ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АКЦІОНЕРНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ОРАНТА" переможцем Закупівлі. 2. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем Закупівлі, а саме учасником ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АКЦІОНЕРНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ОРАНТА". 3. Оприлюднити рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем Закупівлі, а саме учасником ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АКЦІОНЕРНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ОРАНТА", в електронній системі закупівель.
Документи кваліфікації
09.10.2025 08:11
Довідка НАЗК
09.10.2025 08:11
Повідомлення про рішення
07.10.2025 14:54
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.09.2025 11:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.09.2025 11:44
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Уповноваженою особою під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлені невідповідності в документах, поданих учасником в складі тендерної пропозиції, а саме: наданий лист-згода на обробку персональних даних не відповідає формі, наведеної у тендерній документації, чим порушено вимогу пункту 12.5. Керуючись пунктом 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178, з метою усунення виявлених невідповідностей, повідомляємо про необхідність надати замовнику шляхом завантаження в електронну систему закупівель вищевказаного документу
Створено
07.10.2025 15:17
Надати до
08.10.2025 15:17
Угоди
UA-2025-09-03-004909-a-a2
Підписаний і діє
Номер
112-В-РЕФ-25
9 912 грн.
9 912 грн.
Без ПДВ
Підписано
21.10.2025
Строк дії договору з
05.12.2025
по
04.12.2026
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги зі страхування від нещасних випадків
Номенклатура
Послуги зі страхування від нещасних випадків
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 4 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Ренійська філія ДП "АМПУ"
Повна назва
Ренійська філія ДП "АМПУ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38728465

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АКЦІОНЕРНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ОРАНТА"
Повна назва
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АКЦІОНЕРНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ОРАНТА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00034186

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
21.10.2025 15:12
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
18 713.33 грн.
Період подання пропозицій
до 11.09.2025 18:00
Замовник:
Ренійська філія ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380484043308
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
18 713.33 грн.
Період подання пропозицій
до 11.09.2025 18:00
Замовник:
Ренійська філія ДП "АМПУ"
Контактний телефон:
380484043308
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності