Показати схожі тендери
Закупівля Роботи: «Капітальний ремонт приміщень хіміотерапевтичного відділення радіологічного корпусу КП «Рівненський обласний протипухлинний центр» Рівненської обласної ради за адресою: м. Рівне, вул. Олександра Олеся, 12 Б» згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код 45450000-6 ? Інші завершальні будівельні роботи від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІВНЕНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПРОТИПУХЛИННИЙ ЦЕНТР" РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-03-004370-a
Id Tender 1e7c730b205341c0addb0fbbb909e104
План UA-P-2025-09-03-005174-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 03.09.2025 11:36
Остання зміна 24.11.2025 12:53
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
34 879 207.2 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.09.2025 11:36 до 22.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 03.09.2025 11:36
до 19.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.09.2025 11:36
до 19.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.09.2025 13:36
до 25.09.2025 13:41
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 24.09.2025 14:54
до 01.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 25.09.2025 13:41
до 24.11.2025 12:53
Період уточнень
з 03.09.2025 11:36 до 19.09.2025 00:00
Період оскарження
з 03.09.2025 11:36 до 19.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 22.09.2025 13:36 до 25.09.2025 13:41
Період кваліфікації
з 22.09.2025 13:36 до 25.09.2025 13:41
Основні параметри
Роботи: «Капітальний ремонт приміщень хіміотерапевтичного відділення радіологічного корпусу КП «Рівненський обласний протипухлинний центр» Рівненської обласної ради за адресою: м. Рівне, вул. Олександра Олеся, 12 Б» згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код 45450000-6 ? Інші завершальні будівельні роботи
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
34 879 207.2 грн.
Роботи: «Капітальний ремонт приміщень хіміотерапевтичного відділення радіологічного корпусу КП «Рівненський обласний протипухлинний центр» Рівненської обласної ради за адресою: м. Рівне, вул. Олександра Олеся, 12 Б» згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код 45450000-6 ? Інші завершальні будівельні роботи
Назва предмета закупівлі
Роботи: «Капітальний ремонт приміщень хіміотерапевтичного відділення радіологічного корпусу КП «Рівненський обласний протипухлинний центр» Рівненської обласної ради за адресою: м. Рівне, вул. Олександра Олеся, 12 Б» згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код 45450000-6 ? Інші завершальні будівельні роботи
Очікувана вартість
34 879 207.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
348792,07
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
40 000
Аукціон
Cтарт аукціону
22.09.2025 13:13
Закінчення аукціону
22.09.2025 13:36
Позиція
Опис предмета закупівлі
Роботи: «Капітальний ремонт приміщень хіміотерапевтичного відділення радіологічного корпусу КП «Рівненський обласний протипухлинний центр» Рівненської обласної ради за адресою: м. Рівне, вул. Олександра Олеся, 12 Б» згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код 45450000-6 ? Інші завершальні будівельні роботи
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Аванс
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 70,0 %
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ ОЛЕНВІТ
Пропозиція:
34 849 657.2 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД СІТІ РІВНЕ"
Пропозиція:
33 347 461.7 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 22.09.2025 13:13
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
17.09.2025 11:23
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Мартинюк Іванна
Електронна пошта
Телефон
380979913744
Замовник
ЄДРПОУ
02000205
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІВНЕНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПРОТИПУХЛИННИЙ ЦЕНТР" РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Поштовий індекс
33010
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
Рівне
Адреса
вул.Олександра Олеся, будинок 12Б
Кваліфікація
Лот № 1 Роботи: «Капітальний ремонт приміщень хіміотерапевтичного відділення радіологічного корпусу КП «Рівненський обласний протипухлинний центр» Рівненської обласної ради за адресою: м. Рівне, вул. Олександра Олеся, 12 Б» згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код 45450000-6 ? Інші завершальні будівельні роботи
Період вимог/скарг з 24.09.2025 14:54 по 30.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.09.2025 13:36 по 30.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Документи кваліфікації
24.09.2025 14:54
Повідомлення про рішення
22.09.2025 13:36
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.09.2025 11:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.09.2025 11:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 25.09.2025 13:41 по 01.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 24.09.2025 14:54 по 02.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
25.09.2025 13:41
Довідка НАЗК
25.09.2025 13:41
Повідомлення про рішення
24.09.2025 14:57
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-09-03-004370-a-c1
Підписаний і діє
Номер
360-25
34 849 657.2 грн.
29 041 381 грн.
З ПДВ
Підписано
24.11.2025
Строк дії договору з
24.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Роботи: «Капітальний ремонт приміщень хіміотерапевтичного відділення радіологічного корпусу КП «Рівненський обласний протипухлинний центр» Рівненської обласної ради за адресою: м. Рівне, вул. Олександра Олеся, 12 Б» згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код 45450000-6 ? Інші завершальні будівельні роботи
Номенклатура
Роботи: «Капітальний ремонт приміщень хіміотерапевтичного відділення радіологічного корпусу КП «Рівненський обласний протипухлинний центр» Рівненської обласної ради за адресою: м. Рівне, вул. Олександра Олеся, 12 Б» згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код 45450000-6 ? Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІВНЕНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПРОТИПУХЛИННИЙ ЦЕНТР" РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІВНЕНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПРОТИПУХЛИННИЙ ЦЕНТР" РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02000205

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ ОЛЕНВІТ
Повна назва
ТОВ ОЛЕНВІТ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42142186

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-23-000022
Дата створення проекту
23.10.2025 10:56
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
23.10.2025 12:13
Дата публікації висновку про результати
11.11.2025 17:59
Дата завершення усунення порушень
15.11.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
14.11.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 22.10.2025 Київ № 283 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 13 UA-2025-09-03-004370-a 03.09.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
22.10.2025 00:00
Документи рішення
23.10.2025 12:13
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 10 листопада 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунальної корпорації «Рівненський обласний протипухлинний центр» Рівненської обласної ради» (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи із публічних закупівель від 17 вересня 2025 року б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «БУД СІТІ РІВНЕ» (далі – ТОВ «БУД СІТІ РІВНЕ») та товариства з обмеженою відповідальністю «ОЛНЕВІТ» (далі – ТОВ «ОЛНЕВІТ»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 24 вересня 2025 року №143 та від 25 вересня 2025 року №145, повідомлення про намір укласти договір від 25 вересня 2025 року, пояснення та документи, отримані 30 жовтня 2025 року та 07 листопада 2025 року на запити Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «БУД СІТІ РІВНЕ» та ТОВ «ОЛНЕВІТ» – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
10.11.2025 00:00
Дата публікації
11.11.2025 17:59
Документи висновку
11.11.2025 17:59
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Роботи: «Капітальний ремонт приміщень хіміотерапевтичного відділення радіологічного корпусу КП «Рівненський обласний протипухлинний центр» Рівненської обласної ради за адресою: м. Рівне, вул. Олександра Олеся, 12 Б» згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код 45450000-6 ? Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-03-004370-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).и 1 . Надати інформацію та відповідні документи (кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). 3. Надати інформацію та відповідні документи, щодо укладення договору про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі. У разі продовження строку для укладання договору надати обґрунтоване документальне підтвердження. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
27.10.2025 11:05
Орган перевірки
31.10.2025 00:00
Документи повідомлення
27.10.2025 11:05
-
Відповідь
Про надання пояснень на запит
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом закупівлі Роботи: «Капітальний ремонт приміщень хіміотерапевтичного відділення радіологічного корпусу КП «Рівненський обласний протипухлинний центр» Рівненської обласної ради за адресою: м. Рівне, вул. Олександра Олеся, 12 Б» згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код 45450000-6 ? Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-03-004370-a) Комунальне підприємство «Рівненський обласний протипухлинний центр» Рівненської обласної ради (далі — Замовник) в порядку частини п’ятої статті 8 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі — Закон) надає пояснення на порушені запитання у запиті Державної аудиторської служби України. Розглянувши запит Державної аудиторської служби України «Про надання пояснень» щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу Закупівлі, надаємо наступні пояснення (інформацію та підтвердні документи (що додаються) наступного змісту: 1. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик, визначення очікуваної вартості предмета закупівлі «Роботи: «Капітальний ремонт приміщень хіміотерапевтичного відділення радіологічного корпусу КП «Рівненський обласний протипухлинний центр» Рівненської обласної ради за адресою: м. Рівне, вул. Олександра Олеся, 12 Б» згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код 45450000-6 ? Інші завершальні будівельні роботи здійснено у порядку встановленому п.4 Розділу ІII «Методи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275 (зі змінами), зокрема з урахуванням видів та обсягів робіт, що планується закупити, згідно наказу Міністерства розвитку громад на території України №281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» та на підставі проектно-кошторисної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт приміщень хіміотерапевтичного відділення радіологічного корпусу КП «Рівненський обласний протипухлинний центр» Рівненської обласної ради за адресою: м. Рівне, вул. Олександра Олеся, 12 Б» згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код 45450000-6 ? Інші завершальні будівельні роботи», затвердженої наказом директора КП “РОПЦ” №124/1-од від 04.08.2025 року (скан-копія додається) За наслідками проведення експертизи проектно-кошторисної документації отримано Експертний звіт (Позитивний) № 18-0068/01-25 від 25.07.2025 року, що містить техніко-економічні показники об’єкта (скан-копія додається). Очікувана вартість закупівлі обрахована на основі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва. 2. Керуючись вимогами Постанови “Про ефективне використання державних коштів” від 11.10.2016 р. № 710 Замовник не є розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктом господарювання державного сектору економіки, тому обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі не було розміщено на сторінці веб-сайту. 3. Щодо укладення договору про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі слід відмітити, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей. Відповідно до абзацу 1 частини 15 статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі” за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції Замовником було визначено ТОВ “ОЛЕНВІТ” переможцем процедури закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Згідно з пунктом 49 Особливостей рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та цього пункту. Згідно абзацу 3 пунктом 49 Особливостей з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Відповідно до абзацу 4 пункту 49 Особливостей Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів. Станом на дату підписання договору - 10 жовтня 2025 року особи які мають право першого підпису (директор КП “РОПЦ”, медичний директор КП “РОПЦ”) були відсутні. У зв'язку з відсутністю підписантів, було прийнято рішення про продовження строку для укладання договору по Закупівлі відповідно до абзацу 4 пункту 49 Особливостей (скан-копії наказу “Про надання права підпису” №114-од від 05.11.2024 року, наказу “Про надання щорічної відпустки працівникам” №292-вп від 24.09.2025 року, наказу “Про відрядження директора центру” №117-вд від 09.10.2025 року додаються).
Рішеня
30.10.2025 11:21
Замовник
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Роботи: «Капітальний ремонт приміщень хіміотерапевтичного відділення радіологічного корпусу КП «Рівненський обласний протипухлинний центр» Рівненської обласної ради за адресою: м. Рівне, вул. Олександра Олеся, 12 Б» згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код 45450000-6 ? Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-03-004370-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації) та документів: 1. Щодо виконання учасником ТОВ «ОЛЕНВІТ» вимог пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації у частині документального підтвердження походження товару згідно зі специфікацією: сертифікати якості, сертифікати відповідності (вказати номер сторінки(-ок) та назву файлу). 2. Щодо виконання учасником ТОВ «ОЛЕНВІТ» вимог пункту 3.1 Додатку 9 до Тендерної документації у частині надання технічної СПЕЦИФІКАЦІЇ, СКЛАДЕНОЇ УЧАСНИКОМ згідно з Додатком 1 до тендерної документації (вказати номер сторінки(-ок) та назву файлу). У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
04.11.2025 12:21
Орган перевірки
08.11.2025 00:00
Документи повідомлення
04.11.2025 12:21
-
Відповідь
Пояснення на запит
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом закупівлі Роботи: «Капітальний ремонт приміщень хіміотерапевтичного відділення радіологічного корпусу КП «Рівненський обласний протипухлинний центр» Рівненської обласної ради за адресою: м. Рівне, вул. Олександра Олеся, 12 Б» згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код 45450000-6 ? Інші завершальні будівельні роботи (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-03-004370-a) Комунальне підприємство «Рівненський обласний протипухлинний центр» Рівненської обласної ради (далі — Замовник) в порядку частини п’ятої статті 8 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі — Закон) надає пояснення на порушені запитання у запиті Державної аудиторської служби України. Розглянувши запит Державної аудиторської служби України «Про надання пояснень» надаємо наступні пояснення: 1. Щодо виконання учасником ТОВ «ОЛЕНВІТ» вимог пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації у частині документального підтвердження походження товару згідно зі специфікацією: сертифікати якості, сертифікати відповідності (вказати номер сторінки(-ок) та назву файлу). Пунктом 6 розділу ІІІ Тендерної документації визначено: "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі": Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (технічна специфікація згідно Додатку 1 до тендерної документації) та копію ліцензії на провадження відповідної діяльності (в разі якщо така діяльність підлягає ліцензуванню). Товар згідно специфікації повинен мати документальне підтвердження його походження: сертифікати якості, сертифікати відповідності. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частини четвертою статті 5 Закону. У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «…. «або еквівалент»». Предметом закупівлі є роботи: «Капітальний ремонт приміщень хіміотерапевтичного відділення радіологічного корпусу КП «Рівненський обласний протипухлинний центр» Рівненської обласної ради за адресою: м. Рівне, вул. Олександра Олеся, 12 Б» згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код 45450000-6 ? Інші завершальні будівельні роботи. Обсяги робіт визначені Додатком 1 до Тендерної документації “Технічне завдання на закупівлю робіт: «Капітальний ремонт приміщень хіміотерапевтичного відділення радіологічного корпусу КП «Рівненський обласний протипухлинний центр» Рівненської обласної ради за адресою: м. Рівне, вул. Олександра Олеся, 12 Б» згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» код 45450000-6 ? Інші завершальні будівельні роботи”. Тендерна документація не містить “Специфікації”. Відповідна норма стосується закупівлі товару як цілісного предмета закупівлі, а не товару в складі робіт. Єдиною вимогою щодо товару в складі робіт є вимоги щодо локалізації. Учасником надано у складі тендерної пропозиції файл “22 Пояснення.pdf” із листом №22 від 15.09.2025 такого змісту: “П. 6 Розділу III. Тендерної документації вимагаються сертифікати на товар згідно специфікації. Враховуючи, що предметом закупівлі є роботи і тендерна документація не містить специфікації товару, то сертифікати не надаються”. 2. Щодо виконання учасником ТОВ «ОЛЕНВІТ» вимог пункту 3.1 Додатку 9 до Тендерної документації у частині надання технічної СПЕЦИФІКАЦІЇ, СКЛАДЕНОЇ УЧАСНИКОМ згідно з Додатком 1 до тендерної документації (вказати номер сторінки(-ок) та назву файлу). На виконання вимог п. 3.1. Додатку 9 до Тендерної документації Учасником долучено файл “25 Додаток 1_Відповідність.pdf”.
Рішеня
07.11.2025 11:40
Замовник
Документи повідомлення
07.11.2025 11:45
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
34 879 207.2 грн.
Період подання пропозицій
до 22.09.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІВНЕНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПРОТИПУХЛИННИЙ ЦЕНТР" РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380979913744
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
34 879 207.2 грн.
Період подання пропозицій
до 22.09.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІВНЕНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПРОТИПУХЛИННИЙ ЦЕНТР" РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380979913744
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності