Показати схожі тендери

Закупівля Послуги шиномонтажу для службових автотранспортних засобів від РЕГІОНАЛЬНИЙ СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР ГСЦ МВС У ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ТА ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТЯХ (ФІЛІЯ ГСЦ МВС).

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-03-003390-a
Id Tender b89d132877a4436c8c0b07073e0165e1
План UA-P-2025-09-01-008247-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 03.09.2025 11:20
Остання зміна 13.09.2025 13:36
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
21 573.6 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.09.2025 11:19 до 11.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 03.09.2025 11:19
до 08.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.09.2025 11:19
до 08.09.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 11.09.2025 00:00
-
Період уточнень
з 03.09.2025 11:19 до 08.09.2025 00:00
Період оскарження
з 03.09.2025 11:19 до 08.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.09.2025 00:00
Основні параметри
Послуги шиномонтажу для службових автотранспортних засобів
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
21 573.6 грн.
Послуги шиномонтажу для службових автотранспортних засобів
Назва предмета закупівлі
Послуги шиномонтажу для службових автотранспортних засобів
Очікувана вартість
21 573.6 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
107,87
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги шиномонтажу для службових автотранспортних засобів
Код ДК 021:2015
50110000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Кількість
16
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП СТРУЧКОВА НІНА БОРИСІВНА
Пропозиція:
19 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.09.2025 11:19
Оголошення про проведення закупівлі
03.09.2025 11:13
-
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Рассолько Надія
Електронна пошта
Телефон
380663622952
Замовник
ЄДРПОУ
45291657
Повна назва
Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС у Дніпропетровській та Запорізькій областях (філія ГСЦ МВС)
Поштовий індекс
49041
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
Дніпро
Адреса
проспект Праці, будинок 16
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги шиномонтажу для службових автотранспортних засобів
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.09.2025 00:00 по 19.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.09.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.09.2025 11:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.09.2025 11:15
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
При проведенні кваліфікації Замовником у документах наданих учасником закупівлі були відсутні документи та виявлені невідповідності у поданих документах щодо надання наступної інформації: 1) у п. 1. таблиці 1 Кваліфікаційні вимоги до Учасників процедури закупівлі додатку № 3 до тендерної документації необхідно надати підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: копії оборотно-сальдової відомості або витягу з неї, інвентарної картки обліку основних засобів, у разі якщо обладнання знаходиться у власності – учасник закупівлі не надав. 2) у додатку 5 до тендерної документації на підтвердження відповідності вказаній вимозі Учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції довідку із планом-схемою проїзду, а також копію документа, що підтверджує місцезнаходження приміщень СТО та складу запасних частин Учасника (копія свідоцтва про право власності приміщень або копія договору оренди приміщень) – учасник закупівлі не надав. 3) у п. 2.4. розділі 2 додатку 5 до тендерної документації вказано, що станція технічного обслуговування (СТО) повинна мати: - кількість постів (підйомників) СТО повинно забезпечувати можливість обслуговування одночасно не менше 7 автомобілів. Однак, у поданих Вами документах вказано лише 2 поста (підйомника). 4) у розділі 3 додатку 5 до тендерної документації Учасник закупівлі не надав лист-підтвердження надання гарантії на надані послуги в порядку та строки, що передбачені Правилами надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 28.11.2014 № 615. 5) відповідно до додатку 2 тендерної пропозиції наданої учасником загальна вартість цінової тендерної пропозиції складає 16 000,00 грн. без ПДВ. Однак, учасник закупівлі подав остаточну пропозицію з іншою ціною 19 000,00 з ПДВ. Таким чином, просимо учасника ФОП СТРУЧКОВА НІНА БОРИСІВНА, усунути вищевказані вимоги, шляхом публікації необхідних документів.
Створено
12.09.2025 14:40
Надати до
13.09.2025 14:40
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
21 573.6 грн.
Період подання пропозицій
до 11.09.2025 00:00
Замовник:
Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС у Дніпропетровській та Запорізькій областях (філія ГСЦ МВС)
Контактний телефон:
380663622952
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
21 573.6 грн.
Період подання пропозицій
до 11.09.2025 00:00
Замовник:
Регіональний сервісний центр ГСЦ МВС у Дніпропетровській та Запорізькій областях (філія ГСЦ МВС)
Контактний телефон:
380663622952
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності