Показати схожі тендери

Закупівля Навантажувач (зернометач) ПЗУ-110 від ВЕРХНЯЦЬКА ДОСЛІДНО-СЕЛЕКЦІЙНА СТАНЦІЯ ІНСТИТУТУ БІОЕНЕРГЕТИЧНИХ КУЛЬТУР І ЦУКРОВИХ БУРЯКІВ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ АГРАРНИХ НАУК УКРАЇНИ.

Тип закупівлі Закупівля без використання електронної системи
Тендер UA-2025-09-03-001705-a
Id Tender e4e9d64e97d644b5bb2dfb9e09195801
План UA-P-2025-09-01-007524-a link
Статус Завершена закупівля
Остання зміна 03.09.2025 10:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
274 500 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Основні параметри
Навантажувач (зернометач) ПЗУ-110
товари
Підстава для використання процедури
Відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах, в тому числі за лотом
Обгрунтування використання процедури
UA-2025-08-11-010796-a
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 0
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 0
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Обґрунтування звіту:
Шаблон договору:
Позиція
Опис предмета закупівлі
Навантажувач (зернометач) ПЗУ-110
Код ДК 021:2015
42410000-3 - Підіймально-транспортувальне обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
20022, Україна, Черкаська область, с.Верхнячка, вул.Шкільна,1
Дата постачання з
01.09.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Документи закупівлі
03.09.2025 10:00
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
03.09.2025 09:58
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олександр Поліщук
Електронна пошта
Телефон
+380963962947
Сайт:
http://vdss.com.ua
Замовник
ЄДРПОУ
00495817
Повна назва
ВЕРХНЯЦЬКА ДОСЛІДНО-СЕЛЕКЦІЙНА СТАНЦІЯ ІНСТИТУТУ БІОЕНЕРГЕТИЧНИХ КУЛЬТУР І ЦУКРОВИХ БУРЯКІВ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ АГРАРНИХ НАУК УКРАЇНИ
Поштовий індекс
20022
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
смт. Верхнячка
Адреса
ВУЛ. ШКІЛЬНА буд. 1
Кваліфікація
Договір
UA-2025-09-03-001705-a-a1
Підписаний і діє
Номер
41/87 739
274 500 грн.
228 750 грн.
З ПДВ
Підписано
01.09.2025
Строк дії договору з
01.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Навантажувач (зернометач) ПЗУ-110
Номенклатура
Навантажувач (зернометач) ПЗУ-110
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВЕРХНЯЦЬКА ДОСЛІДНО-СЕЛЕКЦІЙНА СТАНЦІЯ ІНСТИТУТУ БІОЕНЕРГЕТИЧНИХ КУЛЬТУР І ЦУКРОВИХ БУРЯКІВ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ АГРАРНИХ НАУК УКРАЇНИ
Повна назва
ВЕРХНЯЦЬКА ДОСЛІДНО-СЕЛЕКЦІЙНА СТАНЦІЯ ІНСТИТУТУ БІОЕНЕРГЕТИЧНИХ КУЛЬТУР І ЦУКРОВИХ БУРЯКІВ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ АГРАРНИХ НАУК УКРАЇНИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00495817

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОТОРГ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОТОРГ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30976452

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-09-15-000005
Дата створення проекту
15.09.2025 10:46
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
15.09.2025 11:22
Дата завершення моніторингу
07.10.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 47) 263-16-14
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919584
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Черкаси
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 15.09.2025 № 88-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В. о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Сергій МЕЛЬНИК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-09-03-001705-a, 03.09.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
15.09.2025 00:00
Документи рішення
15.09.2025 11:22
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-09-03-001705-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі: 1) як та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість цієї закупівлі; 2) за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних продавців товару, що є предметом закупівлі, та обрано для постачання цього товару ТОВ «ТЕХНОТОРГ»? 3) чому технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, які зазначені у додатку 1 «Специфікація» до договору від 01.09.2025 № 41/87739, укладеного без використання електронної системи закупівель не відповідають технічним та якісним характеристикам, що були визначені Замовником у пункті 3 «Технічні вимоги до предмету закупівлі» додатку 1 до тендерної документації відкритих торгів UA-2025-08-11-010796-a, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі? Зокрема, у додатку 1 «Специфікація» до договору про закупівлю відсутня інформація щодо терміну гарантії предмету закупівлі (не менше 12 місяців). Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Рішеня
16.09.2025 15:29
Орган перевірки
20.09.2025 00:00
Документи повідомлення
16.09.2025 15:30
-
Відповідь
Про надання пояснення на запит Північного офісу Держаудитслужби (Черкаська область) від 16.09.2025 року
Про надання пояснення На запит Північного офісу Держаудитслужби у межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-09-03-001705-a) надаємо наступне пояснення: 1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі були визначені виходячи з обсягів робіт по прийманню урожаю сільськогосподарської продукції станції та наявних складських приміщень для його зберігання. Вартість була визначена методом порівняльних цін на підставі загальнодоступної інформації щодо цін, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах. (https://agrodim-center.com.ua/goods/zernomet-pzu-110/,https://astartat.com.ua/ru/tehnika/zernokydachi/pogruzchik-zerna-pzu-110, https://technotorg.com/katalog-uk/silgosptekhnika/pakuvannia-ta-vivantazhennia-zerna/zernometalnik-universalnii-pzu-110-tpg-agroprom/, https://agrotechsvit.com.ua/ua/p1830409404-zernometatel-zagruzchik-zerna.html?srsltid=AfmBOooubj3GKJ71pSTYNgkgJhw8jTQaaWFLwGht3d3aHMM5nfbYx0Dm) 2. Представництво ТОВ «Техноторг» територіально розташовано в Уманському районі, що дало можливість безпосередньо оглянути предмет закупівлі та врахувавши факт наявності сервісної бази для подальшого технічного обслуговування, було прийнято рішення укласти договір з даною організацією. 3. В п.2.3. розділу «Якість товару» та п.11.3 розділу 11 «Гарантійні зобов’язання» вказано що термін гарантії предмету закупівлі (не менше 12 місяців) та гарантійні зобов’язання діють протягом 12 місяців з дати пуску та підписання акту введення в експлуатацію.
Рішеня
18.09.2025 15:35
Замовник
Документи повідомлення
18.09.2025 15:38
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
274 500 грн.
Замовник:
ВЕРХНЯЦЬКА ДОСЛІДНО-СЕЛЕКЦІЙНА СТАНЦІЯ ІНСТИТУТУ БІОЕНЕРГЕТИЧНИХ КУЛЬТУР І ЦУКРОВИХ БУРЯКІВ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ АГРАРНИХ НАУК УКРАЇНИ
Контактний телефон:
+380963962947
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
274 500 грн.
Період подання пропозицій
до
Замовник:
ВЕРХНЯЦЬКА ДОСЛІДНО-СЕЛЕКЦІЙНА СТАНЦІЯ ІНСТИТУТУ БІОЕНЕРГЕТИЧНИХ КУЛЬТУР І ЦУКРОВИХ БУРЯКІВ НАЦІОНАЛЬНОЇ АКАДЕМІЇ АГРАРНИХ НАУК УКРАЇНИ
Контактний телефон:
+380963962947
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності