Показати схожі тендери

Закупівля Каналізаційні люки від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУКВОДОКАНАЛ" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-03-001390-a
Id Tender 73ee1a3121664613887f212b0a72f4e7
План UA-P-2025-09-03-000100-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 03.09.2025 09:44
Остання зміна 11.09.2025 11:43
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
101 766.93 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 03.09.2025 09:43 до 11.09.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 03.09.2025 09:43
до 08.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 03.09.2025 09:43
до 08.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.09.2025 09:00
до 11.09.2025 11:43
Залишилось 19 год. 59 хв.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.09.2025 11:43
до 17.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 11.09.2025 11:43
-
Період уточнень
з 03.09.2025 09:43 до 08.09.2025 00:00
Період оскарження
з 03.09.2025 09:43 до 08.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.09.2025 09:00 до 11.09.2025 11:43
Період кваліфікації
з 11.09.2025 09:00 до 11.09.2025 11:43
Основні параметри
Каналізаційні люки
Закупівля згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
101 766.93 грн.
Каналізаційні люки
Назва предмета закупівлі
Каналізаційні люки
Очікувана вартість
101 766.93 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
508,83
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 50 (штуки)
Каналізаційний люк В-125 (полімерно піщаний чорного кольору)
Опис предмета закупівлі
Каналізаційний люк В-125 (полімерно піщаний чорного кольору)
Код ДК 021:2015
44423710-1 - Каналізаційні люки
Кількість
50
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
39623, Україна, Полтавська область, Кременчук, вулиця Героїв Маріуполя, будинок 35А
Дата постачання з
24.09.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 5 (штуки)
Каналізаційний люк С-250 (полімерно піщаний чорного кольору)
Опис предмета закупівлі
Каналізаційний люк С-250 (полімерно піщаний чорного кольору)
Код ДК 021:2015
44423710-1 - Каналізаційні люки
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
39623, Україна, Полтавська область, Кременчук, вулиця Героїв Маріуполя, будинок 35А
Дата постачання з
24.09.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 5 (штуки)
Каналізаційний люк A15 (полімерно піщаний чорного кольору
Опис предмета закупівлі
Каналізаційний люк A15 (полімерно піщаний чорного кольору
Код ДК 021:2015
44423710-1 - Каналізаційні люки
Кількість
5
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
39623, Україна, Полтавська область, Кременчук, вулиця Героїв Маріуполя, будинок 35А
Дата постачання з
24.09.2025 00:00
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП НАЗАРЯН ОЛЕНА МИХАЙЛІВНА
Пропозиція:
100 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.09.2025 09:44
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Лагоцький Микола Ярославович
Електронна пошта
Телефон
380964847269
Сайт:
http://kvk.pl.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
03361655
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУКВОДОКАНАЛ" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
39623
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
Кременчук
Адреса
вулиця Героїв Маріуполя, будинок 35А
Кваліфікація
Лот № 1 Каналізаційні люки
Період вимог/скарг з 11.09.2025 11:43 по 17.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.09.2025 09:00 по 19.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КРЕМЕНЧУКВОДОКАНАЛ» КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ Ідентифікаційний код юридичної особи 03361655 Місцезнаходження юридичної особи, вул. Героїв Маріуполя, буд. 35А м. Кременчук, Полтавська область, 39623, Україна Протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи №4442/2 від 11 вересня 2025 р. Інженера з ремонту II категорії Миколи Лагоцького Надалі за текстом рішення терміни та визначення: — Закон України "Про публічні закупівлі" – Закон; — Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" – Особливості; Порядок денний: 1. Про розгляд тендерної пропозиції учасника ФОП Назарян Олена Михайлівна (далі – Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі UA-2025-09-03-001390-a (далі – Закупівля), на відповідність вимогам тендерної документації, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), в т.ч. перевірки інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, щодо наявності / відсутності підстав для відмови Учаснику в участі у Закупівлі відповідно до пункту 47 Особливостей. 2. Про відхилення тендерної пропозиції Учасника Закупівлі. 3. Про оприлюднення інформацію про відхилення. Під час розгляду першого питання порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Замовник розглядає тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Відповідно до норм пункту 47 Особливостей та умов тендерної документації необхідно здійснити перевірку інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, щодо наявності / відсутності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі визначених пунктом 47 Особливостей. Учасником в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджено відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей (крім абзацу чотирнадцятого цього пункту), шляхом самостійного декларування. Для перевірки Учасника на предмет відсутності підстав для відмови Учаснику в участі в Закупівлі, визначених пунктом 47 Особливостей, застосовано аналітичну систему YouControl, оскільки YouControl має змогу отримувати інформацію з ЄДР та ДРРП на основі офіційних договорів, укладених з адміністратором цих реєстрів — ДП «НАІС», YouControl отримує офіційну інформацію Мін’юсту. Це дає можливість перевіряти відповідні дані онлайн. Щодо Учасника було перевірено інформацію, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а також дані стосовно наявності / відсутності інформації про антиконкурентні узгоджені дії, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів). В результаті перевірки в аналітичній системі YouControl було виявлено, П.І.Б. керівника/підписанта учасника процедури закупівлі, співпадає з П.І.Б. фізичної особи, яка була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку. Через специфіку роботи реєстрів, знайдені записи можуть стосуватися різних осіб зі збіжними ПІБ та не стосуватися конкретної особи. Унікальність ПІБ: 8%. Такі відомості не можуть бути підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника, так як не дають змогу однозначно ідентифікувати особу, яка була засуджена за кримінальне правопорушення. При цьому документ про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України видаються у формі витягів з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості». За результатами перевірки не було виявлено підстав для відмови Учаснику у випадках визначених пунктом 47 Особливостей. Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на відповідність її вимогам тендерної документації виявлені підстави для відхилення його тендерної пропозиції з огляду на таке: Відповідно до «Додаток 4 Технічні вимоги» розділу 3 тендерної документації: Якість та комплектність товару повинні відповідати вимогам цієї тендерної документації та діючим на території України стандартам для підтвердження чого учасник подає: 3.1.Інформацію про виробника (назва, код згідно з ЄДРПОУ (у разі наявності)) та про країну походження товару; 3.2. Чинний сертифікат відповідності люків ДСТУ Б В.2.5-26:2005 (ГОСТ 3634-99); 3.3. Паспорт на партію товару відвантаженого протягом 2025 року, який засвідчує гарантовані підприємством-виробником основні параметри і характеристики виробу та містить гарантійні зобов’язання; 3.4. У випадку, якщо учасник не є виробником пропонованої продукції учасник подає документ (лист, сертифікат, свідоцтво тощо) який уповноважує учасника в якості офіційного представника (дилера, розповсюджувача, дистриб’ютора тощо) виробника люків або договір учасника з виробником на поставку відповідного товару. Відповідно до «Додаток 4 Технічні вимоги» розділу 2, пункту 2.2 тендерної документації Корпуси, кришки, оглядових люків виготовляють із суміші полімерів пластмас і піску (полімерпіску). Згідно поданих документів у складі тендерної пропозиції учасник пропонує «полімерні армовані люки», що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Під час розгляду другого питання порядку денного: Згідно з абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей; Під час розгляду третього питання порядку денного: Згідно з пунктом 46 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. ВИРІШИЛА: 1. Відхилити тендерну пропозицію Учасника. 2. Оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника. Уповноважена особа (Інженер з ремонту II категорії ) ________________ підпис Микола ЛАГОЦЬКИЙ
Документи кваліфікації
11.09.2025 11:43
Повідомлення про рішення
11.09.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.09.2025 09:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
03.09.2025 09:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
101 766.93 грн.
Період подання пропозицій
до 11.09.2025 09:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУКВОДОКАНАЛ" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380964847269
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
101 766.93 грн.
Період подання пропозицій
до 11.09.2025 09:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУКВОДОКАНАЛ" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380964847269
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності