Показати схожі тендери

Закупівля Паливна деревина (дрова) від Державна установа "Рівненський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров"я України".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-02-012590-a
Id Tender 5c12410341f6482892e631f292d72a1b
План UA-P-2025-09-02-016087-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 02.09.2025 21:36
Остання зміна 16.09.2025 02:16
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
20 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.09.2025 21:35 до 10.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 02.09.2025 21:35
до 07.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.09.2025 21:35
до 07.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.09.2025 00:00
до 15.09.2025 09:53
Залишилось 4 днів 4 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.09.2025 09:53
до 21.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 15.09.2025 09:53
-
Період уточнень
з 02.09.2025 21:35 до 07.09.2025 00:00
Період оскарження
з 02.09.2025 21:35 до 07.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.09.2025 00:00 до 15.09.2025 09:53
Період кваліфікації
з 10.09.2025 00:00 до 15.09.2025 09:53
Основні параметри
Паливна деревина (дрова)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
20 000 грн.
Паливна деревина (дрова)
Назва предмета закупівлі
Паливна деревина (дрова)
Примітки
Закупівля здійснюється згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами).Відповідно до номенклатурної позиції предмета закупівлі:03413000-8 Паливна деревина. Паливна деревина (дрова змішаних твердих порід (деревина дров’яна непромислового використання) для забезпечення теплового режиму під час опалювального сезону 2025/2026 рр.
Очікувана вартість
20 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
100,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Паливна деревина (дрова)
Код ДК 021:2015
03410000-7 - Деревина
Кількість
10
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
33000, Україна, м. Дубровиця, вул. Шевченка, 54
Дата постачання по
01.10.2025 21:38
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Післяплата 100%. Оплата здійснюється шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі належним чином оформлених документів протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту поставки товару та підписання накладної з урахуванням вимог законодавства, в т.ч. особливостей здійснення розрахунків бюджетними установами в період воєнного стану. Кошти Державного бюджету України за загальним та/або спеціальним фондами.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ЧЕРНОВ СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ"
Пропозиція:
19 980 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.09.2025 21:36
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Симоненко Володимир Іванович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380978551808
Факс
+380681941192
Сайт:
https://rv.cdc.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
38503358
Повна назва
Державна установа "Рівненський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров'я України"
Поштовий індекс
33028
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
Рівне
Адреса
вул. Котляревського, 3
Кваліфікація
Лот № 1 Паливна деревина (дрова)
Період вимог/скарг з 15.09.2025 09:53 по 21.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.09.2025 00:00 по 18.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.09.2025 09:53
Довідка НАЗК
15.09.2025 09:52
Повідомлення про рішення
10.09.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.09.2025 21:33
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.09.2025 21:33
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1.Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Відсутня заповнена учасником форма «Тендерна пропозиція» згідно з Додатком № 1. 1.2. Відсутні інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі – відповідна технічна специфікація за формою додатка 2 та лист-гарантія наступного змісту: «Ми, зазначити найменування Учасника, підтверджуємо відповідність своєї пропозиції технічним, якісним, кількісним характеристикам до предмета закупівлі, технічній специфікації та іншим вимогам до предмету закупівлі, що містяться в Додатку 2 до Тендерної документації, а також підтверджуємо можливість поставки товару, у відповідності до вимог, визначених згідно з умовами тендерної документації». 1.3. Довідка про виконання аналогічного досвіду не відповідає вимогам – не містить усієї інформації, визначеної ТД. Відповідно до п. 3 Додатку 3 ТД Учасник повинен надати довідку у довільній формі, за підписом керівника, скріплену печаткою учасника (у разі її використання), із зазначенням аналогічного виконаного договору, його номеру та дати, загальної суми та предмету, разом з найменуванням суб’єкта, з яким було укладено такий договір, його адресою та контактними телефонами. У довідці, наданій ФОП ЧЕРНОВ СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ відсутня інформація щодо адреси та контактного телефону суб’єкта, з яким укладено аналогічний договір. Крім того, загальна сума виконаного договору, вказана у довідці, не відповідає сумі аналогічного договору наданого у складі пропозиції. Наданий у складі аналогічний договір не містить коду ДК 021:2015. 1.4. Лист-згода на обробку персональних даних не зовсім відповідає формі, визначеній Замовником – відсутня дата. 1.5. Проєкт договору, наданий учасником із заповненими ціновими та кількісними показники, які відповідно до вимог ТД не зазначаються. Крім того, внесений показник Учасником – одиниця виміру предмета закупівлі, не відповідає одиниці виміру предмета, який закуповується Замовником, а саме: у п. 2.2 Договору, наданого учасником, зазначено «10 складометрів деревини твердих порід», у той час як Замовник закуповує 10 м.куб., що є більше ніж зазначено Учасником. Натомість, у Додатку Учасником зазначені «м.куб.». 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Згідно з пунктом 1 Додатку 3 Тендерної документації та пунктом 1 розділу ІІІ Тендерної документації 2.2. Згідно з пунктом 2 (абзац 1) Додатку 3 Тендерної документації та пунктом 1 розділу ІІІ Тендерної документації 2.3. Згідно з пунктом 3 Додатку 3 Тендерної документації та пунктом 1 розділу ІІІ Тендерної документації 2.4. Згідно з пунктом 1 розділу ІІІ Тендерної документації та пунктом 5 Додатку 3 Тендерної документації визначена форма згоди на використання інформації на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» згідно з якою Учасник має надати згоду у складі пропозиції 2.5. Згідно з пунктом 1 розділу ІІІ Тендерної документації та пунктом 7 Додатку 3 Тендерної документації 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Заповнена учасником форма «Тендерна пропозиція» згідно з Додатком № 1. 3.2. Технічна специфікація за формою додатка 2, погоджена Учасником, та лист-гарантія за змістом, визначеним пунктом 2 (абзац 1) Додатку 3 Тендерної документації. 3.3. Довідка у довільній формі, за підписом керівника, скріплену печаткою учасника (у разі її використання), із зазначенням аналогічного виконаного договору, його номеру та дати, загальної суми та предмету, разом з найменуванням суб’єкта, з яким було укладено такий договір, його адресою та контактними телефонами. Разом із довідкою Учасник має надати належним чином завірену копію такого договору разом із додаткам та додатковими угодами (у разі наявності) та копію документів, що підтверджують повне виконання договору (накладна, акт виконаних робіт, приймання-передачі послуг тощо). Під визначенням «аналогічний договір» мається на увазі будь-який виконаний договір Учасника про поставку паливної деревини (дров) за кодом ДК 021:2015: 03410000-7 – Деревина. 3.4. Згода на використання інформації на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» згідно з поданою формою відповідно до пункту 5 Додатку 3 Тендерної документації. 3.5. Проєкт договору, підготовлений у відповідності з Додатком №5 до ТД, який повинен бути заповнений для сторони учасника, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника (у разі наявності). При заповненні проєкту договору цінові та кількісні показники не зазначаються.
Створено
11.09.2025 12:14
Надати до
12.09.2025 12:14
Договір
UA-2025-09-02-012590-a-a1
Очікує підписання
19 980 грн.
19 980 грн.
З ПДВ
Номенклатура
10 (метри кубічні)
Паливна деревина (дрова)
Номенклатура
Паливна деревина (дрова)
Кількість
10
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 1 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Державна установа "Рівненський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров'я України"
Повна назва
Державна установа "Рівненський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров'я України"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38503358

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "ЧЕРНОВ СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ"
Повна назва
ФОП "ЧЕРНОВ СЕРГІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2846410437

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
20 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.09.2025 00:00
Замовник:
Державна установа "Рівненський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров'я України"
Контактний телефон:
+380978551808
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
20 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.09.2025 00:00
Замовник:
Державна установа "Рівненський обласний центр контролю та профілактики хвороб Міністерства охорони здоров'я України"
Контактний телефон:
+380978551808
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності