Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконанння робіт, визначено у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування.
№ п/п Найменування обладнання, машин і механізмів із зазначенням їх назв, типу (марки) або моделі, реєстраційного номеру, технічного стану Кількість,
шт. Приналежність (власна, оренда, лізинг чи залучена на інших правових підставах)
1 2 3 4
* якщо Учасник є власником, зазначається 'власний', в інших випадках – зазначається “право користування” (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України);
** зазначається номер та дата документу, які Учасник надав як підтверджуючий приналежності відповідно до графи 4 Таблиці.
На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ, на підтвердження права власності/володіння/ користування тощо відповідним майном.
Перелік та кількість необхідного обладнання виконання робіт:
- автомобілі бортові, вантажопідйомністю не менше 3 т. - не менше 2 одиниць;
- крани на автомобільному ходу, вантажопідйомністю не менше 10 т – не менше 1 одиниці;
- екскаватори одноковшеві, дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша не менше 0,25 м3 - не менше 1 одиниці;
- екскаватори одноковшеві, дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша не менше 0,50 м3 - не менше 1 одиниці;
- бульдозери, потужністю не менше 79 кВт (108 к.с.) – не менше 1 одиниці;
- котки дорожні самохідні вібраційні, гладковальцеві масою не менше 8 т. – не менше 1 одиниці;
- котки дорожні причіпні на пневмоколісному ходу, масою не менше 25 т. – не менше 1 одиниці;
- асфальтоукладальники універсальні, продуктивністю не менше 100 т./год. – не менше 1 одиниці;
- автогрейдери середнього типу, потужність 99 кВт (135 к.с.)– не менше 1 одиниці;
- ліцензоване програмне забезпечення. Програмний комплекс АВК-5, або інший програмний комплекс, який взаємодіє з комплексом АВК-5 в частині передачі кошторисної документації, нормативно-правової бібліотеки, що буде використовуватися при виконанні робіт, які є предметом даної закупівлі;
- наявність чинного протягом всього строку виконання робіт за предметом закупівлі сертифікату на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» на підтвердження чинності сертифікату також надається копія останнього звіту про аудит, що складений органом оцінки відповідності, який видав сертифікат, якщо з дати видачі сертифікату пройшло більше одного року;
- наявність чинного протягом всього строку виконання робіт за предметом закупівлі сертифікату на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», на підтвердження чинності сертифікату також надається копія останнього звіту про аудит, що складений органом оцінки відповідності, який видав сертифікат, якщо з дати видачі сертифікату пройшло більше одного року;
- наявність чинного сертифікату Внутрішнього аудитора «Системи управління безпекою дорожнього руху. Настанова щодо застосування. Внутрішній аудит» згідно до вимог ДСТУ ISO 39001:2015 (ISO 39001:2012, IDT) та вимог ДСТУ ISO 19011:2019 (ISO 19011:2018, IDT);
- наявність чинного протягом всього строку виконання робіт за предметом закупівлі сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування» стосовно капітального ремонту доріг (вулиць); будівництва тротуарів, будівництва комунальної інфраструктури, елементів доріг (нове будівництво та/ або капітальний ремонт); підготовчих робіт на будівельному майданчику; бетонних робіт - виданий на ім'я учасника органом оцінки відповідності, акредитованим НААУ; на підтвердження чинності сертифікату також надається копія останнього звіту про аудит, що складений органом оцінки відповідності, який видав сертифікат, якщо з дати видачі сертифікату пройшло більше одного року.
У підтвердження інформації, зазначеної в довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій згідно з Таблицею надає:
- Учасник повинен надати документи/документ на підтвердження права власності/володіння/користування обладнанням, матеріально-технічною базою, устаткуванням, механізмами, машинами (н-д технічні паспорти, свідоцтва про реєстрацію ТЗ, договори найму/оренди та ін.), зазначених у довідці.
Машини та механізми, що відображені учасником в Довідці, які перебувають у власності Учасника, підтверджуються свідоцтвом про реєстрацію транспортних засобів (сканованими оригіналами або копіями, завіреними згідно з чинним законодавством).
Обладнання, устаткування та інструменти тощо можуть підтверджуватись довідкою або іншим документом (датованим, не раніше дати оголошення торгів) знаходження основних засобів на балансі підприємства Учасника, та/або видаткові накладні, та/або оборотні відомості щодо основних засобів підприємства щодо придбання обладнання та механізмів.
Якщо обладнання, машини, механізми, устаткування не є власністю Учасника, а залучене на інших правових підставах, в такому випадку Учасником на все вказане у довідці обладнання додатково подаються:
- договори дійсні та чинні, протягом всього строку виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг/виконання робіт) та свідоцтвом про реєстрацію транспортних засобів (сканованими оригіналами або копіями, завіреними згідно з чинним законодавством);
- акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) такого обладнання до договору(ів) (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання);
- оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його обладнання та ін. для надання послуг/виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг/виконання робіт за предметом закупівлі.
Залучена до надання послуг/виконання робіт техніка повинна бути в робочому стані, в повному комплекті, готова до використання та надання послуг/виконання робіт за предметом закупівлі про що в складі пропозиції учасником та власником техніки надаються гарантійні листи.
- Дозвіл або декларація щодо виконання робіт з підвищеної небезпеки (нанесення лакофарбових покриттів, монтаж, демонтаж, налагодження, ремонт, технічне обслуговування, реконструкція машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки); вантажно-розвантажувальні роботи за допомогою машині механізмів; роботи в колодязях.
Для підтвердження правових підстав щодо наявності ліцензійного програмного забезпечення Учасник надає:
- чинний договір/ліцензія/сертифікат/тощо.
1.2. Інформацію про перелік матеріально-технічної бази.
Учасник може для підтвердження своєї відповідності цьому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядника.
Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність офісного приміщення, згідно нижченаведеної форми Таблиці:
№
з/п Найменування Місцезнаходження Зазначення приналежності* Документ, підтверджуючий приналежність ** (назва документу, номер, дата)
1 2 3 4 5
* якщо Учасник є власником, зазначається 'власний', в інших випадках – зазначається “право користування” (договір оренди, суборенди або в інший спосіб, визначений законодавством України);
** зазначається номер та дата документу, які Учасник надав як підтверджуючий приналежності відповідно до графи 4 Таблиці.
В підтвердження інформації викладеної в довідці Учасник надає:
- копії документів, які підтверджують право власності Учасника на об’єкти, перелічені Учасником в графі 2 Таблиці або копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку виконання договору про закупівлю: оренди, суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін. на всі вказані у довідках об’єкти, які не є власністю Учасника, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт; акти приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) Учаснику таких об’єктів до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання.
1.3. Для забезпечення контролю якості матеріалів для дорожнього будівництва та об'єктів дорожнього будівництва, Учасник повинен підтвердити наявність власної, або залученої на інших правових підставах, випробувальної дорожньої лабораторії, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 «Система керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання» та компетентна проводити вимірювання наступних об’єктів: асфальтобетонні суміші на основі бітумів, модифікованих полімерами; автомобільні дороги. У разі наявності власної випробувальної дорожньої лабораторії Учасник повинен надати копію діючого свідоцтва про атестацію або свідоцтва про відповідність системи вимірювань вимогам (компетентності) ДСТУ ISO 10012:2005 зі сферою об’єктів вимірювань та/або галуззю. У разі відсутності власної лабораторії Учасник повинен надати копію договору на надання послуг випробувальної лабораторії разом з копією діючого свідоцтва про атестацію або свідоцтва про відповідність системи вимірювань вимогам (компетентності) ДСТУ ISO 10012:2005 зі сферою об’єктів вимірювань та/або галуззю.