Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для виконання робіт, визначено у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування.
№ п/п Найменування обладнання, машин і механізмів із зазначенням їх назв, типу (марки) або моделі, реєстраційного номеру, технічного стану Кількість,
шт. Приналежність (власна, оренда, лізинг чи залучена на інших правових підставах)
1 2 3 4
* якщо Учасник є власником, зазначається 'власний', в інших випадках – зазначається “право користування” (договір оренди, лізингу або в інший спосіб, визначений законодавством України);
** зазначається номер та дата документу, які Учасник надав як підтверджуючий приналежності відповідно до графи 4 Таблиці.
На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання й матеріально-технічної бази, зазначеної в довідці, учасник має надати документи/документ, на підтвердження права власності/володіння/ користування тощо відповідним майном.
Перелік та кількість необхідного обладнання виконання робіт:
- автомобілі бортові-самоскиди, вантажопідйомністю не менше 5 т. - не менше 3 одиниці;
- крани на автомобільному ходу, вантажопідйомністю не менше 10 т – не менше 1 одиниці;
- екскаватори одноковшеві, дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша не менше 0,25 м3 - не менше 1 одиниці;
- екскаватори одноковшеві, дизельні на пневмоколісному ходу, місткість ковша не менше 0,50 м3 - не менше 1 одиниці;
- бульдозери, потужністю не менше 79 кВт (108 к.с.) – не менше 1 одиниці;
- котки дорожні самохідні вібраційні, гладковальцеві масою не менше 8 т. – не менше 1 одиниці;
- котки дорожні самохідні вібраційні, гладковальцеві, масою не менше 18 т. – не менше 1 одиниці;
- котки дорожні причіпні на пневмоколісному ходу, масою не менше 25 т. – не менше 1 одиниці;
- асфальтоукладальники універсальні, продуктивністю не менше 600 т./год. – не менше 1 одиниці;
- машини поливально-мийні, місткість не менше 6000 л-не менше 1 одиниці;
- автогрейдери середнього типу, потужність не менше 99 кВт (135 к.с.)– не менше 1 одиниці;
- ліцензоване програмне забезпечення. Програмний комплекс АВК-5, або інший програмний комплекс, який взаємодіє з комплексом АВК-5 в частині передачі кошторисної документації, нормативно-правової бібліотеки, що буде використовуватися при виконанні робіт, які є предметом даної закупівлі;
- закупівлі сертифікату на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT)
- наявність чинного протягом всього строку виконання робіт за предметом закупівлі сертифікату на систему екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015 наявність чинного протягом всього строку виконання робіт за предметом закупівлі сертифікату на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT)
У підтвердження інформації, зазначеної в довідці про наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій згідно з Таблицею надає:
- Учасник повинен надати документи/документ на підтвердження права власності/володіння/користування обладнанням, матеріально-технічною базою, устаткуванням, механізмами, машинами (н-д технічні паспорти, свідоцтва про реєстрацію ТЗ, договори найму/оренди та ін.), зазначених у довідці.
Машини та механізми, що відображені учасником в Довідці, які перебувають у власності Учасника, підтверджуються свідоцтвом про реєстрацію транспортних засобів (сканованими оригіналами або копіями, завіреними згідно з чинним законодавством).
Обладнання, устаткування та інструменти тощо можуть підтверджуватись довідкою або іншим документом (датованим, не раніше дати оголошення торгів) знаходження основних засобів на балансі підприємства Учасника, та/або видаткові накладні, та/або оборотні відомості щодо основних засобів підприємства щодо придбання обладнання та механізмів.
Якщо обладнання, машини, механізми, устаткування не є власністю Учасника, а залучене на інших правових підставах, в такому випадку Учасником на все вказане у довідці обладнання додатково подаються:
- договори дійсні та чинні, протягом всього строку виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк надання послуг/виконання робіт) та свідоцтвом про реєстрацію транспортних засобів (сканованими оригіналами або копіями, завіреними згідно з чинним законодавством);
- акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) такого обладнання до договору(ів) (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання);
- оригінал листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його обладнання та ін. для надання послуг/виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг/виконання робіт за предметом закупівлі.
Залучена до надання послуг/виконання робіт техніка повинна бути в робочому стані, в повному комплекті, готова до використання та надання послуг/виконання робіт за предметом закупівлі про що в складі пропозиції учасником та власником техніки надаються гарантійні листи.
Для підтвердження правових підстав щодо наявності ліцензійного програмного забезпечення Учасник надає:
- чинний договір/ліцензія/сертифікат/тощо.
1.2. Інформацію про перелік матеріально-технічної бази.
Учасник може для підтвердження своєї відповідності цьому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядника.
Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність офісного приміщення, згідно нижченаведеної форми Таблиці:
№
з/п Найменування Місцезнаходження Зазначення приналежності* Документ, підтверджуючий приналежність ** (назва документу, номер, дата)
1 2 3 4 5
* якщо Учасник є власником, зазначається 'власний', в інших випадках – зазначається “право користування” (договір оренди, суборенди або в інший спосіб, визначений законодавством України);
** зазначається номер та дата документу, які Учасник надав як підтверджуючий приналежності відповідно до графи 4 Таблиці.
В підтвердження інформації викладеної в довідці Учасник надає:
- копії документів, які підтверджують право власності Учасника на об’єкти, перелічені Учасником в графі 2 Таблиці або копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку виконання договору про закупівлю: оренди, суборенди та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін. на всі вказані у довідках об’єкти, які не є власністю Учасника, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації, у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт; акти приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) Учаснику таких об’єктів до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання.
1.3. Учасник в складі тендерної пропозиції окремо повинен подати інформаційну довідку про наявність асфальтобетонного заводу із зазначенням типу (стаціонарний, мобільний, найменування, марка, модель, потужність(т/год) (не менше 200 тон/год) з наступним документальним підтвердженням.
НАЯВНІСТЬ АСФАЛЬТОБЕТОННОГО (ИХ) ЗАВОДУ (ІВ)
Подається у наведеному нижче вигляді, на фірмовому бланку учасника (за наявністю)Учасник не повинен відступати від даної форми
№ з/п Місцезнаходження АБЗ
(вулиця, населений, область) Тип/марка/мо дель АБЗ Потужність АБЗ,
тон/годину
1 2 3 4
У разі наявності власного або орендованого (лізинг) асфальтобетонного заводу, Учасник у складі тендерної пропозиції подає довідку з зазначенням можливості виготовлення асфальтобетону необхідного виду(типу) в потрібній кількості протягом усього строку виконання робіт за предметом закупівлі.
В підтвердження наявності в Учасника власного(их) асфальтобетонного(их) заводу(ів) (асфальтозмішувача (ів)) Учасник в складі тендерної пропозиції надає копію(ї) документу(ів), що підтверджує(ють) право власності на нього(них) та бухгалтерську довідку про знаходження асфальтобетонного(их) заводу(ів) (асфальтозмішувача (ів)) який(і) включений(і) Учасником до Довідки, на балансі підприємства (Учасника) за підписом керівника та/або головного бухгалтера та/або бухгалтера, та/або за підписом фізичної особи-підприємця та паспорт асфальтобетонного(их) заводу(ів).
В підтвердження наявності в Учасника орендованого(их) (оренда, лізинг тощо) асфальтобетонного(их) заводу(ів) (асфальтозмішувача (ів)), Учасник в складі тендерної пропозиції надає:
- копію(ї) договору(ів) оренди (лізингу) (для договору (ів) оренди: договір(и) оренди має бути чинним протягом всього строку виконання робіт;
- копію(ї) акту(ів) приймання-передачі Учаснику такого(их) асфальтобетоного(их) заводу(ів) (асфальтозмішувача (ів)) до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання);
- оригінал листа-підтвердження від власника асфальтобетонного(их) заводу(ів) (асфальтозмішувача (ів)) (орендодавця, лізингодавця або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі) щодо не заперечення використання Учасником таких потужностей для виконання робіт.
У разі відсутності власного(них), орендованого(них) (лізинг) асфальтобетонного(их) заводу(ів) Учасник зобов’язаний у складі тендерної пропозиції надати договір поставки асфальтобетонної суміші та Гарантійний лист виробника про відпуск Учаснику готової продукції в необхідній кількості, асортименті та у строки відповідно до цієї закупівлі (в гарантійному листі також обов’язково зазначається номер та дата договору, номер закупівлі; договір з виробником або довіреність виробника на право Учасника використовувати документи виробника в публічних закупівлях).
*Асфальтобетонний(ні) завод(и) (виробництво) повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119:2011, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи (атестат виробництва, договір на атестацію та акт виконаних робіт).
Асфальобетонний завод повинен мати сертифікат на систему екологічного управління, що відповідає вимогам стандарту ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування», про що надається чинний сертифікат. При цьому, якщо в сертифікаті зазначено щорічне підтвердження чинності сертифікатів у відповідний період (що вже настав) учасник повинен додатково до сертифікату надати документи про проходження перевірки/аудиту, яким підтверджується чинність наданих сертифікатів у складі тендерної пропозиції.
1.4 Учасник повинен надати в складі своєї пропозиції копію документу, що підтверджує наявність в Учасника лабораторії або копію діючого договору, укладеного Учасником процедури закупівлі із суб’єктом господарювання, що має відповідну лабораторію, уповноважену виконати випробування якості будівельних матеріалів, зокрема зразків суміші асфальтобетонної.