Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт будівлі Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації за адресою: вулиця Левка Лук’яненка, 16 від Оболонська районна в місті Києві державна адміністрація.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-02-012072-a
Id Tender 0c615fce27ad4c3bab239b810ee40425
План UA-P-2025-09-02-014588-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 02.09.2025 18:20
Остання зміна 03.10.2025 12:03
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 565 075 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.09.2025 18:20 до 17.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 02.09.2025 18:20
до 14.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.09.2025 18:20
до 14.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 17.09.2025 00:00
до 19.09.2025 16:04
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 19.09.2025 16:04
до 25.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 19.09.2025 16:04
до 03.10.2025 12:03
Період уточнень
з 02.09.2025 18:20 до 14.09.2025 00:00
Період оскарження
з 02.09.2025 18:20 до 14.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 17.09.2025 00:00 до 19.09.2025 16:04
Період кваліфікації
з 17.09.2025 00:00 до 19.09.2025 16:04
Основні параметри
Капітальний ремонт будівлі Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації за адресою: вулиця Левка Лук’яненка, 16
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
4 565 075 грн.
Капітальний ремонт будівлі Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації за адресою: вулиця Левка Лук’яненка, 16
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт будівлі Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації за адресою: вулиця Левка Лук’яненка, 16
Очікувана вартість
4 565 075 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
22825,38
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт будівлі Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації за адресою: вулиця Левка Лук’яненка, 16
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
04205, Україна, м. Київ, вул. Лук'яненка Левка, будинок 16
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Підрядника протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дня підписання Акта виконаних робіт за умови своєчасного надходження коштів на реєстраційний рахунок Замовника. Замовник здійснює оплату в межах отриманого бюджетного фінансування.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"
Пропозиція:
4 564 994.4 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
12.09.2025 17:20
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
02.09.2025 18:10
Тендерна документація
02.09.2025 18:10
Тендерна документація
-
02.09.2025 18:10
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
02.09.2025 18:10
Проект договору
02.09.2025 18:10
Тендерна документація
02.09.2025 18:10
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Лобзюк Любов
Електронна пошта
Телефон
380939925555
Замовник
ЄДРПОУ
37371727
Повна назва
Оболонська районна в місті Києві державна адміністрація
Поштовий індекс
04205
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Лук'яненка Левка, будинок 16
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт будівлі Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації за адресою: вулиця Левка Лук’яненка, 16
Період вимог/скарг з 19.09.2025 16:04 по 25.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 17.09.2025 00:00 по 25.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
19.09.2025 16:04
Довідка НАЗК
19.09.2025 16:04
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
17.09.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-09-02-012072-a-a1
Підписаний і діє
Номер
01/10
4 564 994.4 грн.
3 804 162 грн.
З ПДВ
Підписано
01.10.2025
Строк дії договору з
01.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт будівлі Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації за адресою: вулиця Левка Лук’яненка, 16
Номенклатура
Капітальний ремонт будівлі Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації за адресою: вулиця Левка Лук’яненка, 16
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
3 804 162
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Оболонська районна в місті Києві державна адміністрація
Повна назва
Оболонська районна в місті Києві державна адміністрація
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37371727

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"
Повна назва
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41235604

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
03.10.2025 12:03
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-08-000144
Дата створення проекту
08.10.2025 15:44
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
08.10.2025 15:59
Дата публікації висновку про результати
16.10.2025 17:37
Дата завершення усунення порушень
22.10.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
30.10.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 881-80-44
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127371
Назва
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Запоріжжя
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 234-11-70
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127371
Назва
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Запоріжжя
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 08.10.2025 № 108-З Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 08.10.2025 № 108-З Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг 9) UA-2025-09-02-012072-a, яку проводить Оболонська районна в місті Києві державна адміністрація.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
08.10.2025 00:00
Документи рішення
08.10.2025 15:59
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: « 16 » жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, оприлюднення інформації про закупівлю, укладання договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації (далі - Замовник) на 2025 рік, тендерна документація, затверджена протокольним рішенням уповноваженої особи від 02.09.2025 № 13/1-вт (зі змінами), протокол уповноваженої особи щодо розгляду тендерних пропозицій, тендерна пропозиція учасника ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ", повідомлення про намір укласти договір від 19.09.2025, договір від 01.10.2025 №01/10, запит на надання пояснень від 10.10.2025 та відповідь на нього від 15.10.2025.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерної пропозиції, укладання договору та його відповідність тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
Відсутні.
Дата висновку
16.10.2025 00:00
Дата публікації
16.10.2025 17:37
Документи висновку
16.10.2025 17:37
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
Запит замовнику на пояснення 10.10.2025 Про надання інформації У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: «Капітальний ремонт будівлі Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації за адресою: вулиця Левка Лук’яненка, 16» (код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-02-012072-a), яка проводиться Оболонською районною в місті Києві державною адміністрацією (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань. 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3. Надати інформацію щодо фінансування закупівлі за рахунок коштів Ukraine Facility, якщо так, то чи враховано Замовником вимоги Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова Угода), а саме, пункту 11 статті 9, пункту 1, 3 та 8 статті 5, підпункту iii. пункту 5 статті 7, пункту 1 статті 16 та пункту 1 статті 17 Рамкової угоди. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Начальник відділу Валерій ГОЛУБ
Рішеня
10.10.2025 10:55
Орган перевірки
16.10.2025 00:00
Документи повідомлення
10.10.2025 10:55
-
Відповідь
Пояснення на запит Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 10.10.2025
Пояснення на запит Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 10.10.2025 (в межах проведення моніторингу закупівлі UA-M-2025-10-08-000144). Ідентифікатор закупівлі UA-2025-09-02-012072-a. Предмет закупівлі: Капітальний ремонт будівлі Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації за адресою: вулиця Левка Лук’яненка, 16, код ДК 021:2015 – 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація». У відповідь на Ваш запит повідомляємо наступне: 1. Розмір бюджетного призначення предмета закупівлі Капітальний ремонт будівлі Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації за адресою: вулиця Левка Лук’яненка, 16, код ДК 021:2015 – 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація», визначено відповідно до рішення Київської міської ради від 05 грудня 2024 року №426/10234 «Про бюджет міста Києва на 2025 рік», за бюджетною програмою КПКВК 4410160 «Керівництво і управління у відповідній сфері у містах (місті Києві), селищах, селах, територіальних громадах», за КЕКВ 3132 «Капітальний ремонт інших об’єктів», джерело фінансування закупівлі – кошти місцевого бюджету (Кошторис на 2025 рік, лімітна довідка про бюджетні асигнування та кредитування на 2025 рік додаються). Визначення необхідних технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію, проводилось у відповідності до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації по об’єкту: Капітальний ремонт будівлі Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації за адресою: вулиця Левка Лук’яненка, 16 (додається). Очікувана вартість предмета закупівлі визначається відповідно до Наказу Міністерства розвитку, економіки та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції (крім тих, що стосуються автомобільних доріг загального користування) визначається з урахуванням кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації. Експертною організацією проведено експертизу кошторисної частини проектної документації за робочим проектом: Капітальний ремонт будівлі Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації за адресою: вулиця Левка Лук’яненка, 16, за результатами якої отримано експертний звіт (позитивний) від 07 серпня 2025 року № 51993 (додається). 2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) оприлюднено на сайті Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації за посиланням: https://obolon.kyivcity.gov.ua/publichni-zakupivli/obolonska-raionna-v-misti-kyievi-derzhavna-administratsiia 3. Фінансування закупівлі UA-2025-09-02-012072-a за рахунок коштів Ukraine Facility не передбачено.
Рішеня
15.10.2025 13:41
Замовник
Документи повідомлення
-
15.10.2025 13:41
-
15.10.2025 13:41
-
15.10.2025 14:10
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 565 075 грн.
Період подання пропозицій
до 17.09.2025 00:00
Замовник:
Оболонська районна в місті Києві державна адміністрація
Контактний телефон:
380939925555
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
4 565 075 грн.
Період подання пропозицій
до 17.09.2025 00:00
Замовник:
Оболонська районна в місті Києві державна адміністрація
Контактний телефон:
380939925555
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності