Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з організації харчування з доставкою готових страв: Пільгові категорії 5-9 класи (11-14років); Пільгові категорії 10-11 класи (14-18 років) від Навчально-реабілітаційний центр «Надія» Вишгородської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-02-012065-a
Id Tender 5ddc137136eb473ba510e21e89566646
План UA-P-2025-09-02-010929-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 02.09.2025 18:29
Остання зміна 15.09.2025 09:36
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
146 250 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.09.2025 18:28 до 10.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 02.09.2025 18:28
до 07.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.09.2025 18:28
до 07.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.09.2025 15:34
до 15.09.2025 09:36
Залишилось 4 днів 16 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.09.2025 10:54
до 21.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 15.09.2025 09:36
-
Період уточнень
з 02.09.2025 18:28 до 07.09.2025 00:00
Період оскарження
з 02.09.2025 18:28 до 07.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.09.2025 15:34 до 15.09.2025 09:36
Період кваліфікації
з 10.09.2025 15:34 до 15.09.2025 09:36
Основні параметри
Послуги з організації харчування з доставкою готових страв: Пільгові категорії 5-9 класи (11-14років); Пільгові категорії 10-11 класи (14-18 років)
відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
146 250 грн.
Послуги з організації харчування з доставкою готових страв: Пільгові категорії 5-9 класи (11-14років); Пільгові категорії 10-11 класи (14-18 років)
Назва предмета закупівлі
Послуги з організації харчування з доставкою готових страв: Пільгові категорії 5-9 класи (11-14років); Пільгові категорії 10-11 класи (14-18 років)
Очікувана вартість
146 250 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
731,25
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
10.09.2025 15:11
Закінчення аукціону
10.09.2025 15:34
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 1 125 (послуга)
Послуги з організації харчування з доставкою готових страв: Пільгові категорії 5-9 класи (11-14років)
Опис предмета закупівлі
Послуги з організації харчування з доставкою готових страв: Пільгові категорії 5-9 класи (11-14років)
Код ДК 021:2015
55520000-1 - Кейтерингові послуги
Кількість
1 125
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
07300, Україна, Київська область, Вишгород, проспект Мазепи , 6А
Дата постачання по
27.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 125 (послуга)
Послуги з організації харчування з доставкою готових страв: Пільгові категорії 10-11 класи (14-18 років)
Опис предмета закупівлі
Послуги з організації харчування з доставкою готових страв: Пільгові категорії 10-11 класи (14-18 років)
Код ДК 021:2015
55520000-1 - Кейтерингові послуги
Кількість
1 125
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
07300, Україна, Київська область, Вишгород, проспект Мазепи , 6А
Дата постачання по
27.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Тендерна документація
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЕРНОПРОМ"
Пропозиція:
145 518 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КИЇВПРОМСЕРВІС 1"
Пропозиція:
145 125 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 10.09.2025 15:11
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.09.2025 18:29
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гуданіч Ольга
Електронна пошта
Телефон
+380507769828
Замовник
ЄДРПОУ
24220924
Повна назва
Навчально-реабілітаційний центр «Надія» Вишгородської міської ради
Поштовий індекс
07301
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Вишгородський р-н, місто Вишгород,
Адреса
пр.. Мазепи, буд. 6А
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з організації харчування з доставкою готових страв: Пільгові категорії 5-9 класи (11-14років); Пільгові категорії 10-11 класи (14-18 років)
Період вимог/скарг з 12.09.2025 10:54 по 18.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.09.2025 15:34 по 18.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
12.09.2025 10:54
Повідомлення про рішення
10.09.2025 15:34
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.09.2025 18:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.09.2025 18:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 15.09.2025 09:36 по 21.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.09.2025 10:54 по 20.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.09.2025 09:36
Довідка НАЗК
15.09.2025 09:36
Повідомлення про рішення
12.09.2025 10:55
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.09.2025 18:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.09.2025 18:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей з посиланням на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Учасником не дотримано вимог встановлених у пп.1.1 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації в частині наявності складських приміщень з наданням підтверджуючих документів. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пп. 1.1: Довідка?, в якій зазначається інформація щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, достатніх для виконання умов договору про закупівлю із надання послуг щодо предмету закупівлі протягом встановленого цією документацією періоду, а саме: 1) складських приміщень для зберігання продуктів харчування *; 2) виробничих приміщень (наявність харчоблоку) **; 3) електромеханічного, холодильного, посудомийного, теплового, технологічного обладнання та малоцінного інвентарю (кухонний посуд та кухонний інвентар тощо); 4) автотранспорту для перевезення продуктів харчування, готових страв та виробів***. ?У довідці вказується обладнання яким володіє та/або користується Учасник, правові підстави такого користування та найменування технічних засобів, обладнання, механізмів, інших виробничих об’єктів, інформація про які повинна співпадати та бути взаємопов’язаною із підтверджуючими документами, що надаються за змістом тендерної документації. * Документи або їх копії, завірені належним чином, що підтверджують право власності або користування складськими приміщеннями: 1) договори про право власності або інші правочини, що підтверджують право власності Учасника процедури закупівлі на об'єкти матеріально-технічної бази; 2) договори оренди/суборенди, лізингу/сублізингу об'єктів матеріально-технічної бази та інші правочини, передбачені законодавством (у разі, якщо об'єкти матеріально-технічної бази належать Учаснику процедури закупівлі не на праві власності); 3) акти приймання-передачі об'єктів матеріально-технічної бази або інші документи, передбачені умовами договорів, зазначених у цьому підпункті, або законодавством, що підтверджують передання Учаснику процедури закупівлі об'єктів матеріально-технічної бази, у тому числі передбачені умовами договорів суборенди, сублізингу та інших правочинів, стороною яких є третя особа, яка не є власником матеріально-технічної бази. ** Документи або їх копії, завірені належним чином, що підтверджують право власності або користування виробничими приміщеннями (харчоблоком): 1) договори про право власності або інші правочини, що підтверджують право власності Учасника процедури закупівлі на об'єкти матеріально-технічної бази; 2) договори оренди/суборенди, лізингу/сублізингу об'єктів матеріально-технічної бази та інші правочини, передбачені законодавством (у разі, якщо об'єкти матеріально-технічної бази належать Учаснику процедури закупівлі не на праві власності; 3) акти приймання-передачі об'єктів матеріально-технічної бази або інші документи, передбачені умовами договорів, зазначених у цьому підпункті, або законодавством, що підтверджують передання Учаснику процедури закупівлі об'єктів матеріально-технічної бази, у тому числі передбачені умовами договорів суборенди, сублізингу та інших правочинів, стороною якого є третя особа, яка не є власником матеріально-технічної бази. *** Документи або їх копії, завірені належним чином, що підтверджують право власності або користування автотранспортом: 1) свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу або інший документ, який відповідно до законодавства, посвідчує право власності; 2) договори оренди/суборенди, лізингу/сублізингу транспортного засобу та інші правочини, передбачені законодавством (у разі, якщо транспортний засіб належить Учаснику процедури закупівлі не на праві власності); 3) акт приймання-передачі транспортного засобу або інші документи, передбачені умовами договорів, зазначених у цьому пункті, або законодавством, що підтверджують передачу Учаснику процедури закупівлі транспортного засобу, у тому числі передбачені умовами договорів суборенди, сублізингу та інших правочинів, стороною яких є третя особа, яка не є власником транспортного засобу; 4) документ, копія якого належним чином завірена власником транспортного засобу, що підтверджує його право власності на транспортний засіб, у разі якщо Учасником отримано зазначений транспортний засіб за договором суборенди, сублізингу або іншим правочином, стороною якого є третя особа, яка не є власником транспортного засобу; 5) договори суборенди, сублізингу транспортного засобу або інші правочини, укладені власником з третьою особою, яка не є власником транспортного засобу, та які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та цієї третьої особи надавати її у користування. Для підтвердження належного стану обладнання та матеріально-технічної бази, зазначених Учасником у довідці згідно п.1.1 даного розділу, Учасники у складі тендерної документації подають копії наступних документів: - рішення компетентного органу про державну реєстрацію потужності та/або обігу харчових продуктів, на які не вимагається отримання експлуатаційного дозволу (відповідно до Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів”); - експлуатаційного дозволу, виданого компетентним органом на потужності (об’єкти) зі зберігання продуктів харчування (відповідно до Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів”); - останнього акту (актів) обстеження складських та виробничих приміщень, виданого територіальними органами Держпродспоживслужби, щодо відповідності приміщення санітарним та іншим вимогам, встановлених законодавством, щодо надання послуг з організації харчування; - договору на санітарну обробку (на надання послуг з дезінфекції, дезінсекції, дератизації) складських приміщень та виробничих приміщень (харчоблоку); - договору на дезінфекцію автотранспорту, дійсного протягом строку дії договору про закупівлю, що буде укладено, відповідно до статті 44 Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати інформацію та документи, щодо складських приміщень у відповідності до вимог пп.1.1 розділу 1 додатку 1 до тендерної документації.
Створено
12.09.2025 13:26
Надати до
13.09.2025 13:26
Договір
UA-2025-09-02-012065-a-c1
Очікує підписання
145 518 грн.
145 518 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 125 (послуга)
Послуги з організації харчування з доставкою готових страв: Пільгові категорії 5-9 класи (11-14років)
Номенклатура
Послуги з організації харчування з доставкою готових страв: Пільгові категорії 5-9 класи (11-14років)
Кількість
1 125
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 27 грудня 2025 р.
Номенклатура
1 125 (послуга)
Послуги з організації харчування з доставкою готових страв: Пільгові категорії 10-11 класи (14-18 років)
Номенклатура
Послуги з організації харчування з доставкою готових страв: Пільгові категорії 10-11 класи (14-18 років)
Кількість
1 125
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 27 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Навчально-реабілітаційний центр «Надія» Вишгородської міської ради
Повна назва
Навчально-реабілітаційний центр «Надія» Вишгородської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
24220924

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЕРНОПРОМ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗЕРНОПРОМ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30407882

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
146 250 грн.
Період подання пропозицій
до 10.09.2025 00:00
Замовник:
Навчально-реабілітаційний центр «Надія» Вишгородської міської ради
Контактний телефон:
+380507769828
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
146 250 грн.
Період подання пропозицій
до 10.09.2025 00:00
Замовник:
Навчально-реабілітаційний центр «Надія» Вишгородської міської ради
Контактний телефон:
+380507769828
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності