Показати схожі тендери

Закупівля «Поточний ремонт водопостачання, об'єкт №133 Івано-Франківської області» ДК 021:2015:45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь. від ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНА ЧАСТИНА РАЙОНУ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-02-011652-a
Id Tender 16ad3e560857490da70153a3769be00d
План UA-P-2025-09-02-014846-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 02.09.2025 17:11
Остання зміна 12.09.2025 16:30
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 000 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.09.2025 17:09 до 10.09.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 02.09.2025 17:09
до 07.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.09.2025 17:09
до 07.09.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 10.09.2025 08:00
-
Період уточнень
з 02.09.2025 17:09 до 07.09.2025 00:00
Період оскарження
з 02.09.2025 17:09 до 07.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.09.2025 08:00
Основні параметри
«Поточний ремонт водопостачання, об'єкт №133 Івано-Франківської області» ДК 021:2015:45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
1 000 000 грн.
«Поточний ремонт водопостачання, об'єкт №133 Івано-Франківської області» ДК 021:2015:45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Назва предмета закупівлі
«Поточний ремонт водопостачання, об'єкт №133 Івано-Франківської області» ДК 021:2015:45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Очікувана вартість
1 000 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
20000,0
2 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Поточний ремонт водопостачання, об'єкт №133 Івано-Франківської області» ДК 021:2015:45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Івано-Франківська область
Дата постачання по
15.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЕКСПРЕС-ГАЗ СЕРВІС"
Пропозиція:
985 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.09.2025 17:11
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олег Трошин
Електронна пошта
Телефон
+380342750710
Замовник
ЄДРПОУ
08494013
Повна назва
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНА ЧАСТИНА РАЙОНУ
Поштовий індекс
76014
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
м.Івано-Франківськ
Адреса
вулиця Національної Гвардії, будинок 14Г
Кваліфікація
Лот № 1 «Поточний ремонт водопостачання, об'єкт №133 Івано-Франківської області» ДК 021:2015:45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.09.2025 08:00 по 18.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.09.2025 08:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.09.2025 17:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.09.2025 17:09
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
В результаті розгляду та вивчення найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції учасника відкритих торгів з особливостями, Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКСПРЕС-ГАЗ СЕРВІС», виявлено наступні невідповідності: - на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям згідно п.1.2. Додатку № 1 до тендерної документації «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» у складі тендерної пропозиції учасником надано довідку в довільній формі, з інформацією про виконані аналогічні договори, договори та документи на підтвердження виконання в повному обсязі цих договорів. На підтвердження виконання договору №17-09/24 від 17.09.2024 року, зазначеному у довідці, учасником надано Акт №1 приймання виконаних будівельних робіт (файл «Акт аналогічний водопостачання2»), в якому вартість виконаних робіт та сам склад робіт не відповідають зазначеному договору. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється, зокрема, відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи вищенаведене, учасник даної процедури закупівлі, Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКСПРЕС-ГАЗ СЕРВІС» повинен усунути невідповідності шляхом завантаження в електронну систему: • документів на підтвердження виконання в повному обсязі договору №17-09/24 від 17.09.2024 року, зазначеного в наданій Учасником довідці, та/ або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) від контрагента про повне належне виконання цього договору. У випадку відсутності документів на підтвердження виконання в повному обсязі цього договору — завантажити нову довідку в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору); не менше одного виконаного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці; документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці та/ або лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про повне належне виконання цього договору.
Створено
12.09.2025 15:17
Надати до
13.09.2025 15:17
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
1 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.09.2025 08:00
Замовник:
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНА ЧАСТИНА РАЙОНУ
Контактний телефон:
+380342750710
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
1 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.09.2025 08:00
Замовник:
ІВАНО-ФРАНКІВСЬКА КВАРТИРНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНА ЧАСТИНА РАЙОНУ
Контактний телефон:
+380342750710
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності