Показати схожі тендери

Закупівля Розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель комунальної власності під кладовищами площею, орієнтовно 200,0 га розташованих на території Валківської міської територіальної громади Богодухівського району Харківської області від Валківська міська рада.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-02-011552-a
Id Tender 0791302b361e45ec82603ac932fa32b6
План UA-P-2025-09-02-010762-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 02.09.2025 17:04
Остання зміна 13.09.2025 14:52
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
170 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.09.2025 17:03 до 10.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 02.09.2025 17:03
до 07.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.09.2025 17:03
до 07.09.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 10.09.2025 13:11
-
Період уточнень
з 02.09.2025 17:03 до 07.09.2025 00:00
Період оскарження
з 02.09.2025 17:03 до 07.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.09.2025 13:11
Основні параметри
Розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель комунальної власності під кладовищами площею, орієнтовно 200,0 га розташованих на території Валківської міської територіальної громади Богодухівського району Харківської області
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
170 000 грн.
Розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель комунальної власності під кладовищами площею, орієнтовно 200,0 га розташованих на території Валківської міської територіальної громади Богодухівського району Харківської області
Назва предмета закупівлі
Розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель комунальної власності під кладовищами площею, орієнтовно 200,0 га розташованих на території Валківської міської територіальної громади Богодухівського району Харківської області
Очікувана вартість
170 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
850,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
5 100
Аукціон
Cтарт аукціону
10.09.2025 12:48
Закінчення аукціону
10.09.2025 13:11
Позиція
Опис предмета закупівлі
Розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель комунальної власності під кладовищами площею, орієнтовно 200,0 га розташованих на території Валківської міської територіальної громади Богодухівського району Харківської області
Код ДК 021:2015
71350000-6 - Науково-технічні послуги в галузі інженерії
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
63002, Україна, Харківська область, Богодухівський район, місто Валки, вулиця Харківська, 16
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Земтехстандарт"
Пропозиція:
150 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗЕМСТРОЙПРОЕКТ"
Пропозиція:
56 700 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 10.09.2025 12:48
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олена Коваль
Електронна пошта
Телефон
+380575351461
Сайт:
http://valky-rada.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
04058657
Повна назва
Валківська міська рада
Поштовий індекс
63002
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Богодухівський район, місто Валки
Адреса
вул. Харківська, 16
Кваліфікація
Лот № 1 Розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель комунальної власності під кладовищами площею, орієнтовно 200,0 га розташованих на території Валківської міської територіальної громади Богодухівського району Харківської області
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.09.2025 13:11 по 18.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.09.2025 13:11
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.09.2025 17:03
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.09.2025 17:03
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
10.09.2025 13:11
Надати до
12.09.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Керуючись п.43 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до додатку 4 до тендерної документації вимагається довідку/и з банківської/их установ/и із зазначенням його номеру у форматі IBAN, що виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Надано довідку з АТ «УКРСИББАНК» від 18 серпня 2025, що видана раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 4 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати довідку/и з банківської/их установ/и із зазначенням його номеру у форматі IBAN, що виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до додатку 4 до тендерної документації вимагається надати заповнену форму тендерної пропозиції (Додаток 6 до тендерної документації). Надано ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», в якій не зазначено інформацію щодо адреси банку, строк дії пропозиції. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 4 та додаток 6 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати належним чином заповнену форму тендерної пропозиції (Додаток 6 до тендерної документації) Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до додатку 1 до тендерної документації Учасник процедури закупівлі зазначає працівників, які безпосередньо будуть залучені до надання послуги, щодо кожної вказаної у довідці особи, Учасник процедури закупівлі надає підтверджуючі документи його кваліфікації та досвіду роботи (скан-копії у кольоровому вигляді з оригіналів документів або належно завірених копій трудових книжок у повному обсязі (з першої по останню сторінку включно) або скан-копії у кольоровому вигляді з оригіналів документів або належно завірених копій цивільно-правових угод. Надано на працівників, які зазначені у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Шаповалов Андрій Михайлович, Нерушенко Марина Володимирівна, Червона Оксана Олександрівна, Осипенко Андрій Васильович) – надані скан –копії із оригіналів наказів про прийняття. Відсутні скан-копії у кольоровому вигляді з оригіналів документів або належно завірених копій трудових книжок у повному обсязі (з першої по останню сторінку включно). Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 2 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати підтверджуючі документи його кваліфікації та досвіду роботи (скан-копії у кольоровому вигляді з оригіналів документів або належно завірених копій трудових книжок у повному обсязі (з першої по останню сторінку включно) Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до додатку 4 до тендерної документації вимагається Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, який повинен містити всі пункти відповідно до Єдиного державного реєстру, що виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань станом на 02.06.2024 р. та 18.08.2025 р., що виданий раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 4 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, який повинен містити всі пункти відповідно до Єдиного державного реєстру, що виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до додатку 1, 4 до тендерної документації учасник має надати Договір (договори) з розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель/земельних ділянок під кладовищами/існуюча територія цвинтаря (не менше двох договорів). Надано договори за предметом закупівлі: послуги з розробки технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель комунальної власності Тернівської сільської територіальної громади Договір №184 від 10.07.2023 р. вартістю 50 000,00 грн., лист-відгук, акт здачі-приймання послуг на суму 50 000,00 грн., ВИТЯГ з Державного земельного кадастру про земельну ділянку; розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для обслуговування міського старого цвинтарю №1 за адресою м. Красноград, вул. Полтавська, б/н, Красноградського району Харківської області (ДК 021:2015 код 71240000-2 (Архітектурні, інженерні та планувальні послуги) Договір №229-23К від 05 липня 2023 р., вартістю 18 600,00 грн., акт приймання-передачі виконаних послуг на суму 18 600,00 грн., лист відгук, ВИТЯГ з Державного земельного кадастру про земельну ділянку. Не надано двох договорів з розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель/земельних ділянок під кладовищами/існуюча територія цвинтаря, оскільки за предметом Договору №229-23К від 05 липня 2023 р. є Розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для обслуговування міського старого цвинтарю №1 за адресою м. Красноград, вул. Полтавська, б/н, Красноградського району Харківської області. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 1,4 тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати Договір (договори) з розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель/земельних ділянок під кладовищами/існуюча територія цвинтаря (не менше двох договорів), довідку про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (довідка обов’язково повинна містити інформацію, визначену у Таблиці 2 п.1.3 Додатку 4) Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до додатку 4 до тендерної документації вимагається Інформація (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та зразок підпису. Надана лист-згода з проектом договору, в якій зазначено Посадова особа, яку уповноважено підписувати договір (в разі визначення переможцем), є Директор Покотило Анатолій Миколайович ( паспорт № 001247874 від 24.11.2017 виданий органом 6316, контактний телефон: +38 050 343 28 31), який діє на підставі Статуту, без жодних обмежень. Відсутній зразок підпису. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 4 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати довідку, що відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та зразок підпису Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до додатку 4 та п.2 р.3 тендерної документації, додатку 7 до тендерної документації вимагається Гарантія за формою, наведеною нижче, з урахуванням умов, викладених в пунктах 2, 3 розділу 3 тендерної документації. Пунктом 2 розділу 3 тендерної документації зазначено строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях. Надано БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ № IG/25894/700, в якій зазначено: 3. За цією гарантією гарант безвідклично зобов'язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога). 10 відповідно до п.2 р.3 тендерної документації Разом з оригіналом банківської гарантії учасник надає у складі пропозиції копію документа (документів), які відповідно до законодавства підтверджують повноваження посадової особи банку-гаранта, підписувати (видавати за власним підписом) гарантії від імені банку (засвідчену кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранта). БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ № IG/25894/700 підписана: Уповноважена особа: Морозов Ю. В. Начальник відділу документарних операцій (на підставі довіреності № 28 від 14.01.2025 р.). Уповноважена особа: Тюріна Г. О. Провідний економіст відділу документарних операцій (на підставі довіреності № 1391 від 21.11.2023 р.). Надано: довіреність від 14 січня 2025 року Акціонерного Товариства «ОПТ БАНК», якою уповноважує службовця банку Морозова Юрія Вікторовича представляти інтереси банку з усіх питань, пов’язаних з діяльністю банку, перелік яких визначається відповідним Рішенням Правління Банку. Уповноваженій особі надається категорія права підпису «В», як це визначено окремим Рішенням банку; довіреність від 21 листопада 2023 року Акціонерного Товариства «ОПТ БАНК», якою уповноважує службовця банку Тюрину Ганну Олександрівну представляти інтереси банку з усіх питань, пов’язаних з діяльністю банку, перелік яких визначається відповідним Рішенням Правління Банку. Уповноваженій особі надається категорія права підпису «В», як це визначено окремим Рішенням банку. Наданими довіреностями не підтверджено повноваження саме посадової особи банку-гаранта Начальника відділу документарних операцій Морозов Ю. В., Провідного економіста відділу документарних Тюріна Г.О. підписувати (видавати за власним підписом) гарантії від імені банку. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додатку 4 та п.2 р.3 тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати належним чином оформлену банківську гарантію, а також документ, що підтверджує повноваження саме посадової особи банку-гаранта Начальника відділу документарних операцій Морозов Ю. В., Провідного економіста відділу документарних операцій Тюріна Г. О. підписувати (видавати за власним підписом) гарантії від імені банку. Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до додатку 4 до тендерної документації вимагаються Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, надані уповноваженим органом, що виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Вказаний документ відсутній Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 4 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, надані уповноваженим органом, що виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до додатку 4 до тендерної документації вимагається довідка з державної податкової служби щодо всіх наявних зареєстрованих рахунків Учасника, що виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Вказаний документ не надано. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 4 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати довідку з державної податкової служби щодо всіх наявних зареєстрованих рахунків Учасника, що виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до додатку 4 до тендерної документації у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або не накладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього. Не надано лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів: у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 4 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або не накладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до додатку 1 до тендерної документації не менше двох працівників - інженерів-землевпорядників з освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра. У довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надано інформацію щодо Нерушенко (Петрикіної) Марини Володимирівни, що має Диплом спеціаліста Харківського національного аграрного університету імені В.В. Докучаєва серія ХА №21367686 від 28 лютого 2003 року за спеціальністю “Землевпорядкування та кадастр”. Проте надана скан-копія диплома не підтверджує, що це Диплом спеціаліста (не в повному обсязі). Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 1 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати скан-копію диплому в повному обсязі для підтвердження наявності не менше двох працівників - інженерів-землевпорядників з освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра Керуючись п.43 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до додатку 4 до тендерної документації вимагається довідку/и з банківської/их установ/и із зазначенням його номеру у форматі IBAN, що виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Надано довідку з АТ «УКРСИББАНК» від 18 серпня 2025, що видана раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 4 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати довідку/и з банківської/их установ/и із зазначенням його номеру у форматі IBAN, що виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до додатку 4 до тендерної документації вимагається надати заповнену форму тендерної пропозиції (Додаток 6 до тендерної документації). Надано ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ», в якій не зазначено інформацію щодо адреси банку, строк дії пропозиції. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 4 та додаток 6 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати належним чином заповнену форму тендерної пропозиції (Додаток 6 до тендерної документації) Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до додатку 1 до тендерної документації Учасник процедури закупівлі зазначає працівників, які безпосередньо будуть залучені до надання послуги, щодо кожної вказаної у довідці особи, Учасник процедури закупівлі надає підтверджуючі документи його кваліфікації та досвіду роботи (скан-копії у кольоровому вигляді з оригіналів документів або належно завірених копій трудових книжок у повному обсязі (з першої по останню сторінку включно) або скан-копії у кольоровому вигляді з оригіналів документів або належно завірених копій цивільно-правових угод. Надано на працівників, які зазначені у Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Шаповалов Андрій Михайлович, Нерушенко Марина Володимирівна, Червона Оксана Олександрівна, Осипенко Андрій Васильович) – надані скан –копії із оригіналів наказів про прийняття. Відсутні скан-копії у кольоровому вигляді з оригіналів документів або належно завірених копій трудових книжок у повному обсязі (з першої по останню сторінку включно). Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 2 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати підтверджуючі документи його кваліфікації та досвіду роботи (скан-копії у кольоровому вигляді з оригіналів документів або належно завірених копій трудових книжок у повному обсязі (з першої по останню сторінку включно) Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до додатку 4 до тендерної документації вимагається Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, який повинен містити всі пункти відповідно до Єдиного державного реєстру, що виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань станом на 02.06.2024 р. та 18.08.2025 р., що виданий раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 4 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, який повинен містити всі пункти відповідно до Єдиного державного реєстру, що виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до додатку 1, 4 до тендерної документації учасник має надати Договір (договори) з розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель/земельних ділянок під кладовищами/існуюча територія цвинтаря (не менше двох договорів). Надано договори за предметом закупівлі: послуги з розробки технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель комунальної власності Тернівської сільської територіальної громади Договір №184 від 10.07.2023 р. вартістю 50 000,00 грн., лист-відгук, акт здачі-приймання послуг на суму 50 000,00 грн., ВИТЯГ з Державного земельного кадастру про земельну ділянку; розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для обслуговування міського старого цвинтарю №1 за адресою м. Красноград, вул. Полтавська, б/н, Красноградського району Харківської області (ДК 021:2015 код 71240000-2 (Архітектурні, інженерні та планувальні послуги) Договір №229-23К від 05 липня 2023 р., вартістю 18 600,00 грн., акт приймання-передачі виконаних послуг на суму 18 600,00 грн., лист відгук, ВИТЯГ з Державного земельного кадастру про земельну ділянку. Не надано двох договорів з розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель/земельних ділянок під кладовищами/існуюча територія цвинтаря, оскільки за предметом Договору №229-23К від 05 липня 2023 р. є Розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для обслуговування міського старого цвинтарю №1 за адресою м. Красноград, вул. Полтавська, б/н, Красноградського району Харківської області. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 1,4 тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати Договір (договори) з розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель/земельних ділянок під кладовищами/існуюча територія цвинтаря (не менше двох договорів), довідку про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (довідка обов’язково повинна містити інформацію, визначену у Таблиці 2 п.1.3 Додатку 4) Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до додатку 4 до тендерної документації вимагається Інформація (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена підписувати договір про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та зразок підпису. Надана лист-згода з проектом договору, в якій зазначено Посадова особа, яку уповноважено підписувати договір (в разі визначення переможцем), є Директор Покотило Анатолій Миколайович ( паспорт № 001247874 від 24.11.2017 виданий органом 6316, контактний телефон: +38 050 343 28 31), який діє на підставі Статуту, без жодних обмежень. Відсутній зразок підпису. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 4 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати довідку, що відомості про повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та зразок підпису Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до додатку 4 та п.2 р.3 тендерної документації, додатку 7 до тендерної документації вимагається Гарантія за формою, наведеною нижче, з урахуванням умов, викладених в пунктах 2, 3 розділу 3 тендерної документації. Пунктом 2 розділу 3 тендерної документації зазначено строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях. Надано БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ № IG/25894/700, в якій зазначено: 3. За цією гарантією гарант безвідклично зобов'язаний сплатити бенефіціару суму гарантії протягом 5 днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі - вимога). 10 відповідно до п.2 р.3 тендерної документації Разом з оригіналом банківської гарантії учасник надає у складі пропозиції копію документа (документів), які відповідно до законодавства підтверджують повноваження посадової особи банку-гаранта, підписувати (видавати за власним підписом) гарантії від імені банку (засвідчену кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранта). БАНКІВСЬКА ГАРАНТІЯ № IG/25894/700 підписана: Уповноважена особа: Морозов Ю. В. Начальник відділу документарних операцій (на підставі довіреності № 28 від 14.01.2025 р.). Уповноважена особа: Тюріна Г. О. Провідний економіст відділу документарних операцій (на підставі довіреності № 1391 від 21.11.2023 р.). Надано: довіреність від 14 січня 2025 року Акціонерного Товариства «ОПТ БАНК», якою уповноважує службовця банку Морозова Юрія Вікторовича представляти інтереси банку з усіх питань, пов’язаних з діяльністю банку, перелік яких визначається відповідним Рішенням Правління Банку. Уповноваженій особі надається категорія права підпису «В», як це визначено окремим Рішенням банку; довіреність від 21 листопада 2023 року Акціонерного Товариства «ОПТ БАНК», якою уповноважує службовця банку Тюрину Ганну Олександрівну представляти інтереси банку з усіх питань, пов’язаних з діяльністю банку, перелік яких визначається відповідним Рішенням Правління Банку. Уповноваженій особі надається категорія права підпису «В», як це визначено окремим Рішенням банку. Наданими довіреностями не підтверджено повноваження саме посадової особи банку-гаранта Начальника відділу документарних операцій Морозов Ю. В., Провідного економіста відділу документарних Тюріна Г.О. підписувати (видавати за власним підписом) гарантії від імені банку. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додатку 4 та п.2 р.3 тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати належним чином оформлену банківську гарантію, а також документ, що підтверджує повноваження саме посадової особи банку-гаранта Начальника відділу документарних операцій Морозов Ю. В., Провідного економіста відділу документарних операцій Тюріна Г. О. підписувати (видавати за власним підписом) гарантії від імені банку. Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до додатку 4 до тендерної документації вимагаються Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, надані уповноваженим органом, що виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Вказаний документ відсутній Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 4 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, надані уповноваженим органом, що виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до додатку 4 до тендерної документації вимагається довідка з державної податкової служби щодо всіх наявних зареєстрованих рахунків Учасника, що виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Вказаний документ не надано. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 4 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати довідку з державної податкової служби щодо всіх наявних зареєстрованих рахунків Учасника, що виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення торгів та не пізніше кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до додатку 4 до тендерної документації у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або не накладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього. Не надано лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів: у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 4 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або не накладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до додатку 1 до тендерної документації не менше двох працівників - інженерів-землевпорядників з освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра. У довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надано інформацію щодо Нерушенко (Петрикіної) Марини Володимирівни, що має Диплом спеціаліста Харківського національного аграрного університету імені В.В. Докучаєва серія ХА №21367686 від 28 лютого 2003 року за спеціальністю “Землевпорядкування та кадастр”. Проте надана скан-копія диплома не підтверджує, що це Диплом спеціаліста (не в повному обсязі). Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 1 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати скан-копію диплому в повному обсязі для підтвердження наявності не менше двох працівників - інженерів-землевпорядників з освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра
Створено
12.09.2025 15:28
Надати до
13.09.2025 15:28
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
170 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.09.2025 00:00
Замовник:
Валківська міська рада
Контактний телефон:
+380575351461
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
170 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.09.2025 00:00
Замовник:
Валківська міська рада
Контактний телефон:
+380575351461
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності