Показати схожі тендери

Закупівля Створення Державної системи онлайн-моніторингу (перша черга) код ДК 021:2015: 72230000-6 Послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення від ДЕРЖАВНЕ АГЕНТСТВО УКРАЇНИ ПЛЕЙСІТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-02-009751-a
Id Tender a4305bcd5d6b4f8da3e3753cbcf43d96
План UA-P-2025-09-02-008702-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 02.09.2025 15:52
Остання зміна 24.09.2025 15:23
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
30 000 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.09.2025 15:51 до 10.09.2025 18:00
Завершено
Період уточнень
з 02.09.2025 15:51
до 07.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.09.2025 15:51
до 07.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.09.2025 11:51
до 15.09.2025 17:27
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.09.2025 17:11
до 21.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 15.09.2025 17:27
до 24.09.2025 15:23
Період уточнень
з 02.09.2025 15:51 до 07.09.2025 00:00
Період оскарження
з 02.09.2025 15:51 до 07.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.09.2025 11:51 до 15.09.2025 17:27
Період кваліфікації
з 11.09.2025 11:51 до 15.09.2025 17:27
Основні параметри
Створення Державної системи онлайн-моніторингу (перша черга) код ДК 021:2015: 72230000-6 Послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
30 000 000 грн.
Створення Державної системи онлайн-моніторингу (перша черга)
Назва предмета закупівлі
Створення Державної системи онлайн-моніторингу (перша черга)
Очікувана вартість
30 000 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
300000,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
900 000
Аукціон
Cтарт аукціону
11.09.2025 11:22
Закінчення аукціону
11.09.2025 11:51
Позиція
Опис предмета закупівлі
Створення Державної системи онлайн-моніторингу (перша черга)
Код ДК 021:2015
72230000-6 - Послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
01001, Україна, Київська область, Київ, вул. Грінченка Бориса, будинок 3
Дата постачання по
08.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
20 (двадцять) робочих днів з наступного дня після підписання Акта приймання-передачі наданих послуг шляхом перерахування грошових коштів в національній валюті України на розрахунковий рахунок Виконавця, за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Замовника у 2025 році.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ Комп'ютерні інформаційні технології
Пропозиція:
25 944 999 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Кедртех"
Пропозиція:
19 900 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Стрімко Юкрейн"
Пропозиція:
27 141 642 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 11.09.2025 11:22
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
05.09.2025 16:53
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Віталій Зеленюк
Електронна пошта
Телефон
380998624615
Сайт:
https://playcity.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
45883055
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ АГЕНТСТВО УКРАЇНИ ПЛЕЙСІТІ
Поштовий індекс
01001
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Грінченка Бориса, будинок 3
Кваліфікація
Лот № 1 Створення Державної системи онлайн-моніторингу (перша черга)
Період вимог/скарг з 12.09.2025 17:11 по 18.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.09.2025 11:51 по 19.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником
Зміст
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ «12» вересня 2025 р. м. Київ № 11/25-П Замовник: Державне агентство України ПлейСіті Код згідно ЄДРПОУ замовника: 45883055 Місцезнаходження замовника: 01001, Україна, м. Київ, вул. Б. Грінченка, 3 Категорія замовника: органи державної влади Порядок денний: 1. Про розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Кедртех» (ЄДРПОУ 45689619) (далі — Учасник), яка визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі відкриті торги з особливостями «Створення Державної системи онлайн-моніторингу (перша черга) код ДК 021:2015: 72230000-6 Послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення» (далі – Закупівля), на відповідність вимогам тендерної документації та про відхилення тендерної пропозиції Учасника. 2. Про оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-09-02-009751-a. По питанню першому: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини 1 статті 25 Закону замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації вимогу щодо надання забезпечення тендерної пропозиції з урахуванням Особливостей. Частиною 1 статті 29 Закону визначено, що оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до частини 9 статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Відповідно до пункту 2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником встановлено розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій. На виконання цієї вимоги Учасник — ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Кедртех» (ЄДРПОУ 45689619) у складі тендерної пропозиції не надав забезпечення тендерної пропозиції. Згідно з абзацом 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося Замовником. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника — ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Кедртех» (ЄДРПОУ 45689619) підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми. По питанню другому: Відповідно до пункту 46 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Таким чином, необхідно оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника у строк, встановлений зазначеною нормою. ВИРІШИЛА: 1. Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Кедртех» (ЄДРПОУ 45689619) на підставі абзацу 4 підпункту 1 пункту 44 Особливостей. 2. Оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Кедртех» (ЄДРПОУ 45689619) в електронній системі закупівель.
Документи кваліфікації
12.09.2025 17:11
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
11.09.2025 11:51
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.09.2025 15:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.09.2025 15:51
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 15.09.2025 17:27 по 21.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.09.2025 17:11 по 20.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ «15» вересня 2025 р. м. Київ № 12/25-П Замовник: Державне агентство України ПлейСіті Код згідно ЄДРПОУ замовника: 45883055 Місцезнаходження замовника: 01001, Україна, м. Київ, вул. Б. Грінченка, 3 Категорія замовника: органи державної влади Порядок денний: 1. Про розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ «Комп'ютерні інформаційні технології» (ЄДРПОУ 35508814), яка визначена електронною системою закупівель наступною найбільш економічно вигідною після відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Кедртех» (ЄДРПОУ 45689619), поданої під час проведення процедури закупівлі — відкриті торги з особливостями «Створення Державної системи онлайн-моніторингу (перша черга) код ДК 021:2015: 72230000-6 Послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення» (далі – Закупівля), на відповідність вимогам тендерної документації відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); 2. Про визнання учасника ТОВ «Комп'ютерні інформаційні технології» (ЄДРПОУ 35508814) переможцем процедури закупівлі — відкриті торги з особливостями «Створення Державної системи онлайн-моніторингу (перша черга) код ДК 021:2015: 72230000-6 Послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення»; 3. Про прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-09-02-009751-a. По питанню першому: Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин 2, 12, 16 абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Частиною 1 статті 29 Закону визначено, що оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до частини 9 статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. В ході розгляду замовником тендерної пропозиції ТОВ «Комп'ютерні інформаційні технології» (ЄДРПОУ 35508814) на відповідність вимогам тендерної документації, невідповідностей та підстав для відхилення не встановлено. Згідно з пунктом 47 Особливостей учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених у цьому пункті (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у цьому пункті, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей. Замовник самостійно за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджує відсутність в учасника процедури закупівлі підстав, визначених підпунктами 1 і 7 пункту 47 Особливостей. Учасником в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджено відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Комп'ютерні інформаційні технології» (ЄДРПОУ 35508814) повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, у т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам замовника. По питанню другому: Враховуючи інформацію щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Комп'ютерні інформаційні технології» (ЄДРПОУ 35508814), на підставі статті 33 Закону та пункту 49 Особливостей наявні підстави для визнання учасника ТОВ «Комп'ютерні інформаційні технології» (ЄДРПОУ 35508814) переможцем Закупівлі. По питанню третьому: Відповідно до абзацу 1 частини 15 статті 29 Закону за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до пункту 49 Особливостей рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та цього пункту. Відповідно до частини 1 статті 33 Закону рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення учасника переможцем процедури закупівлі. На виконання норм пункту 49 Особливостей, статті 33 Закону та задля виконання функцій, покладених на уповноважену особу замовника, необхідно прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю із переможцем Закупівлі, а саме з учасником ТОВ «Комп'ютерні інформаційні технології» (ЄДРПОУ 35508814). Жодних підстав для неприйняття такого рішення немає. Відповідно до пункту 49 Особливостей повідомлення про намір укласти договір про закупівлю автоматично формується електронною системою закупівель протягом одного дня з дати оприлюднення замовником рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель. ВИРІШИЛА: 1. Визначити ТОВ «Комп'ютерні інформаційні технології» (ЄДРПОУ 35508814) переможцем процедури закупівлі — відкриті торги з особливостями «Створення Державної системи онлайн-моніторингу (перша черга) код ДК 021:2015: 72230000-6 Послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення»; 2. Прийняти рішення про намір укласти договір про Закупівлю з переможцем закупівлі, а саме з ТОВ «Комп'ютерні інформаційні технології» (ЄДРПОУ 35508814); 3. Оприлюднити в електронній системі закупівель рішення про визначення учасника ТОВ «Комп'ютерні інформаційні технології» (ЄДРПОУ 35508814) переможцем процедури закупівлі та рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Документи кваліфікації
15.09.2025 17:27
Довідка НАЗК
15.09.2025 17:27
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
12.09.2025 17:11
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-09-02-009751-a-c1
Підписаний і діє
Номер
13
25 944 999 грн.
21 620 832.5 грн.
З ПДВ
Підписано
23.09.2025
Строк дії договору з
23.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Створення Державної системи онлайн-моніторингу (перша черга)
Номенклатура
Створення Державної системи онлайн-моніторингу (перша черга)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 8 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕРЖАВНЕ АГЕНТСТВО УКРАЇНИ ПЛЕЙСІТІ
Повна назва
ДЕРЖАВНЕ АГЕНТСТВО УКРАЇНИ ПЛЕЙСІТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45883055

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ Комп'ютерні інформаційні технології
Повна назва
ТОВ Комп'ютерні інформаційні технології
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
35508814

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
24.09.2025 15:23
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-09-19-000046
Дата створення проекту
19.09.2025 15:45
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
19.09.2025 16:24
Дата публікації висновку про результати
06.10.2025 11:55
Дата завершення усунення порушень
10.10.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
11.10.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Адреса
.
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 298-56-60
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Адреса
.
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 19.09.2025 Київ № 243 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 15 вересня 2025 року № 131-к «Про відрядження» НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 18 UA-2025-09-02-009751-a 02.09.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
19.09.2025 00:00
Документи рішення
19.09.2025 16:24
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 03 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості) (в редакції станом на дату проведення торгів); розгляду тендерних пропозицій учасників; своєчасності укладання договору та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного агентства України «ПлейСіті» (далі – Замовник) на 2025 рік; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 02.09.2025 № 7/25-П (із змінами затвердженими протоколом від 05.09.2025 № 9/25-П); пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Кедртех» (далі – ТОВ «Кедртех»), товариства з обмеженою відповідальністю «Комп’ютерні інформаційні технології» (далі – ТОВ «Комп’ютерні інформаційні технології»); протокол відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Кедртех» від 12.09.2025 № 11/25-П; протокол про визначення ТОВ «Комп’ютерні інформаційні технології» переможцем процедури закупівлі від 15.09.2025 № 12/25-П; повідомлення про намір укласти договір від 15.09.2025; договір про надання послуг № 13 від 23.09.2025 вартістю 25 944 999,0 грн; пояснення та документи Замовника надані через електронну систему закупівель 24.09.2025 року та 26.09.2025 на запит Держаудитслужби.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Кедртех» та ТОВ «Комп’ютерні інформаційні технології», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушення не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
03.10.2025 00:00
Дата публікації
06.10.2025 11:55
Документи висновку
06.10.2025 11:55
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі робіт «Створення Державної системи онлайн-моніторингу (перша черга) код ДК 021:2015:72230000-6 Послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-09-02-009751-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень, інформації та відповідних документів (комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
23.09.2025 12:07
Орган перевірки
27.09.2025 00:00
Документи повідомлення
23.09.2025 12:08
-
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу публічної закупівлі робіт «Створення Державної системи онлайн-моніторингу (перша черга) код ДК 021:2015:72230000-6 Послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-09-02-009751-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації) яким чином підтверджено відповідність (надати посилання на відповідний фай тендерної пропозиції) учасника торгів ТОВ «Комп?ютерні інформаційні технології» вимогам: пункту 8 Додатку 1 до тендерної документації щодо надання свідоцтва платника єдиного податку або витяг з Реєстру платників єдиного податку або довідки у довільній формі з відповідними поясненнями та обґрунтуваннями, якщо учасник не є платником єдиного податку; пункту 2 Додатку 3 до тендерної документації щодо надання у складі тендерної пропозиції листів-відгуків на підтвердження виконання аналогічних договорів, зважаючи що у довідці про наявність в учасника досвіду виконання аналогічних договорів від 10.09.2025 № 131/04 зазначено договір від 21.09.2023 № PUR-KYI-23-0096 укладений з DAI Global, LLC та ДУ «Офіс з розвитку підприємництва та експорту», а у листі-відгуку ДУ «Офіс з розвитку підприємництва та експорту» зазначено договір від 10.07.2024 № 2024-31. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
24.09.2025 10:23
Орган перевірки
30.09.2025 00:00
Документи повідомлення
24.09.2025 10:25
-
Відповідь
Відповідь на запит щодо надання пояснень
У відповідь на запит щодо надання пояснень, інформації та документів, інформуємо вас про наступне. На виконання статті 12 Закону України «Про державне регулювання діяльності щодо організації та проведення азартних ігор» з метою здійснення державного контролю за діяльністю організаторів азартних ігор, моніторингу роботи грального обладнання та забезпечення прав гравців у 2025 році передбачається створення Державної системи онлайн-моніторингу (перша черга) (далі – ДСОМ). ДСОМ забезпечить повну прозорість фінансових операцій, що дозволить ефективно боротися з нелегальним ринком та гарантуватиме повне надходження податків до державного бюджету. Крім того, ДСОМ оптимізуватиме державний контроль за діяльністю організаторів азартних ігор, моніторингом роботи грального обладнання та забезпеченням прав гравців, а також слугуватиме основним інструментом для Державного агентства України ПлейСіті у виконанні функції державного нагляду (контролю) за діяльністю у сфері організації та проведення азартних ігор. Державна система онлайн-моніторингу забезпечуватиме: 1) безперервну цілодобову в режимі реального часу передачу та прийом даних з можливістю обробки, обліку, накопичення та зберігання інформації про кожну операцію з прийняття ставки, повернення ставки, виплату виграшу (призу), здійснену виплату, інші операції, форму розрахунків при організації та проведенні азартних ігор та дохід організатора азартних ігор; 2) контроль доходу організатора азартних ігор у режимі реального часу, в тому числі контроль загального відсотка виграшу гральних автоматів; 3) цілісність інформації під час її обробки, обліку, накопичення та зберігання, автентифікацію походження інформації; 4) контроль достовірності інформації; 5) конфіденційність персональних даних гравців; 6) резервне копіювання в автоматичному режимі та відновлення інформації, збереження цілісності баз даних у разі планової та/або аварійної зупинки системи; 7) збереження інформації протягом строку, встановленого Уповноваженим органом, але не менше строку дії відповідної ліцензії організатора азартних ігор та не менше строків давності, встановлених податковим законодавством; 8) доступ організаторів азартних ігор до Реєстру осіб, яким обмежено доступ до гральних закладів та/або участь в азартних іграх; 9) використання засобів контролю та захисту інформації Державної системи онлайн-моніторингу відповідно до вимог нормативно-правових актів; 10) моніторинг дій гравців та контроль за дотриманням організаторами азартних ігор принципів відповідальної гри, а також контроль за виконанням вимог щодо боротьби з вираженою ігровою залежністю (лудоманією). Враховуючи зазначене, потреба у створенні ДСОМ, а також технічні та якісні характеристики до ДСОМ визначаються положеннями Закону України «Про державне регулювання діяльності щодо організації та проведення азартних ігор», Порядком функціонування Державної системи онлайн-моніторингу, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 лютого 2024 року № 171 та Порядком ведення Реєстру організаторів азартних ігор у гральних закладах казино, Реєстру організаторів азартних ігор казино в мережі Інтернет, Реєстру організаторів букмекерської діяльності, Реєстру організаторів азартних ігор у залах гральних автоматів, Реєстру організаторів гри в покер в мережі Інтернет, включення і виключення інформації, внесення змін до таких реєстрів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 серпня 2025 року № 1046. Створення та впровадження ДСОМ здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2025 року № 205 «Деякі питання створення, адміністрування та забезпечення функціонування засобу інформатизації», яка визначає умови, зміст та перелік заходів під час створення (модернізації, модифікації, розвитку), адміністрування та забезпечення функціонування засобу інформатизації. Відповідно до частини четвертої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання. Такі рекомендації та інформація можуть використовуватися замовником під час підготовки до проведення закупівлі, якщо вони не призводять до порушення статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Консультації з ринком можуть проводитися через електронну систему закупівель шляхом надсилання запитань замовником та отримання відповідей від суб’єктів господарювання або шляхом організації відкритих зустрічей з потенційними учасниками. Проведення попередніх ринкових консультацій замовником не вважається участю суб’єктів господарювання у підготовці вимог до тендерної документації. Аналіз учасників ринку для закупівлі послуг з «Створення Державної системи онлайн-моніторингу (перша черга) код ДК 021:2015:72230000-6 Послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення», що була опублікована в електронній системі закупівель за номером UA-2025-09-02-009751-a було проведено за допомогою онлайн-платформи DOZORRO (dozorro.org). Моніторинг через онлайн-платформу DOZORRO було проведено щодо потенційних учасників, які у 2023–2025 роках брали участь у публічних закупівлях аналогічних послуг за наступними кодами ДК 021:2015: 72210000-0 - Послуги з розробки пакетів програмного забезпечення; 72230000-6 - Послуги з розробки програмного забезпечення на замовлення; 72260000-5 - Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням, де очікувана вартість закупівель перевищувала 1 мільйон гривень. За результатами проведення зазначеного моніторингу було визначено 58 суб’єктів господарювання, які мають відповідний досвід надання аналогічних послуг, до яких Агентство ПлейСіті звернулось листом від 28 серпня 2025 року № 4-8/1312 (додаток 1), із запитом цінових пропозицій щодо орієнтовної вартості послуг зі створення ДСОМ (перша черга), відповідно до абзаців одинадцятого та дванадцятого пункту 1 розділу III Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року № 275 (далі – Методика). Копії листів суб’єктів господарювання, які надали цінові пропозиції на запит Агентства ПлейСіті, наведено в додатку 2. 53 суб'єкта господарювання цінові пропозиції не надали. Агентство ПлейСіті отримало наступні цінові пропозиції від: - ТОВ «МОБІДЕВ СЕРВІС» (вх. Агентства ПлейСіті 1249/8 від 29.08.2025) на суму 34 500,00 тис. грн з урахуванням ПДВ; - ТОВ «Комп’ютерні інформаційні технології» (вх. Агентства ПлейСіті 1250/8 від 29.08.2025) на суму 31 947,86 тис. грн з урахуванням ПДВ; - ТОВ «ЕПАРКГРАД» (вх. Агентства ПлейСіті 1263/8 від 01.09.2025) на суму 33 250,00 тис. грн з урахуванням ПДВ; - ТОВ «Стрімко Юкрейн» (вх. Агентства ПлейСіті 1264/8 від 01.09.2025) на суму 250,00 тис. доларів США (сума в розмірі 250?000,00 доларів США еквівалентна 10?342,5 тис. грн. згідно з офіційним курсом Національного банку України станом на 01.09.2025, який становить 41,37 грн за 1 долар США,) без урахування ПДВ; - ТОВ «ЕФ ТЕК» (вх. Агентства ПлейСіті 1279/8 від 01.09.2025) на суму 40 000, 00 тис. грн з урахуванням ПДВ. Визначення очікуваної ціни за одиницю розраховано як середньоарифметичне значення масиву отриманих даних (отримано 5 цінових пропозицій від надавачів відповідних послуг) за формулою відповідно до Методики: Цод = (Ц1 +… + Цк) / К, де: Цод – очікувана ціна за одиницю, тис. грн; Ц1, Цк – ціни (тис. грн), отримані з офіційних листів, приведені до єдиних умов; К – кількість цін, отриманих з офіційних листів. Розрахунок Цод = (34 500,00 + 31 947,86 + 33 250,00 + 10?342,50 + 40 000,00) / 5 = 30?008,072. На підставі отриманих даних було визначено очікувану вартість предмета закупівлі у розмірі 30 000,00 тис. грн. з урахуванням ПДВ.
Рішеня
24.09.2025 17:52
Замовник
Документи повідомлення
24.09.2025 17:52
-
24.09.2025 17:52
-
24.09.2025 17:56
-
Відповідь
Відповідь на запит щодо надання пояснень
Пунктом 8 Додатку 1 до тендерної документації визначено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: «Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або витяг з Реєстру платників податку на додану вартість – для учасника, який є платником податку на додану вартість. Свідоцтво платника єдиного податку або витяг з Реєстру платників єдиного податку – для учасника, який є платником єдиного податку. У разі, якщо учасник не є платником податку на додану вартість та не є платником єдиного податку, він (учасник) повинен надати довідку у довільній формі з відповідними поясненнями та обґрунтуваннями.» Учасник ТОВ «Комп?ютерні інформаційні технології» у своїй тендерній пропозиції надав завірену копію витягу, виданого 25 січня 2017 року № 1726504500134 з Реєстру платників податку на додану вартість, що відповідає вимогам замовника, визначеним у пункті 8 Додатку 1 до тендерної документації (https://public-docs.prozorro.gov.ua/get/062f79136d724dea812c468ad5c0391b?Signature=HsSUQAUaxrXgKAnvaY2j4F6RzKVwAP5ft5HS%2BgV2nbkIhiPbuIedSNjmRS9UHwWoq1UuJK4z%2Fhb62SMoA9WsCg%3D%3D&KeyID=52462340). Свідоцтво платника єдиного податку або витяг з Реєстру платників єдиного податку не надавалися. З огляду на те, що учасник ТОВ «Комп’ютерні інформаційні технології» є платником податку на додану вартість, що підтверджується завіреною копією витягу з Реєстру платників податку на додану вартість, виданого 25 січня 2017 року № 1726504500134, а також за відповідною інформацією, розміщеною у відкритих джерелах, зокрема в аналітичній системі YouControl (додаток 1), в електронному кабінеті Державної податкової служби України (розділ «Дані реєстру платників ПДВ» - https://cabinet.tax.gov.ua/registers) та публічною інформацією, що є доступною в електронній системі закупівель, про те, що учасник ТОВ «Комп’ютерні інформаційні технології» не є платником єдиного податку свідоцтво платника єдиного податку або витяг з Реєстру платників єдиного податку не вимагалися Замовником. Відповідно до частини 5 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Таким чином, необхідність подання довідки у довільній формі з відповідними поясненнями та обґрунтуваннями стосується виключно для тих учасників, які не є платниками податку на додану вартість та одночасно не є платниками єдиного податку. Замовником у пункті 2 Додатку 3 до тендерної документації визначено, що учасник має надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника та відтиском печатки Учасника (у разі наявності), що містить інформацію про наявність в Учасника досвіду виконання не менше двох аналогічних договорів, укладених протягом п’яти останніх років (аналогічними договорами вважаються договори про надання послуг з розробки (створення) програмного забезпечення на підтвердження виконання аналогічних договорів. У складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Комп’ютерні інформаційні технології» надано довідку від 10 вересня 2025 року № 131/04 (https://public-docs.prozorro.gov.ua/get/c737cf9fb3ed4fa5a798c5d34397d48e?Signature=cCHM9tgrbgH3gikuJqZZyy9X4D4bUgriPWol1tJqrv4vj5e2%2FrC91elpGXyooiIi4oKJX9rJyl%2BBr%2BoNlfpGDw%3D%3D&KeyID=52462340) про досвід виконання аналогічних договорів, у якій, зокрема, зазначено договір від 21 вересня 2023 року № PUR-KYI-23-0096, укладений з DAI Global, LLC, що також був доданий у складі тендерної пропозиції учасника (https://public-docs.prozorro.gov.ua/get/974438a32c9c47df8af4bee903d38faa?Signature=pum4ffHUsFskol02mZJHALiwnztY20Z1kv6kQLgL2X7xh243voVTu5Zvr7b61RnVvEe2Kqi5i47GGjroWGgqDw%3D%3D&KeyID=52462340). Разом з тим, у листі-відгуку, наданому ДУ «Офіс з розвитку підприємництва та експорту», зазначено договір від 10 липня 2024 року № 2024-31, роботи якого були виконані в рамках Замовлення PUR-KYI-23-0096 від 21 вересня 2023 року. Таким чином у договорі від 10 липня 2024 року № 2024-31, укладеному між ТОВ «Комп’ютерні інформаційні технології», DAI Global, LLC та ДУ «Офіс з розвитку підприємництва та експорту», прямо зазначено, що «Сторони спираючись на: Проєкт міжнародної технічної допомоги "Кібербезпека критично важливої інфраструктури України", реєстраційна картка проєкту (програми) № 4464-22 від 10 травня 2024 року (надалі - Проєкт), План закупівель Проєкту за Угодою між Урядом України і Урядом Сполучених Штатів Америки про гуманітарне і технікоекономічне співробітництво від 07 травня 1992 року (надалі - План), Замовлення PUR-KYI-23-0096 від 21 вересня 2023 року, розміщене DAI та виконане Виконавцем (надалі Замовлення). » Зокрема, у пункті 1.5 договору від 10 липня 2024 року № 2024-31 вказано наступне: «Загальна ціна Договору становить сім мільйонів дев'яносто сім тисяч сто тридцять дев'ять гривень. Розрахунки за цим Договором здійснюються у рамках виконання Замовлення PUR-KYI-23-0096 від 21 вересня 2023 року.». Це підтверджує, що договір від 10 липня 2024 року № 2024-31 є таким, що укладено та реалізується в межах зобов’язань, визначених договором від 21 вересня 2023 року № PUR-KYI-23-0096, та безпосередньо з ним пов’язаний за джерелами фінансування. Також інформуємо, що учасник ТОВ «Комп?ютерні інформаційні технології» у довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів від 10 вересня 2025 року № 131/04 зазначив ще два договори, які супроводжуються відповідними актами виконаних робіт та листами-відгуками, а саме: договір з Академією електронного управління (E-Governance Academy), Міністерством цифрової трансформації України та державним підприємством «ДІЯ» від 20.09.2021 № 2-11/223-2021 (https://public-docs.prozorro.gov.ua/get/2cf18cdf12aa42878af29726b45813d7?Signature=Z9FK2%2FlgfTxTVU1tmspM6mBhcxRJiay7Vtak7lgWD12G2uKlkzEvL7aIWEoFo1K992AITCfW00OiA2BZnufkBg%3D%3D&KeyID=52462340); договір з комунальним підприємством «Головний інформаційно-обчислювальний центр» від 20.07.2023 № 5440 (https://public-docs.prozorro.gov.ua/get/47475012ab6348eca65e8ea5a9461fa6?Signature=kom8qpcw8vk9cXNAa0AXA2PHtuSU8JYXbtwrQ95ui%2F%2FN0V2lwUMIYtGsYtBv%2BCUg2FfwgqN%2Bi7V2vhFaAs6VCg%3D%3D&KeyID=52462340). Зазначені договори з підтверджувальними документами повністю відповідають вимогам, встановленим у пункті 2 Додатку 3 до тендерної документації. Зважаючи на те, що Замовником було встановлено вимогу щодо надання не менше двох аналогічних виконаних договорів, а учасник ТОВ «Комп’ютерні інформаційні технології» надав три договори під час подання тендерної пропозиції, з яких два відповідають вимогам пункту 2 Додатку 3 до тендерної документації, вимога Замовника вважається виконаною в повному обсязі.
Рішеня
26.09.2025 17:08
Замовник
Документи повідомлення
26.09.2025 17:08
-
26.09.2025 17:08
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
30 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.09.2025 18:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ АГЕНТСТВО УКРАЇНИ ПЛЕЙСІТІ
Контактний телефон:
380998624615
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
30 000 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.09.2025 18:00
Замовник:
ДЕРЖАВНЕ АГЕНТСТВО УКРАЇНИ ПЛЕЙСІТІ
Контактний телефон:
380998624615
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності