Показати схожі тендери

Закупівля Комбайн зернозбиральний (021: 2015: CPV: 16340000-0 Збиральні та обмолочувальні машини) (цей крок співфінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility) Combine Harvesters (021: 2015: CPV: 16340000-0— Harvesting and milling machines. (this step is Co-funded by the European Union – Ukraine Facility) від ПТУ №44 м. Миргорода.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-02-009378-a
Id Tender 7f3684c531804af3aa379a6bd80d3043
План UA-P-2025-09-02-011154-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 02.09.2025 15:44
Остання зміна 01.10.2025 15:43
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
9 800 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.09.2025 15:43 до 10.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 02.09.2025 15:43
до 07.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.09.2025 15:43
до 07.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.09.2025 12:20
до 12.09.2025 13:19
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.09.2025 13:19
до 18.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 12.09.2025 13:19
до 01.10.2025 15:43
Період уточнень
з 02.09.2025 15:43 до 07.09.2025 00:00
Період оскарження
з 02.09.2025 15:43 до 07.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.09.2025 12:20 до 12.09.2025 13:19
Період кваліфікації
з 10.09.2025 12:20 до 12.09.2025 13:19
Основні параметри
Комбайн зернозбиральний (021: 2015: CPV: 16340000-0 Збиральні та обмолочувальні машини) (цей крок співфінансується Європейським Союзом — Ukraine Facility) Combine Harvesters (021: 2015: CPV: 16340000-0— Harvesting and milling machines. (this step is Co-funded by the European Union – Ukraine Facility)
Combine Harvesters (021: 2015: CPV: 16340000-0— Harvesting and milling machines) (this step is Co-funded by the European Union – Ukraine Facility)
Найменування та марку техніки вказано на виконання вимог додатку 4 Тендерної Документації The name and brand of equipment are indicated for compliance with the requirements of Appendix 4 to the tender documentation.
The name and brand of equipment are indicated for compliance with the requirements of Appendix 4 to the tender documentation.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
9 800 000 грн.
Комбайн зернозбиральний
Назва предмета закупівлі
Комбайн зернозбиральний
Назва предмета закупівлі (англійською мовою)
Combine Harvesters
Очікувана вартість
9 800 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
49000,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
98 000
Аукціон
Cтарт аукціону
10.09.2025 11:57
Закінчення аукціону
10.09.2025 12:20
Позиція
Опис предмета закупівлі
Комбайн зернозбиральний
Код ДК 021:2015
16340000-0 - Збиральні та обмолочувальні машини
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
37600, Україна, Полтавська область, м. Миргород, вул. Козацька, 26
Дата постачання по
30.10.2025 15:44
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за Договором здійснюється Замовником протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі товару на підставі виставленого Постачальником рахунку/ Payment under the Agreement shall be made by the Customer within 20 (twenty) banking days from the date of signing by the Parties of the Act of Acceptance and Transfer of Goods on the basis of the invoice issued by the Supplier.
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 20 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Полетехніка"
Пропозиція:
9 610 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Техноторг"
Пропозиція:
9 430 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 10.09.2025 11:57
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
05.09.2025 10:50
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Швачич Ірина Миколаївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380535546294
Сайт:
http://www.ptu44.com
Замовник
ЄДРПОУ
02546861
Повна назва
ПТУ №44 м. Миргорода
Поштовий індекс
37600
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
Миргород
Адреса
вул. Козацька 26
Кваліфікація
Лот № 1 Комбайн зернозбиральний
Період вимог/скарг з 12.09.2025 13:19 по 18.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.09.2025 12:20 по 18.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.09.2025 13:19
Довідка НАЗК
12.09.2025 13:19
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
10.09.2025 12:20
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-09-02-009378-a-c1
Підписаний і діє
Номер
152
9 430 000 грн.
7 858 333.33 грн.
З ПДВ
Підписано
26.09.2025
Строк дії договору з
26.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Комбайн зернозбиральний
Номенклатура
Комбайн зернозбиральний
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
9 430 000
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 30 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПТУ №44 м. Миргорода
Повна назва
ПТУ №44 м. Миргорода
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02546861

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "Техноторг"
Повна назва
ТОВ "Техноторг"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30976452

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
01.10.2025 15:43
Повідомлення про договір
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-09-22-000070
Дата створення проекту
22.09.2025 15:33
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
22.09.2025 15:57
Дата публікації висновку про результати
06.10.2025 09:55
Дата завершення усунення порушень
21.10.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
14.10.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 983-71-85
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127020
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Полтава
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 22.09.2025 № 100-З Полтава Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області 22.09.2025 № 100-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2. UA-2025-09-02-009378-a, 02.09.2025, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
22.09.2025 00:00
Документи рішення
22.09.2025 15:57
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 03 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710); відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 в редакції станом на дату проведення торгів (далі – Постанова № 1178, Особливості); внесення змін до тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання та оприлюднення договору; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; відповідності умов тендерної документації та проекту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода); своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНОГО УЧИЛИЩА № 44 м. МИРГОРОДА (далі ? Замовник) на 2025 рік UA-P-2025-09-02-011154-a; ОГОЛОШЕННЯ про проведення відкритих торгів UA-2025-09-02-009378-a від 02 вересня 2025 року; ЗВІТ про результати проведення процедури закупівлі UA-2025-09-02-009378-a від 01 жовтня 2025 року; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 02 вересня 2025 року № 188/ВТ/ШІ/UF; Перелік змін до тендерної документації від 05 вересня 2025 року; тендерну документацію зі змінами, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 05 вересня 2025 року № 196/ВТ/ШІ/UF; РЕЄСТР отриманих тендерних пропозицій/пропозицій UA-2025-09-02-009378-a від 09 вересня 2025 року; ПРОТОКОЛ розкриття тендерних пропозицій/пропозицій UA-2025-09-02-009378-a від 10 вересня 2025 року; тендерну пропозицію учасника ТОВ «Техноторг»; ПОВІДОМЛЕННЯ про намір укласти договір про закупівлю UA-2025-09-02-009378-a від 12 вересня 2025 року; договір від 26 вересня 2025 року № 152 на суму 9430000,00 гривень (з ПДВ); відповіді замовника на запити органу державного фінансового контролю, оприлюднені 25 вересня 2025 року, 29 вересня 2025 року та 01 жовтня 2025 року в електронній системі закупівель. З метою здійснення фінансової підтримки України від Європейського Союзу, спрямованої, зокрема, на фінансування державного бюджету, стимулювання інвестицій, між Україною та Європейським Союзом підписана Рамкова угода. Для реалізації ініціативи Європейського Союзу «Ukraine Facility» розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р схвалено План України (далі – План). Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 15 листопада 2024 року № 1318, Держаудитслужбу визначено органом, який здійснює в установленому законодавством порядку державний фінансовий контроль за видатками, передбаченими у межах виконання Плану України, зокрема під час здійснення публічних закупівель, виплати компенсацій та кредитів. Під час моніторингу встановлено, що процедура закупівлі UA-2025-09-02-009378-a здійснювалась на виконання наказу Міністерства освіти і науки України «Про затвердження переліку закладів освіти, відібраних для реалізації публічного інвестиційного проекту «Модернізація майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору у 2025 році» за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, передбаченої у 2025 році» від 08 квітня 2025 року № 551 за рахунок співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору, що підтверджується наданою відповіддю Замовника, який зазначив, що: «…Джерело фінансування: кошти субвенції (КПКВ 0611222) – 8849,0 тис.грн за бюджетною програмою 2211800 та кошти співфінансування обласного бюджету (КПКВ 0611221) – 951 000,00 грн. (розподіл фінансування додається). КЕКВ 3110…». Враховуючи зазначене, на закупівлю UA-2025-09-02-009378-a поширюються умови Рамкової угоди. Статтею 3 Рамкової угоди встановлені обмежувальні заходи Європейського Союзу, які Україна зобов’язується забезпечити виконання, зокрема: - шляхом відстеження збігів із даними в санкційному списку ЄС, перш ніж укласти відповідні угоди або здійснити згідно з ними платежі, стосовно кожного виконавця, бенефіціара гранту та будь-якого іншого реципієнта, з яким Україна має або може мати прямі договірні відносини (прямий реципієнт), щоб оцінити, чи такий реципієнт є Особою, що підпадає під дію обмежувальних заходів; - шляхом відстеження або за допомогою інших належних способів (що можуть включати перевірку ex-post) на основі ризик-орієнтованого підходу, щоб жодна фізична або юридична особа, суб’єкт або орган, що опосередковано отримає фінансування, не були Особами, що підпадають під дію обмежувальних заходів. Статтею 16 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо публічності: - зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility», зокрема, допущення до участі учасника та укладення договору про закупівлю без аналогічних умов щодо зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility» (пункт 1 статті 16 Рамкової Угоди). Статтею 17 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо зберігання документів: - Україна повинна зберігати протягом п’яти років із дати завершення заходу всі документи, які стосуються процедур закупівель і присудження грантів, договорів, порядки денні, відповідну кореспонденцію та всі відповідні документи стосовно виплат і повернень коштів (пункт 1 статті 17 Рамкової Угоди). Разом з тим, Замовником в проекті договору (файл «ДОГОВІР КОМБАЙН 2.docx») та договорі від 26 вересня 2025 року № 152 не враховані умови, передбачених статтями 3, 16, 17 Рамкової угоди, з приводу чого органом державного фінансового контролю через електронну систему закупівель 29 вересня 2025 року надано відповідний запит замовнику. Замовником в електронній системі закупівель надано відповідь від 01 жовтня 2025 року, а саме: «Пояснення 1: На виконання п.1 ст 16 Рамкової угоди «Україна повинна забезпечити, шляхом включення таких зобов’язань до договорів з відповідними особами та суб’єктами, щоб реципієнти фінансування Союзу під час виконання заходів Плану, визнавали походження та забезпечували публічність. Це включає, у разі потреби, зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом - Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом - Ukraine Facility», зокрема, у ході просування заходів та їх результатів, шляхом надання послідовної, дієвої та пропорційної цільової інформації для різних типів аудиторії, у тому числі для медіа та громадськості.», Замовником до укладеного договору обов'язково буть прийняті відповідні зміни з вищевказаним доповненням. Зобов’язання виготовлення емблеми, з зазначенням кроку «співфінансується Європейським Союзом - Ukraine Facility» зазначеного зразка в Тендерній документації та проєкті договору на товари, покладатимуться на Замовника. Пояснення 2: На виконання п.1 ст 17 Рамкової угоди «Україна повинна зберігати протягом п’яти років із дати завершення заходу всі документи, які стосуються процедур закупівель і присудження грантів, договорів, порядки денні, відповідну кореспонденцію та всі відповідні документи стосовно виплат і повернень коштів.», Замовником до укладеного договору обов'язково буть прийняті відповідні зміни з вищевказаним доповненням. Пояснення 3: в п 4.5. розділу 4 Проекту договору. У зв’язку з відсутністю типового шаблону договору на здійснення закупівель за інструментом Ukrainr Facility, Замовником зазначено: «…постачальників/ підприємств або до їх кінцевих бенефіціарних власників…». Дана редакція не має на меті уникнення від норм Закону. Вказаний пункт 4.5. Договору відповідає змісту Закону хоч і викладено у вільній редакції , але в майбутньому зазначатиметься у точній редакції абз 1 пп2 ст 3 Рамкової угоди, що виключить неоднозначне її тлумачення.». Таким чином, Замовником при складанні тендерної документації та проєкті договору про закупівлю не враховані вимоги, встановлені статтями 3, 16 та 17 Рамкової угоди.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди виявлено не встановлення замовником вимог щодо обмежувальних заходів ЄС, забезпечення публічності та термінів зберігання документів, передбачених статтями 3, 16, 17 Рамкової угоди. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; визначення предмета закупівлі; дотримання вимог Постанова № 710; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям; внесення змін до тендерної документації; дотримання замовником вимог Закону та Постанови № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції учасника; своєчасності укладання та оприлюднення договору; відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції переможця; своєчасності надання відповідей на запити органу державного фінансового контролю – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області зобов’язує здійснити заходи, направлені на усунення виявлених порушень та недопущення їх у подальшому, зокрема, шляхом: - приведення договору від 26 вересня 2025 року № 152 у відповідність до вимог статей 3, 16 та 17 Рамкової угоди; - недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом направлення на навчання осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
03.10.2025 00:00
Дата публікації
06.10.2025 09:55
Документи висновку
06.10.2025 09:55
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Відповідь на висновок Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області від 06.10.2025 щодо результатів моніторингу закупівлі UA-2025-09-02-009378-a Професійно-технічне училище №44 м. Миргорода, взявши до уваги висновок Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, повідомляє наступне. За результатами проведеного моніторингу виявлено неврахування в тендерній документації та договорі умов, передбачених статтями 3, 16 та 17 Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом. Замовник повністю визнає зауваження, викладені у висновку, та вжив заходів щодо їх усунення, а саме: 1. До договору від 26 вересня 2025 року №152 внесено відповідні зміни, якими: o враховано вимоги статті 3 Рамкової угоди щодо перевірки контрагентів на предмет наявності обмежувальних заходів ЄС; o доповнено пунктами відповідно до статті 16 Рамкової угоди щодо публічності та зазначення емблеми Європейського Союзу із формулюванням «співфінансується Європейським Союзом – Ukraine Facility»; o передбачено зобов’язання щодо зберігання документів протягом п’яти років із дати завершення заходу, згідно зі статтею 17 Рамкової угоди. 2. Відповідні зміни до договору погоджені та підписані сторонами. Копію додаткової угоди №1 від 06.10.2025 розміщено в електронній системі закупівель. 3. З метою недопущення подібних порушень у майбутньому, працівникам, відповідальним за організацію та проведення закупівель, доручено пройти відповідне навчання (курси/вебінари) з питань реалізації положень Рамкової угоди Ukraine Facility у сфері публічних закупівель. Таким чином, усі порушення, зазначені у висновку, усунуті в повному обсязі. Додані документи: • Копія додаткової угоди №1 від 06.10.2025 до договору №152 від 26.09.2025; • Проект Наказу про проходження навчання фахівцю з закупівель.
Дата публікації
08.10.2025 13:01
Документи інформації про усунення порушення
08.10.2025 13:02
-
08.10.2025 13:10
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 9 800 000,00 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-09-02-009378-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та/або підтверджуючих документів з наступних питань: - надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті (або офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду; - зазначити джерела фінансування даної закупівлі (субвенція тощо) із зазначенням КПКВ, КЕКВ та назви бюджетної програми на виконання якої здійснюється придбання даного предмету закупівлі; - надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість; - з урахуванням того, що закупівля здійснюється за кошти програми Ukraine facility, а очікувана вартість закупівлі становить 9 800 000,00 гривень, вкажіть суму субвенції з державного бюджету та суму співфінансування з місцевого бюджету. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
23.09.2025 17:24
Орган перевірки
27.09.2025 00:00
Документи повідомлення
23.09.2025 17:25
-
Запит
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 9 800 000,00 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-09-02-009378-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та/або підтверджуючих документів з наступних питань: - яким чином замовником перевірено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Техноторг» (далі – учасник) на відповідність вимоги пункту 2.4 Додатку 4 в частині надання копії паспорту щодо предмету закупівлі або іншого аналогічного документу, виданого виробником, що підтверджує технічні характеристики запропонованого товару? - яким чином замовником перевірено тендерну пропозицію учасника в частині підтвердження ним технічної характеристики – «Швидкість обертання» на відповідність вимоги Таблиці 1 Додатку 4? - як свідчать дані електронної системи закупівель – виробником Комбайна зернозбирального New Holland TC 5.90 є ТОВ «ТЕХНОТОРГ-ДОН» Код ЄДРПОУ 31764816, проте інформація, щодо даного підприємства відсутня у складі тендерної пропозиції учасника. Надайте пояснення викладеному. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
25.09.2025 17:28
Орган перевірки
01.10.2025 00:00
Документи повідомлення
25.09.2025 17:29
-
Відповідь
Надання пояснення щодо надання інформації про Моніторингу закупівлі
Пояснення щодо надання інформації про моніторинг закупівлі Комбайна зернозбирального - Відомості щодо закупівлі зазначені/оприлюднені на сайті ПТУ № 44 м. Миргорода за посиланням: https://ptu44.com/?page_id=67 (додається фото до посилання; додається документ звіту) Очікувана вартість закупівлі 9 800 000,00 грн: Кошти субвенції (0611222) – 8849,0 тис.грн та кошти співфінансування обласного бюджету (0611221) – 951 000,00 грн. (розподіл фінансування додається). - Джерело фінансування: кошти субвенції (КПКВ 0611222) – 8849,0 тис.грн за бюджетною програмою 2211800 та кошти співфінансування обласного бюджету (КПКВ 0611221) – 951 000,00 грн. (розподіл фінансування додається). КЕКВ 3110. - Документи стосовно проведення моніторингу шляхом запиту цінових пропозицій додаються (додатки). Опис обґрунтування проведення закупівлі додоється (додаток) та оприлюднено на сайті: https://ptu44.com/?page_id=67 (додається фото до посилання; додається документ звіту) - Сума коштів на закупівлю Комбайна зернозбирального становить 9 800 000,00 грн., з них: кошти субвенції (КПКВ 0611222) – 8849,0 тис.грн та кошти співфінансування обласного бюджету (КПКВ 0611221) – 951 000,00 грн. Протокольне рішення (додається).
Рішеня
25.09.2025 20:06
Замовник
Відповідь
Пояснення щодо надання інформації про моніторинг закупівлі Комбайна зернозбирального
Пояснення питання 1: на відповідність вимоги пункту 2.4 Додатку 4 «Копію паспорту щодо предмету закупівлі або іншого аналогічного документу, виданого виробником, що підтверджує технічні характеристики запропонованого товару.» розглядався документ Керівництво з експлуатації TC5.90.pdf тендерної пропозиції учасника. Пояснення питання 2: Перевірено документ Керівництво з експлуатації TC5.90.pdf тендерної пропозиції учасника стор. 296-272. Пояснення питання 3: Уповноважені особа ТЕХНОТОРГ-ДОН» (код ЄДРПОУ 31764816) Калюжний Ігор Іванович генеральний директор. На дану уповноважену особу надані установчі документи в тендерній пропозиції. ТОВ «Техноторг» та ТОВ «Техноторг -Дон» - група компаній.
Рішеня
29.09.2025 12:58
Замовник
Документи повідомлення
29.09.2025 13:28
-
Запит
Запит про надання пояснень
В ході проведення моніторингу процедури закупівлі очікуваною вартістю 9 800 000,00 гривень (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-09-02-009378-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2, постала потреба в отриманні інформації та/або підтверджуючих документів з наступних питань: - яким чином в проекті договору враховані норми статті 16 Рамкової угоди зокрема, щодо зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом - Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом - Ukraine Facility». Поясніть вказане або зазначте конкретне посилання, де знаходиться вказана інформація. - пунктом 1 статті 17 Рамкової угоди встановлені заходи Європейського Союзу щодо зберігання документів: «Україна повинна зберігати протягом п’яти років із дати завершення заходу всі документи, які стосуються процедур закупівель і присудження грантів, договорів, порядки денні, відповідну кореспонденцію та всі відповідні документи стосовно виплат і повернень коштів». Поясніть яким чином врахована вищезазначена норма Рамкової угоди в проекті договору або вкажіть конкретне посилання на пункт договору, в якому знаходиться вказана інформація. - статтею 3 Рамкової угоди встановлені вимоги Європейського Союзу - щоб кошти або економічні ресурси прямо або опосередковано не надавалися Особі, що підпадає під дію обмежувальних заходів, зокрема: «шляхом відстеження збігів із даними в санкційному списку ЄС, перш ніж укласти відповідні угоди або здійснити згідно з ними платежі, стосовно кожного виконавця, бенефіціара гранту та будь-якого іншого реципієнта, з яким Україна має або може мати прямі договірні відносини (прямий реципієнт), щоб оцінити, чи такий реципієнт є Особою, що підпадає під дію обмежувальних заходів». Водночас, в пункті 4.5. розділу 4 Проекту договору замовником зазначено: «…постачальників/ підприємств або до їх кінцевих бенефіціарних власників…». Поясніть вказане. - яким чином замовником перевірено тендерну пропозицію ТОВ «Техноторг», щодо виконання вимог підпункту 2.8. пункту 2 Додатку 4 до тендерної документації, зокрема, в частині надання діючого сертифіката відповідності на запропонований товар, форма якого відповідає вимогам законодавства щодо реєстрації транспортних засобів та/або діючий сертифікат на запропонований товар, форма якого відповідає вимогам чинного законодавства щодо реєстрації транспортних засобів? Поясніть вказане або зазначте конкретне посилання, де знаходиться вказана інформація. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
29.09.2025 15:51
Орган перевірки
03.10.2025 00:00
Документи повідомлення
29.09.2025 15:51
-
Відповідь
Пояснення щодо надання інформації про моніторинг закупівлі Комбайна зернозбирального
Пояснення 1: На виконання п.1 ст 16 Рамкової угоди «Україна повинна забезпечити, шляхом включення таких зобов’язань до договорів з відповідними особами та суб’єктами, щоб реципієнти фінансування Союзу під час виконання заходів Плану, визнавали походження та забезпечували публічність. Це включає, у разі потреби, зазначення емблеми Союзу та здійснення відповідної заяви про фінансування, що містить слова «фінансується Європейським Союзом - Ukraine Facility» або «співфінансується Європейським Союзом - Ukraine Facility», зокрема, у ході просування заходів та їх результатів, шляхом надання послідовної, дієвої та пропорційної цільової інформації для різних типів аудиторії, у тому числі для медіа та громадськості.», Замовником до укладеного договору обов'язково буть прийняті відповідні зміни з вищевказаним доповненням. Зобов’язання виготовлення емблеми, з зазначенням кроку «співфінансується Європейським Союзом - Ukraine Facility» зазначеного зразка в Тендерній документації та проєкті договору на товари, покладатимуться на Замовника. Пояснення 2: На виконання п.1 ст 17 Рамкової угоди «Україна повинна зберігати протягом п’яти років із дати завершення заходу всі документи, які стосуються процедур закупівель і присудження грантів, договорів, порядки денні, відповідну кореспонденцію та всі відповідні документи стосовно виплат і повернень коштів.», Замовником до укладеного договору обов'язково буть прийняті відповідні зміни з вищевказаним доповненням. Пояснення 3: в п 4.5. розділу 4 Проекту договору. У зв’язку з відсутністю типового шаблону договору на здійснення закупівель за інструментом Ukrainr Facility, Замовником зазначено: «…постачальників/ підприємств або до їх кінцевих бенефіціарних власників…». Дана редакція не має на меті уникнення від норм Закону. Вказаний пункт 4.5. Договору відповідає змісту Закону хоч і викладено у вільній редакції , але в майбутньому зазначатиметься у точній редакції абз 1 пп2 ст 3 Рамкової угоди, що виключить неоднозначне її тлумачення. Пояснення 4: Замовником розглянуто тендерну пропозицію учасника: Технічні характеристики.pdf – Декларація відповідності. Зазначення «Відповідає положенням: Технічного регламенту безпеки машин».
Рішеня
01.10.2025 18:13
Замовник
Документи повідомлення
01.10.2025 18:16
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
9 800 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.09.2025 00:00
Замовник:
ПТУ №44 м. Миргорода
Контактний телефон:
+380535546294
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
9 800 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.09.2025 00:00
Замовник:
ПТУ №44 м. Миргорода
Контактний телефон:
+380535546294
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності