Показати схожі тендери

Закупівля Засоби навчання для оснащення навчальних кабінетів предмета «Захист України» від Управління освіти і науки Бердичівської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-02-009160-a
Id Tender 8c26a1a770854c85b23d21cfc2be0545
План UA-P-2025-09-02-010450-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 02.09.2025 15:33
Остання зміна 18.09.2025 14:37
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
70 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.09.2025 15:31 до 10.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 02.09.2025 15:31
до 07.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.09.2025 15:31
до 07.09.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 10.09.2025 15:58
-
Залишилось 5 днів 7 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.09.2025 16:22
до 24.09.2025 00:00
Період уточнень
з 02.09.2025 15:31 до 07.09.2025 00:00
Період оскарження
з 02.09.2025 15:31 до 07.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.09.2025 15:58
Основні параметри
Засоби навчання для оснащення навчальних кабінетів предмета «Захист України»
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
70 000 грн.
Засоби навчання для оснащення навчальних кабінетів предмета «Захист України»
Назва предмета закупівлі
Засоби навчання для оснащення навчальних кабінетів предмета «Захист України»
Очікувана вартість
70 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
350,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
10.09.2025 15:29
Закінчення аукціону
10.09.2025 15:58
Позиції закупівлі 7
Позиція : №1 1 (набір)
Шина для кінцівок (типу UNO Emergency Splint)
Опис предмета закупівлі
Шина для кінцівок (типу UNO Emergency Splint)
Код ДК 021:2015
39162110-9 - Навчальне приладдя
Кількість
1
Одиниця виміру
набір
Адреса постачання
13300, Україна, Житомирська область, м.Бердичів, пл. Центральна, 1 (вул. Європейська, 90)
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
Бінокль з сіткою
Опис предмета закупівлі
Бінокль з сіткою
Код ДК 021:2015
39162110-9 - Навчальне приладдя
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
13300, Україна, Житомирська область, м.Бердичів, пл. Центральна, 1 (вул. Європейська, 90)
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Позиція : №3 1 (штуки)
Курвіметр
Опис предмета закупівлі
Курвіметр
Код ДК 021:2015
39162110-9 - Навчальне приладдя
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
13300, Україна, Житомирська область, м.Бердичів, пл. Центральна, 1 (вул. Європейська, 90)
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Позиція : №4 1 (штуки)
Протактор
Опис предмета закупівлі
Протактор
Код ДК 021:2015
39162110-9 - Навчальне приладдя
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
13300, Україна, Житомирська область, м.Бердичів, пл. Центральна, 1 (вул. Європейська, 90)
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Позиція : №5 2 (штуки)
Медичний рюкзак (наплічник меддопомоги)
Опис предмета закупівлі
Медичний рюкзак (наплічник меддопомоги)
Код ДК 021:2015
39162110-9 - Навчальне приладдя
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
13300, Україна, Житомирська область, м.Бердичів, пл. Центральна, 1 (вул. Європейська, 90)
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Позиція : №6 20 (набір)
Кулі до гвинтівки пневматичної 4,5 мм
Опис предмета закупівлі
Кулі до гвинтівки пневматичної 4,5 мм
Код ДК 021:2015
39162110-9 - Навчальне приладдя
Кількість
20
Одиниця виміру
набір
Адреса постачання
13300, Україна, Житомирська область, м.Бердичів, пл. Центральна, 1 (вул. Європейська, 90)
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Позиція : №7 2 (штуки)
Стропи евакуаційні
Опис предмета закупівлі
Стропи евакуаційні
Код ДК 021:2015
39162110-9 - Навчальне приладдя
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
13300, Україна, Житомирська область, м.Бердичів, пл. Центральна, 1 (вул. Європейська, 90)
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "КІБИШ РУСЛАН ПАВЛОВИЧ"
Пропозиція:
31 000 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ПЕЛЯК СЕРГІЙ ФЕДОРОВИЧ"
Пропозиція:
59 200 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП КУТЕНКОВА ОО
Пропозиція:
59 590 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 10.09.2025 15:29
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.09.2025 15:33
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
02.09.2025 15:31
-
02.09.2025 15:31
-
02.09.2025 15:31
Проект договору
02.09.2025 15:31
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Інна Довга
Електронна пошта
Телефон
+380414340926
Замовник
ЄДРПОУ
02143206
Повна назва
Управління освіти і науки Бердичівської міської ради
Поштовий індекс
13300
Країна
Україна
Область або регіон
Житомирська область
Населений пункт
м. Бердичів
Адреса
пл. Центральна, 1
Кваліфікація
Лот № 1 Засоби навчання для оснащення навчальних кабінетів предмета «Захист України»
Період вимог/скарг з 16.09.2025 16:22 по 22.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.09.2025 15:58 по 18.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Документи кваліфікації
16.09.2025 16:22
Повідомлення про рішення
10.09.2025 15:58
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.09.2025 15:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.09.2025 15:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Створено
10.09.2025 15:58
Надати до
12.09.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Відповідно до пп.1.2 п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації «2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням ім’я і прізвища, посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа).» та пп.3.4. п. 3 «Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників» Додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації.» 2. Перелік виявлених невідповідностей: 1) Учасник засвідчив тендерну пропозицію в цілому Удосконаленим електронним підписом (УЕП). 3. Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями, привести у відповідність тендерну пропозицію шляхом накладення на неї в цілому Кваліфікованого електронного підпису (КЕП), який належить Фізичній особі Кібиш Руслану Павловичу.
Створено
12.09.2025 16:19
Надати до
13.09.2025 16:19
Період вимог/скарг з 18.09.2025 14:37 по 24.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.09.2025 16:22 по 24.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Документи кваліфікації
18.09.2025 14:37
Повідомлення про рішення
16.09.2025 16:22
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.09.2025 15:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.09.2025 15:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.09.2025 14:37 по 26.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
18.09.2025 14:37
Витяг з ЄДР
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
70 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.09.2025 00:00
Замовник:
Управління освіти і науки Бердичівської міської ради
Контактний телефон:
+380414340926
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
70 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.09.2025 00:00
Замовник:
Управління освіти і науки Бердичівської міської ради
Контактний телефон:
+380414340926
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності