Показати схожі тендери

Закупівля Послуги їдалень за кодом CPV за ДК 021-2015-55510000-8 (Послуги з організації комплексного гарячого харчування) від Відділ освіти Покровської міської ради Донецької області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-02-008914-a
Id Tender 74bbd8e69f66489a8089f38042e89d27
План UA-P-2025-09-02-009857-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 02.09.2025 15:35
Остання зміна 12.09.2025 16:02
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
580 250 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.09.2025 15:34 до 10.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 02.09.2025 15:34
до 07.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.09.2025 15:34
до 07.09.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 10.09.2025 14:24
-
Період уточнень
з 02.09.2025 15:34 до 07.09.2025 00:00
Період оскарження
з 02.09.2025 15:34 до 07.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.09.2025 14:24
Основні параметри
Послуги їдалень за кодом CPV за ДК 021-2015-55510000-8 (Послуги з організації комплексного гарячого харчування)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
580 250 грн.
Послуги їдалень за кодом CPV за ДК 021-2015-55510000-8 (Послуги з організації комплексного гарячого харчування)
Назва предмета закупівлі
Послуги їдалень за кодом CPV за ДК 021-2015-55510000-8 (Послуги з організації комплексного гарячого харчування)
Очікувана вартість
580 250 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2902,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
10.09.2025 14:01
Закінчення аукціону
10.09.2025 14:24
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги їдалень за кодом CPV за ДК 021-2015-55510000-8 (Послуги з організації комплексного гарячого харчування)
Код ДК 021:2015
55510000-8 - Послуги їдалень
Кількість
4 400
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
51918, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Гоголя 29.
Дата постачання по
14.11.2025 15:27
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
згідно з актами приймання-передачі
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 14 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 2
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ОЛІМПІУС КОНСАЛТ"
Пропозиція:
580 250 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ІНТЕР ФУД 2020"
Пропозиція:
504 680 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 10.09.2025 14:01
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.09.2025 15:35
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Жукова Тетяна Миколаївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Sergeeva Polina
Електронна пошта
Телефон
+380623922762
Факс
+380623922762
Замовник
ЄДРПОУ
02142891
Назва (англійською мовою)
Education Department of Pokrovsk City Council of Donetsk region
Повна назва
Відділ освіти Покровської міської ради Донецької області
Повна назва (англійською мовою)
Education Department of Pokrovsk City Council of Donetsk region
Поштовий індекс
85300
Країна
Україна
Область або регіон
Донецька область
Населений пункт
місто Покровськ
Адреса
вул Поштова 14
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги їдалень за кодом CPV за ДК 021-2015-55510000-8 (Послуги з організації комплексного гарячого харчування)
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.09.2025 14:24 по 18.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.09.2025 14:24
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.09.2025 15:26
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.09.2025 15:26
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно Додатку 1 до тендерної документації п.1 п.п. 3 (3.3) зазначено: 3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 3.1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору). Аналогічним вважається повністю виконаний договір за ДК 021-2015-55510000-8. 3.2. Не менше одного виконаного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці,що підтверджується: 3.3. скан-копіями договору (-ів) щодо надання послуг з усіма додатками, інформація по якому (яких) відображена в Довідці; - скан-копіями документів, що підтверджують виконання зазначеного у довідці договору (-ів), а саме відповідний (і) акт (акти) наданих послуг, що свідчить (свідчать) про повне виконання договору. - лист (-и)-відгук (-и) від контрагентів про виконання зазначених в довідці договорів (скан-копія оригінала). Листи-відгуки від контрагентів повинні бути належним чином оформлені з вихідним номером та датою видачі не раніше ніж 2024р. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано: Договір № 28/06-29 від 28.06.2024 між ФОП Бордаль С.А. та ТОВ "ІНТЕР ФУД 2020", а також лист-відгук від ФОП Бордаль С.А. № 1 від 08.11.2024р. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, а саме: - скан-копію документу, що підтверджує виконання зазначеного у довідці договору, а саме відповідний акт наданих послуг, що свідчить про повне виконання договору.
Створено
12.09.2025 14:16
Надати до
13.09.2025 14:16
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
580 250 грн.
Період подання пропозицій
до 10.09.2025 00:00
Замовник:
Відділ освіти Покровської міської ради Донецької області
Контактний телефон:
+380623922762
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
580 250 грн.
Період подання пропозицій
до 10.09.2025 00:00
Замовник:
Відділ освіти Покровської міської ради Донецької області
Контактний телефон:
+380623922762
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності