Показати схожі тендери
Закупівля Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-12 Стрий - Тернопіль - Кропивницький - Знам`янка (через м. Вінницю) на ділянці км 93+061 - км 94+511, Тернопільська область. Коригування (45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) від СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-02-008514-a
Id Tender 8bc120ecf12c4ed9b1bac3e75dc219a5
План UA-P-2025-09-02-009467-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 02.09.2025 15:08
Остання зміна 15.10.2025 09:13
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
20 648 340 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.09.2025 15:07 до 22.09.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 02.09.2025 15:07
до 19.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.09.2025 15:07
до 19.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 22.09.2025 09:00
до 29.09.2025 11:14
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.09.2025 11:14
до 05.10.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 29.09.2025 11:14
до 15.10.2025 09:13
Період уточнень
з 02.09.2025 15:07 до 19.09.2025 00:00
Період оскарження
з 02.09.2025 15:07 до 19.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 22.09.2025 09:00 до 29.09.2025 11:14
Період кваліфікації
з 22.09.2025 09:00 до 29.09.2025 11:14
Основні параметри
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-12 Стрий - Тернопіль - Кропивницький - Знам`янка (через м. Вінницю) на ділянці км 93+061 - км 94+511, Тернопільська область. Коригування (45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Мова тендерної пропозиції – українська.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
20 648 340 грн.
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-12 Стрий - Тернопіль - Кропивницький - Знам`янка (через м. Вінницю) на ділянці км 93+061 - км 94+511, Тернопільська область. Коригування (45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-12 Стрий - Тернопіль - Кропивницький - Знам`янка (через м. Вінницю) на ділянці км 93+061 - км 94+511, Тернопільська область. Коригування (45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
20 648 340 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
206483,4
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
100 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-12 Стрий - Тернопіль - Кропивницький - Знам`янка (через м. Вінницю) на ділянці км 93+061 - км 94+511, Тернопільська область. Коригування (45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Аванс
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Замовник має право, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт.
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи у термін протягом 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником "Акту приймання виконаних дорожніх робіт" (форма № КБ-2в (УПВ)) і "Довідка про вартість виконаних дорожніх робіт" (форма № КБ-3) складених у відповідності з положенням чинних стандартів з ціноутворення, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
Пропозиція:
19 992 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
16.09.2025 14:49
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Рафальська Марія
Електронна пошта
Телефон
0352528179
Факс
0352528179
Замовник
ЄДРПОУ
25887079
Повна назва
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
46001
Країна
Україна
Область або регіон
Тернопільська область
Населений пункт
місто Тернопіль
Адреса
ВУЛИЦЯ О. КУЛЬЧИЦЬКОЇ, будинок 8
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-12 Стрий - Тернопіль - Кропивницький - Знам`янка (через м. Вінницю) на ділянці км 93+061 - км 94+511, Тернопільська область. Коригування (45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Період вимог/скарг з 29.09.2025 11:14 по 05.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.09.2025 09:00 по 21.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.09.2025 11:14
Довідка НАЗК
29.09.2025 11:13
Повідомлення про рішення
25.09.2025 11:51
Електроний протокол про продовження строку
22.09.2025 09:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
02.09.2025 15:07
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
02.09.2025 15:07
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із необхідністю детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника.
Дата продовження строку розгляду
25.09.2025 11:50
Дата кінця розгляду
21.10.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1. Учасник в складі тендерної пропозиції надав «Довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)» Вих.№29/1/т від 16.09.2025 та свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (файл «29_1.1 техніка .pdf»), однак «марка/модель» вказана в пункті 1 вищевказаної довідки не відповідає «марці/моделі» вказаній у свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу. Також, в пунктах 1, 2, 3, 4 вищевказаної довідки не вірно вказана «Назва» транспортних засобів. Підпунктом 1.1.1. пункту 1.1. Додатку 1 до тендерної документації. Нова редакція «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» визначено, що Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати довідку згідно форми Таблиці 1. В таблицю повинна бути внесена зокрема інформація про «Назву», «Марку/модель***» техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо). Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями довідку про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) за формою Таблиці 1, з внесеною вірною інформацією. 2. Учасник в складі тендерної пропозиції надав «Довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт» Вих.№29/3/т від 16.09.2025 (файл «29_1.2 працівники.pdf»), в якій не вірно вказав дані в пунктах 2, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 15, 17, 18, 19, 22, 23, 25, 27, 28 графи «Досвід роботи на цій посаді в підприємстві, (роки)*» щодо працівників, та в пунктах 19, 28 не вірно зазначив інформацію в графі «П.І.Б.». Підпунктом 1.2.1. пункту 1.2. Додатку 1 до тендерної документації. Нова редакція «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» визначено, що Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт за формою Таблиці 4. В таблицю повинна бути внесена зокрема інформація «Досвід роботи на цій посаді в підприємстві, (роки)*», «П.І.Б.». Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт за формою Таблиці 4, з внесеною вірно інформацією. 3. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав «Інформацію щодо досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)» Вих.№29/4/т від 16.09.2025 (файл «29_1.3 аналогія.pdf»). Для підтвердження інформації, що зазначена у вищевказаній довідці, Учасник надав договір №3К від 26.05.2021 року не з усіма додатками що є невід’ємними частинами договору (відсутня додаткова угода №20). Підпунктом 1.3.1.2. пункту 1.3. Додатку 1 до тендерної документації. Нова редакція «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи, зокрема копiю(ї)/або оригінал(и) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами договору. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, зокрема копiю/або оригінал додаткової угоди №20 до договору №3К від 26.05.2021 року. 4. Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав «Інформацію щодо досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)» Вих.№29/4/т від 16.09.2025 (файл «29_1.3 аналогія.pdf»), в якій в пункті 1 графи «Обсяг робіт/одиниця виміру відповідно до акту приймання виконаних будівельних робіт» одиниці виміру зазначені не у відповідності до актів приймання виконаних будівельних робіт, а в підтвердження такої основної (ключової) роботи, як «Улаштування металевого бар`єрного огородження установкою для забивання стояків» не вірно зазначений обсяг робіт (не відповідає об’ємам наданим в актах, як підтвердження). Також у вищевказаній довідці в графі «Номер, дата підписання акту приймання виконаних будівельних робіт та пункт, де наданий відповідний обсяг» не зазначено пункти актів приймання виконаних будівельних робіт, де надані відповідні обсяги. Крім того, в пункті 2 графи «Найменування Замовника, місцезнаходження, код ЄДРПОУ» зазначена не вся інформація. Підпунктом 1.3.1. пункту 1.3. Додатку 1 до тендерної документації. Нова редакція «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» визначено, що Учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) за формою Таблиці 5. В таблицю повинна бути внесена зокрема інформація про «Найменування Замовника, місцезнаходження, код ЄДРПОУ», «Обсяг робіт /одиниця виміру відповідно до акту приймання виконаних будівельних робіт» та «Номер, дата підписання акту приймання виконаних будівельних робіт та пункт, де наданий відповідний обсяг». Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) за формою Таблиці 5, з внесеною вірною та повною інформацією. 5. Учасник в складі тендерної пропозиції надав «Звіт про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід) за 2024 рік (Форма № 2)» (файл «29_1.4 фін.звітність 2024.pdf») без підтвердження (квитанції №1) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий. Підпунктом 1.4.1. пункту 1.4. Додатка 1 до тендерної документації. Нова редакція «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» зокрема визначено, що Учасник процедури закупівлі має надати у складі своєї тендерної пропозиції копію фінансової звітності за будь-який з попередніх трьох років, а саме: зокрема для Учасників торгів - юридичних осіб — копії звіту про фінансові результати Учасника (форма № 2) за відповідний рік. Фінансова звітність повинна бути надана з підтвердженням (відміткою, квитанцією №1, квитанцією №2 тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями квитанцією №1, яка підтверджує прийняття відповідними органами фінансової звітності.
Створено
26.09.2025 11:53
Надати до
27.09.2025 11:53
Договір
UA-2025-09-02-008514-a-c1
Підписаний і діє
Номер
2К-25
19 992 000 грн.
16 660 000 грн.
З ПДВ
Підписано
13.10.2025
Строк дії договору з
13.10.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-12 Стрий - Тернопіль - Кропивницький - Знам`янка (через м. Вінницю) на ділянці км 93+061 - км 94+511, Тернопільська область. Коригування (45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Номенклатура
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-12 Стрий - Тернопіль - Кропивницький - Знам`янка (через м. Вінницю) на ділянці км 93+061 - км 94+511, Тернопільська область. Коригування (45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Повна назва
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25887079

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
Повна назва
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
32851616

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
15.10.2025 09:13
-
Підписаний договір
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-13-000006
Дата створення проекту
13.10.2025 12:39
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
13.10.2025 12:59
Дата публікації висновку про результати
23.10.2025 16:31
Дата завершення усунення порушень
29.10.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
04.11.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 99) 426-52-57
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913650
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернівці
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 37) 255-28-80
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913650
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Чернівці
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 13.10.2025 № 83-З Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 08.10.2025 № 003100-18/12485-2025, почати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 13 жовтня 2025 року № 83-З № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі: 6. UA-2025-09-02-008514-a від 02.09.2025 – виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
13.10.2025 00:00
Документи рішення
13.10.2025 12:59
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 23 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178) в редакції, чинній на момент проведення процедури закупівлі; дотримання порядку внесення змін до оголошення про закупівлю та тендерної документації; дотримання вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця; правомірності внесення змін до договору про закупівлю; своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Тернопільській області (далі – Замовник) на 2025 рік (ID: UA-P-2025-09-02-009467-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням (протоколом) уповноваженої особи Замовника від 02.09.2025, із змінами внесеними рішенням (протоколом) уповноваженої особи від 16.09.2025 (далі – тендерна документація); перелік змін до тендерної документації від 16.09.2025; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 22.09.2025; тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» (далі – ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ»); вимога про усунення невідповідностей у пропозиції ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» до 27.09.2025; протоколи уповноваженої особи від 25.09.2025, від 29.09.2025; повідомлення про намір укласти договір від 29.09.2025; договір від 13.10.2025 № 2К-25 (далі – Договір № 2К-25); додаткова угода від 15.10.2025 № 1 до Договору № 2К-25; повідомлення від 15.10.2025 про внесення змін до Договору № 2К-25; пояснення (інформація, документи) Замовника, надані 16.10.2025 та 21.10.2025 через електронну систему закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178, дотримання порядку внесення змін до оголошення про закупівлю та тендерної документації, дотримання вимог Закону та Особливостей № 1178 під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ», своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору про закупівлю, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
23.10.2025 00:00
Дата публікації
23.10.2025 16:31
Документи висновку
23.10.2025 16:31
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-12 Стрий - Тернопіль - Кропивницький - Знам`янка (через м. Вінницю) на ділянці км 93+061 - км 94+511, Тернопільська область. Коригування (45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-02-008514-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання: 1. Надайте інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо), на підставі яких здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
14.10.2025 12:00
Орган перевірки
18.10.2025 00:00
Документи повідомлення
14.10.2025 12:00
-
Відповідь
Пояснення на запит
Необхідні технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, передбачені у відомості обсягів робіт (BoQ), переліку основних матеріальних ресурсів та вимогах до якості матеріалів (Додаток №2 до тендерної документації), визначені на підставі розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації, по об’єкту «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-12 Стрий - Тернопіль - Кропивницький - Знам`янка (через м. Вінницю) на ділянці км 93+061 - км 94+511, Тернопільська область. Коригування.», у відповідності до вимог нормативних документів, зокрема, Правил визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 02 травня 2022 року № 273 (зі змінами), Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затвердженої наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 року № 753 (зі змінами), з врахуванням ДСТУ 8747:2017 Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об'єкта дорожніх робіт та послуг, затвердженого 28.08.2025 року. Для підтвердження вищезазначеного додаємо наступні підтверджуючі документи: Експертний звіт (позитивний) від 27.08.2025, зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта дорожніх робіт та послуг від 28.08.2025 року.
Рішеня
16.10.2025 12:19
Замовник
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-12 Стрий - Тернопіль - Кропивницький - Знам`янка (через м. Вінницю) на ділянці км 93+061 - км 94+511, Тернопільська область. Коригування (45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-09-02-008514-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань: 1. На виконання вимог пункту 1.1 Додатку №1 до тендерної документації для підтвердження наявності Автогідропідіймача, учасник ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» надав Договір про надання послуг від 14.08.2025 № 14-08/25-1 (далі – Договір № 14-08/25-1), відповідно до якого надаються послуги пов’язані з використанням обладнання, транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин, механізмів та устаткування із водіями (машиністами). Відповідно до підпункту 1.1.1.5 пункту 1.1 Додатку №1 до тендерної документації у разі, якщо договір оренди/послуг/перевезення/лізингу техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо), передбачає користування технікою з операторами (водіями, машиністами (їх помічниками), тощо), Учасник в Таблиці 4 на вказаних працівників не заповнює графу 4, 5, а в графі 6 «Примітка» зазначає інформацію щодо відповідного(-их) договору(-ів) оренди/послуг/перевезення/лізингу техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо). Яким чином учасник ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» виконав вимоги підпункту 1.1.1.5 пункту 1.1 Додатку №1 до тендерної документації, якщо у наданій ним «Довідці про кваліфікацію досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт» (складеній за формою Таблиці 4) відсутня інформація щодо працівника - водія (машиніста), котрий буде задіяний для керування Автогідропідіймачем згідно Договору № 14-08/25-1? 2. Згідно Додаткової угоди від 15.10.2025 № 1 Вами внесено зміни до Договору від 13.10.2025 № 2К-25 на підставі підпункту 4 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, а саме продовжено строк дії договору. Надайте документальне підтвердження об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії договору. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
17.10.2025 10:47
Орган перевірки
23.10.2025 00:00
Документи повідомлення
17.10.2025 10:47
-
Відповідь
Пояснення на запит
1. Відповідно до п. 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. У тендерній документації зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовником, керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостями, у Додатку 1 до тендерної документації встановлено зокрема такі кваліфікаційні критерії, як: наявність обладания, матеріально-технічної бази та технологій та наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та спосіб їх підтвердження. Так, відповідно до п.1.2 Додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності учасника такому кваліфікаційному критерію, як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник повинен відповідати переліку та кількості обов’язкових ключових посад інженерно-технічних працівників та робітничих спеціальностей, які є необхідними для виконання робіт, що є предметом закупівлі. Учасник має підтвердити свою відповідність даному критерію шляхом надання документів та інформації, зазначених у п.1.2. Додатку 1 до тендерної документації, які засвідчують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Крім того, Додатком 1 до тендерної документації визначено, що для підтвердження вищевказаного кваліфікаційного критерію учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців та спосіб їх підтвердження (п.1.2). З вищевказаного випливає, що учасник процедури закупівлі, може підтверджувати свою відповідність такому кваліфікаційному критерію як наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід не тільки своїми працівниками, але й залученими. Зокрема, згідно Додатку 1 до тендерної документації, кількість робітничих спеціальностей, які є необхідними для виконання робіт може підтверджуватися, як працівниками Учасника так і працівниками, які залучаються на підставі договорів оренди/послуг/перевезення/лізингу техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо які передбачають користування технікою з операторами (водіями, машиністами (їх помічниками), тощо). Інформація про спосіб та механізм підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам на підтвердження кваліфікаційного критерію наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у разі залучення працівників сторонніх організацій, визначено у п. 1.2.1.3. та 1.1.1.5. Додатку 1 до тендерної документації. Враховуючи вищенаведене, тендерною документацією передбачено що наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід може підтверджуватися, як працівниками Учасника так і працівниками, які залучаються на підставі договорів оренди/послуг/перевезення/лізингу техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо які передбачають користування технікою з операторами (водіями, машиністами (їх помічниками), тощо). Учасник ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» у складі своєї тендерної пропозиції надав Довідку про кваліфікацію та досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт вих.№29/3/т від 16.09.2025 в якій підтвердив наявність в нього власних операторів машин та механізмів (операторів машин/машиністів/водіїв) – у кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначених в Довідці про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) вих.№29/1/т від 16.09.2025, то зазначення в Довідці про кваліфікацію та досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт вих.№29/3/т від 16.09.2025 працівників, які залучаються на підставі договорів оренди/послуг/перевезення/лізингу техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо які передбачають користування технікою з операторами (водіями, машиністами (їх помічниками), тощо) могло і не здійснюватися. Адже кількість працівників учасника зазначених у Довідці про кваліфікацію та досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт вих.№29/3/т від 16.09.2025 є значно більшою аніж кількість транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, зазначених в Довідці про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) вих.№29/1/т від 16.09.2025. Враховуючи вищенаведене, учасник ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ» виконав умову тендерної документації щодо підтвердження наявності в нього працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання ним робіт. 2. Згідно Положення про Службу відновлення та розвитку інфраструктури у Тернопільській області, Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Тернопільській області є одержувачем бюджетних коштів. Головним розпорядником бюджетних коштів є Державне агентство відновлення та розвитку інфраструктури України, яке отримує бюджетні призначення та розподіляє їх між розпорядниками нижчого рівня. Керуючись підпунктом 4 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (зі змінами) між Службою відновлення та розвитку інфраструктури у Тернопільській області та Товариством з обмеженою відповідальністю «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ», за згодою Сторін, була укладена додаткова угода №1 від 15.10.2025 до договору №2К-25 від 13.10.2025 року. Згідно даної додаткової угоди було, зокрема, продовжено дію Договору №2К-25 від 13.10.2025 року, у зв’язку із затримкою фінансування витрат замовника. Документальним підтвердженням об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку дії договору є постанова Кабінету Міністрів України від 30 липня 2025 року № 924 «Про перерозподіл деяких видатків державного бюджету, передбачених Державному агентству відновлення та розвитку інфраструктури на 2025 рік, та внесення змін до Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для розвитку мережі та утримання автомобільних доріг загального користування у 2025 році», згідно якої обсяг фінансування на 2025 рік на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-12 Стрий - Тернопіль - Кропивницький - Знам`янка (через м. Вінницю) на ділянці км 93+061 - км 94+511, Тернопільська область, становить лише 16 000 000,00 грн. Слід зазначити, що договір №2К-25 від 13.10.2025 року укладений на 19 992 000,00 грн. Саме через затримку фінансування, дію договору було продовжено на 2026 рік. Для підтвердження вищезазначеного додаємо наступні підтверджуючі документи: Постанова Кабінету Міністрів України від 30 липня 2025 року № 924 «Про перерозподіл деяких видатків державного бюджету, передбачених Державному агентству відновлення та розвитку інфраструктури на 2025 рік, та внесення змін до Порядку використання коштів, передбачених у державному бюджеті для розвитку мережі та утримання автомобільних доріг загального користування у 2025 році»
Рішеня
21.10.2025 16:43
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
20 648 340 грн.
Період подання пропозицій
до 22.09.2025 09:00
Замовник:
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
0352528179
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
20 648 340 грн.
Період подання пропозицій
до 22.09.2025 09:00
Замовник:
СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
0352528179
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності