Показати схожі тендери

Закупівля Баскетбольна форма для гри з нанесенням від УПРАВЛІННЯ КУЛЬТУРИ, СПОРТУ ТА МОЛОДІЖНОЇ ПОЛІТИКИ ПІВДЕННІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-02-008247-a
Id Tender 0954a48c2a38456fae4f18ec69cd6994
План UA-P-2025-09-02-010604-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 02.09.2025 15:01
Остання зміна 18.09.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
69 705 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.09.2025 15:01 до 10.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 02.09.2025 15:01
до 07.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.09.2025 15:01
до 07.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.09.2025 00:00
до 12.09.2025 14:58
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.09.2025 14:58
до 18.09.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 12.09.2025 14:58
-
Період уточнень
з 02.09.2025 15:01 до 07.09.2025 00:00
Період оскарження
з 02.09.2025 15:01 до 07.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.09.2025 00:00 до 12.09.2025 14:58
Період кваліфікації
з 10.09.2025 00:00 до 12.09.2025 14:58
Основні параметри
Баскетбольна форма для гри з нанесенням
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
69 705 грн.
Баскетбольна форма для гри з нанесенням
Назва предмета закупівлі
Баскетбольна форма для гри з нанесенням
Очікувана вартість
69 705 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
348,53
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Баскетбольна форма для гри з нанесенням
Код ДК 021:2015
18412000-0 - Спортивний одяг
Кількість
45
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
65481, Україна, Одеська область, Південне, пл. Перемоги, буд. 1
Дата постачання по
01.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Здійснення оплати відбувається шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 15 робочих днів з дня фактичного постачання Товару на адресу Замовника.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ СВІФТ"
Пропозиція:
51 750 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Костіна Вікторія
Електронна пошта
Телефон
380971569322
Замовник
ЄДРПОУ
44138014
Назва (англійською мовою)
UPRAVLINNYa KULTURI, SPORTU TA MOLODIZhNOYi POLITIKI PIVDENNIVSKOYi MISKOYi RADI ODESKOGO RAIONU ODESKOYi OBLASTI
Повна назва
УПРАВЛІННЯ КУЛЬТУРИ, СПОРТУ ТА МОЛОДІЖНОЇ ПОЛІТИКИ ПІВДЕННІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва (англійською мовою)
UPRAVLINNYa KULTURI, SPORTU TA MOLODIZhNOYi POLITIKI PIVDENNIVSKOYi MISKOYi RADI ODESKOGO RAIONU ODESKOYi OBLASTI
Поштовий індекс
65481
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Південне
Адреса
пр.Григорівського десанту, будинок 18
Кваліфікація
Лот № 1 Баскетбольна форма для гри з нанесенням
Період вимог/скарг з 12.09.2025 14:58 по 18.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.09.2025 00:00 по 18.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 36 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) та статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі. Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. 1. Вимогами розділу 1 "Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників" Додатку 1 до Тендерної документації "Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції" передбачено - задля підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно надати: - довідку в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору). Аналогічним в рамках цієї закупівлі вважається договір аналогічний за предметом закупівлі та/або предмет закупівлі якого визначений за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 за четвертою цифрою. Дана вимога встановлена з метою належної перевірки наявності в Учасника позитивного досвіду; - оригінал та/або копію не менше одного виконаного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці; - документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Замовником чітко визначено поняття аналогічного договору, що вимагається умовами тендерної документації. Учасником на виконання цієї вимоги, у складі тендерної пропозиції надано аналогічний договір №4 від 02.08.2023 р., предметом якого є футбольна форма, що відрізняється від предмету закупівлі – «Баскетбольна форма для гри з нанесенням», також, у даному договорі відсутній код Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015, що унеможливлює визначити чи є наданий договір аналогічним. Учасник, для усунення невідповідності, надав у строк, визначений Особливостями, документи для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, тобто виправив вищевказану невідповідність. 2. Вимогами п. 4.5 розділу 4 "Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників" Додатку 1 до Тендерної документації "Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції", передбачено - кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації. За результатами перевірки відповідності тендерної пропозиції Учасника, вимогам тендерної документації, виявлено та сформовано протокол перевірки електронного підпису, у якому зазначено, що підпис, накладений на тендерну пропозицію Учасника не являється Кваліфікованим електронним підписом (КЕП). Тип носія особистого ключа - незахищений, тип підпису - удосконалений. Відповідно до вимог Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» такий електронний підпис не може вважатися кваліфікованим. Учасник, на виправлення зазначеної невідповідність, у строк, визначений Особливостями, не наклав Кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на тендерну пропозицію, відповідно до вимог чинного законодавства та тендерної документації. Згідно із вищевказаним, Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Документи кваліфікації
12.09.2025 14:56
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
10.09.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.09.2025 15:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.09.2025 15:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Вимогами розділу 1 "Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників" Додатку 1 до Тендерної документації "Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції" передбачено - задля підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно надати: - довідку в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору). Аналогічним в рамках цієї закупівлі вважається договір аналогічний за предметом закупівлі та/або предмет закупівлі якого визначений за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 за четвертою цифрою. Дана вимога встановлена з метою належної перевірки наявності в Учасника позитивного досвіду; - оригінал та/або копію не менше одного виконаного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці; - документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. Замовником чітко визначено поняття аналогічного договору, що вимагається умовами тендерної документації. Учасником на виконання цієї вимоги, у складі тендерної пропозиції надано аналогічний договір №4 від 02.08.2023 р., предметом якого є футбольна форма, що відрізняється від предмету закупівлі – «Баскетбольна форма для гри з нанесенням», також, у даному договорі відсутній код Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015, що унеможливлює визначити чи є наданий договір аналогічним. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, а саме наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), встановлених в Додатку 1 до тендерної документації: 1.1.1. Довідку в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору). Аналогічним в рамках цієї закупівлі вважається договір аналогічний за предметом закупівлі та/або предмет закупівлі якого визначений за кодом Єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 за четвертою цифрою. Дана вимога встановлена з метою належної перевірки наявності в Учасника позитивного досвіду. 1.1.2. Оригінал та/або копію не менше одного виконаного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. 1.1.3. Документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного аналогічного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. 2. Вимогами п. 4.5 розділу 4 "Перелік інших документів та/або інформації, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників" Додатку 1 до Тендерної документації "Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції", передбачено - кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації. За результатами перевірки відповідності тендерної пропозиції Учасника, вимогам тендерної документації, виявлено та сформовано протокол перевірки електронного підпису, у якому зазначено, що підпис, накладений на тендерну пропозицію Учасника не являється Кваліфікованим електронним підписом (КЕП). Тип носія особистого ключа - незахищений, тип підпису - удосконалений. Відповідно до вимог Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги» такий електронний підпис не може вважатися кваліфікованим. Учаснику необхідно усунути зазначену невідповідність, у строк, визначений Особливостями, шляхом накладання Кваліфікованого електронного підпису (КЕП) на тендерну пропозицію, відповідно до вимог чинного законодавства та тендерної документації.
Створено
10.09.2025 17:01
Надати до
11.09.2025 17:01
Торги не відбулися
Очікувана вартість
69 705 грн.
Період подання пропозицій
до 10.09.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ КУЛЬТУРИ, СПОРТУ ТА МОЛОДІЖНОЇ ПОЛІТИКИ ПІВДЕННІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380971569322
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
69 705 грн.
Період подання пропозицій
до 10.09.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ КУЛЬТУРИ, СПОРТУ ТА МОЛОДІЖНОЇ ПОЛІТИКИ ПІВДЕННІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380971569322
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності