Звернення:
За тендером : Поточний ремонт адміністративної будівлі Сумського РУП ГУНП в Сумській області (заміна вікон), за адресою: м. Суми
Тема:
Щодо трудових книжок
Зміст:
Шановний Замовнику!
Згідно вимог до тендерної документації учасник має надати кольорову скановану копію всіх сторінок трудової книжки, та накази на призначення (прийняття на роботу) для штатних працівників. Зауважимо, що з 2021 р. трудові книжки перестали бути обов'язковими. На сьогодні облік трудової діяльності працівника здійснюється в електронній формі в реєстрі застрахованих осіб. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Дата оприлюднення звернення:
04.09.2025 13:46
Шановний Учаснику!
Дякуємо за Ваше звернення щодо вимоги, яка міститься в тендерній документації. Після розгляду Ваших аргументів повідомляємо наступне:
Замовник при формуванні тендерної документації керувався положеннями статей 5, 22, 26 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а також пунктами 28, 42, 44 Особливостей, затверджених постановою КМУ №1178 від 12.10.2022. Згідно з цими нормами Замовник має право визначати технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, а також перевіряти достовірність поданої учасником інформації.
Визначення кваліфікаційного критерію, який, відповідно до ч.?1 ст.?16 Закону України «Про публічні закупівлі», є правом Замовника для підтвердження рівня знань та досвіду персоналу, що залучатиметься до виконання робіт.
Статтею 48 КЗпП України визначено, що облік трудової діяльності працівника здійснюється в електронній формі в реєстрі застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування у порядку, визначеному Законом України “Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування”.
Однак, відповідно до прикінцевих та перехідних положень зазначеного вище Закону, включення Пенсійним фондом України до реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування відсутніх відомостей про трудову діяльність працівників здійснюється протягом п’яти років з дня набрання чинності цим Законом. Тобто, на даний час дія перехідного періоду продовжується і, відповідно, трудові книжки працівників продовжують зберігатись на підприємствах, установах і організаціях.
Залишається чинною Інструкція про порядок ведення трудових книжок працівників, затверджена наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України від 29.07.93 №. 58.
З урахуванням вищевикладеного вважаємо, що встановлена вимога не порушує принципів недискримінації, відкритості та добросовісної конкуренції, а також не суперечить чинному законодавству України. Підстав для її виключення або зміни не вбачається.
Дякуємо за активну позицію та інтерес до процедури закупівлі.
Дата оприлюднення відповіді:
06.09.2025 22:12