Показати схожі тендери

Закупівля Шини для автобусів від Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Дніпропетровської обласної ради".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-02-006812-a
Id Tender 38fc4b35be4a42f0a4869b81a5b6e1a7
План UA-P-2025-09-02-008472-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 02.09.2025 14:11
Остання зміна 17.09.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
36 400 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.09.2025 14:08 до 10.09.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 02.09.2025 14:08
до 07.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.09.2025 14:08
до 07.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.09.2025 01:00
до 11.09.2025 13:36
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.09.2025 13:36
до 17.09.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 11.09.2025 13:36
-
Період уточнень
з 02.09.2025 14:08 до 07.09.2025 00:00
Період оскарження
з 02.09.2025 14:08 до 07.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.09.2025 01:00 до 11.09.2025 13:36
Період кваліфікації
з 10.09.2025 01:00 до 11.09.2025 13:36
Основні параметри
Шини для автобусів
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
36 400 грн.
Шини для автобусів
Назва предмета закупівлі
Шини для автобусів
Очікувана вартість
36 400 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
364,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Шини 295/80; R22.5; 154/150M (рульова) для автобуса SCANIA(IL3 310LCI DE SIMON)
Код ДК 021:2015
34350000-5 - Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49005, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, площа Соборна,14
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за отриманий товар здійснюються в безготівковому порядку протягом 30 календарних днів з моменту отримання товару згідно видаткової накладної.
Порядковий номер: 2
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Доставка товару проводиться Постачальником власним (орендованим за власний рахунок) транспортом із забезпеченням умов належного транспортування товару. Розвантаження товару здійснюється за рахунок Постачальника.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО"
Пропозиція:
36 250 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.09.2025 14:11
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Незгода
Електронна пошта
Телефон
+0984278986
Сайт:
https://emddnipro.itmed.org
Замовник
ЄДРПОУ
26136949
Повна назва
Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Дніпропетровської обласної ради"
Поштовий індекс
49005
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
пл. Соборна, буд. 14
Кваліфікація
Лот № 1 Шини для автобусів
Період вимог/скарг з 11.09.2025 13:36 по 17.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.09.2025 01:00 по 18.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
11.09.2025 13:36
Повідомлення про рішення
10.09.2025 01:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.09.2025 13:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.09.2025 13:54
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
«Шановний Учаснику, згідно вимог визначених у розділі 3 «Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців)» додатка №1 до тендерної документації зазначено: 14. Кваліфікований електронний підпис (КЕП), накладений на тендерну пропозицію відповідно до пункту 1 розділу 3 тендерної документації. 3. Документи, зазначені Додатку № 2 до тендерної документації. В свою чергу у додатку№ 2 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики, щодо предмета закупівлі», зазначено: 10. Якщо Учасник не є виробником товару, то на підтвердження зв`язку між виробником/дилером/дистриб’ютором/представником виробника(ів) запропонованого товару та учасником, останній повинен надати у складі пропозиції наступні документи: - у разі, якщо учасник напряму співпрацює з виробником – лист з накладеним електронним підписом (КЕП) виробника на ім’я учасника, за змістом якого виробник підтверджує, що учасник є офіційним дилером виробника з продажу/розповсюдження автомобільних шин на території України з найменуванням виробників запропонованих учасником автомобільних шин; або - у разі, якщо учасник не співпрацює з виробником, а здійснює закупівлю автомобільних шин у офіційних дилерів/дистриб’юторів/імпортерів/представників виробника в Україні - лист з накладеним електронним підписом (КЕП) уповноваженої особи дилерів/дистриб’юторів/імпортерів/представників виробника на ім’я учасника, за змістом якого дилер/дистриб’ютор/імпортер/представник виробника підтверджує, що учасник є партнером дилера/дистриб’ютора/імпортера/представника виробника з продажу/розповсюдження автомобільних шин на території України з найменуванням виробників запропонованих учасником автомобільних шин. Зазначений лист надається разом з документами, що свідчать, що дилер/дистриб’ютор/імпортер/представник виробника є офіційним дилером/дистриб’ютором/імпортером/представником торгової марки (або бренду) виробника (такими документами можуть бути свідоцтво або сертифікат або авторизаційний лист виданий виробником, тощо).». 13. Товар повинен відповідати діючим державним стандартам України, технічним умовам та чинному законодавству щодо показників якості даного виду товару. Якість товару має бути підтверджена маркуванням знаку офіційного затвердження типу обладнання*, нанесеного відповідно до вимог Угоди про прийняття єдиних технічних приписів для колісних транспортних засобів, предметів обладнання та частин, які можуть бути встановлені та/або використані на колісних транспортних засобах, і про умови взаємного визнання офіційних затверджень, виданих на основі цих приписів № 995_343 від 10.02.2000р.(надалі – Угоди) (995_343) (надати гарантійний лист); та маркуванням знаку офіційного затвердження типу Європейського Союзу, нанесеного відповідно до вимог директив та регламентів Європейського Союзу (надати етикетку товару та посилання на сайт Європейського союзу, за яким міститься така етикетка товару). Замовник перевіряє відповідність характеристик запропонованого товару у відкритих джерелах (сайти виробників, Європейський реєстр енергетичного маркування продуктів, тощо). Розділ 2. Технічні, кількісні та якісні вимоги * - Замовник, при прийнятті рішень за результатом розгляду пропозиції учасників, дотримується принципів протидій іноземної держави, іноземної юридичної чи фізичної особи, інших суб’єктів, які створюють реальні та/або потенційні загрози національним інтересам, національній безпеці, суверенітету і територіальній цілісності України, сприяють терористичній діяльності та/або порушують права і свободи людини і громадянина, інтереси суспільства та держави, призводять до окупації території, експропріації чи обмеження права власності, завдання майнових втрат, створення перешкод для сталого економічного розвитку, повноцінного здійснення громадянами України належних їм прав і свобод. У зв’язку з чим замовником може бути прийнято рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника як таку що не відповідає умовам тендерної документації зокрема технічним вимогам замовника, до якого застосовано санкції щодо здійснення державних закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких перебуває у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб'єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно із Законом України "Про санкції", з урахуванням Рішень Ради національної безпеки і оборони України "Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)". Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації про що надається сертифікат на систему екологічного управління, виданий на ім’я учасника, акредитованим Національним агентством з акредитації України, державним органом сертифікації відповідно до вимог сфери акредитації. Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 р. № 1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації», замовник відхиляє тендерну пропозицію учасників, які у своїй пропозиції пропонують товар, що ввезений на митну територію України з 10 січня 2016 року та походить з Російської Федерації, згідно з Переліком товарів, заборонених до ввезення на митну територію України, що походять з Російської Федерації, який міститься у додатку до постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015 р. № 1147. - Учасник повинен підтвердити впровадження на підприємстві системи управління якістю шляхом надання свідоцтва внутрішнього аудитора, виданого акредитованим органом сертифікації на ім’я працівника учасника, що є відповідальним за впровадження такої системи. Учасником на виконання цих вимог у складі тендерної пропозиції НЕ надано: - лист з накладеним електронним підписом (КЕП) виробника на ім’я учасника або лист з накладеним електронним підписом (КЕП) уповноваженої особи дилерів/ дистриб’юторів/імпортерів/представників виробника на ім’я учасника який надається разом з документами, що свідчать, що дилер/дистриб’ютор/ імпортер/представник виробника є офіційним дилером/дистриб’ютором/ імпортером/представником торгової марки (або бренду) виробника (такими документами можуть бути свідоцтво або сертифікат або авторизаційний лист виданий виробником, тощо); - етикетку товару та посилання на сайт Європейського союзу, за яким міститься така етикетка товару; - сертифікат на систему екологічного управління, виданий на ім’я учасника, акредитованим Національним агентством з акредитації України, державним органом сертифікації відповідно до вимог сфери акредитації; - свідоцтво внутрішнього аудитора, виданого акредитованим органом сертифікації на ім’я працівника учасника, що є відповідальним за впровадження такої системи. На тендерну пропозицію не накладено кваліфікований електронний підпис (КЕП). Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: вищезазначені документи та/або інформацію з усуненням вказаної помилки .
Створено
10.09.2025 12:52
Надати до
11.09.2025 12:52
Торги не відбулися
Очікувана вартість
36 400 грн.
Період подання пропозицій
до 10.09.2025 01:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Дніпропетровської обласної ради"
Контактний телефон:
+0984278986
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
36 400 грн.
Період подання пропозицій
до 10.09.2025 01:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Дніпропетровської обласної ради"
Контактний телефон:
+0984278986
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності