Показати схожі тендери

Закупівля Багатофункціональні пристрої від НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ІМЕНІ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 9960).

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-02-006123-a
Id Tender 8db5f166cc9445debd6d59688c87f7f2
План UA-P-2025-09-02-006744-a link
Статус Очікування пропозицій
Дата публікації оголошення 02.09.2025 13:20
Остання зміна 09.09.2025 13:17
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
20 240 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.09.2025 13:20 до 10.09.2025 15:00
Завершено
Період уточнень
з 02.09.2025 13:20
до 07.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.09.2025 13:20
до 07.09.2025 00:00
Період уточнень
з 02.09.2025 13:20 до 07.09.2025 00:00
Період оскарження
з 02.09.2025 13:20 до 07.09.2025 00:00
Основні параметри
Багатофункціональні пристрої
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
20 240 грн.
Багатофункціональні пристрої
Назва предмета закупівлі
Багатофункціональні пристрої
Примітки
Закупівля здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому за номенклатурою
Очікувана вартість
20 240 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
101,2
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
11.09.2025 13:08
Позиція
Опис предмета закупівлі
Принтер типу Canon i-SENSYS MF3010* (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
30232110-8 - Лазерні принтери
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
29003, Україна, Хмельницька область, Хмельницький
Дата постачання по
10.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Відповідно до умов проєкту договору, викладеного в Додатку № 4 до тендерної документації
Порядковий номер: 1
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.09.2025 13:20
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Скасування
09.09.2025 13:16
Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього, згідно ч. 1 ст. 4 Закону. Відповідно до п. 4 ч. 2 ст. 4 Закону, у річному плані повинна міститися інформація про код економічної класифікації видатків бюджету (далі – КЕКВ) (для бюджетних коштів). Так, Закупівля здійснюється за КЕКВ 3110 «Придбання обладнання і предметів довгострокового користування», однак замовником було допущено помилку при формуванні річного плану № UA-P-2025-09-02-006744-a та внесено КЕКВ 2210 «Предмети, матеріали, обладнання та інвентар». Таким чином, має місце порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель в частині правильності та достовірності оприлюдненої інформації в електронній системі закупівель. Згідно із п. 54 Особливостей, замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів. У разі внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме - в оголошенні про проведення відкритих торгів таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. Відповідно до Інструкції по роботі «Smarttender.Biz» статус плану «Оголошено тендер» означає, що план виконав своє призначення і процес перейшов на етап закупівлі. Якщо план знаходиться у статусі «Скасований» або «Оголошено тендер», ніяких дій за цими рядками вже виконати неможливо, план не можна редагувати або прив'язувати іншу процедуру. Таким чином, на стадії Закупівлі прийому тендерних пропозицій – замовник не має фактичної можливості внести зміни до річного плану закупівель № UA-P-2025-09-02-006744-a, а отже і усунути виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель. Так, відповідно до п. 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі: 1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг; 2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень; 3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг; 4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили; 5) подання для участі у відкритих торгах, передбачених абзацом другим пункту 25 цих особливостей, менше двох тендерних пропозицій. У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення. Враховуючи викладене під розгляду першого та другого питань порядку денного - замовник відміняє процедуру Закупівлі на підставі п.п. 2 п. 50 Особливостей.
09.09.2025 13:17
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дука Валерія Володимирівна
Електронна пошта
Телефон
380976902298
Замовник
ЄДРПОУ
14321481
Повна назва
НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ІМЕНІ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 9960)
Поштовий індекс
29003
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
Хмельницький
Адреса
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
20 240 грн.
Період подання пропозицій
до 10.09.2025 15:00
Замовник:
НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ІМЕНІ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 9960)
Контактний телефон:
380976902298
Статус
Очікування пропозицій
Очікувана вартість
20 240 грн.
Період подання пропозицій
до 10.09.2025 15:00
Замовник:
НАЦІОНАЛЬНА АКАДЕМІЯ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ІМЕНІ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 9960)
Контактний телефон:
380976902298
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності