Зміст
Згідно пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до ст. 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень п. 43 Особливостей. Відповідно до ч. 1 ст. 29 Закону оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично. Положенням ч. 9 ст. 29 Закону передбачено, що після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення згідно із ч. 10 ст. 29 Закону. За результатом розгляду тендерної пропозиції Учасника, замовником було виявлено невідповідності умовам тендерної документації, а саме: Згідно із п.п. 7 п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації – в складі тендерної пропозиції завантажується інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, технічна специфікація, плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі тощо. Подаються документи, що передбачені Додатком № 3 тендерної документації. Відповідно до п.п.2 п.6 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, встановлено вимоги стосовно підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним характеристикам предмету закупівлі. Так, учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку № 3. Додатком №3 визначено конкретний спосіб/перелік документів, яким підтверджується відповідність, а саме - для підтвердження відповідності товару технічним вимогам в складі тендерної пропозиції, надати порівняльну таблицю вимог зазначених в цьому додатку з обов’язковим вказанням фірми виробника та моделі пропонованого товару, в тому числі найменування складових частин товару. У випадку, якщо Учасник не є виробником запропонованого товару, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати авторизаційний лист від виробника/офіційного імпортера, виданий на ім’я Учасника. На підтвердження відповідності технічним та якісним характеристикам предмету закупівлі, в складі своєї тендерної пропозиції, Учасник надає наступні документи: - Порівняльна таблиця (документ «2. Порівняльна таблиця.pdf»); - Авторизаційний лист № 28 від 10.09.2025 року (документ «2.1 Авторизований лист дилера відеореєстратор.pdf»). Згідно із Формою: «Цінова пропозиція» (документ «1. Тендерна пропозиція.pdf») та Порівняльною таблицею (документ «2. Порівняльна таблиця.pdf») Учасником запропоновано товар «Персональний нагрудний відеореєстратор DS 20+» від виробника Advanced Plus Group Limited. Відповідно до Авторизаційного листа № 28 від 10.09.2025 року (документ «2.1 Авторизований лист дилера відеореєстратор.pdf») виданий на ім’я замовника, товариством з обмеженою відповідальністю «ТД «Редут», як офіційним постачальником продукції Advanced Plus Group Limited (сайт http://www.hkcect.com), зазначено, що: - має права на постачання нагрудного персонального відеореєстратора DS20+ на території України; має нагрудний персональний відеореєстратор DS20+ у кількості (3 шт), технічні характеристики відповідають вимогам тендерної документаці, що розміщена в електронній системі уповноваженого органу ПРОЗОРО за ідентифікаційним номером UA-2025-09-02-005945-а, зобов?язуємось своєчасно поставити нагрудний персональний відеореєстратор DS20 дистриб?ютору ФОП Григоренко Д.О.(02125, місто Київ, вул Митрополита Шептицького, буд 3г, кв.69;); - надаємо дозвіл на використання документів, що належать ТОВ «ТД «Редут» та підтверджують якість товару. Товариство з обмеженою відповідальністю «ІД «Редут», гарантує своєчасне гарантійне та після гарантійне обслуговування нагрудного персонального відеореєстратора DS20+. Таким чином, Авторизаційний лист № 28 від 10.09.2025 року (документ «2.1 Авторизований лист дилера відеореєстратор.pdf») містить невідповідності вимогам тендерної документації, оскільки виданий не на ім’я Учасника, а також передбачає поставку Учаснику нагрудного персонального відеореєстратор DS20, а не того, який Учасником запропоновано в складі пропозиції. Також, пунктом 7 приміток до тендерної документації передбачено, що замовник розглядає тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі щодо її відповідності вимогам тендерної документації, використовуючи додаткові необхідні відкриті джерела інформації, в т.ч. розміщені в мережі інтернет, якщо така необхідність існує, відповідно до положень Законів України «Про доступ до публічної інформації», «Про інформацію», «Про рекламу» та ін., з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель. Враховуючи що, та наявність посилання на сайт виробника запропонованого Учасником товару у документах, що подані у складі тендерної пропозиції, замовником додатково перевірено інформацію, що зазначена в Порівняльній таблиці (документ «2. Порівняльна таблиця.pdf») та пропозиції загалом. Замовником встановлено, що на веб-сайті виробника Advanced Plus Group Limited, http://www.hkcect.com, на який посилається офіційний постачальник продукції товариство з обмеженою відповідальністю «ТД «Редут» в Авторизаційному листі № 28 від 10.09.2025 року (документ «2.1 Авторизований лист дилера відеореєстратор.pdf») відсутній товар, запропонований Учасником із найменуванням «Персональний нагрудний відеореєстратор DS 20+» (семе з приміткою «+» (плюс). Натомість, на сайті виробника, за посиланням http://www.hkcect.com/e_products/Body-Worn-Camera-1.html, наявний товар із назвою «DS20 Body Worn Camera» та «DS.20 Body Worn Camera». В свою чергу, технічні характеристики товару «DS20 Body Worn Camera» (посилання http://www.hkcect.com/e_productshow/?57-DS20-Body-Worn-Camera-57.html) щодо максимальної роздільної здатності становлять 848*480 30fps, 1280*720 30fps, 1280*720 60fps, 1920*1080 30fps, 1920*1080 60fps, 2560*1440 60fps (chipset supports 4K), тоді як умовами технічної специфікації передбачались не гірше 3840x2160. Технічні та якісні характеристики товару «DS.20 Body Worn Camera» (посилання http://www.hkcect.com/e_productshow/?58-DS20-Body-Worn-Camera-58.html) щодо максимальної роздільної здатності - роздільна здатність відео (програмно встановлена) 2688x1512 (30FPS), 2560x1440 (30 FPS), 2304x1296 (30FPS), 1920x1080 (30 FPS), 1280x720 (30 FPS), 848x480 (30 FPS), тобто також гірші за 3840x2160. Виробником також передбачено можливість поставити вищезазначені моделі у іншій конфігурації, але альтернативними показниками не передбачено змін максимальної роздільної здатності відео до параметрів, передбачених умовами Закупівлі. Отже, навіть за умови технічної помилки (механічної описки) Учасником у назві запропонованого товару щодо моделі (DS20, DS.20, DS 20+) або пропозиції іншої конфігурації моделей нагрудного відеореєстратора «DS20» та «DS.20», яка мається на увазі при примітці до найменування «+» - технічні та якісні характеристики не відповідатимуть вимогам Додатку № 3 до тендерної документації в частині максимальної роздільної здатності відео. Таким чином, тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації, а запропонований товар – технічним та якісним характеристикам предмету Закупівлі. Відповідно до абз. 2 п.п. 2 п. 44 Особливостей - замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Згідно із положенням п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Враховуючи результат розгляду тендерної пропозиції Учасника та виявлені невідповідності – такі невідповідності не підпадають під визначення тих, що можуть бути усунені, оскільки тендерна пропозиція Учасника містить невідповідності щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета Закупівлі, виправлення яких може призвести до зміни найменування товару, марки, моделі тощо. А усунення невідповідностей, виявлених в Авторизаційному листі № 28 від 10.09.2025 року (документ «2.1 Авторизований лист дилера відеореєстратор.pdf») – не призведуть до приведення тендерної пропозиції Учасника у відповідність до вимог технічних та якісних характеристик предмета Закупівлі, а отже не матимуть вирішального впливу на її результати розгляду. Отже, повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей не розміщується в електронній системі закупівель, а тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню згідно підстав, передбачених абз. 2 п.п. 2 п. 44 Особливостей. Згідно із п. 46 Особливостей, інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. У разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону. Відповідно до абз. 6 п. 49 Особливостей, у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку тендерних пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, яка вважається в такому випадку найбільш економічно вигідною, у порядку та строки, визначені цими особливостями. На підставі результатів розгляду питань порядку денного, ВИРІШИЛА: 1. Відхилити тендерну пропозицію ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРИГОРЕНКО ДІАНА ОЛЕКСІЇВНА, код ЄДРПОУ 3435505466, яка за результатом електронного аукціону є найбільш економічно вигідною, поданою під час проведення процедури закупівлі відкриті торги (з особливостями) № UA-2025-09-02-005945-a за предметом «Цифрова відеокамера типу нагрудний відеореєстратор» за кодом ДК 021:2015 – 32330000-5 «Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу» з підстав, передбачених абз. 2 п.п. 2 п. 44 Особливостей. 2. Оприлюднити рішення через авторизований електронний майданчик інформацію на Веб-порталі Уповноваженого органу в порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом протягом одного дня з дня його прийняття. 3. Перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції, поданої учасником ТОВ СПЕКТР-8, код ЄДРПОУ 45195691.