Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з організації гарячого харчування для учнів 1-4 класів (кейтеринг) від Зарічненський ліцей Черкаської селищної ради Самарівського району Дніпропетровської області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-02-004196-a
Id Tender f18efd4320864ebfb5437c51ce1f527f
План UA-P-2025-09-02-003547-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 02.09.2025 11:46
Остання зміна 25.09.2025 13:29
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 201 590 грн. (Без ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.09.2025 11:45 до 10.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 02.09.2025 11:45
до 07.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.09.2025 11:45
до 07.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.09.2025 00:00
до 16.09.2025 13:25
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.09.2025 13:25
до 22.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 16.09.2025 13:25
до 25.09.2025 13:29
Період уточнень
з 02.09.2025 11:45 до 07.09.2025 00:00
Період оскарження
з 02.09.2025 11:45 до 07.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.09.2025 00:00 до 16.09.2025 13:25
Період кваліфікації
з 10.09.2025 00:00 до 16.09.2025 13:25
Основні параметри
Послуги з організації гарячого харчування для учнів 1-4 класів (кейтеринг)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 201 590 грн.
Послуги з організації гарячого харчування для учнів 1-4 класів (кейтеринг)
Назва предмета закупівлі
Послуги з організації гарячого харчування для учнів 1-4 класів (кейтеринг)
Очікувана вартість
1 201 590 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6007,95
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з організації гарячого харчування для учнів 1-4 класів (кейтеринг)
Код ДК 021:2015
55520000-1 - Кейтерингові послуги
Кількість
10 270
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
51270, Україна, Дніпропетровська область, Самарівський район, селище Зарічне, вулиця Молодіжна, будинок 12
Дата постачання по
26.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ІНТЕР ФУД 2020"
Пропозиція:
1 201 590 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Вікторія Козак
Електронна пошта
Телефон
+380972333039
Замовник
ЄДРПОУ
26367956
Повна назва
Зарічненський ліцей Черкаської селищної ради Самарівського району Дніпропетровської області
Поштовий індекс
51270
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
Самарівський район, селище Зарічне
Адреса
вулиця Молодіжна, будинок 12
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з організації гарячого харчування для учнів 1-4 класів (кейтеринг)
Період вимог/скарг з 16.09.2025 13:25 по 22.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.09.2025 00:00 по 18.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.09.2025 13:25
Довідка НАЗК
16.09.2025 13:25
Повідомлення про рішення
10.09.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.09.2025 11:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.09.2025 11:45
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
В ході перевірки тендерної пропозиції Учасника виявлено наступні невідповідності: 1. Пунктом 1 Розділу 1 Додатку 2 до тенденої документації вимагалось: «- Учасник повинен мати в наявності кухню/приміщення для приготування готової їжі, що знаходиться на відстані не більше 30 км від місця надання послуги (закладу Замовника), для того, щоб забезпечити доставку готової гарячої їжі, з урахуванням того, щоб загальний час з моменту приготування, транспортування та видачі не перевищував дві години. Для підтвердження наявності/права користування зазначеного приміщення, Учасник повинен надати підтверджуючі документи. - У разі, якщо Учасник не має місця постійної дислокації (кухня/приміщення для приготування їжі) на відстані не більше 30 км від місця надання послуги (закладу Замовника) - Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції лист у довільній формі, у якому детально описати, посилаючись на наявну в Учасника матеріально-технічну базу, між дислокацією кухні/приміщення для приготування їжі Учасника і місця надання послуги (закладу Замовника) (із зазначенням відстані і часу, необхідного для доставки їжі), з поясненням/обґрунтуванням яким чином Учасник забезпечить щоденне надання послуг на об’єкті Замовника. Крім цього, для підтвердження наявності/права користування приміщення, зазначеного у листі, Учасник повинен надати підтверджуючі документи.» Учасником надано договір оренди приміщення (Договір № 01/07 від 01.07.2025 року), що знаходиться на відстані не більше 30 км від місця надання послуги (закладу Замовника), але: 1.1. Пунктом 1 Розділу 1 Додатку 2 до тенденої документації вимагалось: «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій - Довідка в довільній формі, щодо наявності у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, достатнього для виконання умов договору про закупівлю із надання послуг щодо предмету закупівлі. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг, протягом встановленого цією документацією періоду, а саме: - склад або складські приміщення для зберігання продуктів харчування, - виробничого (-их) приміщення (-ь) (наявність харчоблоку/ кухні/приміщення для приготування готової їжі), - автотранспорту для перевезення продуктів харчування, готових страв та виробів. Учасник, шляхом подання у складі тендерної пропозиції всіх документів, що передбачені згідно цієї документації, повинен підтвердити: або наявність власного обладнання та матеріально-технічної бази, вказаного вище, або право користування вказаним вище обладнанням та матеріально-технічною базою на договірних засадах, або отримання відповідних послуг на договірних засадах від інших осіб/суб’єктів господарювання (співвиконавців/субпідрядників), з дотриманням визначених цією документацією вимог до матеріально-технічної бази, з використанням якого надаються відповідні послуги, разом із свідоцтвами про реєстрацію транспортних засобів.» В Довідці відсутнє виробниче приміщення, за наданим Учасником Договором № 01/07 від 01.07.2025 року, що знаходиться на відстані не більше 30 км від місця надання послуги (закладу Замовника), яке Учасник безпосередньо планує використовувати для надання послуги. Усунути виявлену невідповідність шляхом внесення вищевказаного приміщення до довідки, щодо наявності у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, достатнього для виконання умов договору про закупівлю із надання послуг щодо предмету закупівлі. 1.2. Пунктом 1 Розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації вимагалось надати: «Дозвіл Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів для перевезення харчових продуктів або рішення про державну реєстрацію потужності на транспортування або лист щодо державної реєстрації потужності на транспортування.» На виробниче приміщення за Договором № 01/07 від 01.07.2025 року не надано вищевказані документи. Усунути виявлену невідповідність шляхом надання документів: «Дозвіл Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів для перевезення харчових продуктів або рішення про державну реєстрацію потужності на транспортування або лист щодо державної реєстрації потужності на транспортування.» щодо приміщення за Договором № 01/07 від 01.07.2025 року, що Учасник безпосередньо планує використовувати для надання послуги. 2. Пунктом 1 Розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації вимагалось: «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій - Довідка в довільній формі, щодо наявності у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, достатнього для виконання умов договору про закупівлю із надання послуг щодо предмету закупівлі. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг, протягом встановленого цією документацією періоду, а саме: - склад або складські приміщення для зберігання продуктів харчування, - виробничого (-их) приміщення (-ь) (наявність харчоблоку/ кухні/приміщення для приготування готової їжі), - автотранспорту для перевезення продуктів харчування, готових страв та виробів. Учасник, шляхом подання у складі тендерної пропозиції всіх документів, що передбачені згідно цієї документації, повинен підтвердити: або наявність власного обладнання та матеріально-технічної бази, вказаного вище, або право користування вказаним вище обладнанням та матеріально-технічною базою на договірних засадах, або отримання відповідних послуг на договірних засадах від інших осіб/суб’єктів господарювання (співвиконавців/субпідрядників), з дотриманням визначених цією документацією вимог до матеріально-технічної бази, з використанням якого надаються відповідні послуги, разом із свідоцтвами про реєстрацію транспортних засобів.» В Довідці вказане орендоване обладнання (позиції 1-26) за Договором № 01/04-24 від 01.04.2024 р., але сам Договір, як підтвердження не надано в тендерній пропозиції Учасника. Усунути виявлену невідповідність шляхом надання документів, що зможуть підтвердити наявність обладнання, вказаного у Довідці і знаходиться в користуванні Учасника. 3. Пунктом 2 Розділу 1 Додатку 2 до тенденої документації вимагалось надати: «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід - Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід: - довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, обов’язкова наявність кухарів (не менше двох), контролера якості, технолога/інженера-технолога. За довідкою зазначити наступну інформацію: ПІБ, посада працівників, копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, вказаними згідно відповідної довідки: копії наказів про прийняття на роботу таких працівників, або копії інших документів (витяги з трудових книжок із записами щодо прийняття на роботу таких працівників), що підтверджують наявність найманих працівників згідно чинного законодавства про працю (допускається подання інформації без зазначення посадових окладів працівників); Обов’язково наявність в штаті Учасника технолога/інженера-технолога, або осіб, які виконують такі функції згідно посадової інструкції з наданням документу про відповідну освіту. За довідкою про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід зазначаються усі працівники в розумінні трудового законодавства, що будуть залучені до надання послуг…» Учасником надано Довідку на працівників та накази про прийняття на роботу. Виявлено невідповідність між посадами, зазначеними у Довідці і в Наказі: Гладишев Ігор Борисович – в Довідці «Водій автотранспортних засобів-експедитор» - в Наказі «Водій автотранспортних засобів»; Ільчук Ганна Вікторівна – в Довідці «Контролер якості» - в Наказі «Контролер з якості». Виправити виявлені невідповідності шляхом надання довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід з посадами працівників, що відповідають підтверджуючим документам про трудові відносини з Учасником.
Створено
12.09.2025 11:16
Надати до
13.09.2025 11:16
Договір
UA-2025-09-02-004196-a-a1
Підписаний і діє
Номер
45-25
1 201 590 грн.
1 201 590 грн.
Без ПДВ
Підписано
25.09.2025
Строк дії договору з
25.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
10 270 (штуки)
Послуги з організації гарячого харчування для учнів 1-4 класів (кейтеринг)
Номенклатура
Послуги з організації гарячого харчування для учнів 1-4 класів (кейтеринг)
Кількість
10 270
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 26 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Зарічненський ліцей Черкаської селищної ради Самарівського району Дніпропетровської області
Повна назва
Зарічненський ліцей Черкаської селищної ради Самарівського району Дніпропетровської області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
26367956

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ІНТЕР ФУД 2020"
Повна назва
ТОВ "ІНТЕР ФУД 2020"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43938589

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
25.09.2025 13:29
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 201 590 грн.
Період подання пропозицій
до 10.09.2025 00:00
Замовник:
Зарічненський ліцей Черкаської селищної ради Самарівського району Дніпропетровської області
Контактний телефон:
+380972333039
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 201 590 грн.
Період подання пропозицій
до 10.09.2025 00:00
Замовник:
Зарічненський ліцей Черкаської селищної ради Самарівського району Дніпропетровської області
Контактний телефон:
+380972333039
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності