Показати схожі тендери

Закупівля Флеш-пам'ять (за кодом ДК 021:2015 30230000-0 – Комп’ютерне обладнання) від Державне підприємство "Українські спеціальні системи".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-02-003757-a
Id Tender 3d05772d743a4404a1a50d90983c037c
План UA-P-2025-08-26-014236-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 02.09.2025 11:26
Остання зміна 16.09.2025 14:09
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
25 180 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
142.8 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.09.2025 11:25 до 10.09.2025 12:00
Завершено
Період уточнень
з 02.09.2025 11:25
до 07.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.09.2025 11:25
до 07.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.09.2025 15:41
до 16.09.2025 14:09
Залишилось 3 днів 6 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.09.2025 11:52
до 22.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 16.09.2025 14:09
-
Період уточнень
з 02.09.2025 11:25 до 07.09.2025 00:00
Період оскарження
з 02.09.2025 11:25 до 07.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.09.2025 15:41 до 16.09.2025 14:09
Період кваліфікації
з 11.09.2025 15:41 до 16.09.2025 14:09
Основні параметри
Флеш-пам'ять (за кодом ДК 021:2015 30230000-0 – Комп’ютерне обладнання)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
25 180 грн.
Флеш-пам'ять (за кодом ДК 021:2015 30230000-0 – Комп’ютерне обладнання)
Назва предмета закупівлі
Флеш-пам'ять (за кодом ДК 021:2015 30230000-0 – Комп’ютерне обладнання)
Очікувана вартість
25 180 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
125,9
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
11.09.2025 15:18
Закінчення аукціону
11.09.2025 15:41
Позиція
Опис предмета закупівлі
Флеш - пам’ять
Код ДК 021:2015
30233180-6 - Флеш-накопичувачі
Кількість
130
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
28.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА"
Пропозиція:
20 930 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТЛІНК"
Пропозиція:
24 960 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 11.09.2025 15:18
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.09.2025 11:25
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Критерії оцінки
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Пасменко Людмила Петрівна
Електронна пошта
Телефон
380681676211
Сайт:
http://www.uss.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
32348248
Повна назва
Державне підприємство "Українські спеціальні системи"
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Флеш-пам'ять (за кодом ДК 021:2015 30230000-0 – Комп’ютерне обладнання)
Період вимог/скарг з 15.09.2025 11:52 по 21.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.09.2025 15:41 по 19.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Документи кваліфікації
15.09.2025 11:52
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
11.09.2025 15:41
Витяг з ЄДР
11.09.2025 15:41
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.09.2025 11:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.09.2025 11:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 16.09.2025 14:09 по 22.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.09.2025 11:52 по 23.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Документи кваліфікації
16.09.2025 14:09
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
15.09.2025 11:52
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.09.2025 11:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.09.2025 11:25
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Перелік виявлених невідповідностей стосується Додатку 2 «Цінова пропозиція» до тендерної документації; 2. Перелік виявлених невідповідностей стосується Додатку 3, п. I. Вимоги щодо якості товару п.п.7. Для підтвердження гарантійних зобов’язань та принципу законності походження запропонованого Учасником Товару (його виробництво, ввезення на територію України). Так, в складі тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТЛІНК" (Україна, 03680, Київська область, м. Київ, ВУЛИЦЯ ПРЕДСЛАВИНСЬКА, будинок 35, корпус 21, ЄДРПОУ: 30216322) виявлено наступні невідповідності: - У Додатоку 2 «Цінова пропозиція», яку надано Учасником, не вірно вказано найменування товару згідно з вимогами тендерної документації Замовника; - У Додатку 3 п. I. Вимоги щодо якості товару п.п.7.до тендерної документації для підтвердження відповідності пропонованого товару зазначеним вимогам, Учасник надає електронну копію листа авторизації від виробника Товару, але не вірно зазначив назву закупівлі та не вказав фактичний термін гарантії (гарантійний строк) на запропонований Товар. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Оновлений додаток 2 «Цінова пропозиція» з вірно вказаним найменуванням товару згідно з вимогами тендерної документації Замовника; 2. Уточнену копію листа авторизації від виробника Товару з вірною назвою закупівлі та фактичним терміном гарантії (гарантійним строком) на запропонований Товар.
Створено
15.09.2025 13:37
Надати до
16.09.2025 13:37
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
25 180 грн.
Період подання пропозицій
до 10.09.2025 12:00
Замовник:
Державне підприємство "Українські спеціальні системи"
Контактний телефон:
380681676211
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
25 180 грн.
Період подання пропозицій
до 10.09.2025 12:00
Замовник:
Державне підприємство "Українські спеціальні системи"
Контактний телефон:
380681676211
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності