Показати схожі тендери

Закупівля Код ДК 021:2015 - 50710000-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель (Ремонт системи повітропідпору, теплопостачання та диспетчеризації системи вентиляції) від Відділ освіти, культури, молоді та спорту Козинської селищної ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-02-000083-a
Id Tender b7918ebf617c449cac028a811ac5c868
План UA-P-2025-09-02-000095-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 02.09.2025 08:10
Остання зміна 11.09.2025 20:59
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
198 600 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 02.09.2025 08:09 до 10.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 02.09.2025 08:09
до 07.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 02.09.2025 08:09
до 07.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.09.2025 00:00
до 11.09.2025 13:38
Залишилось 7 год. 39 хв.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.09.2025 13:38
до 17.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 11.09.2025 13:38
-
Період уточнень
з 02.09.2025 08:09 до 07.09.2025 00:00
Період оскарження
з 02.09.2025 08:09 до 07.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.09.2025 00:00 до 11.09.2025 13:38
Період кваліфікації
з 10.09.2025 00:00 до 11.09.2025 13:38
Основні параметри
Код ДК 021:2015 - 50710000-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель (Ремонт системи повітропідпору, теплопостачання та диспетчеризації системи вентиляції)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
198 600 грн.
Код ДК 021:2015 - 50710000-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель (Ремонт системи повітропідпору, теплопостачання та диспетчеризації системи вентиляції)
Назва предмета закупівлі
Код ДК 021:2015 - 50710000-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель (Ремонт системи повітропідпору, теплопостачання та диспетчеризації системи вентиляції)
Очікувана вартість
198 600 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1986,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Ремонт системи повітропідпору, теплопостачання та диспетчеризації системи вентиляції
Код ДК 021:2015
50710000-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
08711, Україна, Київська область, селище Козин, вул. Партизанська, 3
Дата постачання по
31.12.2025 08:11
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ШЕШЕНЯ ЯНА АНАТОЛІЇВНА"
Пропозиція:
198 500 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.09.2025 08:09
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Білоноженко Наталія Вікторівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380457239494
Замовник
ЄДРПОУ
43949171
Повна назва
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Козинської селищної ради
Поштовий індекс
08711
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Козин
Адреса
вул.Партизанська,2
Кваліфікація
Лот № 1 Код ДК 021:2015 - 50710000-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель (Ремонт системи повітропідпору, теплопостачання та диспетчеризації системи вентиляції)
Період вимог/скарг з 11.09.2025 13:38 по 17.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.09.2025 00:00 по 18.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.09.2025 13:39
Довідка НАЗК
11.09.2025 13:38
Повідомлення про рішення
10.09.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.09.2025 08:06
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
02.09.2025 08:06
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КОЗИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ПРОТОКОЛ уповноваженої особи 10/09.2025 р. № 180 селище Козин уповноваженої особи Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП "ШЕШЕНЯ ЯНА АНАТОЛІЇВНА" (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі «Код ДК 021:2015 - 50710000-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування електричного і механічного устаткування будівель (Ремонт системи повітропідпору, теплопостачання та диспетчеризації системи вентиляції)» (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-09-02-000083-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), з урахуванням положень пункту 40 цих Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється, зокрема, відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 38 Особливостей, на виконання норм пункту 40 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Вимога про усунення невідповідностей: Відповідно до ДОДАТКУ 1 до тендерної документації «1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”, Учасник повинен надати: 1 Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Кваліфікаційні критерії Документи та/або інформація, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям 1.1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій* * Під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію, такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців 1.1.1. Довідка, складена Учасником у довільній формі, про наявність власного та/або орендованого (та/або залученого на інших правових підставах) обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг з його монтажу та введення в експлуатацію. Довідка повинна містити інформацію про найменування (модель/марка), кількість та правові підстави користування/отримання послуг. 1.1.2. Для підтвердження наявності в учасника власного та/або орендованого (та/або залученого на інших правових підставах) обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які зазначені в довідці, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції: а) У разі залучення власної техніки, Учасник повинен надати у складі пропозиції документи, що посвідчують право власності. б) Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена на договірних засадах, Учасником подається договір, що посвідчує право користування технікою (оренди, суборенди та ін) дійсний та чинний, протягом всього строку виконання договору про закупівлю. 1.2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід* * Під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію, такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців 1.2.1. Довідка, складена Учасником у довільній формі, яка містить інформацію про наявність в Учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання договору про закупівлю. 2. Інформація щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей, відповідно до частини 5 розділу ІІІ тендерної документації 2.1. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в пункті 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Замовник не вимагає від учасника процедури закупівлі під час подання тендерної пропозиції в електронній системі закупівель будь-яких документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у пункті 47 Особливостей, крім самостійного декларування відсутності таких підстав учасником процедури закупівлі відповідно до абзацу шістнадцятого пункту 47 Особливостей. У разі подання тендерної пропозиції об’єднанням учасників, підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, встановленими пунктом 47 Особливостей, подається по кожному з учасників, які входять у склад об’єднання окремо. 3. Перелік документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі 3.1. Гарантійний лист про дотримання Учасником під час виконання договору про закупівлю передбачених чинним законодавством вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля, в тому числі тих, що передбачені згідно Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», Закону України «Про управління відходами». 4. Документи, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції 4.1. Повноваження щодо підпису документів пропозиції учасника закупівлі (а так само особи, що наклала удосконаленого електронний підпис або кваліфікований електронний підпис на тендерну пропозицію) підтверджується: 4.1.1. для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів (в тому числі підписувати договір про закупівлю за результатами торгів) – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи - наказ про призначення та/або протокол зборів засновників, тощо, разом із витягом з установчих документів учасника (або копією установчого документу учасника), що містить інформацію щодо повноважень (функцій, тощо) такої особи (у випадку, якщо учасник діє на підставі модельного статут, у складі тендерної пропозиції замість копії установчого документу надається копія рішення учасників товариства про провадження діяльності на підставі модельного статуту); для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, а так само разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала вказану довіреність. 4.1.2. для фізичних осіб-підприємців, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції - документи згідно чинного законодавства, що підтверджують їх повноваження на підписання тендерної пропозиції разом з копією паспорту [у випадку, якщо паспорт оформлено у вигляді книжечки: копію 1-5 сторінки (6 сторінки, якщо вона заповнена) та місце проживання; якщо паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій: копію обох сторін паспорту, разом з довідкою про внесення відомостей до Єдиного державного демографічного реєстру], або копією іншого документу, що посвідчує особу фізичної особи-підприємця згідно чинного законодавства, а так само разом з копією ідентифікаційного коду фізичної особи-підприємця. У випадку, якщо від імені фізичної особи-підприємця документи пропозиції та/або пропозиція засвідчується підписом представника такої особи, повноваження представника повинні підтверджуватись нотаріально посвідченою довіреністю, копія якої відповідно надається у складі документів пропозиції. 5. Перелік інших документів та/або інформації, які Учасники подає у складі тендерної пропозиції: 5.1. Інформація в довільній формі, що містить погодження учасника щодо укладення договору про закупівлю за результатами відкритих торгів, згідно проекту договору, що запропонований замовником (Додаток 5 до тендерної документації). 5.2. Довідка в довільній формі з відомостями про учасника: - Повна назва (для юридичних осіб) або прізвище, ім’я та по батькові (для фізичних осіб, фізичних осіб- підприємців) учасника процедури закупівлі; - Код за ЄДРПОУ/ реєстраційний номер облікової картки платника податків*; - Місцезнаходження (для юридичних осіб) або місце проживання (для фізичних осіб, фізичних осіб- підприємців; - Поштова адреса; - Телефон; - Електронна пошта; - Керівництво (прізвище, ім’я та по батькові, посада, контактний телефон) – для юридичних осіб; - Номер банківського рахунку, на який буде здійснюватися оплата за договором; - Система оподаткування; - Особа (особи), яка(і) уповноважена(і) діяти від імені учасника і яка(і) має(ють) право підписувати тендерну пропозицію. * Реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку у паспорті). 5.3. На виконання вимоги абзацу восьмого підпункту 1 пункту 44 Особливостей у разі якщо учасник, який є громадянином Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран або юридична особа, в якій кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку у статутному капіталі 10 і більше відсотків, є громадянин Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран, надає у складі тендерної пропозиції один із документів, що підтверджує проживання на території України такою особою на законних підставах, відповідно до статті 1 Закону України “Про громадянство України”, а саме: - паспорт громадянина колишнього СРСР зразка 1974 року, де міститься відмітка про постійну чи тимчасову прописку на території України; - реєстрація на території України такою особою свого національного паспорту; - посвідка на постійне чи тимчасове проживання на території України; - військовий квиток, виданий такій особі, яка в установленому порядку уклала контракт про проходження військової служби у Збройних Силах України, Державній спеціальній службі транспорту або Національній гвардії України; - посвідчення біженця чи документ, що підтверджує надання притулку в Україні. Учасник – юридична особа, яка утворена та зареєстрована відповідно до законодавства України, в якій кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), є громадянин Російської Федерації / Республіки Білорусь / Ісламської Республіки Іран, активи якого в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА, надає документ, який підтверджує передання цих активів. 5.4. Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції довідку, складену в довільній формі, яка повинна містить інформацію про засновника та кінцевого бенефіціарного власника учасника, зокрема: назва юридичної особи, що є засновником учасника, її місцезнаходження та країна реєстрації; прізвище, ім’я по батькові засновника та/або кінцевого бенефіціарного власника, адреса його місця проживання та громадянство. Інформація про кінцевого бенефіціарного власника зазначається в довідці лише учасниками — юридичними особами, які повинні мати таку інформацію в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань відповідно до пункту 9 частини 2 статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань». 5.5. Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку в довільній формі про те, що його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. Тимчасово окупованою територією є частини території України, в межах яких збройні формування Російської Федерації та окупаційна адміністрація Російської Федерації встановили та здійснюють фактичний контроль або в межах яких збройні формування Російської Федерації встановили та здійснюють загальний контроль з метою встановлення окупаційної адміністрації Російської Федерації. 5.6. Документ про створення об’єднання учасників (у разі, якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників). Учасником не надано: 1. Документи, що посвідчують право власності, вказаної у довідці про наявність власного та/або орендованого (та/або залученого на інших правових підставах) обладнання, матеріально-технічної бази. 2. Гарантійний лист про дотримання Учасником під час виконання договору про закупівлю передбачених чинним законодавством вимог щодо застосування заходів із захисту довкілля, в тому числі тих, що передбачені згідно Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», Закону України «Про управління відходами». 3. Для фізичних осіб-підприємців, що подають пропозицію від власного імені та особисто підписують документи пропозиції - документи згідно чинного законодавства, що підтверджують їх повноваження на підписання тендерної пропозиції разом з копією паспорту [у випадку, якщо паспорт оформлено у вигляді книжечки: копію 1-5 сторінки (6 сторінки, якщо вона заповнена) та місце проживання; якщо паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій: копію обох сторін паспорту, разом з довідкою про внесення відомостей до Єдиного державного демографічного реєстру], або копією іншого документу, що посвідчує особу фізичної особи-підприємця згідно чинного законодавства, а так само разом з копією ідентифікаційного коду фізичної особи-підприємця. 4. Інформація в довільній формі, що містить погодження учасника щодо укладення договору про закупівлю за результатами відкритих торгів, згідно проекту договору, що запропонований замовником (Додаток 5 до тендерної документації). 5. Довідка в довільній формі з відомостями про учасника: - Повна назва (для юридичних осіб) або прізвище, ім’я та по батькові (для фізичних осіб, фізичних осіб- підприємців) учасника процедури закупівлі; - Код за ЄДРПОУ/ реєстраційний номер облікової картки платника податків*; - Місцезнаходження (для юридичних осіб) або місце проживання (для фізичних осіб, фізичних осіб- підприємців; - Поштова адреса; - Телефон; - Електронна пошта; - Керівництво (прізвище, ім’я та по батькові, посада, контактний телефон) – для юридичних осіб; - Номер банківського рахунку, на який буде здійснюватися оплата за договором; - Система оподаткування; - Особа (особи), яка(і) уповноважена(і) діяти від імені учасника і яка(і) має(ють) право підписувати тендерну пропозицію. 6. Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку в довільній формі про те, що його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 40 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа Наталія БІЛОНОЖЕНКО
Створено
10.09.2025 13:08
Надати до
11.09.2025 13:08
Договір
UA-2025-09-02-000083-a-a1
Очікує підписання
198 500 грн.
198 500 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Ремонт системи повітропідпору, теплопостачання та диспетчеризації системи вентиляції
Номенклатура
Ремонт системи повітропідпору, теплопостачання та диспетчеризації системи вентиляції
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Козинської селищної ради
Повна назва
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Козинської селищної ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43949171

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "ШЕШЕНЯ ЯНА АНАТОЛІЇВНА"
Повна назва
ФОП "ШЕШЕНЯ ЯНА АНАТОЛІЇВНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3333712483

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
198 600 грн.
Період подання пропозицій
до 10.09.2025 00:00
Замовник:
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Козинської селищної ради
Контактний телефон:
+380457239494
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
198 600 грн.
Період подання пропозицій
до 10.09.2025 00:00
Замовник:
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Козинської селищної ради
Контактний телефон:
+380457239494
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності