Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт частини дорожнього покриття по вулиці Кооперативна (від будинку № 5 по вулиці Кооперативна до будинку № 28 по вулиці Травнева) (окремими ділянками) в с. Яхни Обухівського району Київської області від МИРОНІВСЬКА МІСЬКА РАДА.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-01-009785-a
Id Tender c548eca86d22442ebd2f183d46e0c626
План UA-P-2025-08-15-003846-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 01.09.2025 20:29
Остання зміна 16.09.2025 15:09
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
462 128.4 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.09.2025 20:28 до 09.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 01.09.2025 20:28
до 06.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.09.2025 20:28
до 06.09.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 09.09.2025 00:00
-
Період уточнень
з 01.09.2025 20:28 до 06.09.2025 00:00
Період оскарження
з 01.09.2025 20:28 до 06.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.09.2025 00:00
Основні параметри
Поточний ремонт частини дорожнього покриття по вулиці Кооперативна (від будинку № 5 по вулиці Кооперативна до будинку № 28 по вулиці Травнева) (окремими ділянками) в с. Яхни Обухівського району Київської області
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
462 128.4 грн.
Поточний ремонт частини дорожнього покриття по вулиці Кооперативна (від будинку № 5 по вулиці Кооперативна до будинку № 28 по вулиці Травнева) (окремими ділянками) в с. Яхни Обухівського району Київської області
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт частини дорожнього покриття по вулиці Кооперативна (від будинку № 5 по вулиці Кооперативна до будинку № 28 по вулиці Травнева) (окремими ділянками) в с. Яхни Обухівського району Київської області
Очікувана вартість
462 128.4 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4621,28
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт частини дорожнього покриття по вулиці Кооперативна (від будинку № 5 по вулиці Кооперативна до будинку № 28 по вулиці Травнева) (окремими ділянками) в с. Яхни Обухівського району Київської області
Код ДК 021:2015
45233142-6 - Ремонт доріг
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
08854, Україна, Київська область, Обухівський район, с. Яхни, вулиця Кооперативна (від будинку № 5 по вулиці Кооперативна до будинку № 28 по вулиці Травнева) (окремими ділянками)
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за надані послуги (виконані роботи) проводяться відповідно до Бюджетного кодексу України, в національній валюті України, в межах обсягу фінансування видатків Замовника, з урахуванням положень постанови КМУ від 09.06.2021 № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану». Розрахунки проводяться тільки за фактично надані послуги (виконані роботи) до 30-ти календарних днів після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів наданих послуг (виконаних робіт) (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, та тільки в межах бюджетних призначень та при умові поступлення коштів на рахунок Замовника по даному об'єкту. Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для надання послуг матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості послуг. Підрядник зобов’язується надати послуги (виконати роботи) по отриманому авансу протягом 90 календарних днів з дня його отримання. По закінченні вказаного терміну Підрядник повертає невикористані суми авансу на розрахунковий рахунок Замовника. Порядок надання авансу здійснюється у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги (виконані роботи) здійснюються упродовж 5-ти (п’яти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Сторони при цьому досягли згоди, що відповідальність передбачена статтею 625 Цивільного кодексу України, не застосовується. При цьому затримка в фінансуванні не може слугувати підставою для недотримання строку надання послуг (виконання робіт).
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "Ріалбуд"
Пропозиція:
461 720.52 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
01.09.2025 20:28
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ільченко Олександр Володимирович
Електронна пошта
Телефон
380457451271
Замовник
ЄДРПОУ
04054984
Повна назва
МИРОНІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Поштовий індекс
08801
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Миронівка, Обухівський р-н
Адреса
вул. Соборності, будинок 48
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт частини дорожнього покриття по вулиці Кооперативна (від будинку № 5 по вулиці Кооперативна до будинку № 28 по вулиці Травнева) (окремими ділянками) в с. Яхни Обухівського району Київської області
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.09.2025 00:00 по 08.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Скарги та рішення
12.09.2025 19:21
Електроний протокол про продовження строку
Скарги та рішення
09.09.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.09.2025 20:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.09.2025 20:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до пункту 36 та пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами й доповненнями) (надалі – Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Відповідно до абзацу шостого пункту 49 Особливостей у разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію у списку тендерних пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, яка вважається в такому випадку найбільш економічно вигідною, у порядку та строки, визначені цими особливостями. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв’язку з тим, що є необхідність детального аналізу та розгляду великого обсягу документів, наданих у складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме: до 19.09.2025 включно.
Дата продовження строку розгляду
12.09.2025 19:21
Дата кінця розгляду
08.10.2025 00:00
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
462 128.4 грн.
Період подання пропозицій
до 09.09.2025 00:00
Замовник:
МИРОНІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Контактний телефон:
380457451271
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
462 128.4 грн.
Період подання пропозицій
до 09.09.2025 00:00
Замовник:
МИРОНІВСЬКА МІСЬКА РАДА
Контактний телефон:
380457451271
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності