Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація - Проведення першочергових невідкладних аварійно - відновлювальних робіт з виведення із аварійного стану окремих конструкційних елементів житлового будинку №35 на вул. Петра Дорошенка у м. Львові від Галицька районна адміністрація Львівської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-01-009524-a
Id Tender a9ce8643db2d4730a28f9749f3c37c7d
План UA-P-2025-09-01-012411-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 01.09.2025 22:49
Остання зміна 01.10.2025 13:39
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 167 690 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.09.2025 22:47 до 16.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 01.09.2025 22:47
до 13.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.09.2025 22:47
до 13.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.09.2025 00:00
до 17.09.2025 17:24
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 17.09.2025 17:24
до 23.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 17.09.2025 17:24
до 01.10.2025 13:39
Період уточнень
з 01.09.2025 22:47 до 13.09.2025 00:00
Період оскарження
з 01.09.2025 22:47 до 13.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.09.2025 00:00 до 17.09.2025 17:24
Період кваліфікації
з 16.09.2025 00:00 до 17.09.2025 17:24
Основні параметри
ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація - Проведення першочергових невідкладних аварійно - відновлювальних робіт з виведення із аварійного стану окремих конструкційних елементів житлового будинку №35 на вул. Петра Дорошенка у м. Львові
ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація - Проведення першочергових невідкладних аварійно - відновлювальних робіт з виведення із аварійного стану окремих конструкційних елементів житлового будинку №35 на вул. Петра Дорошенка у м. Львові - відпвідно до Тендерної документації
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
3 167 690 грн.
ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація - Проведення першочергових невідкладних аварійно - відновлювальних робіт з виведення із аварійного стану окремих конструкційних елементів житлового будинку №35 на вул. Петра Дорошенка у м. Львові
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація - Проведення першочергових невідкладних аварійно - відновлювальних робіт з виведення із аварійного стану окремих конструкційних елементів житлового будинку №35 на вул. Петра Дорошенка у м. Львові
Очікувана вартість
3 167 690 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
15838,45
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Проведення першочергових невідкладних аварійно - відновлювальних робіт з виведення із аварійного стану окремих конструкційних елементів житлового будинку №35 на вул. Петра Дорошенка у м. Львові
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
79005, Україна, Львівська область, Львів, вул. Петра Дорошенка, 35
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Підписання договору
Тип оплати: Аванс
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Оплата за цим Договором здійснюється шляхом безготівкового перерахунку Замовником Підряднику платіжною інструкцією на поточний рахунок у національній валюті України з урахуванням фактично виконаних обсягів робіт Підрядником на підставі актів виконаних робіт за формою №КБ-2 та довідки за формою №КБ-3 на умовах відтермінування платежу протягом не більше 30 календарних днів з дня надходження бюджетних коштів на реєстраційний рахунок. Оплата проводиться поетапно: 1-ий етап - попередня оплата у розмірі не більше 30% вартості договору (у разі здійснення попередньої оплати) (в сумі __________ грн.), 2-ий етап- частково виконані роботи (не більше 90% вартості договору), 3-ій етап – остаточний розрахунок згідно з актами виконаних робіт та на підставі протоколу комісії щодо готовності об’єкта до експлуатації.
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Оплата за цим Договором здійснюється шляхом безготівкового перерахунку Замовником Підряднику платіжною інструкцією на поточний рахунок у національній валюті України з урахуванням фактично виконаних обсягів робіт Підрядником на підставі актів виконаних робіт за формою №КБ-2 та довідки за формою №КБ-3 на умовах відтермінування платежу протягом не більше 30 календарних днів з дня надходження бюджетних коштів на реєстраційний рахунок. Оплата проводиться поетапно: 1-ий етап - попередня оплата у розмірі не більше 30% вартості договору (у разі здійснення попередньої оплати) (в сумі __________ грн.), 2-ий етап- частково виконані роботи (не більше 90% вартості договору), 3-ій етап – остаточний розрахунок згідно з актами виконаних робіт та на підставі протоколу комісії щодо готовності об’єкта до експлуатації.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Приватне підприємство "Компанія Рембуд"
Пропозиція:
2 955 528 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
01.09.2025 22:48
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Кушляк Данило Володимирович
Електронна пошта
Телефон
380322546624
Замовник
ЄДРПОУ
20847537
Назва (англійською мовою)
Halytskyi District Administration of Lviv City Council
Повна назва
Галицька районна адміністрація Львівської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Halytskyi District Administration of Lviv City Council
Поштовий індекс
79000
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
вул. Ф. Ліста, будинок 1
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015 - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація - Проведення першочергових невідкладних аварійно - відновлювальних робіт з виведення із аварійного стану окремих конструкційних елементів житлового будинку №35 на вул. Петра Дорошенка у м. Львові
Період вимог/скарг з 17.09.2025 17:24 по 23.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.09.2025 00:00 по 24.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
17.09.2025 17:24
Довідка НАЗК
17.09.2025 17:23
Повідомлення про рішення
16.09.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-09-01-009524-a-b1
Підписаний і діє
Номер
153
2 955 528 грн.
2 955 528 грн.
Без ПДВ
Підписано
01.10.2025
Строк дії договору з
01.10.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (роботи)
Проведення першочергових невідкладних аварійно - відновлювальних робіт з виведення із аварійного стану окремих конструкційних елементів житлового будинку №35 на вул. Петра Дорошенка у м. Львові
Номенклатура
Проведення першочергових невідкладних аварійно - відновлювальних робіт з виведення із аварійного стану окремих конструкційних елементів житлового будинку №35 на вул. Петра Дорошенка у м. Львові
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Галицька районна адміністрація Львівської міської ради
Повна назва
Галицька районна адміністрація Львівської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
20847537

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Приватне підприємство "Компанія Рембуд"
Повна назва
Приватне підприємство "Компанія Рембуд"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
35145691

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
01.10.2025 13:39
-
Додатки до договору
Додатки до договору
01.10.2025 13:38
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-01-000052
Дата створення проекту
01.10.2025 15:22
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
01.10.2025 16:27
Дата завершення моніторингу
23.10.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 01.10.2025 №224 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 01.10.2025 №224. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-09-01-009524-a, 01.09.2025. Дані автоматичних індикаторів ризиків. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Галина ГАВЧАК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
01.10.2025 00:00
Документи рішення
01.10.2025 16:27
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ІD: UA-2025-09-01-009524-a, яка проводиться Галицькою районною адміністрацією Львівської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. 1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
06.10.2025 16:09
Орган перевірки
10.10.2025 00:00
Документи повідомлення
06.10.2025 16:09
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 167 690 грн.
Період подання пропозицій
до 16.09.2025 00:00
Замовник:
Галицька районна адміністрація Львівської міської ради
Контактний телефон:
380322546624
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 167 690 грн.
Період подання пропозицій
до 16.09.2025 00:00
Замовник:
Галицька районна адміністрація Львівської міської ради
Контактний телефон:
380322546624
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності