Показати схожі тендери

Закупівля "Реконструкція харчоблоку та їдальні Куликівського ліцею Куликівської селищної ради Чернігівського району Чернігівської області за адресою: вул. Шевченка, 4, смт Куликівка Чернігівського району Чернігівської області" (Коригування)" (ДК 021:2015 - 45454000-4 «Реконструкція») від Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-01-009189-a
Id Tender abc028e7e5c64a85a74625486b62ec4a
План UA-P-2025-09-01-011329-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 01.09.2025 17:27
Остання зміна 18.09.2025 17:52
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
18 835 483 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.09.2025 17:26 до 16.09.2025 11:00
Завершено
Період уточнень
з 01.09.2025 17:26
до 13.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.09.2025 17:26
до 13.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 16.09.2025 11:00
до 18.09.2025 17:52
Залишилось 4 днів 22 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.09.2025 17:52
до 24.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 18.09.2025 17:52
-
Період уточнень
з 01.09.2025 17:26 до 13.09.2025 00:00
Період оскарження
з 01.09.2025 17:26 до 13.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.09.2025 11:00 до 18.09.2025 17:52
Період кваліфікації
з 16.09.2025 11:00 до 18.09.2025 17:52
Основні параметри
"Реконструкція харчоблоку та їдальні Куликівського ліцею Куликівської селищної ради Чернігівського району Чернігівської області за адресою: вул. Шевченка, 4, смт Куликівка Чернігівського району Чернігівської області" (Коригування)" (ДК 021:2015 - 45454000-4 «Реконструкція»)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
18 835 483 грн.
"Реконструкція харчоблоку та їдальні Куликівського ліцею Куликівської селищної ради Чернігівського району Чернігівської області за адресою: вул. Шевченка, 4, смт Куликівка Чернігівського району Чернігівської області" (Коригування)"
Назва предмета закупівлі
"Реконструкція харчоблоку та їдальні Куликівського ліцею Куликівської селищної ради Чернігівського району Чернігівської області за адресою: вул. Шевченка, 4, смт Куликівка Чернігівського району Чернігівської області" (Коригування)"
Очікувана вартість
18 835 483 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
94200,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
94 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
"Реконструкція харчоблоку та їдальні Куликівського ліцею Куликівської селищної ради Чернігівського району Чернігівської області за адресою: вул. Шевченка, 4, смт Куликівка Чернігівського району Чернігівської області" (Коригування)"
Код ДК 021:2015
45454000-4 - Перебудовування
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
16300, Україна, Чернігівська область, Чернігівський район, Куликівська територіальна громада, сщ. Куликівка, вулиця Шевченка Тараса, 4.
Дата постачання по
22.12.2025 17:26
Умови оплати
Дата виставлення рахунку
Тип оплати: Аванс
Період: 60 календарні днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Відповідно до постанов Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповується за бюджетні кошти», від 27.12.2001 № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», Замовник до початку виконання робіт може перерахувати Виконавцю попередню оплату (аванс) у розмірі, що не перевищує 30% вартості річного обсягу робіт, на строк не більше двох місяців з дати отримання Виконавцем коштів
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 70,0 %
Опис:
Замовником може бути встановлено відстрочення розрахунків на строк 90 календарних днів з дня підписання Сторонами форм № КБ-2в та форм № КБ-3
Порядковий номер: 2
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 90 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Відповідно до умов Договору
Порядковий номер: 3
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ІНЕКС РЕАЛ"
Пропозиція:
18 795 338.7 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
09.09.2025 10:48
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
01.09.2025 17:22
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Косенко Марина Сергіївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380462677353
Замовник
ЄДРПОУ
04014246
Назва (англійською мовою)
Department of capital constructure Chernihiv Regional State Administration
Повна назва
Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації
Повна назва (англійською мовою)
Department of capital constructure Chernihiv Regional State Administration
Поштовий індекс
14000
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
місто Чернігів
Адреса
вулиця Єлецька, 11
Кваліфікація
Лот № 1 "Реконструкція харчоблоку та їдальні Куликівського ліцею Куликівської селищної ради Чернігівського району Чернігівської області за адресою: вул. Шевченка, 4, смт Куликівка Чернігівського району Чернігівської області" (Коригування)"
Період вимог/скарг з 18.09.2025 17:52 по 24.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.09.2025 11:00 по 24.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені після розкриття нев-ей в інф. та/або документах, що подані ним, та/або змінив предмет закупівлі під час виправлення нев-ей, протягом 24г з моменту розміщення в електр. сис-мі закупівель повідомлення з вимогою про усунення нев-ей;
Зміст
Учасником не виправлено виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції.
Документи кваліфікації
18.09.2025 17:52
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
16.09.2025 11:06
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.09.2025 17:22
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.09.2025 17:22
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Уповноваженою особою Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації здійснюється розгляд тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ІНЕКС РЕАЛ» з предмету закупівлі: «"Реконструкція харчоблоку та їдальні Куликівського ліцею Куликівської селищної ради Чернігівського району Чернігівської області за адресою: вул. Шевченка, 4, смт Куликівка Чернігівського району Чернігівської області" (Коригування)" (ДК 021:2015 - 45454000-4 «Реконструкція»)». Під час детального розгляду тендерної пропозиції виявлено невідповідність в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. Керуючись п. 43 особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022№ 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами), Управління капітального будівництва Чернігівської облдержадміністрації вимагає усунути виявлені невідповідності. Перелік виявлених невідповідностей: 1. На вимогу п. 20. Додатку 1 до Тендерної документації «Учасником у складі тендерної пропозиції надає договірну ціну з усіма розрахунками, яка повинна бути сканована з документів, у вигляді електронного(их) файлів у форматі розширення pdf (jpg)..», натомість Учасником в форматі розширення pdf надано лише файл Договірна ціна, файли з усіма розрахунками надано в форматах .rtf та .xls. 2. На виконання вимог п. 2 Додатку 1 до Тендерної документації, Учасником надано Електронну банківську гарантію, в якій не коректно зазначена Дата початку строку дії гарантії (набрання чинності). 3. На вимогу п. 21.1. Додатку 1 до Тендерної документації, Учасником надано довідку, в якій транслітерація найменування юридичної особи не відповідає найменуванню юридичної особи в Статуті та Єдиному державному реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. 4. На вимогу п. 7.2.5. Додатку 1 до Тендерної документації Учасником надано протокол і чинне посвідчення, що підтверджує наявність знань з охорони праці, а саме: НПАОП 0.00-4.12-05 (Загальний курс з охорони праці) видане ТОВ «ІНЕКС РЕАЛ» без підтвердження повноважень членів комісії з перевірки знань з питань охорони праці відповідно до п. 3.10. та 5.2 Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з охорони праці затвердженого Наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 № 15. 5. На виконання вимог п. 24.3 Додатку 1 до Тендерної документації, Учасником у складі тендерної пропозиції не надано документ, що підтверджує країну походження товару на компресорно-конденсаторні блоки (п. 33 та п. 37 підсумкової відомості ресурсів (далі – ПВР)). 6. На виконання вимог п. 7.1. Додатку 1 до Тендерної документації, Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, в якій: - в п. 3 не вірно зазначено орендодавця та договір оренди на відповідну техніку; - в п. 21 назва марки техніки не відповідає назві зазначеній у підтверджуючих документах. 7. На виконання вимог п. 7.2. Додатку 1 до Тендерної документації, Учасником у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій: - в пунктах 1, 3, 9-15 не вірно вказано досвід роботи працівників на займаній посаді на підприємстві Учасника; - в п. 9 - назва посади не відповідає назві посади зазначеної в наказі. 8. На виконання вимог п. 20.5. Додатку 1 до Тендерної документації у Учасником складі тендерної пропозиції надано ПВР, в п. 16 та 20 якої зазначені будівельні машини і механізми, які відсутні в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази. 9. В п. 96, 99, 106, 110, 122, 123, 142, 154, 166, 188, 221, 229, 233, 241, 245, 283, 305, 315, 327, 344, 362, 369, 388, 412, 417, 417, 418, 420, 442, 447, 458, 459, 484, 500 ПВР, наданої Учасником у складі тендерної пропозиції, відсутні характеристики найменування матеріального ресурсу.
Створено
17.09.2025 17:01
Надати до
18.09.2025 17:01
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
18 835 483 грн.
Період подання пропозицій
до 16.09.2025 11:00
Замовник:
Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380462677353
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
18 835 483 грн.
Період подання пропозицій
до 16.09.2025 11:00
Замовник:
Управління капітального будівництва Чернігівської обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380462677353
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності