Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт дитячого майданчика на вул. Руській, 141 - Батуринська в м. Чернівці від ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-01-009102-a
Id Tender 05c3840e7e7d4453ad1386f4d63ce98b
План UA-P-2025-09-01-011878-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 01.09.2025 17:14
Остання зміна 18.09.2025 16:31
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
5 305 552.8 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.09.2025 17:12 до 16.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 01.09.2025 17:12
до 13.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.09.2025 17:12
до 13.09.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 16.09.2025 15:26
-
Період уточнень
з 01.09.2025 17:12 до 13.09.2025 00:00
Період оскарження
з 01.09.2025 17:12 до 13.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 16.09.2025 15:26
Основні параметри
Капітальний ремонт дитячого майданчика на вул. Руській, 141 - Батуринська в м. Чернівці
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
5 305 552.8 грн.
Капітальний ремонт дитячого майданчика на вул. Руській, 141 - Батуринська в м. Чернівці
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт дитячого майданчика на вул. Руській, 141 - Батуринська в м. Чернівці
Очікувана вартість
5 305 552.8 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
26527,76
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
26 000
Аукціон
Cтарт аукціону
16.09.2025 15:03
Закінчення аукціону
16.09.2025 15:26
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт дитячого майданчика на вул. Руській, 141 - Батуринська в м. Чернівці
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
58000, Україна, Чернівецька область, м. Чернівці, вул. Руська, 141 - Батуринська
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 365 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Після підписання акту приймання виконаних робіт Уповноваженим представником Замовника вирішується питання оплати виконаних робіт. Замовник зобов’язується протягом 365 календарних днів з моменту підписання належно оформленого Акту приймання виконаних робіт прийняти рішення про оплату за виконані роботи та подати доручення на здійснення платежу органу Державної казначейської служби України (детальні умови в додатку 5 до тендерної документації - проєкт договору)
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОРПОРАЦІЯ "РСГ"
Пропозиція:
5 300 050 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Пробізнес інвест"
Пропозиція:
4 655 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 16.09.2025 15:03
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Віталій Гулейчук
Електронна пошта
Телефон
+380372553740
Замовник
ЄДРПОУ
44327100
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
58000
Країна
Україна
Область або регіон
Чернівецька область
Населений пункт
місто Чернівці
Адреса
вул.Героїв Майдану, будинок 176
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт дитячого майданчика на вул. Руській, 141 - Батуринська в м. Чернівці
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.09.2025 15:26 по 24.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.09.2025 15:29
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.09.2025 17:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.09.2025 17:12
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації (документах) учасника процедури закупівлі – ТОВ «Пробізнес інвест» 1. Перелік виявлених невідповідностей. 1.1. Невідповідність щодо наявності в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження виконання договору № 728 від 14.09.2023р. не надано усіх актів приймання виконаних будівельних робіт КБ-2в. 1.2. Невідповідність щодо наявності в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження виконання договору № 248 від 28.05.2025р. не надано скан-копію додатку №1, передбаченого підпунктом 14.1.1. цього договору, а також додаткової угоди № 1. 1.3. Невідповідність щодо надання документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі (якщо така(ий) визначена учасником) щодо права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, а саме: учасником у складі тендерної пропозиції не надано документів, передбачених пунктом 2.5. розділу 2 додатку 3 до тендерної документації. 2. Посилання на вимогу(и) тендерної документації, щодо якої(их) виявлені невідповідності. 2.1. Підпункт 1.3.2. пункту 1.3. розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації. 2.2. Підпункт 1.3.2. пункту 1.3. розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації. 2.3. Пункт 2.5. розділу 2 Додатку 3 до тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. На підставі пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) та з метою усунення виявлених невідповідностей пропонуємо у термін протягом 24 годин з моменту оприлюднення в електронній системі закупівель цього повідомлення надати інформацію щодо виправлення виявлених невідповідностей. Інформацію необхідно подати шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель уточнених та/або нових документів.
Створено
18.09.2025 10:15
Надати до
19.09.2025 10:15
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
5 305 552.8 грн.
Період подання пропозицій
до 16.09.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380372553740
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
5 305 552.8 грн.
Період подання пропозицій
до 16.09.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ ІНФРАСТРУКТУРИ ТА БЛАГОУСТРОЮ ЧЕРНІВЕЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380372553740
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності