Показати схожі тендери

Закупівля Оптичні модулі, оптичні патчкорди, оптичні розетки від Військова частина 2144.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-01-007987-a
Id Tender fa8cb97b88d94d168847ceb16a7f865e
План UA-P-2025-09-01-005494-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 01.09.2025 16:11
Остання зміна 22.09.2025 11:35
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
88 572 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.09.2025 16:10 до 09.09.2025 07:00
Завершено
Період уточнень
з 01.09.2025 16:10
до 06.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.09.2025 16:10
до 06.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.09.2025 13:39
до 16.09.2025 08:27
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.09.2025 14:05
до 22.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 16.09.2025 08:27
до 22.09.2025 11:35
Період уточнень
з 01.09.2025 16:10 до 06.09.2025 00:00
Період оскарження
з 01.09.2025 16:10 до 06.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.09.2025 13:39 до 16.09.2025 08:27
Період кваліфікації
з 10.09.2025 13:39 до 16.09.2025 08:27
Основні параметри
Оптичні модулі, оптичні патчкорди, оптичні розетки
Закупівля проводиться відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) та з урахуванням Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами).
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
88 572 грн.
Оптичні модулі, оптичні патчкорди, оптичні розетки
Назва предмета закупівлі
Оптичні модулі, оптичні патчкорди, оптичні розетки
Примітки
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 "Про ефективне використання державних коштів": інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначені у Додатку 1 до тендерної документації; очікувана вартість предмету закупівлі відповідає кошторисним призначенням на 2025 рік та визначена на підставі моніторингу цін проведеного методом порівняння ринкових цін.
Очікувана вартість
88 572 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
885,72
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
10.09.2025 13:04
Закінчення аукціону
10.09.2025 13:39
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 58 (штуки)
Оптичні модулі
Опис предмета закупівлі
Оптичні модулі
Код ДК 021:2015
32561000-3 - Оптоволоконні з’єднувачі
Кількість
58
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Львівська область, Львів
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №2 58 (штуки)
Оптичні модулі
Опис предмета закупівлі
Оптичні модулі
Код ДК 021:2015
32561000-3 - Оптоволоконні з’єднувачі
Кількість
58
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Львівська область, Львів
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №3 130 (штуки)
Оптичні патчкорди
Опис предмета закупівлі
Оптичні патчкорди
Код ДК 021:2015
32561000-3 - Оптоволоконні з’єднувачі
Кількість
130
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Львівська область, Львів
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №4 100 (штуки)
Оптичні розетки
Опис предмета закупівлі
Оптичні розетки
Код ДК 021:2015
32561000-3 - Оптоволоконні з’єднувачі
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Львівська область, Львів
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником протягом 7 (семи) робочих днів після поставки Товару та пред'явлення Постачальником рахунка на оплату за фактично поставлений Товар (далі – рахунок) та після підписання Сторонами накладної (акту приймання – передачі товарів).
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Подання заявки
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 5 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Постачальник зобов'язаний за заявкою Замовника поставити за свій рахунок Товар у розпорядження Замовника разом з усіма документами, необхідними для того, щоб прийняти Товар на умовах цього договору, протягом 5 (п’яти ) днів з дати подання заявки Замовника. Заявка Замовника подається шляхом надсилання її на поштову адресу, або на електронну адресу, або в телефонному режимі. Постачальник зобов’язується поставити Замовнику Товар в будь якому випадку до 30.11.2025 року включно. Поставка Товару може бути здійснено партіями, в такому разі розрахунки здійснюються за поставлений Товар.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ДЕПС СОЛЮШЕНЗ"
Пропозиція:
88 560 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ МЕРЕЖ"
Пропозиція:
75 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "Товстик Наталія Василівна"
Пропозиція:
53 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "ТАРАКАНОВ АРТЕМ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
Пропозиція:
53 490 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 10.09.2025 13:04
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Філіпчак Наталія Володимирівна
Електронна пошта
Телефон
80322390194
Замовник
ЄДРПОУ
14321653
Повна назва
Військова частина 2144
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Оптичні модулі, оптичні патчкорди, оптичні розетки
Період вимог/скарг з 11.09.2025 14:05 по 17.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.09.2025 13:39 по 18.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Зміст
Учасником Завантажено Технічну специфікацію, яка містит порівняльну таблицю з інформацією про товар, який пропонується до постачання але не зазначено країну походження пропонованого товару. ВИРІШИЛА: 1. Відхилити тендерну пропозицію учасника Закупівлі ФОП ТАРАКАНОВА Артема Володимировича (ІПН 3233916055) відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. 2. Оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника Закупівлі ФОП ТАРАКАНОВА Артема Володимировича (ІПН 3233916055) в електронній системі закупівель у порядку та строки встановлені пунктом 46 Особливостей.
Документи кваліфікації
11.09.2025 14:05
Повідомлення про рішення
10.09.2025 13:39
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.09.2025 16:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.09.2025 16:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 16.09.2025 08:27 по 22.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.09.2025 14:05 по 19.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
ВИРІШИЛА: 1. Визначити тендерну пропозицію учасника - ФОП ТОВСТИК Наталії Василівни (ІПН 3318305384) як таку, що повністю відповідає вимогам тендерної документації, в т.ч. щодо предмета закупівлі, та потребам замовника. 2. Визначити учасника - ФОП ТОВСТИК Наталію Василівну (ІПН 3318305384) переможцем процедури Закупівлі та оприлюднити дане рішення в електронній системі закупівель. 3. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю із переможцем Закупівлі, а саме: з учасником – ФОП ТОВСТИК Наталією Василівною (ІПН 3318305384).
Документи кваліфікації
16.09.2025 08:27
Довідка НАЗК
16.09.2025 08:27
Повідомлення про рішення
11.09.2025 14:07
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.09.2025 16:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.09.2025 16:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: Пунктом 1 Додатку 3 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Тендерної документації передбачено, що для підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) УЧАСНИКИ повинні самостійно завантажити в електронну систему закупівель скановані копії таких документів: – оригінал/копія попередньо укладеного договору (ів) з усіма додатками (у т.ч. додатковими угодами у разі їх укладання) на постачання аналогічного товару, що відповідають предмету закупівлі та документів, що підтверджують його повне виконання (акти та/або акти прийому передачі та/або видаткові накладні та /або звіт про виконання договору про закупівлю сформований електронною системою закупівель). В складі тендерної пропозиції Учасника надано договір від 22.08.2025 № 99 укладений з Військовою частиною А2648 на постачання комутаторів мережевих (код CPV за ДК 021:2015 3242000-3 Мережеве обладнання), що не є аналогічним договором за предметом закупівлі та не є договором на постачання аналогічного товару, що відповідає предмету даної закупівлі. Пунктом 3 Додатку 3 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» Тендерної документації передбачено, що на підтвердження повноваження посадової особи або представника УЧАСНИКА процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції УЧАСНИК повинен надати у складі тендерної пропозиції: для учасника фізичної особи-підприємця: виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, яка містить дату та номер запису про наявність державної реєстрації. В складі тендерної пропозиції Учасником виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, яка містить дату та номер запису про наявність державної реєстрації відсутня. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: – оригінал/копія попередньо укладеного договору (ів) з усіма додатками (у т.ч. додатковими угодами у разі їх укладання) на постачання аналогічного товару, що відповідають предмету закупівлі та документів, що підтверджують його повне виконання (акти та/або акти прийому передачі та/або видаткові накладні та /або звіт про виконання договору про закупівлю сформований електронною системою закупівель); - виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, яка містить дату та номер запису про наявність державної реєстрації.
Створено
12.09.2025 13:50
Надати до
13.09.2025 13:50
Договір
UA-2025-09-01-007987-a-c1
Підписаний і діє
Номер
478-25
53 499.4 грн.
53 499.4 грн.
З ПДВ
Підписано
22.09.2025
Строк дії договору з
22.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
58 (штуки)
Оптичні модулі
Номенклатура
Оптичні модулі
Кількість
58
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.
Номенклатура
58 (штуки)
Оптичні модулі
Номенклатура
Оптичні модулі
Кількість
58
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.
Номенклатура
130 (штуки)
Оптичні патчкорди
Номенклатура
Оптичні патчкорди
Кількість
130
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.
Номенклатура
100 (штуки)
Оптичні розетки
Номенклатура
Оптичні розетки
Кількість
100
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Військова частина 2144
Повна назва
Військова частина 2144
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
14321653

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "Товстик Наталія Василівна"
Повна назва
ФОП "Товстик Наталія Василівна"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3318305384

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
22.09.2025 11:35
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
88 572 грн.
Період подання пропозицій
до 09.09.2025 07:00
Замовник:
Військова частина 2144
Контактний телефон:
80322390194
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
88 572 грн.
Період подання пропозицій
до 09.09.2025 07:00
Замовник:
Військова частина 2144
Контактний телефон:
80322390194
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності