Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з обов'язкового аудиту повного пакету річної фінансової звітності ТОВ «ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ» у відповідності до Міжнародних стандартів фінансової звітності за 2022, 2023, 2024 роки від Товариство з обмеженою відповідальністю "Полтаваенергозбут".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-01-007646-a
Id Tender 5d0254e675f049bda0abb0fa06765ff2
План UA-P-2025-09-01-009904-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 01.09.2025 15:55
Остання зміна 24.09.2025 14:18
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
840 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.09.2025 15:55 до 09.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 01.09.2025 15:55
до 06.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.09.2025 15:55
до 06.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.09.2025 12:28
до 24.09.2025 10:02
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.09.2025 14:59
до 30.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 24.09.2025 10:02
-
Період уточнень
з 01.09.2025 15:55 до 06.09.2025 00:00
Період оскарження
з 01.09.2025 15:55 до 06.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.09.2025 12:28 до 24.09.2025 10:02
Період кваліфікації
з 09.09.2025 12:28 до 24.09.2025 10:02
Основні параметри
Послуги з обов'язкового аудиту повного пакету річної фінансової звітності ТОВ «ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ» у відповідності до Міжнародних стандартів фінансової звітності за 2022, 2023, 2024 роки
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
840 000 грн.
Послуги з обов'язкового аудиту повного пакету річної фінансової звітності ТОВ «ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ» у відповідності до Міжнародних стандартів фінансової звітності за 2022, 2023, 2024 роки
Назва предмета закупівлі
Послуги з обов'язкового аудиту повного пакету річної фінансової звітності ТОВ «ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ» у відповідності до Міжнародних стандартів фінансової звітності за 2022, 2023, 2024 роки
Очікувана вартість
840 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4200,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
09.09.2025 11:53
Закінчення аукціону
09.09.2025 12:28
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з обов'язкового аудиту повного пакету річної фінансової звітності ТОВ «ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ» у відповідності до Міжнародних стандартів фінансової звітності за 2022, 2023, 2024 роки
Код ДК 021:2015
79210000-9 - Бухгалтерські та аудиторські послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
10.01.2026 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ АК "КРОУ УКРАЇНА"
Пропозиція:
699 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "СТАНДАРТ-АУДИТ"
Пропозиція:
837 880 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "АУДИТОРСЬКА ФІРМА "АІМ АУДИТ"
Пропозиція:
700 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КРОУ ЕРФОЛЬГ УКРАЇНА"
Пропозиція:
583 200 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 09.09.2025 11:53
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тетяна Дубовенко
Електронна пошта
Телефон
+380532648714
Замовник
ЄДРПОУ
42223804
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "Полтаваенергозбут"
Поштовий індекс
36022
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
м. Полтава
Адреса
вул. Панянка, 65Б
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з обов'язкового аудиту повного пакету річної фінансової звітності ТОВ «ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ» у відповідності до Міжнародних стандартів фінансової звітності за 2022, 2023, 2024 роки
Період вимог/скарг з 10.09.2025 14:59 по 16.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.09.2025 12:28 по 17.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.09.2025 14:59
Довідка НАЗК
10.09.2025 14:59
Повідомлення про рішення
09.09.2025 12:28
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 16.09.2025 07:56 по 22.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.09.2025 07:50 по 24.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
Зміст
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
Документи кваліфікації
16.09.2025 07:56
Повідомлення про рішення
16.09.2025 07:51
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.09.2025 15:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.09.2025 15:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 16.09.2025 07:57 по 22.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 16.09.2025 07:56 по 24.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.09.2025 08:13
Витяг з ЄДР
16.09.2025 08:13
Витяг з ЄДР
16.09.2025 07:57
Довідка НАЗК
16.09.2025 07:57
Повідомлення про рішення
Період вимог/скарг з 22.09.2025 08:35 по 28.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.09.2025 08:26 по 30.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
Зміст
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
Документи кваліфікації
22.09.2025 08:35
Повідомлення про рішення
22.09.2025 08:26
Витяг з ЄДР
22.09.2025 08:26
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.09.2025 15:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.09.2025 15:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 24.09.2025 10:02 по 30.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.09.2025 08:35 по 30.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
24.09.2025 10:02
Довідка НАЗК
24.09.2025 10:02
Повідомлення про рішення
22.09.2025 08:36
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.09.2025 15:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.09.2025 15:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Керуючись п. 43 Особливостей, повідомляємо про виявлені невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ «АУДИТОРСЬКА ФІРМА «АІМ АУДИТ» у тендерній пропозиції, а саме: 1. Згідно п. 3 додатку 1 до ТД вимагалося надати «Довідку довільної форми, що містить перелік договорів з надання Учасником послуг, аналогічних предмету закупівлі (аудиторські перевірки фінансової звітності, складеної відповідно до МСФЗ) не менше ніж з 10 підприємствами (перевірка фінансової звітності за 2022 або 2023, або 2024 роки).» При цьому, учасником у довідці не було зазначено контактної інформації контрагента (дані, які дозволяють зв'язатися з особою). 2. Згідно п. 4 додатку 1 до ТД вимагалося надати «Листи-відгуки (не менше 3-х) щодо підтвердження ділової репутації учасника від попередніх контрагентів із зазначенням дати і номеру договору та інформації про належне виконання договору стосовно якості та строків виконання.». При цьому, учасником не було надано у складі тендерної пропозиції вищевказані листи-відгуки. 3. Згідно п. 4 додатку 1 до ТД вимагалося надати «Довідку у довільній формі про наявність не менше 10 працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід і які можуть бути безпосередньо залучені до надання аудиторських послуг, а саме надання послуг з аудиту великим підприємствам. У довідці обов’язково вказати загальну кількість штатних працівників Учасника (з зазначенням переліку працівників, їх ПІБ, посад і досвіду роботи) станом на дату подання пропозиції.» При цьому, учасником не було надано у складі тендерної пропозиції вищевказану довідку. Надані дві інші довідки, стосуються пунктів 6 та 7 додатку 1 до ТД. 4. Згідно п. 7 додатку 1 до ТД вимагалося надати «Довідку у довільній формі про кількість (щонайменше 2-х) працівників у складі аудиторської фірми, які мають чинні сертифікати (дипломи) однієї з професійних організацій, що підтверджує високий рівень знань з міжнародних стандартів фінансової звітності а саме Асоціації присяжних сертифікованих бухгалтерів (АССА Дипифер), Американського інституту сертифікованих громадських бухгалтерів (АІСРА) або Інституту присяжних бухгалтерів Англії і Уельсу (ІСАЕW). Надати копії підтверджуючих документів (сертифікатів чи інших документів, що підтверджують сертифікацію) та копії сторінок трудових книжок працівників Учасника (для ociб, що перелічені у даній довідці), з відмітками про працевлаштування в даний час на підприємстві Учасника або копії діючих трудових угод.». Згідно наданої учасником довідки, чотири працівники, а саме Бут О.В., Вакуленко Т.М., Конишева Ю.О. та Сухоцька Я.А. мають чинні дипломи ACCA DipIFR, які надано у складі пропозиції. Водночас, надані дипломи викладені іншим мовами, аніж українська. Відповідно, до умов тендерної документації мова тендерної пропозиції – українська. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Також, вимагалося надати «копії сторінок трудових книжок працівників Учасника (для ociб, що перелічені у даній довідці), з відмітками про працевлаштування в даний час на підприємстві Учасника або копії діючих трудових угод». При цьому, учасником не було надано у складі тендерної пропозиції вищевказані документи. Автентичний переклад (або офіційний переклад) українською мовою, який має юридичну силу та визнається офіційними органами, здійснюється професійними перекладачами, засвідчується нотаріусом або бюро перекладів. Таким чином, учаснику необхідно на вищеперелічених працівників надати копії дипломів разом із їх автентичним перекладом українською мовою та копії сторінок трудових книжок або копії діючих трудових угод. 5. Згідно п. 12 додатку 1 до ТД вимагалося надати «Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі, згідно Додатка № 2 до тендерної документації». Тобто, учаснику необхідно підтвердити можливість виконати послуги з аудиту, згідно вимог до предмета закупівлі, що викладені у Додатку № 2 до тендерної документації (надати довідку або підписані учасником Технічні вимоги). Таким чином, повідомляємо про невідповідність у наданих документа та інформації, у зв’язку з чим учаснику необхідно усунути недоліки, що перелічені вище.
Створено
22.09.2025 09:00
Надати до
23.09.2025 09:00
Угоди
UA-2025-09-01-007646-a-b3
Очікує підписання
700 000 грн.
700 000 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з обов'язкового аудиту повного пакету річної фінансової звітності ТОВ «ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ» у відповідності до Міжнародних стандартів фінансової звітності за 2022, 2023, 2024 роки
Номенклатура
Послуги з обов'язкового аудиту повного пакету річної фінансової звітності ТОВ «ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ» у відповідності до Міжнародних стандартів фінансової звітності за 2022, 2023, 2024 роки
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 10 січня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "Полтаваенергозбут"
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "Полтаваенергозбут"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42223804

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "АУДИТОРСЬКА ФІРМА "АІМ АУДИТ"
Повна назва
ТОВ "АУДИТОРСЬКА ФІРМА "АІМ АУДИТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
21198495

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
840 000 грн.
Період подання пропозицій
до 09.09.2025 00:00
Замовник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Полтаваенергозбут"
Контактний телефон:
+380532648714
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
840 000 грн.
Період подання пропозицій
до 09.09.2025 00:00
Замовник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Полтаваенергозбут"
Контактний телефон:
+380532648714
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності