Закупівля 77620000-2: Послуги з тимчасової ізоляції тварин(Послуги з тимчасової ізоляція безпритульних тварин (собак) в населених пунктах) від ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ДУБОВИКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ СИНЕЛЬНИКІВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.
77620000-2: Послуги з тимчасової ізоляції тварин(Послуги з тимчасової ізоляція безпритульних тварин (собак) в населених пунктах)
Примітки
77620000-2: Послуги з тимчасової ізоляції тварин(Послуги з тимчасової ізоляція безпритульних тварин (собак) в населених пунктах)
Очікувана вартість
300 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1500,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
10.09.2025 11:18
Позиція
Опис предмета закупівлі
77620000-2: Послуги з тимчасової ізоляції тварин(Послуги з тимчасової ізоляція безпритульних тварин (собак) в населених пунктах)
Код ДК 021:2015
77620000-2 -
77620000-2
Кількість
55
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
52623, Україна, Дніпропетровська область, c. Дубовики, вул.Центральна, будинок 2
Дата постачання по
20.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
90
календарні
днів
Розмір оплати:
100,0 %
Опис:
Розрахунки за Послуги здійснюються Замовником в українській національній валюті - гривні, шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця. Оплата вартості Послуг проводиться по факту наданих послуг протягом 90 календарних днів з дня виконання . Розрахунки за надані послуги проводяться шляхом оплати Замовником пред’явленого Виконавцем рахунка-фактури на оплату Послуг (далі – рахунок), сформованого на підставі акту прийому – передачі (видаткової). Замовник має право оплачувати Послуги частинами. При надходженні коштів на поточний рахунок Виконавця від Замовника, Сторони обумовлюють, що в будь-якому випадку кошти надходять у рахунок оплати виконаних Послуг, якщо іншого не випливає з «призначення платежу». У разі виникнення переплати коштів за виконані Виконавцем Послуги , Виконавець зобов’язаний повернути надмірно сплачену суму Замовнику. У разі коливання ціни Послуг на ринку вбік зростання, ціна за Послуги може бути збільшеною з урахуванням вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та інформації наданої уповноваженими організаціями на ціни відповідного виду Товару .
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
01.09.2025 15:41
Спосіб підтвердження
Назва
Довідка в довільній формі, з інформацією про виконаний аналогічний (аналогічні) за предметом закупівлі договір (договори) (не менше одного договору). Аналогічним вважається договір надання послуг з утримання та поводження з тваринами в населених пунктах.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
01.09.2025 15:41
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
01.09.2025 15:41
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
01.09.2025 15:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
01.09.2025 15:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
01.09.2025 15:41
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ДУБОВИКІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ СИНЕЛЬНИКІВСЬКОГО РАЙОНУ ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
52623
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
c. Дубовики
Адреса
вул.Центральна, будинок 2
77620000-2: Послуги з тимчасової ізоляції тварин(Послуги з тимчасової ізоляція безпритульних тварин (собак) в населених пунктах)
Тендер:
UA-2025-09-01-007291-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
Тип:
скарга
За тендером
UA-2025-09-01-007291-a.b1
Дата:
05.09.2025 21:01
Стан:
Очікує розгляду
щодо усунення дискримінаційних вимог та приведення тендерної документації у відповідність до вимог законодавства
Детально проаналізувавши документацію закупівлі, було встановлено положення, які суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, у зв’язку з чим вважаємо, що умови закупівлі, які викладено в тендерній документації закупівлі, не відповідають вимогам національного законодавства, у т.ч. й обмежують конкуренцію серед учасників, з огляду на наступне
В технічному завданні (Додаток 2 до тендерної документації) в розділі «Особливості послуги» зазначено улаштування карантинного посту, спеціально облаштованого для проведення обстеження, вакцинації від сказу та ветеринарної обробки, де тварини (собаки) відповідно їх біологічним, видовим та індивідуальним особливостям утримуються в ізоляції, для запобігання виникненню і поширенню інфекційних хвороб небезпечних для людини і тварини. Також аналогічна вимога є в пункті 5.3.1 проекту договору (Додаток 5 до тендерної документації).
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про ветеринарну медицину»:
- карантинна станція (пост) - місце (ділянка місцевості), що перебуває під контролем державних органів ветеринарної медицини, де групи тварин утримуються в ізоляції, без прямого або опосередкованого контакту з іншими тваринами, спеціально облаштоване для проведення обстеження протягом визначеного періоду часу і в разі необхідності - експертизи або лікування;
- карантинний ветеринарний пост - тимчасове спеціально облаштоване місце на межі неблагополучного пункту, зони захисту, зони спостереження, буферної зони, встановлене за рішенням державної надзвичайної протиепізоотичної комісії відповідного рівня з метою локалізації та недопущення поширення хвороб тварин, що підлягають повідомленню.
Згідно з ч. 1. ст. 44 Закону України «Про ветеринарну медицину» Державна надзвичайна протиепізоотична комісія при Кабінеті Міністрів України, відповідні місцеві державні надзвичайні протиепізоотичні комісії, місцеві державні адміністрації та органи місцевого самоврядування відповідно до характеру хвороби, що підлягає повідомленню, про спалах якої було оголошено, та рівня ризику в інфікованій, буферній зонах, а якщо необхідно - у зоні спостереження може прийняти рішення про вжиття заходів, що вважаються доцільними для локалізації, контролю та ліквідації хвороби, що підлягає повідомленню:
1) проведення термометрії, відокремлення здорових тварин від хворих та здійснення діагностичних досліджень;
2) ізоляція хворих тварин та закриття потужностей (об’єктів), де виявлено присутність хвороби, що підлягає повідомленню;
3) заборона або обмеження переміщення тварин;
4) заборона переміщення за межі інфікованих потужностей (об’єктів) будь-яких товарів, засобів догляду за тваринами, супутніх об’єктів та гною;
5) застосування заходів стемпінг-ауту професійним та гуманним шляхом; 6) вилучення і безпечне знищення туш тварин, які загинули або були вбиті, та інших товарів або гною у разі неможливості їх знешкодження звичайними методами очистки та дезінфекції;
7) здійснення спеціальних ветеринарно-санітарних заходів в інфікованій, буферній зонах та зоні спостереження;
8) заборона організації ярмарків, ринків, виставок, аукціонів, публічних або інших заходів із залученням тварин, а також функціонування майданчиків для торгівлі тваринами;
9) зміна режиму роботи потужностей (об’єктів), що використовуються для розведення племінних тварин, вирощування, тренування, змагання, утримання, виставок (огляду), конкурсу, продажу, забою або вилову тварин, для виробництва та обігу продуктів тваринного походження;
10) заборона або обмеження здійснення злучки тварин, а також збирання, обробки, зберігання та використання сперми для штучного запліднення тварин, запліднених яйцеклітин та ембріонів, що походять з інфікованої, буферної зон або зони спостереження;
11) вакцинація, клінічні обстеження та лікування тварин;
12) обмеження переміщення осіб, які були в контакті з інфікованими тваринами та тваринами, щодо яких є підозра, що вони інфіковані, або з іншими товарами чи гноєм від інфікованих тварин;
13) закриття та блокування підходів до інфікованих зон, встановлення на цих підходах знаків, що попереджають про присутність особливо небезпечної хвороби, занесеної до списку МЕБ, та організація відповідного контролю;
14) дезінфекція, дератизація, дезінсекція тваринницьких приміщень, загонів для худоби, дворів, пасовиськ, місць водопою та інших місць, де утримуються інфіковані тварини або тварини, щодо яких є підозра, що вони інфіковані, а також супутніх об’єктів, які перебували в контакті з такими тваринами;
15) надійна ізоляція котів і собак, власники яких відомі, та знищення бродячих котів і собак гуманними методами;
16) спостереження за тваринами, включаючи відбір зразків крові або патологічного матеріалу для проведення досліджень, та доступ до записів, що велися тваринницькими господарствами в інфікованій, буферній зонах, зоні спостереження та на інших потужностях (об’єктах), за якими ведеться спостереження, за межами цих зон;
17) залучення поліцейських та у встановленому порядку військовослужбовців, якщо це є необхідним та доцільним, для надання допомоги відповідним державним надзвичайним протиепізоотичним комісіям у запровадженні та здійсненні заходів щодо локалізації та ліквідації особливо небезпечної хвороби, занесеної до списку МЕБ.
Згідно з ч. 3 ст. 44 Закону України «Про ветеринарну медицину» при в’їзді в інфіковану та буферну зони виставляються охорона, карантинні ветеринарні пости та знаки, які вказують на обов’язковий об’їзд карантинної зони, а за рішенням місцевої державної надзвичайної протиепізоотичної комісії - і при в’їзді в зону спостереження.
Таким чином, улаштування карантинного посту здійснюється виключно за рішенням Державної надзвичайної протиепізоотичної комісії при Кабінеті Міністрів України, відповідної місцевої державної надзвичайної протиепізоотичної комісії, у разі спалаху хвороби, що підлягає повідомленню (наприклад – сказу). При цьому, заходи, що визначаються для локалізації, контролю та ліквідації такої хвороби, не включають стерилізацію безпритульних тварин та повернення їх на місце вилову, що суперечить предмету закупівлі та вимогам законодавства.
Разом з тим, для суб’єктів господарювання, що мають приміщення клініки ветеринарної медицини, в яких можливе проведення обстеження, вакцинації від сказу та ветеринарної обробки, де тварини (собаки) відповідно їх біологічним, видовим та індивідуальним особливостям утримуються в ізоляції, для запобігання виникненню і поширенню інфекційних хвороб небезпечних для людини і тварини, улаштування карантинного посту не потрібне, а улаштування карантинного посту для проведення стерилізації та вакцинації безпритульних тварин не передбачено жодним нормативно-правовим актом.
Вимоги тендерної документації щодо улаштування карантинного посту призводять до обмеження конкуренції серед учасників та мають дискримінаційний характер та прямо порушують закон, у зв’язку з чим Замовник не мав права включити таку вимогу до тендерної документації.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно з ч. 2 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а ч. 4 цієї ж статті передбачено, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати Замовника виключити із технічного завдання (Додаток 2 до тендерної документації) дискримінаційну вимогу щодо, улаштування карантинного посту, спеціально облаштованого для проведення обстеження, вакцинації від сказу та ветеринарної обробки, де тварини (собаки) відповідно їх біологічним, видовим та індивідуальним особливостям утримуються в ізоляції, для запобігання виникненню і поширенню інфекційних хвороб небезпечних для людини і тварини»
Замовник у п. 1.1 Додатку 1 до тендерної документації передбачив вимогу про наявність у учасника закупівлі клініки ветеринарної медицини, амбулаторії або пункту ветеринарної медицини, що суперечить Ліцензійним умовам провадження ветеринарної практики, затвердженим постановою КМУ від 04.11.2015 № 896 (далі – Ліцензійні умови) .
Формулювання «клініка ветеринарної медицини або пункт ветеринарної медицини» створює враження рівнозначності цих закладів, але насправді вони суттєво відрізняються за своїм функціональним призначенням.
Таке формулювання створює ризик допущення до участі в закупівлі суб’єктів, які не відповідають ліцензійним вимогам або провадять ветеринарну практику з грубим порушенням ліцензійних вимог, оскільки лише в клініці ветеринарної медицини можливо законно (у відповідності до ліцензійних умов) проводити тваринам операції, у тому числі стерилізацію та кастрацію тварин. Пункт ветеринарної медицини не може мати відповідної матеріально-технічної бази – приміщень операційної, тому в пункті ветмедицини виконання таких процедур не допускається.
Таким чином, включення до тендерної документації альтернативної вимоги “клініка ветеринарної медицини або пункт ветеринарної медицини” є необґрунтованим і суперечить меті закупівлі, яка передбачає надання ветеринарних послуг, які включають в себе приведення операцій з кастрації та стерилізації тварин. Це створює штучну можливість участі у процедурі закупівлі суб’єктів, які не можуть легітимно надавати такі послуги, що, в свою чергу, може призвести до нецільового використання бюджетних коштів, порушення ветеринарного законодавства, прав тварин та прав громадян на безпечне середовище.
Пункт 18 Ліцензійних умов визначає «пункт ветеринарної медицини», як приміщення для лікувально-профілактичної допомоги тваринам. Це обов’язково має бути стаціонарне приміщення, обладнане відповідно до пунктів 15, 20, 25 Ліцензійних умов, зокрема мати: робоче місце спеціаліста; місце для зберігання медикаментів; місце для проведення стерилізації спецодягу, інструментів і матеріалів; місце для зберігання побутового інвентарю.
У «пункті ветеринарної медицини» дозволено проводити лише: огляд, вакцинацію, профілактичне лікування. Проведення хірургічних операцій, зокрема стерилізації тварин, у пункті ветеринарної медицини заборонено. Це дозволено тільки у клініках ветеринарної медицини чи амбулаторіях, які обладнані операційними блоками, а післяопераційна перетримка – взагалі може здійснюватися лише в умовах клініки ветеринарної медицини. Приміщення «клініки ветеринарної медицини» та «амбулаторії ветеринарної медицини» повинні відповідати вимогам п. 19 та 20 Ліцензійних умов щодо зонування виробничих приміщень.
Отже вимога про наявність у учасника закупівлі пункту ветеринарної медицини є незаконною.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати Замовника виключити незаконну вимогу про мобільний пункт ветеринарної медицини, шляхом внесення змін до п. 1.1. Додатку 1 тендерної документації.
У п. 1.1. Додатку 1 тендерної документації зазначено, що на підтвердження наявності клініки ветеринарної медицини, амбулаторії або пункту ветеринарної медицини (стаціонарного або мобільного) учасник повинен надати, зокрема, сканований оригінал/скановану завірену копію техпаспорта на мобільний пункт ветеринарної медицини та сертифікат відповідності.
Вважаємо зазначену вимогу щодо «сертифіката відповідності» такою, що суперечить чинному законодавству України та є дискримінаційною з таких підстав.
Правові та організаційні засади розроблення, прийняття та застосування технічних регламентів і передбачених ними процедур оцінки відповідності визначені Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності».
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності»:
документ про відповідність - декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності;
технічний регламент - нормативно-правовий акт, в якому визначено характеристики продукції або пов’язані з ними процеси та методи виробництва, включаючи відповідні адміністративні положення, додержання яких є обов’язковим. Він може також включати або виключно стосуватися вимог до термінології, позначень, пакування, маркування чи етикетування в тій мірі, в якій вони застосовуються до продукції, процесу або методу виробництва.
Станом на сьогодні жоден чинний технічний регламент не встановлює вимоги виробництва мобільних пунктів ветеринарної медицини (транспортних засобів, обладнаних для надання ветеринарних послуг), а Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з ветеринарної практики, затверджені постановою КМУ від 04.11.2015 № 896, взагалі не передбачають провадження господарської діяльності з ветеринарної практики в мобільних пунктах ветеринарної медицини чи в транспортних засобах, обладнаних для надання ветеринарних послуг.
Вимоги тендерної документації щодо надання сертифікату відповідності на мобільний пункт ветеринарної медицини призводять до обмеження конкуренції серед учасників та мають дискримінаційний характер та прямо порушують закон, у зв’язку з чим Замовник не мав права включити таку вимогу до тендерної документації.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно з ч. 2 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, а ч. 4 цієї ж статті передбачено, що замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Частиною 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов’язати Замовника виключити із п. 1.1. Додатку 1 тендерної документації дискримінаційну вимогу про обов’язкове надання сертифіката відповідності на мобільний пункт ветеринарної медицини
Автор:
03354431, КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПОВОДЖЕННЯ З ТВАРИНАМИ"
61037, Україна, Харківська область, Харків, м. Харків, ВУЛИЦЯ БАЛАШОВСЬКА, будинок 29