Показати схожі тендери

Закупівля Транспортний засіб спеціалізованого та спеціального призначення (легковий мікроавтобус на базі Opel Zafira (або еквівалент) для комунального підприємства) від КОМАРСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-01-006448-a
Id Tender 0bea60b63bac476ba19e2cf24bc2853b
План UA-P-2025-09-01-006708-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 01.09.2025 15:11
Остання зміна 26.09.2025 12:05
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 100 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.09.2025 15:08 до 09.09.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 01.09.2025 15:08
до 06.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.09.2025 15:08
до 06.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.09.2025 08:00
до 15.09.2025 09:05
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.09.2025 09:05
до 21.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 15.09.2025 09:05
до 26.09.2025 12:05
Період уточнень
з 01.09.2025 15:08 до 06.09.2025 00:00
Період оскарження
з 01.09.2025 15:08 до 06.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.09.2025 08:00 до 15.09.2025 09:05
Період кваліфікації
з 09.09.2025 08:00 до 15.09.2025 09:05
Основні параметри
Транспортний засіб спеціалізованого та спеціального призначення (легковий мікроавтобус на базі Opel Zafira (або еквівалент) для комунального підприємства)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 100 000 грн.
Транспортний засіб спеціалізованого та спеціального призначення (легковий мікроавтобус на базі Opel Zafira (або еквівалент) для комунального підприємства)
Назва предмета закупівлі
Транспортний засіб спеціалізованого та спеціального призначення (легковий мікроавтобус на базі Opel Zafira (або еквівалент) для комунального підприємства)
Очікувана вартість
2 100 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
10500,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Транспортний засіб спеціалізованого та спеціального призначення (легковий мікроавтобус на базі Opel Zafira (або еквівалент) для комунального підприємства)
Код ДК 021:2015
34110000-1 - Легкові автомобілі
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
15.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
оплата здійснюється після того, як поставлений товар, підтвердженням буде видаткова накладна
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "УКРАВТО ДНІПРО"
Пропозиція:
2 012 840 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ольга Островська
Електронна пошта
Телефон
+380951116165
Замовник
ЄДРПОУ
04342424
Повна назва
КОМАРСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Поштовий індекс
85520
Країна
Україна
Область або регіон
Донецька область
Населений пункт
село Комар
Адреса
вул. Єгорова, буд. 19
Кваліфікація
Лот № 1 Транспортний засіб спеціалізованого та спеціального призначення (легковий мікроавтобус на базі Opel Zafira (або еквівалент) для комунального підприємства)
Період вимог/скарг з 15.09.2025 09:05 по 21.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.09.2025 08:00 по 17.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.09.2025 09:05
Довідка НАЗК
15.09.2025 09:05
Повідомлення про рішення
09.09.2025 08:00
Витяг з ЄДР
09.09.2025 08:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.09.2025 15:08
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.09.2025 15:08
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
П. 4.11 Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» вимагалося надання листа-згоди з проєктом договору (у довільній формі). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції листа-згоди з проєктом договору надано не було. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями лист-згоду з проєктом договору (у довільній формі).
Створено
11.09.2025 16:08
Надати до
12.09.2025 16:08
Договір
UA-2025-09-01-006448-a-a1
Підписаний і діє
Номер
26
2 012 840 грн.
1 677 366.67 грн.
З ПДВ
Підписано
26.09.2025
Строк дії договору з
26.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Транспортний засіб спеціалізованого та спеціального призначення (легковий мікроавтобус на базі Opel Zafira (або еквівалент) для комунального підприємства)
Номенклатура
Транспортний засіб спеціалізованого та спеціального призначення (легковий мікроавтобус на базі Opel Zafira (або еквівалент) для комунального підприємства)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 15 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМАРСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Повна назва
КОМАРСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04342424

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "УКРАВТО ДНІПРО"
Повна назва
ТОВ "УКРАВТО ДНІПРО"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
20220933

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
26.09.2025 12:05
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-03-000009
Дата створення проекту
03.10.2025 16:13
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
03.10.2025 16:52
Дата публікації висновку про результати
15.10.2025 17:05
Дата завершення усунення порушень
21.10.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
25.10.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 428-22-88
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127366
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Маріуполь
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 66) 932-39-10
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127366
Назва
Східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Маріуполь
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 03.10.2025 50-з Маріуполь Про початок моніторингу закупівель На підставі частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (із змінами), та відповідно до пункту 3,10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами). НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області Дмитро ВОРОБЙОВ Додаток до наказу від 03.10.2025 № 50-з Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. КОМАРСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА UA-2025-09-01-006448-a 01.09.2025 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
03.10.2025 00:00
Документи рішення
03.10.2025 16:52
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 15 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання пояснення на запит органу державного фінансового контролю щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) КОМАРСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи від 01.09.2025 №8, тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «УКРАВТО ДНІПРО» (далі ТОВ – «УКРАВТО ДНІПРО»), протокол розкриття, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.09.2025 №10 про визначення Учасника ТОВ «УКРАВТО ДНІПРО» переможцем, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене 15.09.2025, договір про закупівлю товару від 26.09.2025 №26, відповідь замовника на запит Управління оприлюднена в електронній системі закупівель від 09.10.2025.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
15.10.2025 00:00
Дата публікації
15.10.2025 17:05
Документи висновку
15.10.2025 17:05
-
Повідомлення
Запит
питання для пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з придбання товару Транспортний засіб спеціалізованого та спеціального призначення (легковий мікроавтобус на базі Opel Zafira (або еквівалент) для комунального підприємства) (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-09-01-006448-a, очікуваною вартістю 2 100 000,00 грн.) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань: 1. Прошу надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? 2. Прошу надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? 3. Поясніть, чому Замовником не визначено в тендерній документації вимоги щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката типу обладнання (або сертифікат типу транспортного засобу) чи сертифіката відповідності транспортних засобів або обладнання, чи сертифіката відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, виданого органом із сертифікації для індивідуального затвердження колісних транспортних засобів, партій частин та обладнання, який відповідно до законодавства призначений Мінінфраструктури, чи свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), виданого національною організацією України, уповноваженою на ведення реєстрації та присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI) та копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), як це передбачено вимогами пункту 13-1 Порядку підтвердження локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861? Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (інформацію, документи). Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або апробаційним наглядом на строк до трьох років або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
06.10.2025 17:45
Орган перевірки
10.10.2025 00:00
Документи повідомлення
06.10.2025 17:45
-
Відповідь
На виконання моніторингу ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
1. Про розгляд запиту про надання пояснення органу державного фінансового контролю щодо закупівлі транспортний засіб спеціалізованого та спеціального призначення (легковий мікроавтобус на базі Opel Zafira (або еквівалент) для комунального підприємства) за кодом ДК 021:2015: 34110000-1 Легкові автомобілі (далі – Закупівля) та прийняття рішення про надання відповідних пояснень (інформації, документів). 2.Про прийняття рішення щодо оприлюднення відповідних пояснень (інформації, документів) через електронну систему закупівель. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2025-09-01-006448-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (далі - Особливості), Держаудитслужба та її міжрегіональні територіальні органи здійснюють моніторинг процедур закупівель, а також закупівель, за якими в електронній системі закупівель оприлюднюється звіт про договір про закупівлю, укладений без застосування електронної системи закупівель, у порядку, встановленому статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Відповідно до частини 5 статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Щодо Закупівлі за ідентифікатором: №UA-2025-09-01-006448-a органом державного фінансового контролю СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ м. Маріуполь оприлюднено рішення №50-з від 03.10.2025 про початок моніторингу за ідентифікатором: №UA-M-2025-10-03-000009. 06.10.2025 року о 17:45 год. через електронну систему закупівель органом державного фінансового контролю надіслано запит замовнику на пояснення (далі - Запит) щодо Закупівлі такого змісту: «У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з придбання товару Транспортний засіб спеціалізованого та спеціального призначення (легковий мікроавтобус на базі Opel Zafira (або еквівалент) для комунального підприємства) (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-09-01-006448-a, очікуваною вартістю 2 100 000,00 грн.) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 №3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань: 1. Прошу надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)? 2. Прошу надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? 3. Поясніть, чому Замовником не визначено в тендерній документації вимоги щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката типу обладнання (або сертифікат типу транспортного засобу) чи сертифіката відповідності транспортних засобів або обладнання, чи сертифіката відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, виданого органом із сертифікації для індивідуального затвердження колісних транспортних засобів, партій частин та обладнання, який відповідно до законодавства призначений Мінінфраструктури, чи свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), виданого національною організацією України, уповноваженою на ведення реєстрації та присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI) та копію сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), як це передбачено вимогами пункту 13-1 Порядку підтвердження локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 №861? Виходячи зі змісту Запиту, необхідно надати пояснення (інформацію, документи) на Запит такого змісту: «На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю такого змісту: 1. Посилання на сторінку веб-сайту КОМАРСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ ВОЛНОВАСЬКОГО РАЙОНУ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ (https://komarska-gromada.gov.ua/publichni-zakupivli-09-32-38-20-11-2023/) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) https://gromada.org.ua/gromada/komarska/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-rozmiru-bjudzhetnogo-priznachennya-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zakupivli-22-04-22-01-09-2025/. 2. Обґрунтування розміру бюджетних призначень здійснено відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2025 року №358-р «Про затвердження розподілу обсягу додаткової дотації з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення повноважень органів місцевого самоврядування на деокупованих, тимчасово окупованих та інших територіях України, що зазнали негативного впливу у зв’язку з повномасштабною збройною агресією Російської Федерації», доручення голови облдержадміністрації, начальника обласної військової адміністрації Вадима ФІЛАШКІНА від 22.04.2025 року №18/9-25 щодо організації виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 15.04.2025 №358-р «Про затвердження розподілу обсягу додаткової дотації з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення повноважень органів місцевого самоврядування на деокупованих, тимчасово окупованих та інших територіях України, що зазнали негативного впливу у зв’язку з повномасштабною збройною агресією Російської Федерації», з врахуванням листа №0.3/16/1066/0/2-25 від 02.06.2025 року Донецької обласної державної адміністрації Донецької обласної військової адміністрації «Про надання інформації» щодо погодження напрямку використання коштів дотації, листа № 01-01/13/399/0/30-25 від 23.04.2025 року Департаменту фінансів Донецької обласної державної адміністрації «Про надання змін до річного та помісячного розпису міжбюджетних трансферів на 2025 рік та відповідно до розпорядження начальника Комарської сільської військової адміністрації від 25.06.2025 №134-р і розподілу видатків місцевого бюджету на 2025 рік. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені на підставі наявних потреб Замовника, пов’язаних зі специфікою виконання поставлених завдань, а також зважаючи на те, що мікроавтобус повинен споживати невелику кількість палива, бути недорогим в обслуговуванні, невибагливим в експлуатації та стійким до зовнішніх чинників зносу. Мікроавтобус повинен бути новим і таким, що не був у використанні (дата випуску не раніше 2025 року) та гарантійний строк експлуатації повинен становити не менше трьох років або 100 тис. км пробігу; технічно справним, комплектуючі та матеріали - такі, що не були у вживані та експлуатації; відповідати вимогам нормативно-правових актів України щодо допуску транспортних засобів до експлуатації; постачатись у комплекті зі знаком аварійної зупинки, стандартним набором інструментів, що включає домкрат, колісний ключ тощо. Для формування технічних і якісних характеристик проведено моніторинг загальнодоступної інформації що міститься у відкритих джерелах на сайтах постачальників відповідної продукції, електронних каталогах, прайс-листах, реклами (https://auto.ria.com), в електронній системі закупівель «Prozorro», на аналогічних торговельних електронних майданчиках (https://my.zakupki.prom.ua). Очікувану вартість предмета закупівлі визначено відповідно до наказу Міністерства економіки України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» шляхом аналізу ринку відповідних товарів через пошук загальнодоступної інформації в мережі Інтернет, в електронній системі закупівель ProZorro, а також шляхом отримання цінових пропозицій від потенційних постачальників товару. Під час збору інформації щодо вартості нової техніки (рік виробництва 2025 р.) отримані комерційні пропозиції від офіційних представників та дилерів (ПП «АВТО-ШАНС ЦЕНТР», ТОВ «АВТОМИР М», ТОВ «АДІС-АВТО», ТОВ «УКРАЇНСЬКА АВТОМОБІЛЬНА КОРПОРАЦІЯ», ТОВ «УКРАВТО ДНІПРО»). Отримані з вищезазначених джерел, всі ціни приведені до єдиних умов, враховуючи валюту, умови оплати, умови та терміни постачання товару. Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі транспортний засіб спеціалізованого та спеціального призначення (легковий мікроавтобус на базі Opel Zafira (або еквівалент) для комунального підприємства) за кодом ДК 021:2015: 34110000-1 Легкові автомобілі додається. 3. Вимоги пункту 13-1 Порядку підтвердження локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 №861 не застосовувалися Замовником під час проведення Закупівлі оскільки даний товар не входить до визначеного переліку товарів, щодо яких застосовується локалізація. Легковий мікроавтобус призначений для виконання першочергових (невідкладних) відновлювальних робіт, доставки гуманітарної допомоги та забезпечення евакуації цивільного населення громади (згідно змін до програми «Заходи запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха у Комарській сільській територіальній громаді на 2025 рік, затверджених розпорядженням начальника Комарської сільської військової адміністрації Волноваського району Донецької області від 11.07.2025 №150-р). Мікроавтобус не оснащений спеціальним устаткуванням (в наявності тільки два ящики для інструментів (пилки, болгарки і т. п.)) та призначений для перевезення пасажирів (не більше 7 осіб) (працівників комунального підприємства на місця виконання відновлювальних робіт, цивільних осіб в ході проведення евакуації як з території Комарської сільської територіальної громади Волноваського району Донецької області так і з території громад Дніпропетровської області) та малогабаритного вантажу (гуманітарна допомога). Додаються файли: - Розпорядження Кабінету Міністрів України від 15 квітня 2025 року №358-р з додатком. - Доручення голови облдержадміністрації, начальника обласної військової адміністрації Вадима ФІЛАШКІНА від 22.04.2025 року № 18/9-25. - Лист №0.3/16/1066/0/2-25 від 02.06.2025 року Донецької обласної державної адміністрації Донецької обласної військової адміністрації «Про надання інформації» щодо погодження напрямку використання коштів дотації» з додатком. - Лист №01-01/13/399/0/30-25 від 23.04.2025 року Департаменту фінансів Донецької обласної державної адміністрації «Про надання змін до річного та помісячного розпису міжбюджетних трансферів на 2025 рік» з додатком. - Розпорядження начальника Комарської сільської військової адміністрації від 25.06.2025 №134-р з додатком. - Комерційна пропозиція ПП «АВТО-ШАНС ЦЕНТР. - Комерційна пропозиція ТОВ «АВТОМИР М». - Комерційна пропозиція ТОВ «АДІС-АВТО». - Комерційна пропозиція ТОВ «УКРАЇНСЬКА АВТОМОБІЛЬНА КОРПОРАЦІЯ». - Комерційна пропозиція ТОВ «УКРАВТО ДНІПРО». - Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі транспортний засіб спеціалізованого та спеціального призначення (легковий мікроавтобус на базі Opel Zafira (або еквівалент) для комунального підприємства) за кодом ДК 021:2015: 34110000-1 Легкові автомобілі. - Розпорядження начальника Комарської сільської військової адміністрації від 11.07.2025 №150-р з додатком.
Рішеня
09.10.2025 17:48
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 100 000 грн.
Період подання пропозицій
до 09.09.2025 08:00
Замовник:
КОМАРСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Контактний телефон:
+380951116165
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 100 000 грн.
Період подання пропозицій
до 09.09.2025 08:00
Замовник:
КОМАРСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Контактний телефон:
+380951116165
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності