Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з монтажу вентиляційного обладнання в приміщеннях 1 поверху № 16,18,17,23,25,26 адміністративного будинку по вул. Винниченка, 18 у м.Львові від Управління майном спільної власності Львівської обласної ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-01-006174-a
Id Tender 4571e50ad61b4cc6985b875a4f5678b5
План UA-P-2025-09-01-008066-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 01.09.2025 14:59
Остання зміна 16.09.2025 11:10
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
170 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.09.2025 14:55 до 09.09.2025 18:00
Завершено
Період уточнень
з 01.09.2025 14:55
до 06.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.09.2025 14:55
до 06.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.09.2025 18:00
до 16.09.2025 11:10
Залишилось 5 днів 2 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.09.2025 11:10
до 22.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 16.09.2025 11:10
-
Період уточнень
з 01.09.2025 14:55 до 06.09.2025 00:00
Період оскарження
з 01.09.2025 14:55 до 06.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.09.2025 18:00 до 16.09.2025 11:10
Період кваліфікації
з 09.09.2025 18:00 до 16.09.2025 11:10
Основні параметри
Послуги з монтажу вентиляційного обладнання в приміщеннях 1 поверху № 16,18,17,23,25,26 адміністративного будинку по вул. Винниченка, 18 у м.Львові
Кількість: 1 послуга згідно ТС (Додаток № 2)
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
170 000 грн.
Послуги з монтажу вентиляційного обладнання в приміщеннях 1 поверху № 16,18,17,23,25,26 адміністративного будинку по вул. Винниченка, 18 у м.Львові
Назва предмета закупівлі
Послуги з монтажу вентиляційного обладнання в приміщеннях 1 поверху № 16,18,17,23,25,26 адміністративного будинку по вул. Винниченка, 18 у м.Львові
Очікувана вартість
170 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
850,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з монтажу вентиляційного обладнання в приміщеннях 1 поверху № 16,18,17,23,25,26 адміністративного будинку по вул. Винниченка, 18 у м.Львові
Код ДК 021:2015
45330000-9 - Водопровідні та санітарно-технічні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
79008, Україна, Львівська область, м.Львів, вул. Винниченка, 18
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
У разі затримки бюджетного фінансування, або відсутності доходів, Замовник сплачує за фактично надані послуги протягом 10 робочих днів з моменту надходження бюджетного фінансування або отримання доходів на свій розрахунковий рахунок
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЄВРОТЕРМ ТЕХНО»
Пропозиція:
166 984.64 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Марта Євгенівна Струс
Електронна пошта
Телефон
+380671699135
Замовник
ЄДРПОУ
25255072
Повна назва
Управління майном спільної власності Львівської обласної ради
Поштовий індекс
79008
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
місто Львів
Адреса
ВУЛ.ВИННИЧЕНКА, будинок 18
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з монтажу вентиляційного обладнання в приміщеннях 1 поверху № 16,18,17,23,25,26 адміністративного будинку по вул. Винниченка, 18 у м.Львові
Період вимог/скарг з 16.09.2025 11:10 по 22.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.09.2025 18:00 по 17.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
16.09.2025 11:10
Повідомлення про рішення
09.09.2025 18:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.09.2025 14:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.09.2025 14:55
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Відповідно до ч.1.2 додатку 1 тендерної документації учасник повинен надати Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід (згідно Таблиці Б). В довідці обов’язково вказати про наявність: електрика, інженера/монтажника по системах вентиляції та/або кондиціонування . Встановлено, що учасником надано довідку про працівників власних та субпідрядника в якій не вказано по-батькові працівників (або ініціалів), зазначено лише прізвище та ім’я. Також, у довідці про працівників субпідрядника невірно вказано посаду Хміль Ореста, який - в наказі про призначення є водієм автонавантажувача. Також у довідці відсутні дані про наявність в учасника електрика, інженера/монтажника по системах вентиляції та/або кондиціонування . 1.2. Відповідно до ч.1.2.2., 1.2.3., 1.2.4. додатку 1 тендерної документації: -Кваліфікація спеціаліста, що відповідатиме за охорону праці підтверджується додатково документом встановленого законодавством взірця (шляхом подання сканованих з оригіналу копій посвідчень та протоколів/витягів з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а саме: учасник повинен надати чинні документи з перевірки знань із загального курсу з охорони праці (/ЗУ «Про охорону праці »). - В учасника повинен бути спеціаліст (не менше як 1), який пройшов навчання та перевірку знань правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07), правил охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском (НПАОП 0.00-1.81-18)…... На підтвердження надати копію протоколу чи витягу з протоколу комісії з перевірки знань та посвідчення відповідного працівника, чинні на дату подання документа. - В учасника повинен бути спеціаліст(не менше як 1), який має допуск до роботи з електроустановками напругою до 1000 В. На підтвердження надати копію протоколу комісії з перевірки знань чи витягу з протоколу та копію відповідного посвідчення (група електробезпеки не нижче IV ). Учасником не надано відповідних документів. 1.3. Відповідно до ч.1.3 додатку 1 тендерної документації учасник має надати довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) згідно таблиці В. Аналогічним договором в розумінні вимоги є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, щодо виконання робіт/послуг з встановлення/капітального ремонту/поточного ремонту/монтажу системи вентиляції та/або кондиціонування. Також згідно п.1.3.1. Для підтвердження зазначеної в довідці згідно Таблиці В інформації учасник повинен надати: -Скановані з оригіналу копії аналогічних договорів (не менше 1), які повністю виконані, інформацію щодо яких вказано у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). -Оригінали листів-відгуків про належне виконання договорів від контрагентів по договорах зазначених в довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), копії яких надані (не менше як по 1-му договору). -Документи, що засвідчують факт виконання робіт/надання послуг по договору зазначеному в довідці та копію якого надано (не менше як по 1-му договору) (акти наданих послуг, або акти форми КБ-2, або довідки КБ-3). Учасником надано довідку та копію договору на поточний ремонт насосної станції, який в розумінні тендерної документації не є аналогічним. Інші підтверджуючі документи відсутні. 1.4. Згідно додатку 2 документації: Учасники для більш ефективної підготовки тендерної пропозиції повинен в період звернення за роз’ясненнями відвідати об'єкт і скласти акт обстеження об’єкту, завірений представником Замовника та представником від Учасника (надати в складі тендерної пропозиції). Витрати на відвідування об'єкту несе учасник із власних коштів і вони не можуть бути предметом оскарження чи відшкодування . На підтвердження учасником надано акт обстеження, що не містить дати, що не дає можливість встановити відповідність вимозі в частині періоду обстеження об’єкту. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. надати: -довідку про працівників власних та субпідрядника, заповнених у відповідності до встановленої форми таблиці Б, а також з коригуванням назви посади Хміль Олега, а також із зазначенням інформації про наявність електрика та інженера/монтажника по системах вентиляції та/або кондиціонування . 2.2.надати документальне підтвердження вимог: -Кваліфікація спеціаліста, що відповідатиме за охорону праці підтверджується додатково документом встановленого законодавством взірця (шляхом подання сканованих з оригіналу копій посвідчень та протоколів/витягів з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці, які чинні на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а саме: учасник повинен надати чинні документи з перевірки знань із загального курсу з охорони праці (/ЗУ «Про охорону праці »). - В учасника повинен бути спеціаліст (не менше як 1), який пройшов навчання та перевірку знань правил охорони праці під час виконання робіт на висоті (НПАОП 0.00-1.15-07), правил охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском (НПАОП 0.00-1.81-18)…... На підтвердження надати копію протоколу чи витягу з протоколу комісії з перевірки знань та посвідчення відповідного працівника, чинні на дату подання документа. - В учасника повинен бути спеціаліст(не менше як 1), який має допуск до роботи з електроустановками напругою до 1000 В. На підтвердження надати копію протоколу комісії з перевірки знань чи витягу з протоколу та копію відповідного посвідчення (група електробезпеки не нижче IV ). 2.3.надати довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) згідно таблиці В. Аналогічним договором в розумінні вимоги є договір (двосторонній або декілька сторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі, щодо виконання робіт/послуг з встановлення/капітального ремонту/поточного ремонту/монтажу системи вентиляції та/або кондиціонування. Для підтвердження зазначеної в довідці згідно Таблиці В інформації учасник повинен надати: -Скановані з оригіналу копії аналогічних договорів (не менше 1), які повністю виконані, інформацію щодо яких вказано у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). -Оригінали листів-відгуків про належне виконання договорів від контрагентів по договорах зазначених в довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), копії яких надані (не менше як по 1-му договору). -Документи, що засвідчують факт виконання робіт/надання послуг по договору зазначеному в довідці та копію якого надано (не менше як по 1-му договору) (акти наданих послуг, або акти форми КБ-2, або довідки КБ-3). 2.4. надати акт обстеження об’єкту здійснений в період звернення за роз'ясненнями, завірений представником Замовника та представником від Учасника з зазначенням дати.
Створено
12.09.2025 11:09
Надати до
13.09.2025 11:09
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
170 000 грн.
Період подання пропозицій
до 09.09.2025 18:00
Замовник:
Управління майном спільної власності Львівської обласної ради
Контактний телефон:
+380671699135
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
170 000 грн.
Період подання пропозицій
до 09.09.2025 18:00
Замовник:
Управління майном спільної власності Львівської обласної ради
Контактний телефон:
+380671699135
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності