Показати схожі тендери

Закупівля радіостанції авіаційного діапазону (радіостанція ICOM IC-AI20, радіостанція ICOM IC - A25NE) або еквівалент від Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Чернігівській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-01-005825-a
Id Tender 031afc40a35349ae9a0374e57d65ba63
План UA-P-2025-09-01-006919-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 01.09.2025 14:52
Остання зміна 22.09.2025 17:39
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
351 108 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.09.2025 14:51 до 09.09.2025 14:47
Завершено
Період уточнень
з 01.09.2025 14:51
до 06.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.09.2025 14:51
до 06.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.09.2025 14:47
до 16.09.2025 14:28
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.09.2025 14:28
до 22.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 16.09.2025 14:28
до 22.09.2025 17:39
Період уточнень
з 01.09.2025 14:51 до 06.09.2025 00:00
Період оскарження
з 01.09.2025 14:51 до 06.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.09.2025 14:47 до 16.09.2025 14:28
Період кваліфікації
з 09.09.2025 14:47 до 16.09.2025 14:28
Основні параметри
радіостанції авіаційного діапазону (радіостанція ICOM IC-AI20, радіостанція ICOM IC - A25NE) або еквівалент
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
351 108 грн.
радіостанції авіаційного діапазону (радіостанція ICOM IC-AI20, радіостанція ICOM IC - A25NE) або еквівалент
Назва предмета закупівлі
радіостанції авіаційного діапазону (радіостанція ICOM IC-AI20, радіостанція ICOM IC - A25NE) або еквівалент
Очікувана вартість
351 108 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1755,54
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 4 (комплект)
радіостанція ICOM IC -AI20
Опис предмета закупівлі
радіостанція ICOM IC -AI20
Код ДК 021:2015
32237000-3 - Портативні радіостанції
Кількість
4
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
14037, Україна, Чернігівська область, Чернігів, проспект Миру 190А
Дата постачання по
30.10.2025 14:47
Позиція : №2 3 (комплект)
радіостанція ICOM IC - A25NE
Опис предмета закупівлі
радіостанція ICOM IC - A25NE
Код ДК 021:2015
32237000-3 - Портативні радіостанції
Кількість
3
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
14037, Україна, Чернігівська область, Чернігів, проспект Миру 190А
Дата постачання по
30.10.2025 14:47
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЕКСІДА"
Пропозиція:
330 990 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
01.09.2025 14:52
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тарасова Тетяна Геннадіївна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380462652549
Факс
+380462652550
Замовник
ЄДРПОУ
38590042
Повна назва
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Чернігівській області
Поштовий індекс
14037
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
місто Чернігів
Адреса
проспект Миру 190-А
Кваліфікація
Лот № 1 радіостанції авіаційного діапазону (радіостанція ICOM IC-AI20, радіостанція ICOM IC - A25NE) або еквівалент
Період вимог/скарг з 16.09.2025 14:28 по 22.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.09.2025 14:47 по 08.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.09.2025 14:28
Довідка НАЗК
16.09.2025 14:27
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
15.09.2025 10:29
Електроний протокол про продовження строку
09.09.2025 15:05
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.09.2025 14:42
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.09.2025 14:42
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Подовження терміну розгляду пропозиції Зміст У зв’язку із тим, що уповноважена особа перебувала на лікарняному у період кваліфікації переможця торгів для забезпечення детального розгляду документів, наданих в складі тендерної пропозиції Учасника,є необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 07.10.2025 року.
Дата продовження строку розгляду
15.09.2025 10:27
Дата кінця розгляду
08.10.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Всі документи, що вимагаються тендерною документацією учасник повинен розмістити (шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів) в електронній системі закупівель (далі – Система). Документи, що розміщуються учасником в Системі, повинні бути належного рівня зображення та доступні до перегляду (чіткими та розбірливими для читання). Для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документи та/або інформацію, які підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а саме : • Витяг або виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. • Копія Статуту/Положення із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу. У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи. • Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, договору тощо. • Учасник у складі пропозиції подає гарантійний лист з дотриманням технічних вимог визначених у Додатку 2, у випадку товару еквівалентного — додатково порівняльну характеристику. • Свідоцтво про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку) • Документи, що підтверджують правомочність на укладання договору (копія виписки з протоколу засновників, копія наказу про призначення на посаду, копія довіреності або іншого документа, що підтверджує дані повноваження).
Створено
15.09.2025 12:00
Надати до
16.09.2025 12:00
Договір
UA-2025-09-01-005825-a-c1
Підписаний і діє
Номер
53
330 990 грн.
275 825 грн.
З ПДВ
Підписано
22.09.2025
Строк дії договору з
22.09.2025
по
15.12.2025
Номенклатура
4 (комплект)
радіостанція ICOM IC -AI20
Номенклатура
радіостанція ICOM IC -AI20
Кількість
4
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
51 000
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 30 жовтня 2025 р.
Номенклатура
3 (комплект)
радіостанція ICOM IC - A25NE
Номенклатура
радіостанція ICOM IC - A25NE
Кількість
3
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
42 330
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 30 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Чернігівській області
Повна назва
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Чернігівській області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38590042

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ЕКСІДА"
Повна назва
ТОВ "ЕКСІДА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37226426

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
22.09.2025 17:39
Повідомлення про договір
22.09.2025 17:38
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
351 108 грн.
Період подання пропозицій
до 09.09.2025 14:47
Замовник:
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Чернігівській області
Контактний телефон:
+380462652549
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
351 108 грн.
Період подання пропозицій
до 09.09.2025 14:47
Замовник:
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Чернігівській області
Контактний телефон:
+380462652549
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності