Показати схожі тендери

Закупівля Машина для миття підлоги (ДК 021:2015 "39710000-2 Електричні побутові прилади") від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-01-005657-a
Id Tender da77ef0d9388404b8a15aeb7c9de9a28
План UA-P-2025-09-01-006557-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 01.09.2025 14:53
Остання зміна 25.09.2025 09:31
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
157 265.67 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.09.2025 14:52 до 10.09.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 01.09.2025 14:52
до 07.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.09.2025 14:52
до 07.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.09.2025 14:13
до 16.09.2025 11:56
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.09.2025 16:25
до 22.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 16.09.2025 11:56
до 25.09.2025 09:31
Період уточнень
з 01.09.2025 14:52 до 07.09.2025 00:00
Період оскарження
з 01.09.2025 14:52 до 07.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.09.2025 14:13 до 16.09.2025 11:56
Період кваліфікації
з 11.09.2025 14:13 до 16.09.2025 11:56
Основні параметри
Машина для миття підлоги (ДК 021:2015 "39710000-2 Електричні побутові прилади")
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
157 265.67 грн.
Машина для миття підлоги (ДК 021:2015 "39710000-2 Електричні побутові прилади")
Назва предмета закупівлі
Машина для миття підлоги (ДК 021:2015 "39710000-2 Електричні побутові прилади")
Очікувана вартість
157 265.67 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1572,66
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
11.09.2025 13:50
Закінчення аукціону
11.09.2025 14:13
Позиція
Опис предмета закупівлі
Машина для миття підлоги
Код ДК 021:2015
39713410-0 - Підлогомийні машини
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Сумська область, місто Суми, вул.Сумської артбригади, 13
Дата постачання по
31.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Профтехніка"
Пропозиція:
115 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "РЕМНЬОВ МАКСИМ АНАТОЛІЙОВИЧ"
Пропозиція:
146 999 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 11.09.2025 13:50
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
02.09.2025 14:21
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Яна Литвяк
Електронна пошта
Телефон
+380542701345
Сайт:
http://cmkl.sumy.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
05519480
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
40021
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
м. Суми
Адреса
вул. Сумської артбригади, буд.13
Кваліфікація
Лот № 1 Машина для миття підлоги (ДК 021:2015 "39710000-2 Електричні побутові прилади")
Період вимог/скарг з 15.09.2025 16:25 по 21.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.09.2025 14:13 по 19.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;; не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
15.09.2025 16:25
Повідомлення про рішення
15.09.2025 16:23
-
11.09.2025 14:13
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.09.2025 14:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.09.2025 14:35
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) перелік виявлених невідповідностей – • на подану тендерну пропозицію учасника в цілому та на кожен електронний документ окремо накладено удосконалений електронний підпис, що не відповідає вимогам тендерної документації. Відповідно до вимог замовника на тендерну пропозицію учасника в цілому та на кожен електронний документ окремо повинен бути накладений кваліфікований електронний підпис (КЕП); • не підтверджено досвіду виконання аналогічного договору на поставку будь-якого товару за ДК 021:2015 39710000-2 «Електричні побутові прилади», або товару, який є предметом закупівлі. • не надана довідка довільної форми, у якій зазначені дані про наявність чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Замість довідки довільної форми учасник може надати чинну ліцензію або документ дозвільного характеру. У випадку якщо ліцензія або дозвільний документ не є обов’язковим для поставки товару, Учасник надає лист-пояснення щодо ненадання у зв’язку з цим ліцензії. • не надана копія Статуту із змінами (в разі їх наявності) або іншого установчого документу, або опису з кодом дозволу перевірки Статуту на веб-сайті Міністерства юстиції України. У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи та здійснення діяльності на підставі модельного статуту ; • не надано лист виробника (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб’ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником товару, який є предметом даної процедури закупівлі, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу, назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності – пункт 1 розділу 1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” Додатку 1 до тендерної документації; пункт 3.3. , 3.5., 3.8., 3.10. розділу 3. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) Додатку 1 до тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей – завантажити документи відповідно до вимог пункту 1 розділу 1. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” Додатку 1 до тендерної документації; пунктів 3.3., 3.5., 3.8., 3.10. розділу 3. Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) Додатку 1 до тендерної документації.
Створено
12.09.2025 11:42
Надати до
13.09.2025 11:42
Період вимог/скарг з 16.09.2025 11:56 по 22.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.09.2025 16:25 по 23.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.09.2025 11:56
Довідка НАЗК
16.09.2025 11:56
Повідомлення про рішення
16.09.2025 11:55
-
15.09.2025 16:25
Витяг з ЄДР
15.09.2025 16:25
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-09-01-005657-a-c1
Підписаний і діє
Номер
3110/21
146 999 грн.
146 999 грн.
Без ПДВ
Підписано
25.09.2025
Строк дії договору з
25.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (штуки)
Машина для миття підлоги
Номенклатура
Машина для миття підлоги
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
146 999
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 31 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05519480

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "РЕМНЬОВ МАКСИМ АНАТОЛІЙОВИЧ"
Повна назва
ФОП "РЕМНЬОВ МАКСИМ АНАТОЛІЙОВИЧ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2943816916

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
25.09.2025 09:31
-
25.09.2025 09:31
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
157 265.67 грн.
Період подання пропозицій
до 10.09.2025 09:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380542701345
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
157 265.67 грн.
Період подання пропозицій
до 10.09.2025 09:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380542701345
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності