Зміст
Вимога про усунення невідповідностей:
1. Відповідно до пункту 1 «Зміст тендерної пропозиції і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, затвердженої протоколом уповноваженої особи від 01 вересня 2025 року № 257/В (далі – тендерна документація), замовник вимагає подання, зокрема:
…
4. Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції встановлений у Додатку 3 до цієї тендерної документації.
Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються УЧАСНИКАМИ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», Замовником вимагається подання, зокрема:
1. «Тендерна пропозиція» за формою згідно з Додатком 1 до Додатку 3 до тендерної документації, що є її невід’ємною частиною. Ціна тендерної пропозиції учасника означає суму, за яку учасник передбачає надати послуги, передбачені тендерною документацією. Ціна тендерної пропозиції та всі її складові повинні бути чітко і остаточно визначені без будь-яких посилань, обмежень або застережень. Не врахована учасником вартість окремих складових не сплачується замовником окремо, а витрати на них вважаються врахованими у загальній ціні його тендерної пропозиції.
Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано документ «Тендерна пропозиція» від 08 вересня 2025 (без вихідного номера), однак Учасником не коректно зазначено повну назву (для юридичних осіб) та організаційно-правову форму господарювання, не зазначено інформації щодо форми власності, що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, виправлену (відкориговану/нову) «Тендерну пропозицію» за формою згідно з Додатком 1 до Додатку 3 до тендерної документації із зазначенням повної та коректної інформації відповідно до вимог тендерної документації замовника.
2. Інформація що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям згідно Додатку 1 до тендерної документації.
…
Відповідно до «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації, Замовником вимагається:
…
Учасник повинен надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який укладений та виконаний у періоді 2023-2025 роки.
У довідці обов’язково зазначити організацію (замовника) з адресою та контактними телефонами, сумою договору та стан виконання. Разом з довідкою подати:
- копію договору (включаючи всі додаткові угоди, додатки та/або специфікації),
- копії підтверджуючих документів про надання послуги (акти про здачу-приймання наданих послуг тощо);
- лист-відгук (лист-підтвердження) від контрагента, з яким співпрацював учасник на договірній основі за аналогічним предметом закупівлі.
...
Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано документ «Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного(аналогічних) за предметом закупівлі договору» від 08 вересня 2025 (без вихідного номера), де Учасником зазначено перелік аналогічних договорів Учасника.
Проте, по окремих договорах, зазначених Учасником в довідці не надано підтверджуючих документів, зокрема:
- За субліценззійним договором № 23/77 від 29.08.2023 Учасником не надано лист-відгук (лист-підтвердження) від контрагента, з яким співпрацював учасник на договірній основі за аналогічним предметом закупівлі,
- За субліценззійним договором № 23/76 від 20.09.2023 Учасником не надано лист-відгук (лист-підтвердження) від контрагента, з яким співпрацював учасник на договірній основі за аналогічним предметом закупівлі,
- За субліценззійним договором № 25/25 від 14.02.2025 Учасником не надано лист-відгук (лист-підтвердження) від контрагента, з яким співпрацював учасник на договірній основі за аналогічним предметом закупівлі,
- За договором № 23/58 від 20.07.2023 Учасником не надано копію договору (включаючи всі додаткові угоди, додатки та/або специфікації) та копії підтверджуючих документів про надання послуги (акти про здачу-приймання наданих послуг тощо) від контрагента, з яким співпрацював учасник на договірній основі за аналогічним предметом закупівлі,
що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, підтверджуючі документи відповідно до вимог тендерної документації замовника.
3. Інформація про відсутність підстав, визначених пунктами 45 та 47 Особливостей:
1) ….
2) учасник підтверджує відсутність підстав, визначених підпунктом 2 пункту 45 Особливостей, шляхом надання у складі тендерної пропозиції:
довідки в довільній форми про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків або документального підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано жодного документу, що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, Довідку в довільній форми про відсутність фактів невиконання своїх зобов’язань за раніше укладеним договором про закупівлю із замовником, що призвело до його дострокового розірвання протягом трьох років до дати оголошення про проведення відкритих торгів, і застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків відповідно до вимог тендерної документації замовника або документальне підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність зазначеної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, а саме: документів, які підтверджують, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків.
…
5. Інші документи, які надаються УЧАСНИКАМИ:
….
5.2. Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про учасника:
- найменування учасника торгів,
- місцезнаходження учасника торгів (юридична і фактична адреси),
- код за ЄДРПОУ/РНОКПП,
- відомості про керівництво,
- контактні особи (ПІБ, телефон, e-mail за наявності),
- банківські реквізити, за якими буде здійснено розрахунок з учасником згідно з умовами договору про закупівлю, (міжнародний (міжнародні) банківський (банківські) номер (номери) рахунку (рахунків) (IBAN), найменування обслуговуючого банку,
- коротка довідка про діяльність учасника,
- інші відомості, які учасник вважає за доцільне повідомити.
Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано документ «Довідку про учасника торгів/тендера» від 08 вересня 2025 (без вихідного номера), однак учасником не конкретизовано юридичну та фактичну адреси місцезнаходження та не зазначено інформації про контактні особи (ПІБ, телефон, e-mail за наявності), що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, виправлену (відкориговану/нову) довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про учасника із зазначенням повної та коректної інформації відповідно до вимог тендерної документації замовника.
5.3. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції:
- для керівника учасника — виписка з протоколу зборів засновників або протокол зборів засновників та/або наказ (витяг з наказу) про призначення та/або інший документ, що підтверджує повноваження керівника учасника;
- для іншої посадової особи учасника — довіреність (доручення) керівника учасника на ім’я уповноваженої особи учасника та виписка з протоколу зборів засновників та/або протокол зборів засновників та/або наказ (витяг з наказу) про призначення керівника, який надав довіреність (доручення) та/або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника;
….
Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано жодного документу, що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції, а саме:
- для керівника учасника — виписка з протоколу зборів засновників або протокол зборів засновників та/або наказ (витяг з наказу) про призначення та/або інший документ, що підтверджує повноваження керівника учасника;
- для іншої посадової особи учасника — довіреність (доручення) керівника учасника на ім’я уповноваженої особи учасника та виписка з протоколу зборів засновників та/або протокол зборів засновників та/або наказ (витяг з наказу) про призначення керівника, який надав довіреність (доручення) та/або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника, відповідно до вимог тендерної документації замовника.
5.5. Довідка про наявність ліцензії із вказанням терміну дії ліцензії, датою видачі ліцензії та виду господарської діяльності згідно з виданою ліцензією з посиланням на Реєстр, де можна перевірити дану інформацію, якщо ліцензія (ї) на провадження такого (таких) виду (видів) діяльності передбачено Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності». У разі, якщо відсутня необхідність у отриманні ліцензії, згідно із нормами чинного законодавства, учасник подає довідку у довільній формі із зазначенням відповідної інформації.
Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано жодного документу, що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями Довідку про наявність ліцензії із вказанням терміну дії ліцензії, датою видачі ліцензії та виду господарської діяльності згідно з виданою ліцензією з посиланням на Реєстр, де можна перевірити дану інформацію, якщо ліцензія (ї) на провадження такого (таких) виду (видів) діяльності передбачено Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності». У разі, якщо відсутня необхідність у отриманні ліцензії, згідно із нормами чинного законодавства, учасник подає довідку у довільній формі із зазначенням відповідної інформації, відповідно до вимог тендерної документації замовника.
5.6. Довідка про наявність документа дозвільного характеру - у випадках, якщо такий документ передбачений Законом України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності». У разі, якщо відсутня необхідність у отриманні документа дозвільного характеру, згідно із нормами чинного законодавства, учасник подає довідку у довільній формі із зазначенням відповідної інформації.
Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано жодного документу, що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями Довідку про наявність документа дозвільного характеру - у випадках, якщо такий документ передбачений Законом України «Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності». У разі, якщо відсутня необхідність у отриманні документа дозвільного характеру, згідно із нормами чинного законодавства, учасник подає довідку у довільній формі із зазначенням відповідної інформації, відповідно до вимог тендерної документації замовника.
5.7. Довідка в довільній формі щодо відповідності предмета закупівлі вимогам чинного законодавства України з питань захисту довкілля.
Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано жодного документу, що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями Довідку в довільній формі щодо відповідності предмета закупівлі вимогам чинного законодавства України з питань захисту довкілля, відповідно до вимог тендерної документації замовника.
….
5.11. Інформації щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника/співвиконавця:
Якщо Учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника(ів) / співвиконавця(ів) суб’єкта (ів) господарювання в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, така інформація підтверджується довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції, що містить інформацію щодо кожного субпідрядника(ів) / співвиконавця(ів), яких учасник планує залучати до надання послуг, згідно з наведеною нижче формою:
ДОВІДКА, ЩО МІСТИТЬ ІНФОРМАЦІЮ ПРО СУПБІДРЯДНИКА(ІВ)/СПІВВИКОНАВЦЯ(ІВ)
Повне найменування та місцезнаходження субпідрядника/співвиконавця (суб’єкта господарювання) Види послуг, на які учасник планує залучити субпідрядника/співвиконавця (суб’єкта господарювання) Орієнтовний обсяг послуг
(у %) субпідрядника/
співвиконавця (суб’єкта господарювання)
1 2 3
Для підтвердження своєї відповідності кваліфікаційному критерію - наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, у разі залучення Учасником спроможностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору закупівлю, Учасник надає інформацію та копії відповідних документів субпідрядника(ків)/співвиконавця(ів), що вимагаються у Додатку 1 до цієї тендерної документації.
У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених пунктом 47.
У разі незалучення Учасником до надання послуг субпідрядника / співвиконавця (суб’єкта господарювання) та/або залучення Учасником до надання послуг субпідрядника/співвиконавця (суб’єкта господарювання) в обсязі менше 20 відсотків, такий Учасник в складі тендерної пропозиції надає лист у довільній формі, в якому зазначається відповідна інформація.
Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції не надано жодного документу, що є невідповідністю та не відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, інформацію щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг як субпідрядника/співвиконавця або у разі незалучення Учасником до надання послуг субпідрядника / співвиконавця (суб’єкта господарювання) та/або залучення Учасником до надання послуг субпідрядника/співвиконавця (суб’єкта господарювання) в обсязі менше 20 відсотків, такий Учасник в складі тендерної пропозиції надає лист у довільній формі, в якому зазначається відповідна інформація, відповідно до вимог тендерної документації замовника.