Показати схожі тендери

Закупівля Пшоно від БАЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3075).

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-09-01-004440-a
Id Tender 32a154b332f84516b2938238e5657462
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 01.09.2025 13:36
Остання зміна 15.09.2025 13:25
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 407 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 896 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.09.2025 00:00 до 10.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 01.09.2025 13:36
до 05.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.09.2025 00:00
до 15.09.2025 13:25
Залишилось 1 днів 20 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 15.09.2025 13:22
до 18.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 15.09.2025 13:25
-
Період уточнень
з 01.09.2025 13:36 до 05.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.09.2025 00:00 до 15.09.2025 13:25
Період кваліфікації
з 10.09.2025 00:00 до 15.09.2025 13:25
Основні параметри
Пшоно
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
722 100 грн.
Лот 1. Пшоно
Назва предмета закупівлі
Лот 1. Пшоно
Очікувана вартість
722 100 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3610,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Пшоно
Код ДК 021:2015
15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Кількість
30 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Київська область
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за товар, що поставляється без порушень строків або вимог щодо якості, або тари, або упаковки, або маркування, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість Товару (партію Товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів або до 10 календарних днів у випадку поставки продовольчого товару вітчизняного виробництва (згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 19.06.2023 № 650 «Про регулювання цін на окремі види продовольчих товарів та забезпечення стабільної роботи виробників продовольства в умовах воєнного стану»), з дати прийняття товару на склад Замовника та/або на склади військових частин Національної гвардії України (товароодержувачів), факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Постачальника та Замовника (товароодержувача) на відповідній видатковій накладній. У випадку відсутності на рахунках коштів, оплата здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів, з дня надходження коштів на рахунки.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Лот № 2 Статус - неуспішний лот закупівлі
120 350 грн.
Лот 2. Пшоно
Назва предмета закупівлі
Лот 2. Пшоно
Очікувана вартість
120 350 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
601,75
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Пшоно
Код ДК 021:2015
15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Кількість
5 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Одеська область
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за товар, що поставляється без порушень строків або вимог щодо якості, або тари, або упаковки, або маркування, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість Товару (партію Товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів або до 10 календарних днів у випадку поставки продовольчого товару вітчизняного виробництва (згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 19.06.2023 № 650 «Про регулювання цін на окремі види продовольчих товарів та забезпечення стабільної роботи виробників продовольства в умовах воєнного стану»), з дати прийняття товару на склад Замовника та/або на склади військових частин Національної гвардії України (товароодержувачів), факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Постачальника та Замовника (товароодержувача) на відповідній видатковій накладній. У випадку відсутності на рахунках коштів, оплата здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів, з дня надходження коштів на рахунки.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Лот № 3 Статус - активний лот закупівлі
120 350 грн.
Лот 3. Пшоно
Назва предмета закупівлі
Лот 3. Пшоно
Очікувана вартість
120 350 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
601,75
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Пшоно
Код ДК 021:2015
15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Кількість
5 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Запорізька область
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за товар, що поставляється без порушень строків або вимог щодо якості, або тари, або упаковки, або маркування, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість Товару (партію Товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів або до 10 календарних днів у випадку поставки продовольчого товару вітчизняного виробництва (згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 19.06.2023 № 650 «Про регулювання цін на окремі види продовольчих товарів та забезпечення стабільної роботи виробників продовольства в умовах воєнного стану»), з дати прийняття товару на склад Замовника та/або на склади військових частин Національної гвардії України (товароодержувачів), факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Постачальника та Замовника (товароодержувача) на відповідній видатковій накладній. У випадку відсутності на рахунках коштів, оплата здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів, з дня надходження коштів на рахунки.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ПП ПАЛЯНИЦЯ"
Пропозиція:
116 600 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 4 Статус - активний лот закупівлі
240 700 грн.
Лот 4. Пшоно
Назва предмета закупівлі
Лот 4. Пшоно
Очікувана вартість
240 700 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1203,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Пшоно
Код ДК 021:2015
15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Кількість
10 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Дніпропетровська область
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за товар, що поставляється без порушень строків або вимог щодо якості, або тари, або упаковки, або маркування, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість Товару (партію Товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів або до 10 календарних днів у випадку поставки продовольчого товару вітчизняного виробництва (згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 19.06.2023 № 650 «Про регулювання цін на окремі види продовольчих товарів та забезпечення стабільної роботи виробників продовольства в умовах воєнного стану»), з дати прийняття товару на склад Замовника та/або на склади військових частин Національної гвардії України (товароодержувачів), факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Постачальника та Замовника (товароодержувача) на відповідній видатковій накладній. У випадку відсутності на рахунках коштів, оплата здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів, з дня надходження коштів на рахунки.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ПП ПАЛЯНИЦЯ"
Пропозиція:
233 200 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 5 Статус - активний лот закупівлі
120 350 грн.
Лот 5. Пшоно
Назва предмета закупівлі
Лот 5. Пшоно
Очікувана вартість
120 350 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
601,75
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Пшоно
Код ДК 021:2015
15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Кількість
5 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Полтавська область
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за товар, що поставляється без порушень строків або вимог щодо якості, або тари, або упаковки, або маркування, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість Товару (партію Товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів або до 10 календарних днів у випадку поставки продовольчого товару вітчизняного виробництва (згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 19.06.2023 № 650 «Про регулювання цін на окремі види продовольчих товарів та забезпечення стабільної роботи виробників продовольства в умовах воєнного стану»), з дати прийняття товару на склад Замовника та/або на склади військових частин Національної гвардії України (товароодержувачів), факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Постачальника та Замовника (товароодержувача) на відповідній видатковій накладній. У випадку відсутності на рахунках коштів, оплата здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів, з дня надходження коштів на рахунки.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ПП ПАЛЯНИЦЯ"
Пропозиція:
116 600 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 6 Статус - неуспішний лот закупівлі
120 350 грн.
Лот 6. Пшоно
Назва предмета закупівлі
Лот 6. Пшоно
Очікувана вартість
120 350 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
601,75
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Пшоно
Код ДК 021:2015
15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Кількість
5 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Донецька область
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за товар, що поставляється без порушень строків або вимог щодо якості, або тари, або упаковки, або маркування, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість Товару (партію Товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів або до 10 календарних днів у випадку поставки продовольчого товару вітчизняного виробництва (згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 19.06.2023 № 650 «Про регулювання цін на окремі види продовольчих товарів та забезпечення стабільної роботи виробників продовольства в умовах воєнного стану»), з дати прийняття товару на склад Замовника та/або на склади військових частин Національної гвардії України (товароодержувачів), факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Постачальника та Замовника (товароодержувача) на відповідній видатковій накладній. У випадку відсутності на рахунках коштів, оплата здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів, з дня надходження коштів на рахунки.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Лот № 7 Статус - неуспішний лот закупівлі
120 350 грн.
Лот 7. Пшоно
Назва предмета закупівлі
Лот 7. Пшоно
Очікувана вартість
120 350 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
601,75
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Пшоно
Код ДК 021:2015
15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Кількість
5 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Сумська область
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за товар, що поставляється без порушень строків або вимог щодо якості, або тари, або упаковки, або маркування, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість Товару (партію Товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів або до 10 календарних днів у випадку поставки продовольчого товару вітчизняного виробництва (згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 19.06.2023 № 650 «Про регулювання цін на окремі види продовольчих товарів та забезпечення стабільної роботи виробників продовольства в умовах воєнного стану»), з дати прийняття товару на склад Замовника та/або на склади військових частин Національної гвардії України (товароодержувачів), факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Постачальника та Замовника (товароодержувача) на відповідній видатковій накладній. У випадку відсутності на рахунках коштів, оплата здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів, з дня надходження коштів на рахунки.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Лот № 8 Статус - активний лот закупівлі
481 400 грн.
Лот 8. Пшоно
Назва предмета закупівлі
Лот 8. Пшоно
Очікувана вартість
481 400 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2407,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Пшоно
Код ДК 021:2015
15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Кількість
20 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Харківська область
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за товар, що поставляється без порушень строків або вимог щодо якості, або тари, або упаковки, або маркування, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість Товару (партію Товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів або до 10 календарних днів у випадку поставки продовольчого товару вітчизняного виробництва (згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 19.06.2023 № 650 «Про регулювання цін на окремі види продовольчих товарів та забезпечення стабільної роботи виробників продовольства в умовах воєнного стану»), з дати прийняття товару на склад Замовника та/або на склади військових частин Національної гвардії України (товароодержувачів), факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Постачальника та Замовника (товароодержувача) на відповідній видатковій накладній. У випадку відсутності на рахунках коштів, оплата здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів, з дня надходження коштів на рахунки.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ПП ПАЛЯНИЦЯ"
Пропозиція:
466 400 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 9 Статус - неуспішний лот закупівлі
240 700 грн.
Лот 9. Пшоно
Назва предмета закупівлі
Лот 9. Пшоно
Очікувана вартість
240 700 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1203,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Пшоно
Код ДК 021:2015
15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Кількість
10 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Львівська область
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за товар, що поставляється без порушень строків або вимог щодо якості, або тари, або упаковки, або маркування, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість Товару (партію Товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів або до 10 календарних днів у випадку поставки продовольчого товару вітчизняного виробництва (згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 19.06.2023 № 650 «Про регулювання цін на окремі види продовольчих товарів та забезпечення стабільної роботи виробників продовольства в умовах воєнного стану»), з дати прийняття товару на склад Замовника та/або на склади військових частин Національної гвардії України (товароодержувачів), факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Постачальника та Замовника (товароодержувача) на відповідній видатковій накладній. У випадку відсутності на рахунках коштів, оплата здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів, з дня надходження коштів на рахунки.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Лот № 10 Статус - неуспішний лот закупівлі
120 350 грн.
Лот 10. Пшоно
Назва предмета закупівлі
Лот 10. Пшоно
Очікувана вартість
120 350 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
601,75
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Пшоно
Код ДК 021:2015
15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Кількість
5 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Вінницька область
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за товар, що поставляється без порушень строків або вимог щодо якості, або тари, або упаковки, або маркування, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість Товару (партію Товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів або до 10 календарних днів у випадку поставки продовольчого товару вітчизняного виробництва (згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 19.06.2023 № 650 «Про регулювання цін на окремі види продовольчих товарів та забезпечення стабільної роботи виробників продовольства в умовах воєнного стану»), з дати прийняття товару на склад Замовника та/або на склади військових частин Національної гвардії України (товароодержувачів), факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Постачальника та Замовника (товароодержувача) на відповідній видатковій накладній. У випадку відсутності на рахунках коштів, оплата здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів, з дня надходження коштів на рахунки.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи закупівлі
01.09.2025 13:36
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Роман Гандзьошин
Електронна пошта
Телефон
380630662699
Замовник
ЄДРПОУ
45134733
Повна назва
БАЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3075)
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Лот 1. Пшоно
Лот № 2 Лот 2. Пшоно
Лот № 3 Лот 3. Пшоно
Період вимог/скарг з 15.09.2025 13:22 по 18.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.09.2025 00:00 по 18.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником в тендерній документації
Документи кваліфікації
15.09.2025 13:22
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Відповідно до вимог пункту 1 Переліку документарного підтвердження відповідності технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником (далі - Перелік), Учасник в складі пропозиції мав надати сканований оригінал в кольоровому вигляді гарантійного листа(ів) виробника(ів) або дистриб’ютора/офіційного представника/тощо або офіційного представника(ів) іноземного виробника в Україні або імпортера продукції на території України, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни. В листі обов'язково зазначити найменування замовника процедури, номер оголошення, дату виходу оголошення, якість запропонованого товару, кількість, строки, реквізити учасника та виробника*, країну походження товару**. Учасник в складі пропозиції надав гарантійний лист виробника № 09/09-78 від 09.09.2025 в якому відсутня інформація щодо країни походження товару та реквізити виробника(учасника). Для усунення даної невідповідності Учасник має надати відповідний гарантійний лист складений в порядку, що передбачений пунктом 1 Переліку. 2. Відповідно до вимог п. 3 Додатку № 4 до Оголошення, Учасник в складі пропозиції зобов’язаний надати сканований оригінал в кольоровому вигляді листи гарантії (довільна форма на фірмовому бланку) за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), що підтверджують наявність/відсутність 14 ризиків. Учасник надав відповідну довіку, в якій зазначена інформації щодо відсутності факту невиконання раніше укладених угод. Для усунення даного недоліку Учасник має надати відповідну довідку з належною інформацією. 3. Відповідно до п. 7 розділ Інші документи від Учасника, встановленим Замовником, додатку №4 до оголошення «Кваліфікаційні вимоги», Учасник має наддати Сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки (інформації) у довільній формі про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ. Учасник надав довідку на пункт 4 частину 1 статті 236 ГКУ, але Учасник НЕ надав довідку на всю статтю 236 ГКУ. Для усунення недоліку Учасник має надати: довідку в довільній формі на всю статтю 236 ГКУ. 4. Відповідно до вимог позначки *** пункту 1.2 додатку № 4 до Оголошення, *** у випадку, якщо Учасник користуються послугами перевезення сторонніх суб’єктів господарювання (логістичними послугами), Учасник зобов’язаний підтвердити трудові відносини водія(їв) та відповідного суб’єкта господарювання або факт реєстрації водія (їв) фізичною-особою підприємцем. Учасник надав договір щодо надання послуг перевезення з ФОП Сова О.В. та не надав документ, що підтверджує реєстрацію перевізника фізичною-особою підприємцем. Для усунення даного недоліку Учасник має надати підтвердження реєстрації перевізника (водія) в якості фізичної-особи підприємця. 5. Відповідно до вимог пункту 2 додатка № 4 до Оголошення учасник надав в складі пропозиції в якості доказу виконання аналогічного договору договір № 0103-24 від 01.03.2024. Зі змісту умов даного договору не вбачається можливість визначити обсяг законтрактованого товару або ціни договору, що не дає можливості визначити факт його повного виконання. Для усунення даного недоліку учасник надати специфікацію або інший документ, що дозволить визначити факт повного виконання угоди, або надати в складі пропозиції інше підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, відповідно до пункту 2 додатка № 4 до оголошення.
Створено
12.09.2025 11:20
Надати до
13.09.2025 11:20
Лот № 4 Лот 4. Пшоно
Період вимог/скарг з 15.09.2025 13:23 по 18.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.09.2025 00:00 по 18.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником в тендерній документації
Документи кваліфікації
15.09.2025 13:23
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Відповідно до вимог пункту 1 Переліку документарного підтвердження відповідності технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником (далі - Перелік), Учасник в складі пропозиції мав надати сканований оригінал в кольоровому вигляді гарантійного листа(ів) виробника(ів) або дистриб’ютора/офіційного представника/тощо або офіційного представника(ів) іноземного виробника в Україні або імпортера продукції на території України, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни. В листі обов'язково зазначити найменування замовника процедури, номер оголошення, дату виходу оголошення, якість запропонованого товару, кількість, строки, реквізити учасника та виробника*, країну походження товару**. Учасник в складі пропозиції надав гарантійний лист виробника № 09/09-78 від 09.09.2025 в якому відсутня інформація щодо країни походження товару та реквізити виробника(учасника). Для усунення даної невідповідності Учасник має надати відповідний гарантійний лист складений в порядку, що передбачений пунктом 1 Переліку. 2. Відповідно до вимог п. 3 Додатку № 4 до Оголошення, Учасник в складі пропозиції зобов’язаний надати сканований оригінал в кольоровому вигляді листи гарантії (довільна форма на фірмовому бланку) за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), що підтверджують наявність/відсутність 14 ризиків. Учасник надав відповідну довіку, в якій зазначена інформації щодо відсутності факту невиконання раніше укладених угод. Для усунення даного недоліку Учасник має надати відповідну довідку з належною інформацією. 3. Відповідно до п. 7 розділ Інші документи від Учасника, встановленим Замовником, додатку №4 до оголошення «Кваліфікаційні вимоги», Учасник має наддати Сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки (інформації) у довільній формі про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ. Учасник надав довідку на пункт 4 частину 1 статті 236 ГКУ, але Учасник НЕ надав довідку на всю статтю 236 ГКУ. Для усунення недоліку Учасник має надати: довідку в довільній формі на всю статтю 236 ГКУ. 4. Відповідно до вимог позначки *** пункту 1.2 додатку № 4 до Оголошення, *** у випадку, якщо Учасник користуються послугами перевезення сторонніх суб’єктів господарювання (логістичними послугами), Учасник зобов’язаний підтвердити трудові відносини водія(їв) та відповідного суб’єкта господарювання або факт реєстрації водія (їв) фізичною-особою підприємцем. Учасник надав договір щодо надання послуг перевезення з ФОП Сова О.В. та не надав документ, що підтверджує реєстрацію перевізника фізичною-особою підприємцем. Для усунення даного недоліку Учасник має надати підтвердження реєстрації перевізника (водія) в якості фізичної-особи підприємця. 5. Відповідно до вимог пункту 2 додатка № 4 до Оголошення учасник надав в складі пропозиції в якості доказу виконання аналогічного договору договір № 0103-24 від 01.03.2024. Зі змісту умов даного договору не вбачається можливість визначити обсяг законтрактованого товару або ціни договору, що не дає можливості визначити факт його повного виконання. Для усунення даного недоліку учасник надати специфікацію або інший документ, що дозволить визначити факт повного виконання угоди, або надати в складі пропозиції інше підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, відповідно до пункту 2 додатка № 4 до оголошення.
Створено
12.09.2025 11:20
Надати до
13.09.2025 11:20
Лот № 5 Лот 5. Пшоно
Період вимог/скарг з 15.09.2025 13:24 по 18.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.09.2025 00:00 по 18.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником в тендерній документації
Документи кваліфікації
15.09.2025 13:24
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Відповідно до вимог пункту 1 Переліку документарного підтвердження відповідності технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником (далі - Перелік), Учасник в складі пропозиції мав надати сканований оригінал в кольоровому вигляді гарантійного листа(ів) виробника(ів) або дистриб’ютора/офіційного представника/тощо або офіційного представника(ів) іноземного виробника в Україні або імпортера продукції на території України, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни. В листі обов'язково зазначити найменування замовника процедури, номер оголошення, дату виходу оголошення, якість запропонованого товару, кількість, строки, реквізити учасника та виробника*, країну походження товару**. Учасник в складі пропозиції надав гарантійний лист виробника № 09/09-78 від 09.09.2025 в якому відсутня інформація щодо країни походження товару та реквізити виробника(учасника). Для усунення даної невідповідності Учасник має надати відповідний гарантійний лист складений в порядку, що передбачений пунктом 1 Переліку. 2. Відповідно до вимог п. 3 Додатку № 4 до Оголошення, Учасник в складі пропозиції зобов’язаний надати сканований оригінал в кольоровому вигляді листи гарантії (довільна форма на фірмовому бланку) за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), що підтверджують наявність/відсутність 14 ризиків. Учасник надав відповідну довіку, в якій зазначена інформації щодо відсутності факту невиконання раніше укладених угод. Для усунення даного недоліку Учасник має надати відповідну довідку з належною інформацією. 3. Відповідно до п. 7 розділ Інші документи від Учасника, встановленим Замовником, додатку №4 до оголошення «Кваліфікаційні вимоги», Учасник має наддати Сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки (інформації) у довільній формі про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ. Учасник надав довідку на пункт 4 частину 1 статті 236 ГКУ, але Учасник НЕ надав довідку на всю статтю 236 ГКУ. Для усунення недоліку Учасник має надати: довідку в довільній формі на всю статтю 236 ГКУ. 4. Відповідно до вимог позначки *** пункту 1.2 додатку № 4 до Оголошення, *** у випадку, якщо Учасник користуються послугами перевезення сторонніх суб’єктів господарювання (логістичними послугами), Учасник зобов’язаний підтвердити трудові відносини водія(їв) та відповідного суб’єкта господарювання або факт реєстрації водія (їв) фізичною-особою підприємцем. Учасник надав договір щодо надання послуг перевезення з ФОП Сова О.В. та не надав документ, що підтверджує реєстрацію перевізника фізичною-особою підприємцем. Для усунення даного недоліку Учасник має надати підтвердження реєстрації перевізника (водія) в якості фізичної-особи підприємця. 5. Відповідно до вимог пункту 2 додатка № 4 до Оголошення учасник надав в складі пропозиції в якості доказу виконання аналогічного договору договір № 0103-24 від 01.03.2024. Зі змісту умов даного договору не вбачається можливість визначити обсяг законтрактованого товару або ціни договору, що не дає можливості визначити факт його повного виконання. Для усунення даного недоліку учасник надати специфікацію або інший документ, що дозволить визначити факт повного виконання угоди, або надати в складі пропозиції інше підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, відповідно до пункту 2 додатка № 4 до оголошення.
Створено
12.09.2025 11:20
Надати до
13.09.2025 11:20
Лот № 6 Лот 6. Пшоно
Лот № 7 Лот 7. Пшоно
Лот № 8 Лот 8. Пшоно
Період вимог/скарг з 15.09.2025 13:25 по 18.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.09.2025 00:00 по 18.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником в тендерній документації
Документи кваліфікації
15.09.2025 13:25
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Відповідно до вимог пункту 1 Переліку документарного підтвердження відповідності технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником (далі - Перелік), Учасник в складі пропозиції мав надати сканований оригінал в кольоровому вигляді гарантійного листа(ів) виробника(ів) або дистриб’ютора/офіційного представника/тощо або офіційного представника(ів) іноземного виробника в Україні або імпортера продукції на території України, що підтверджує можливість постачання учасником запропонованого товару в необхідній кількості, якості та в потрібні терміни. В листі обов'язково зазначити найменування замовника процедури, номер оголошення, дату виходу оголошення, якість запропонованого товару, кількість, строки, реквізити учасника та виробника*, країну походження товару**. Учасник в складі пропозиції надав гарантійний лист виробника № 09/09-78 від 09.09.2025 в якому відсутня інформація щодо країни походження товару та реквізити виробника(учасника). Для усунення даної невідповідності Учасник має надати відповідний гарантійний лист складений в порядку, що передбачений пунктом 1 Переліку. 2. Відповідно до вимог п. 3 Додатку № 4 до Оголошення, Учасник в складі пропозиції зобов’язаний надати сканований оригінал в кольоровому вигляді листи гарантії (довільна форма на фірмовому бланку) за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), що підтверджують наявність/відсутність 14 ризиків. Учасник надав відповідну довіку, в якій зазначена інформації щодо відсутності факту невиконання раніше укладених угод. Для усунення даного недоліку Учасник має надати відповідну довідку з належною інформацією. 3. Відповідно до п. 7 розділ Інші документи від Учасника, встановленим Замовником, додатку №4 до оголошення «Кваліфікаційні вимоги», Учасник має наддати Сканований оригінал в кольоровому вигляді довідки (інформації) у довільній формі про відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ. Учасник надав довідку на пункт 4 частину 1 статті 236 ГКУ, але Учасник НЕ надав довідку на всю статтю 236 ГКУ. Для усунення недоліку Учасник має надати: довідку в довільній формі на всю статтю 236 ГКУ. 4. Відповідно до вимог позначки *** пункту 1.2 додатку № 4 до Оголошення, *** у випадку, якщо Учасник користуються послугами перевезення сторонніх суб’єктів господарювання (логістичними послугами), Учасник зобов’язаний підтвердити трудові відносини водія(їв) та відповідного суб’єкта господарювання або факт реєстрації водія (їв) фізичною-особою підприємцем. Учасник надав договір щодо надання послуг перевезення з ФОП Сова О.В. та не надав документ, що підтверджує реєстрацію перевізника фізичною-особою підприємцем. Для усунення даного недоліку Учасник має надати підтвердження реєстрації перевізника (водія) в якості фізичної-особи підприємця. 5. Відповідно до вимог пункту 2 додатка № 4 до Оголошення учасник надав в складі пропозиції в якості доказу виконання аналогічного договору договір № 0103-24 від 01.03.2024. Зі змісту умов даного договору не вбачається можливість визначити обсяг законтрактованого товару або ціни договору, що не дає можливості визначити факт його повного виконання. Для усунення даного недоліку учасник надати специфікацію або інший документ, що дозволить визначити факт повного виконання угоди, або надати в складі пропозиції інше підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, відповідно до пункту 2 додатка № 4 до оголошення.
Створено
12.09.2025 11:20
Надати до
13.09.2025 11:20
Лот № 9 Лот 9. Пшоно
Лот № 10 Лот 10. Пшоно
Угоди
UA-2025-09-01-004440-a-a1
Очікує підписання
116 600 грн.
116 600 грн.
З ПДВ
Номенклатура
5 000 (кілограми)
Пшоно
Номенклатура
Пшоно
Кількість
5 000
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
БАЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3075)
Повна назва
БАЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3075)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45134733

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ПП ПАЛЯНИЦЯ"
Повна назва
ТОВ "ПП ПАЛЯНИЦЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44667023

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

UA-2025-09-01-004440-a-a2
Очікує підписання
233 200 грн.
233 200 грн.
З ПДВ
Номенклатура
10 000 (кілограми)
Пшоно
Номенклатура
Пшоно
Кількість
10 000
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
БАЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3075)
Повна назва
БАЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3075)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45134733

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ПП ПАЛЯНИЦЯ"
Повна назва
ТОВ "ПП ПАЛЯНИЦЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44667023

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

UA-2025-09-01-004440-a-a3
Очікує підписання
116 600 грн.
116 600 грн.
З ПДВ
Номенклатура
5 000 (кілограми)
Пшоно
Номенклатура
Пшоно
Кількість
5 000
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
БАЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3075)
Повна назва
БАЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3075)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45134733

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ПП ПАЛЯНИЦЯ"
Повна назва
ТОВ "ПП ПАЛЯНИЦЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44667023

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

UA-2025-09-01-004440-a-c4
Очікує підписання
466 400 грн.
466 400 грн.
З ПДВ
Номенклатура
20 000 (кілограми)
Пшоно
Номенклатура
Пшоно
Кількість
20 000
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
БАЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3075)
Повна назва
БАЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3075)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45134733

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ПП ПАЛЯНИЦЯ"
Повна назва
ТОВ "ПП ПАЛЯНИЦЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44667023

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
2 407 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.09.2025 00:00
Замовник:
БАЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3075)
Контактний телефон:
380630662699
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
2 407 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.09.2025 00:00
Замовник:
БАЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3075)
Контактний телефон:
380630662699
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності