Показати схожі тендери

Закупівля Крупа пшенична від БАЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3075).

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-09-01-004427-a
Id Tender edda1be0258444b8b977b6021cbedb5b
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 01.09.2025 13:35
Остання зміна 15.09.2025 17:04
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 951 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
4 488 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 05.09.2025 00:00 до 10.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 01.09.2025 13:35
до 05.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.09.2025 15:44
до 15.09.2025 13:19
Залишилось 1 днів 20 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.09.2025 10:59
до 18.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 15.09.2025 13:19
-
Період уточнень
з 01.09.2025 13:35 до 05.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.09.2025 15:44 до 15.09.2025 13:19
Період кваліфікації
з 10.09.2025 15:44 до 15.09.2025 13:19
Основні параметри
Крупа пшенична
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
585 300 грн.
Лот 1. Крупа пшенична
Назва предмета закупівлі
Лот 1. Крупа пшенична
Очікувана вартість
585 300 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2926,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
10.09.2025 12:55
Закінчення аукціону
10.09.2025 13:24
Позиція
Опис предмета закупівлі
Крупа пшенична
Код ДК 021:2015
15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Кількість
30 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Київська область
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за товар, що поставляється без порушень строків або вимог щодо якості, або тари, або упаковки, або маркування, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість Товару (партію Товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів або до 10 календарних днів у випадку поставки продовольчого товару вітчизняного виробництва (згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 19.06.2023 № 650 «Про регулювання цін на окремі види продовольчих товарів та забезпечення стабільної роботи виробників продовольства в умовах воєнного стану»), з дати прийняття товару на склад Замовника та/або на склади військових частин Національної гвардії України (товароодержувачів), факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Постачальника та Замовника (товароодержувача) на відповідній видатковій накладній. У випадку відсутності на рахунках коштів, оплата здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів, з дня надходження коштів на рахунки.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРДКОМ"
Пропозиція:
563 399 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА ДІАМАНТ ЛТД"
Пропозиція:
522 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ПРЕМІУМ ОПТ ТЕХНОЛОГІЯ"
Пропозиція:
520 200 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 10.09.2025 12:55
Лот № 2 Статус - активний лот закупівлі
97 550 грн.
Лот 2. Крупа пшенична
Назва предмета закупівлі
Лот 2. Крупа пшенична
Очікувана вартість
97 550 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
487,75
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
10.09.2025 14:44
Закінчення аукціону
10.09.2025 15:07
Позиція
Опис предмета закупівлі
Крупа пшенична
Код ДК 021:2015
15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Кількість
5 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Одеська область
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за товар, що поставляється без порушень строків або вимог щодо якості, або тари, або упаковки, або маркування, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість Товару (партію Товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів або до 10 календарних днів у випадку поставки продовольчого товару вітчизняного виробництва (згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 19.06.2023 № 650 «Про регулювання цін на окремі види продовольчих товарів та забезпечення стабільної роботи виробників продовольства в умовах воєнного стану»), з дати прийняття товару на склад Замовника та/або на склади військових частин Національної гвардії України (товароодержувачів), факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Постачальника та Замовника (товароодержувача) на відповідній видатковій накладній. У випадку відсутності на рахунках коштів, оплата здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів, з дня надходження коштів на рахунки.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРДКОМ"
Пропозиція:
93 900 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ПРЕМІУМ ОПТ ТЕХНОЛОГІЯ"
Пропозиція:
93 800 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 10.09.2025 14:44
Лот № 3 Статус - активний лот закупівлі
97 550 грн.
Лот 3. Крупа пшенична
Назва предмета закупівлі
Лот 3. Крупа пшенична
Очікувана вартість
97 550 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
487,75
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Крупа пшенична
Код ДК 021:2015
15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Кількість
5 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Запорізька область
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за товар, що поставляється без порушень строків або вимог щодо якості, або тари, або упаковки, або маркування, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість Товару (партію Товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів або до 10 календарних днів у випадку поставки продовольчого товару вітчизняного виробництва (згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 19.06.2023 № 650 «Про регулювання цін на окремі види продовольчих товарів та забезпечення стабільної роботи виробників продовольства в умовах воєнного стану»), з дати прийняття товару на склад Замовника та/або на склади військових частин Національної гвардії України (товароодержувачів), факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Постачальника та Замовника (товароодержувача) на відповідній видатковій накладній. У випадку відсутності на рахунках коштів, оплата здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів, з дня надходження коштів на рахунки.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРДКОМ"
Пропозиція:
96 900 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 4 Статус - активний лот закупівлі
195 100 грн.
Лот 4. Крупа пшенична
Назва предмета закупівлі
Лот 4. Крупа пшенична
Очікувана вартість
195 100 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
975,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
10.09.2025 15:15
Закінчення аукціону
10.09.2025 15:44
Позиція
Опис предмета закупівлі
Крупа пшенична
Код ДК 021:2015
15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Кількість
10 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Дніпропетровська область
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за товар, що поставляється без порушень строків або вимог щодо якості, або тари, або упаковки, або маркування, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість Товару (партію Товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів або до 10 календарних днів у випадку поставки продовольчого товару вітчизняного виробництва (згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 19.06.2023 № 650 «Про регулювання цін на окремі види продовольчих товарів та забезпечення стабільної роботи виробників продовольства в умовах воєнного стану»), з дати прийняття товару на склад Замовника та/або на склади військових частин Національної гвардії України (товароодержувачів), факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Постачальника та Замовника (товароодержувача) на відповідній видатковій накладній. У випадку відсутності на рахунках коштів, оплата здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів, з дня надходження коштів на рахунки.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРДКОМ"
Пропозиція:
193 800 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА ДІАМАНТ ЛТД"
Пропозиція:
170 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ПРЕМІУМ ОПТ ТЕХНОЛОГІЯ"
Пропозиція:
173 300 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 10.09.2025 15:15
Лот № 5 Статус - активний лот закупівлі
97 550 грн.
Лот 5. Крупа пшенична
Назва предмета закупівлі
Лот 5. Крупа пшенична
Очікувана вартість
97 550 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
487,75
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
10.09.2025 13:29
Закінчення аукціону
10.09.2025 13:58
Позиція
Опис предмета закупівлі
Крупа пшенична
Код ДК 021:2015
15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Кількість
5 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Полтавська область
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за товар, що поставляється без порушень строків або вимог щодо якості, або тари, або упаковки, або маркування, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість Товару (партію Товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів або до 10 календарних днів у випадку поставки продовольчого товару вітчизняного виробництва (згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 19.06.2023 № 650 «Про регулювання цін на окремі види продовольчих товарів та забезпечення стабільної роботи виробників продовольства в умовах воєнного стану»), з дати прийняття товару на склад Замовника та/або на склади військових частин Національної гвардії України (товароодержувачів), факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Постачальника та Замовника (товароодержувача) на відповідній видатковій накладній. У випадку відсутності на рахунках коштів, оплата здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів, з дня надходження коштів на рахунки.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРДКОМ"
Пропозиція:
96 900 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА ДІАМАНТ ЛТД"
Пропозиція:
84 300 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ПРЕМІУМ ОПТ ТЕХНОЛОГІЯ"
Пропозиція:
85 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 10.09.2025 13:29
Лот № 6 Статус - активний лот закупівлі
97 550 грн.
Лот 6. Крупа пшенична
Назва предмета закупівлі
Лот 6. Крупа пшенична
Очікувана вартість
97 550 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
487,75
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Крупа пшенична
Код ДК 021:2015
15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Кількість
5 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Донецька область
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за товар, що поставляється без порушень строків або вимог щодо якості, або тари, або упаковки, або маркування, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість Товару (партію Товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів або до 10 календарних днів у випадку поставки продовольчого товару вітчизняного виробництва (згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 19.06.2023 № 650 «Про регулювання цін на окремі види продовольчих товарів та забезпечення стабільної роботи виробників продовольства в умовах воєнного стану»), з дати прийняття товару на склад Замовника та/або на склади військових частин Національної гвардії України (товароодержувачів), факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Постачальника та Замовника (товароодержувача) на відповідній видатковій накладній. У випадку відсутності на рахунках коштів, оплата здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів, з дня надходження коштів на рахунки.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРДКОМ"
Пропозиція:
96 900 грн.
Відповіді на критерії
Лот № 7 Статус - активний лот закупівлі
97 550 грн.
Лот 7. Крупа пшенична
Назва предмета закупівлі
Лот 7. Крупа пшенична
Очікувана вартість
97 550 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
487,75
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
10.09.2025 12:58
Закінчення аукціону
10.09.2025 13:21
Позиція
Опис предмета закупівлі
Крупа пшенична
Код ДК 021:2015
15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Кількість
5 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Сумська область
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за товар, що поставляється без порушень строків або вимог щодо якості, або тари, або упаковки, або маркування, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість Товару (партію Товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів або до 10 календарних днів у випадку поставки продовольчого товару вітчизняного виробництва (згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 19.06.2023 № 650 «Про регулювання цін на окремі види продовольчих товарів та забезпечення стабільної роботи виробників продовольства в умовах воєнного стану»), з дати прийняття товару на склад Замовника та/або на склади військових частин Національної гвардії України (товароодержувачів), факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Постачальника та Замовника (товароодержувача) на відповідній видатковій накладній. У випадку відсутності на рахунках коштів, оплата здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів, з дня надходження коштів на рахунки.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРДКОМ"
Пропозиція:
93 600 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА ДІАМАНТ ЛТД"
Пропозиція:
90 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 10.09.2025 12:58
Лот № 8 Статус - активний лот закупівлі
390 200 грн.
Лот 8. Крупа пшенична
Назва предмета закупівлі
Лот 8. Крупа пшенична
Очікувана вартість
390 200 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1951,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
10.09.2025 11:24
Закінчення аукціону
10.09.2025 11:53
Позиція
Опис предмета закупівлі
Крупа пшенична
Код ДК 021:2015
15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Кількість
20 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Харківська область
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за товар, що поставляється без порушень строків або вимог щодо якості, або тари, або упаковки, або маркування, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість Товару (партію Товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів або до 10 календарних днів у випадку поставки продовольчого товару вітчизняного виробництва (згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 19.06.2023 № 650 «Про регулювання цін на окремі види продовольчих товарів та забезпечення стабільної роботи виробників продовольства в умовах воєнного стану»), з дати прийняття товару на склад Замовника та/або на склади військових частин Національної гвардії України (товароодержувачів), факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Постачальника та Замовника (товароодержувача) на відповідній видатковій накладній. У випадку відсутності на рахунках коштів, оплата здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів, з дня надходження коштів на рахунки.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРДКОМ"
Пропозиція:
375 600 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА ДІАМАНТ ЛТД"
Пропозиція:
340 800 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ПРЕМІУМ ОПТ ТЕХНОЛОГІЯ"
Пропозиція:
352 799 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 10.09.2025 11:24
Лот № 9 Статус - активний лот закупівлі
195 100 грн.
Лот 9. Крупа пшенична
Назва предмета закупівлі
Лот 9. Крупа пшенична
Очікувана вартість
195 100 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
975,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
10.09.2025 14:47
Закінчення аукціону
10.09.2025 15:10
Позиція
Опис предмета закупівлі
Крупа пшенична
Код ДК 021:2015
15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Кількість
10 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Львівська область
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за товар, що поставляється без порушень строків або вимог щодо якості, або тари, або упаковки, або маркування, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість Товару (партію Товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів або до 10 календарних днів у випадку поставки продовольчого товару вітчизняного виробництва (згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 19.06.2023 № 650 «Про регулювання цін на окремі види продовольчих товарів та забезпечення стабільної роботи виробників продовольства в умовах воєнного стану»), з дати прийняття товару на склад Замовника та/або на склади військових частин Національної гвардії України (товароодержувачів), факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Постачальника та Замовника (товароодержувача) на відповідній видатковій накладній. У випадку відсутності на рахунках коштів, оплата здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів, з дня надходження коштів на рахунки.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРДКОМ"
Пропозиція:
187 800 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ПРЕМІУМ ОПТ ТЕХНОЛОГІЯ"
Пропозиція:
187 700 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 10.09.2025 14:47
Лот № 10 Статус - активний лот закупівлі
97 550 грн.
Лот 10. Крупа пшенична
Назва предмета закупівлі
Лот 10. Крупа пшенична
Очікувана вартість
97 550 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
487,75
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
10.09.2025 11:11
Закінчення аукціону
10.09.2025 11:34
Позиція
Опис предмета закупівлі
Крупа пшенична
Код ДК 021:2015
15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
Кількість
5 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Вінницька область
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за товар, що поставляється без порушень строків або вимог щодо якості, або тари, або упаковки, або маркування, Замовником проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість Товару (партію Товару) з відстрочкою платежу до 30 календарних днів або до 10 календарних днів у випадку поставки продовольчого товару вітчизняного виробництва (згідно вимог постанови Кабінету Міністрів України від 19.06.2023 № 650 «Про регулювання цін на окремі види продовольчих товарів та забезпечення стабільної роботи виробників продовольства в умовах воєнного стану»), з дати прийняття товару на склад Замовника та/або на склади військових частин Національної гвардії України (товароодержувачів), факт чого засвідчується підписами уповноважених на це осіб Постачальника та Замовника (товароодержувача) на відповідній видатковій накладній. У випадку відсутності на рахунках коштів, оплата здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів, з дня надходження коштів на рахунки.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВАНГАРДКОМ"
Пропозиція:
93 900 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ПРЕМІУМ ОПТ ТЕХНОЛОГІЯ"
Пропозиція:
93 800 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 10.09.2025 11:11
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Роман Гандзьошин
Електронна пошта
Телефон
380630662699
Замовник
ЄДРПОУ
45134733
Повна назва
БАЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3075)
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Лот 1. Крупа пшенична
Період вимог/скарг з 15.09.2025 13:11 по 18.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.09.2025 15:44 по 18.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником в тендерній документації
Документи кваліфікації
15.09.2025 13:11
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Відповідно до вимог пункту 2 додатка № 4 до Оголошення учасник надав в складі пропозиції в якості доказу виконання аналогічного договору договір № 28/01-2024 від 28. 01.2024. Зі змісту умов даного договору не вбачається можливість визначити обсяг законтрактованого товару або ціни договору, що не дає можливості визначити факт його повного виконання. Крім того, учасником не надана платіжна інструкція, що підтверджує факт взаєморозрахунків та довідка про досвід виконання аналогічного договору. Для усунення даного недоліку учасник надати специфікацію або інший документ, що дозволить визначити факт повного виконання угоди, довідку про досвід виконання аналогічного договору та платіжну інструкцію (доручення) до даної угоди, або надати в складі пропозиції інше підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, відповідно до пункту 2 додатка № 4 до Оголошення. 2. Відповідно до п.5 розділу «Інші документи від учасника» додатка № 4 до Оголошення Учасник в складі пропозиції мав надати сканований оригінал в кольоровому вигляді гарантійного листа за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), що запропонований товар не був виготовлений та ввезений з російської федерації, республіки білорусь ісламської республіки іран та з тимчасово окупованих територій. Учасник в складі пропозиції надав довідку № 276 від 09.09.2025 в якій не зазначена інформація щодо походження або спростування походження товару з ісламської республіки іран. Для усунення даного недоліку Учасник має надати довідку складену відповідно до вимог п.5 розділу «Інші документи від учасника» додатка № 4 до Оголошення. 3. Відповідно до п.12 розділу «Інші документи від учасника» додатка № 4 до Оголошення Учасник в складі пропозиції мав надати інформаційну довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (Довідка повинна бути чинна на дату подання пропозиції). Учасник не надав дану довідку у складі пропозиції. Для усунення даного недоліку Учасник має надати довідку, що передбачена п. 12 розділу «Інші документи від учасника» додатка № 4 до Оголошення.
Створено
12.09.2025 11:06
Надати до
13.09.2025 11:06
Лот № 2 Лот 2. Крупа пшенична
Період вимог/скарг з 15.09.2025 13:12 по 18.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.09.2025 15:44 по 18.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником в тендерній документації
Документи кваліфікації
15.09.2025 13:12
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Відповідно до вимог пункту 2 додатка № 4 до Оголошення учасник надав в складі пропозиції в якості доказу виконання аналогічного договору договір № 28/01-2024 від 28. 01.2024. Зі змісту умов даного договору не вбачається можливість визначити обсяг законтрактованого товару або ціни договору, що не дає можливості визначити факт його повного виконання. Крім того, учасником не надана платіжна інструкція, що підтверджує факт взаєморозрахунків та довідка про досвід виконання аналогічного договору. Для усунення даного недоліку учасник надати специфікацію або інший документ, що дозволить визначити факт повного виконання угоди, довідку про досвід виконання аналогічного договору та платіжну інструкцію (доручення) до даної угоди, або надати в складі пропозиції інше підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, відповідно до пункту 2 додатка № 4 до Оголошення. 2. Відповідно до п.5 розділу «Інші документи від учасника» додатка № 4 до Оголошення Учасник в складі пропозиції мав надати сканований оригінал в кольоровому вигляді гарантійного листа за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), що запропонований товар не був виготовлений та ввезений з російської федерації, республіки білорусь ісламської республіки іран та з тимчасово окупованих територій. Учасник в складі пропозиції надав довідку № 276 від 09.09.2025 в якій не зазначена інформація щодо походження або спростування походження товару з ісламської республіки іран. Для усунення даного недоліку Учасник має надати довідку складену відповідно до вимог п.5 розділу «Інші документи від учасника» додатка № 4 до Оголошення. 3. Відповідно до п.12 розділу «Інші документи від учасника» додатка № 4 до Оголошення Учасник в складі пропозиції мав надати інформаційну довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (Довідка повинна бути чинна на дату подання пропозиції). Учасник не надав дану довідку у складі пропозиції. Для усунення даного недоліку Учасник має надати довідку, що передбачена п. 12 розділу «Інші документи від учасника» додатка № 4 до Оголошення.
Створено
12.09.2025 11:06
Надати до
13.09.2025 11:06
Лот № 3 Лот 3. Крупа пшенична
Період вимог/скарг з 15.09.2025 13:13 по 18.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.09.2025 15:44 по 18.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Документи кваліфікації
15.09.2025 13:13
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Відповідно до вимог пункту 1.2 додатка № 4 до Оголошення Учасник повинен мати працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження учасник надає сканований оригінал в кольоровому вигляді за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, що працюють на підставі трудового договору, які мають необхідні знання та досвід, зокрема: водія***, комірника, вантажника. В довідці зазначити П.І.П. працівників, посаду, стаж роботи на підприємстві учасника. Учасник зобов’язаний надати в складі пропозиції документи, що підтверджують факт працевлаштування зазначених у довідці працівників (копію наказу про прийом на роботу або копію трудового договору або копію повідомлення про прийом на роботу або копію всіх заповнених сторінок трудової книжки). У випадку сумісництва або суміщення посад працівниками, даний факт має бути підтверджений відповідним наказом. Учасник не надав в складі пропозиції документів, що належним чином підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідний досвід в порядку визначеному пунктом 1.2. додатка № 4 до Оголошення.
Створено
12.09.2025 11:09
Надати до
13.09.2025 11:09
Лот № 4 Лот 4. Крупа пшенична
Період вимог/скарг з 12.09.2025 11:03 по 17.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.09.2025 15:44 по 18.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Документи кваліфікації
12.09.2025 11:02
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 15.09.2025 13:14 по 18.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.09.2025 11:03 по 20.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником в тендерній документації
Документи кваліфікації
15.09.2025 13:14
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Відповідно до вимог пункту 2 додатка № 4 до Оголошення учасник надав в складі пропозиції в якості доказу виконання аналогічного договору договір № 28/01-2024 від 28. 01.2024. Зі змісту умов даного договору не вбачається можливість визначити обсяг законтрактованого товару або ціни договору, що не дає можливості визначити факт його повного виконання. Крім того, учасником не надана платіжна інструкція, що підтверджує факт взаєморозрахунків та довідка про досвід виконання аналогічного договору. Для усунення даного недоліку учасник надати специфікацію або інший документ, що дозволить визначити факт повного виконання угоди, довідку про досвід виконання аналогічного договору та платіжну інструкцію (доручення) до даної угоди, або надати в складі пропозиції інше підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, відповідно до пункту 2 додатка № 4 до Оголошення. 2. Відповідно до п.5 розділу «Інші документи від учасника» додатка № 4 до Оголошення Учасник в складі пропозиції мав надати сканований оригінал в кольоровому вигляді гарантійного листа за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), що запропонований товар не був виготовлений та ввезений з російської федерації, республіки білорусь ісламської республіки іран та з тимчасово окупованих територій. Учасник в складі пропозиції надав довідку № 276 від 09.09.2025 в якій не зазначена інформація щодо походження або спростування походження товару з ісламської республіки іран. Для усунення даного недоліку Учасник має надати довідку складену відповідно до вимог п.5 розділу «Інші документи від учасника» додатка № 4 до Оголошення. 3. Відповідно до п.12 розділу «Інші документи від учасника» додатка № 4 до Оголошення Учасник в складі пропозиції мав надати інформаційну довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (Довідка повинна бути чинна на дату подання пропозиції). Учасник не надав дану довідку у складі пропозиції. Для усунення даного недоліку Учасник має надати довідку, що передбачена п. 12 розділу «Інші документи від учасника» додатка № 4 до Оголошення.
Створено
12.09.2025 11:06
Надати до
13.09.2025 11:06
Лот № 5 Лот 5. Крупа пшенична
Період вимог/скарг з 12.09.2025 11:02 по 17.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.09.2025 15:44 по 18.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Документи кваліфікації
12.09.2025 11:02
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 15.09.2025 13:15 по 18.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.09.2025 11:02 по 20.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником в тендерній документації
Документи кваліфікації
15.09.2025 13:15
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Відповідно до вимог пункту 2 додатка № 4 до Оголошення учасник надав в складі пропозиції в якості доказу виконання аналогічного договору договір № 28/01-2024 від 28. 01.2024. Зі змісту умов даного договору не вбачається можливість визначити обсяг законтрактованого товару або ціни договору, що не дає можливості визначити факт його повного виконання. Крім того, учасником не надана платіжна інструкція, що підтверджує факт взаєморозрахунків та довідка про досвід виконання аналогічного договору. Для усунення даного недоліку учасник надати специфікацію або інший документ, що дозволить визначити факт повного виконання угоди, довідку про досвід виконання аналогічного договору та платіжну інструкцію (доручення) до даної угоди, або надати в складі пропозиції інше підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, відповідно до пункту 2 додатка № 4 до Оголошення. 2. Відповідно до п.5 розділу «Інші документи від учасника» додатка № 4 до Оголошення Учасник в складі пропозиції мав надати сканований оригінал в кольоровому вигляді гарантійного листа за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), що запропонований товар не був виготовлений та ввезений з російської федерації, республіки білорусь ісламської республіки іран та з тимчасово окупованих територій. Учасник в складі пропозиції надав довідку № 276 від 09.09.2025 в якій не зазначена інформація щодо походження або спростування походження товару з ісламської республіки іран. Для усунення даного недоліку Учасник має надати довідку складену відповідно до вимог п.5 розділу «Інші документи від учасника» додатка № 4 до Оголошення. 3. Відповідно до п.12 розділу «Інші документи від учасника» додатка № 4 до Оголошення Учасник в складі пропозиції мав надати інформаційну довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (Довідка повинна бути чинна на дату подання пропозиції). Учасник не надав дану довідку у складі пропозиції. Для усунення даного недоліку Учасник має надати довідку, що передбачена п. 12 розділу «Інші документи від учасника» додатка № 4 до Оголошення.
Створено
12.09.2025 11:05
Надати до
13.09.2025 11:05
Лот № 6 Лот 6. Крупа пшенична
Період вимог/скарг з 15.09.2025 13:15 по 18.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.09.2025 15:44 по 18.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Документи кваліфікації
15.09.2025 13:15
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Відповідно до вимог пункту 1.2 додатка № 4 до Оголошення Учасник повинен мати працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження учасник надає сканований оригінал в кольоровому вигляді за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, що працюють на підставі трудового договору, які мають необхідні знання та досвід, зокрема: водія***, комірника, вантажника. В довідці зазначити П.І.П. працівників, посаду, стаж роботи на підприємстві учасника. Учасник зобов’язаний надати в складі пропозиції документи, що підтверджують факт працевлаштування зазначених у довідці працівників (копію наказу про прийом на роботу або копію трудового договору або копію повідомлення про прийом на роботу або копію всіх заповнених сторінок трудової книжки). У випадку сумісництва або суміщення посад працівниками, даний факт має бути підтверджений відповідним наказом. Учасник не надав в складі пропозиції документів, що належним чином підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідний досвід в порядку визначеному пунктом 1.2. додатка № 4 до Оголошення. Для усунення даного недоліку Учасник має надати підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідний досвід в порядку визначеному пунктом 1.2. додатка № 4 до Оголошення.
Створено
12.09.2025 11:09
Надати до
13.09.2025 11:09
Лот № 7 Лот 7. Крупа пшенична
Період вимог/скарг з 12.09.2025 11:00 по 17.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.09.2025 15:44 по 18.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Документи кваліфікації
12.09.2025 11:00
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 15.09.2025 13:16 по 18.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.09.2025 11:00 по 20.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Документи кваліфікації
15.09.2025 13:16
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Відповідно до вимог пункту 1.2 додатка № 4 до Оголошення Учасник повинен мати працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження учасник надає сканований оригінал в кольоровому вигляді за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності) довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, що працюють на підставі трудового договору, які мають необхідні знання та досвід, зокрема: водія***, комірника, вантажника. В довідці зазначити П.І.П. працівників, посаду, стаж роботи на підприємстві учасника. Учасник зобов’язаний надати в складі пропозиції документи, що підтверджують факт працевлаштування зазначених у довідці працівників (копію наказу про прийом на роботу або копію трудового договору або копію повідомлення про прийом на роботу або копію всіх заповнених сторінок трудової книжки). У випадку сумісництва або суміщення посад працівниками, даний факт має бути підтверджений відповідним наказом. Учасник не надав в складі пропозиції документів, що належним чином підтвердити наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідний досвід в порядку визначеному пунктом 1.2. додатка № 4 до Оголошення. Для усунення даного недоліку Учасник має надати підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають відповідний досвід в порядку визначеному пунктом 1.2. додатка № 4 до Оголошення.
Створено
12.09.2025 11:09
Надати до
13.09.2025 11:09
Лот № 8 Лот 8. Крупа пшенична
Період вимог/скарг з 12.09.2025 10:59 по 17.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.09.2025 15:44 по 18.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Зміст
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі
Документи кваліфікації
12.09.2025 10:59
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Період вимог/скарг з 15.09.2025 13:17 по 18.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.09.2025 10:59 по 20.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником в тендерній документації
Документи кваліфікації
15.09.2025 13:17
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Відповідно до вимог пункту 2 додатка № 4 до Оголошення учасник надав в складі пропозиції в якості доказу виконання аналогічного договору договір № 28/01-2024 від 28. 01.2024. Зі змісту умов даного договору не вбачається можливість визначити обсяг законтрактованого товару або ціни договору, що не дає можливості визначити факт його повного виконання. Крім того, учасником не надана платіжна інструкція, що підтверджує факт взаєморозрахунків та довідка про досвід виконання аналогічного договору. Для усунення даного недоліку учасник надати специфікацію або інший документ, що дозволить визначити факт повного виконання угоди, довідку про досвід виконання аналогічного договору та платіжну інструкцію (доручення) до даної угоди, або надати в складі пропозиції інше підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, відповідно до пункту 2 додатка № 4 до Оголошення. 2. Відповідно до п.5 розділу «Інші документи від учасника» додатка № 4 до Оголошення Учасник в складі пропозиції мав надати сканований оригінал в кольоровому вигляді гарантійного листа за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), що запропонований товар не був виготовлений та ввезений з російської федерації, республіки білорусь ісламської республіки іран та з тимчасово окупованих територій. Учасник в складі пропозиції надав довідку № 276 від 09.09.2025 в якій не зазначена інформація щодо походження або спростування походження товару з ісламської республіки іран. Для усунення даного недоліку Учасник має надати довідку складену відповідно до вимог п.5 розділу «Інші документи від учасника» додатка № 4 до Оголошення. 3. Відповідно до п.12 розділу «Інші документи від учасника» додатка № 4 до Оголошення Учасник в складі пропозиції мав надати інформаційну довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (Довідка повинна бути чинна на дату подання пропозиції). Учасник не надав дану довідку у складі пропозиції. Для усунення даного недоліку Учасник має надати довідку, що передбачена п. 12 розділу «Інші документи від учасника» додатка № 4 до Оголошення.
Створено
12.09.2025 11:05
Надати до
13.09.2025 11:05
Лот № 9 Лот 9. Крупа пшенична
Період вимог/скарг з 15.09.2025 13:18 по 18.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.09.2025 15:44 по 18.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником в тендерній документації
Документи кваліфікації
15.09.2025 13:18
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Відповідно до вимог пункту 2 додатка № 4 до Оголошення учасник надав в складі пропозиції в якості доказу виконання аналогічного договору договір № 28/01-2024 від 28. 01.2024. Зі змісту умов даного договору не вбачається можливість визначити обсяг законтрактованого товару або ціни договору, що не дає можливості визначити факт його повного виконання. Крім того, учасником не надана платіжна інструкція, що підтверджує факт взаєморозрахунків та довідка про досвід виконання аналогічного договору. Для усунення даного недоліку учасник надати специфікацію або інший документ, що дозволить визначити факт повного виконання угоди, довідку про досвід виконання аналогічного договору та платіжну інструкцію (доручення) до даної угоди, або надати в складі пропозиції інше підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, відповідно до пункту 2 додатка № 4 до Оголошення. 2. Відповідно до п.5 розділу «Інші документи від учасника» додатка № 4 до Оголошення Учасник в складі пропозиції мав надати сканований оригінал в кольоровому вигляді гарантійного листа за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), що запропонований товар не був виготовлений та ввезений з російської федерації, республіки білорусь ісламської республіки іран та з тимчасово окупованих територій. Учасник в складі пропозиції надав довідку № 276 від 09.09.2025 в якій не зазначена інформація щодо походження або спростування походження товару з ісламської республіки іран. Для усунення даного недоліку Учасник має надати довідку складену відповідно до вимог п.5 розділу «Інші документи від учасника» додатка № 4 до Оголошення. 3. Відповідно до п.12 розділу «Інші документи від учасника» додатка № 4 до Оголошення Учасник в складі пропозиції мав надати інформаційну довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (Довідка повинна бути чинна на дату подання пропозиції). Учасник не надав дану довідку у складі пропозиції. Для усунення даного недоліку Учасник має надати довідку, що передбачена п. 12 розділу «Інші документи від учасника» додатка № 4 до Оголошення.
Створено
12.09.2025 11:05
Надати до
13.09.2025 11:05
Лот № 10 Лот 10. Крупа пшенична
Період вимог/скарг з 15.09.2025 13:19 по 18.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.09.2025 15:44 по 18.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Відповідає кваліфікаційним критеріям, встановленим замовником в тендерній документації
Документи кваліфікації
15.09.2025 13:19
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Відповідно до вимог пункту 2 додатка № 4 до Оголошення учасник надав в складі пропозиції в якості доказу виконання аналогічного договору договір № 28/01-2024 від 28. 01.2024. Зі змісту умов даного договору не вбачається можливість визначити обсяг законтрактованого товару або ціни договору, що не дає можливості визначити факт його повного виконання. Крім того, учасником не надана платіжна інструкція, що підтверджує факт взаєморозрахунків та довідка про досвід виконання аналогічного договору. Для усунення даного недоліку учасник надати специфікацію або інший документ, що дозволить визначити факт повного виконання угоди, довідку про досвід виконання аналогічного договору та платіжну інструкцію (доручення) до даної угоди, або надати в складі пропозиції інше підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, відповідно до пункту 2 додатка № 4 до Оголошення. 2. Відповідно до п.5 розділу «Інші документи від учасника» додатка № 4 до Оголошення Учасник в складі пропозиції мав надати сканований оригінал в кольоровому вигляді гарантійного листа за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (за наявності), що запропонований товар не був виготовлений та ввезений з російської федерації, республіки білорусь ісламської республіки іран та з тимчасово окупованих територій. Учасник в складі пропозиції надав довідку № 276 від 09.09.2025 в якій не зазначена інформація щодо походження або спростування походження товару з ісламської республіки іран. Для усунення даного недоліку Учасник має надати довідку складену відповідно до вимог п.5 розділу «Інші документи від учасника» додатка № 4 до Оголошення. 3. Відповідно до п.12 розділу «Інші документи від учасника» додатка № 4 до Оголошення Учасник в складі пропозиції мав надати інформаційну довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи (Довідка повинна бути чинна на дату подання пропозиції). Учасник не надав дану довідку у складі пропозиції. Для усунення даного недоліку Учасник має надати довідку, що передбачена п. 12 розділу «Інші документи від учасника» додатка № 4 до Оголошення.
Створено
12.09.2025 11:05
Надати до
13.09.2025 11:05
Угоди
UA-2025-09-01-004427-a-a1
Очікує підписання
520 200 грн.
520 200 грн.
З ПДВ
Номенклатура
30 000 (кілограми)
Крупа пшенична
Номенклатура
Крупа пшенична
Кількість
30 000
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
БАЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3075)
Повна назва
БАЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3075)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45134733

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ПРЕМІУМ ОПТ ТЕХНОЛОГІЯ"
Повна назва
ТОВ "ПРЕМІУМ ОПТ ТЕХНОЛОГІЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45185002

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

UA-2025-09-01-004427-a-b2
Очікує підписання
93 800 грн.
93 800 грн.
З ПДВ
Номенклатура
5 000 (кілограми)
Крупа пшенична
Номенклатура
Крупа пшенична
Кількість
5 000
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
БАЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3075)
Повна назва
БАЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3075)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45134733

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ПРЕМІУМ ОПТ ТЕХНОЛОГІЯ"
Повна назва
ТОВ "ПРЕМІУМ ОПТ ТЕХНОЛОГІЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45185002

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

UA-2025-09-01-004427-a-a3
Очікує підписання
173 300 грн.
173 300 грн.
З ПДВ
Номенклатура
10 000 (кілограми)
Крупа пшенична
Номенклатура
Крупа пшенична
Кількість
10 000
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
БАЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3075)
Повна назва
БАЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3075)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45134733

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ПРЕМІУМ ОПТ ТЕХНОЛОГІЯ"
Повна назва
ТОВ "ПРЕМІУМ ОПТ ТЕХНОЛОГІЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45185002

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

UA-2025-09-01-004427-a-c4
Очікує підписання
85 000 грн.
85 000 грн.
З ПДВ
Номенклатура
5 000 (кілограми)
Крупа пшенична
Номенклатура
Крупа пшенична
Кількість
5 000
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
БАЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3075)
Повна назва
БАЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3075)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45134733

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ПРЕМІУМ ОПТ ТЕХНОЛОГІЯ"
Повна назва
ТОВ "ПРЕМІУМ ОПТ ТЕХНОЛОГІЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45185002

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

UA-2025-09-01-004427-a-a5
Очікує підписання
352 799 грн.
352 799 грн.
З ПДВ
Номенклатура
20 000 (кілограми)
Крупа пшенична
Номенклатура
Крупа пшенична
Кількість
20 000
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
БАЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3075)
Повна назва
БАЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3075)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45134733

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ПРЕМІУМ ОПТ ТЕХНОЛОГІЯ"
Повна назва
ТОВ "ПРЕМІУМ ОПТ ТЕХНОЛОГІЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45185002

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

UA-2025-09-01-004427-a-b6
Очікує підписання
187 700 грн.
187 700 грн.
З ПДВ
Номенклатура
10 000 (кілограми)
Крупа пшенична
Номенклатура
Крупа пшенична
Кількість
10 000
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
БАЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3075)
Повна назва
БАЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3075)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45134733

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ПРЕМІУМ ОПТ ТЕХНОЛОГІЯ"
Повна назва
ТОВ "ПРЕМІУМ ОПТ ТЕХНОЛОГІЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45185002

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

UA-2025-09-01-004427-a-c7
Очікує підписання
93 800 грн.
93 800 грн.
З ПДВ
Номенклатура
5 000 (кілограми)
Крупа пшенична
Номенклатура
Крупа пшенична
Кількість
5 000
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
БАЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3075)
Повна назва
БАЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3075)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45134733

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ПРЕМІУМ ОПТ ТЕХНОЛОГІЯ"
Повна назва
ТОВ "ПРЕМІУМ ОПТ ТЕХНОЛОГІЯ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45185002

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 951 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.09.2025 00:00
Замовник:
БАЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3075)
Контактний телефон:
380630662699
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
1 951 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.09.2025 00:00
Замовник:
БАЗА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 3075)
Контактний телефон:
380630662699
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності