Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з поточного ремонту пожежної сигналізації в приміщеннях школи І-ІІІ ступенів № 199 за адресою: місто Київ, вул. Бакинська, 12 (код ДК 021:2015 (CPV) 45343000-3 встановлення протипожежного обладнання) від Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-01-004334-a
Id Tender 75e274f897754fec8612cd28baa704a7
План UA-P-2025-09-01-005720-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 01.09.2025 13:33
Остання зміна 12.09.2025 15:53
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 980 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.09.2025 13:33 до 09.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 01.09.2025 13:33
до 06.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.09.2025 13:33
до 06.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.09.2025 00:00
до 11.09.2025 11:06
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.09.2025 11:06
до 17.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 11.09.2025 11:06
-
Період уточнень
з 01.09.2025 13:33 до 06.09.2025 00:00
Період оскарження
з 01.09.2025 13:33 до 06.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.09.2025 00:00 до 11.09.2025 11:06
Період кваліфікації
з 09.09.2025 00:00 до 11.09.2025 11:06
Основні параметри
Послуги з поточного ремонту пожежної сигналізації в приміщеннях школи І-ІІІ ступенів № 199 за адресою: місто Київ, вул. Бакинська, 12 (код ДК 021:2015 (CPV) 45343000-3 встановлення протипожежного обладнання)
Усі документи тендерної пропозиції, які готуються учасником, повинні бути складені українською мовою. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, в тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
2 980 000 грн.
Послуги з поточного ремонту пожежної сигналізації в приміщеннях школи І-ІІІ ступенів № 199 за адресою: місто Київ, вул. Бакинська, 12 (код ДК 021:2015 (CPV) 45343000-3 встановлення протипожежного обладнання)
Назва предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту пожежної сигналізації в приміщеннях школи І-ІІІ ступенів № 199 за адресою: місто Київ, вул. Бакинська, 12 (код ДК 021:2015 (CPV) 45343000-3 встановлення протипожежного обладнання)
Примітки
1 лот
Очікувана вартість
2 980 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
14900,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з поточного ремонту пожежної сигналізації в приміщеннях школи І-ІІІ ступенів № 199 за адресою: місто Київ, вул. Бакинська, 12 (код ДК 021:2015 (CPV) 45343000-3 встановлення протипожежного обладнання)
Код ДК 021:2015
45343000-3 - Встановлення протипожежного обладнання
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
04086, Україна, Київська область, Київ, вулиця Бакинська, будинок 12
Дата постачання по
22.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 21 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок проводиться в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника, на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2В) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (форма КБ-3) протягом 21 календарного дня з дати їх підписання.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ВІКІНГ СТРОЙ"
Пропозиція:
2 978 623.8 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
01.09.2025 13:33
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Пилипчук Олександра
Електронна пошта
Телефон
380444836361
Замовник
ЄДРПОУ
37470086
Назва (англійською мовою)
Department of Education Shevchenko district in Kyiv state administration
Повна назва
Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Повна назва (англійською мовою)
Department of Education Shevchenko district in Kyiv state administration
Поштовий індекс
04119
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вулиця Зоологічна, будинок 6-А
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з поточного ремонту пожежної сигналізації в приміщеннях школи І-ІІІ ступенів № 199 за адресою: місто Київ, вул. Бакинська, 12 (код ДК 021:2015 (CPV) 45343000-3 встановлення протипожежного обладнання)
Період вимог/скарг з 11.09.2025 11:06 по 17.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.09.2025 00:00 по 17.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
11.09.2025 11:07
Довідка НАЗК
11.09.2025 11:06
Повідомлення про рішення
09.09.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.09.2025 13:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.09.2025 13:33
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Пунктом 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду пропозиції учасника ТОВ "ВІКІНГ СТРОЙ", код ЄДРПОУ/ІПН 41112700 було виявлено наступні невідповідності: Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відповідно до пункту 7 Додатку №3 та пункту 39 Додатку № 6 до тендерної документації Учасник повинен надати «Для підтвердження технічних вимог та розрахунків ціни Учасник повинен надати у складі пропозиції кошторисну документацію яка повинна бути складена відповідно до настанови з визначення вартості будівництва, пропечатана та підписана організацією учасником, підписом та печаткою сертифікованого інженера-проектувальника і підписом КЕП/УЕП. Кошторисна документація повинна бути складена із застосуванням Програмного комплексу АВК-5 (останньої версії) або у форматі сумісному з програмним комплексом АВК-5 у складі: - дефектний акт; - договірна ціна (тверда) (згідно кошторисних норм України) з відповідними розрахунками (визначається урахуванням вартості витрат проходження експертизи, яку здійснює підрядна організація, що відшкодовується Замовником); - зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою (визначається з урахуванням вартості витрат на технічний нагляд у розмірі 1,5%); - об’єктний кошторис; - локальні кошториси; - підсумкова відомість ресурсів; - розрахунок загальновиробничих витрат; - розрахунок заробітної плати на 1 робітника в режимі повної зайнятості; - перелік основних матеріальних ресурсів; - відомість, що містить інформацію про ціни на матеріальні ресурси, у якій обов’язково має зазначатися така інформація: найменування матеріального ресурсу (з характеристиками), одиниця його виміру, кількість, відпускна ціна, а також вартість транспортування та заготівельно-складські витрати, а також країна походження товару щодо кожної номенклатурної позиції; - календарний графік робіт.» Учасник надав кошторисну документацію у повному обсязі, але неякісна сканована копія зведеного кошторисного розрахунку не дає змоги впевнитись у вірності розрахунків. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 7 Додатку №3 та пункту 39 Додатку № 6 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати якісну скановану копія зведеного кошторисного розрахунку. У відповідності до пункту 43 Особливостей, необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Створено
09.09.2025 16:58
Надати до
10.09.2025 16:58
Договір
UA-2025-09-01-004334-a-a1
Очікує підписання
2 978 623.8 грн.
2 978 623.8 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з поточного ремонту пожежної сигналізації в приміщеннях школи І-ІІІ ступенів № 199 за адресою: місто Київ, вул. Бакинська, 12 (код ДК 021:2015 (CPV) 45343000-3 встановлення протипожежного обладнання)
Номенклатура
Послуги з поточного ремонту пожежної сигналізації в приміщеннях школи І-ІІІ ступенів № 199 за адресою: місто Київ, вул. Бакинська, 12 (код ДК 021:2015 (CPV) 45343000-3 встановлення протипожежного обладнання)
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 22 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Повна назва
Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37470086

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ВІКІНГ СТРОЙ"
Повна назва
ТОВ "ВІКІНГ СТРОЙ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41112700

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
2 980 000 грн.
Період подання пропозицій
до 09.09.2025 00:00
Замовник:
Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Контактний телефон:
380444836361
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
2 980 000 грн.
Період подання пропозицій
до 09.09.2025 00:00
Замовник:
Управління освіти Шевченківської районної в місті Києві державної адміністрації
Контактний телефон:
380444836361
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності