Показати схожі тендери
Закупівля Столи, шафа ДК 021:2015: 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Стіл для викладача № 1, ДК 021:2015:39121100-7 Письмові столи; Стіл для викладача № 2, ДК 021:2015:39121100-7 Письмові столи; Шафа-пенал для книжок, ДК 021:2015:39122200-5 Книжкові шафи; Міжстілля, ДК 021:2015:39121200-8 Столи; Стіл для розкроювання тканини, ДК 021:2015:39121200-8 Столи) від КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-09-01-004193-a
Id Tender bd0f3288467449d688e36b89b13cf4b4
План UA-P-2025-08-21-009037-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 01.09.2025 13:19
Остання зміна 16.09.2025 17:21
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
100 268 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 01.09.2025 13:18 до 09.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 01.09.2025 13:18
до 06.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 01.09.2025 13:18
до 06.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.09.2025 00:00
до 16.09.2025 17:21
Залишилось 5 днів
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 16.09.2025 17:21
до 22.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 16.09.2025 17:21
-
Період уточнень
з 01.09.2025 13:18 до 06.09.2025 00:00
Період оскарження
з 01.09.2025 13:18 до 06.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.09.2025 00:00 до 16.09.2025 17:21
Період кваліфікації
з 09.09.2025 00:00 до 16.09.2025 17:21
Основні параметри
Столи, шафа ДК 021:2015: 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Стіл для викладача № 1, ДК 021:2015:39121100-7 Письмові столи; Стіл для викладача № 2, ДК 021:2015:39121100-7 Письмові столи; Шафа-пенал для книжок, ДК 021:2015:39122200-5 Книжкові шафи; Міжстілля, ДК 021:2015:39121200-8 Столи; Стіл для розкроювання тканини, ДК 021:2015:39121200-8 Столи)
Закупівля здійснюється в рамках виконання заходів Плану України щодо реалізації фінансування Європейського Союзу згідно з інструментом Ukraine Facility, передбаченого Рамковою Угодою, ратифікованою Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
100 268 грн.
Столи, шафа ДК 021:2015: 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Стіл для викладача № 1, ДК 021:2015:39121100-7 Письмові столи; Стіл для викладача № 2, ДК 021:2015:39121100-7 Письмові столи; Шафа-пенал для книжок, ДК 021:2015:39122200-5 Книжкові шафи; Міжстілля, ДК 021:2015:39121200-8 Столи; Стіл для розкроювання тканини, ДК 021:2015:39121200-8 Столи)
Назва предмета закупівлі
Столи, шафа ДК 021:2015: 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Стіл для викладача № 1, ДК 021:2015:39121100-7 Письмові столи; Стіл для викладача № 2, ДК 021:2015:39121100-7 Письмові столи; Шафа-пенал для книжок, ДК 021:2015:39122200-5 Книжкові шафи; Міжстілля, ДК 021:2015:39121200-8 Столи; Стіл для розкроювання тканини, ДК 021:2015:39121200-8 Столи)
Примітки
Закупівля здійснюється в рамках виконання заходів Плану України щодо реалізації фінансування Європейського Союзу згідно з інструментом Ukraine Facility, передбаченого Рамковою Угодою, ратифікованою Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX
Очікувана вартість
100 268 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
501,34
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 5
Позиція : №1 2 (штуки)
Стіл для викладача № 1
Опис предмета закупівлі
Стіл для викладача № 1
Код ДК 021:2015
39121000-6 - Письмові та інші столи
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49108, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Базавлуцька, буд. 103
Дата постачання по
01.10.2025 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
Стіл для викладача № 2
Опис предмета закупівлі
Стіл для викладача № 2
Код ДК 021:2015
39121000-6 - Письмові та інші столи
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49108, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Базавлуцька, буд. 103
Дата постачання по
01.10.2025 00:00
Позиція : №3 2 (штуки)
Шафа-пенал для книжок
Опис предмета закупівлі
Шафа-пенал для книжок
Код ДК 021:2015
39122000-3 - Серванти та книжкові шафи
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49108, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Базавлуцька, буд. 103
Дата постачання по
01.10.2025 00:00
Позиція : №4 4 (штуки)
Міжстілля
Опис предмета закупівлі
Міжстілля
Код ДК 021:2015
39121200-8 - Столи
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49108, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Базавлуцька, буд. 103
Дата постачання по
01.10.2025 00:00
Позиція : №5 1 (штуки)
Стіл для розкроювання тканини
Опис предмета закупівлі
Стіл для розкроювання тканини
Код ДК 021:2015
39121200-8 - Столи
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
49108, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Базавлуцька, буд. 103
Дата постачання по
01.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 120 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
Фізична особа-підприємець Боровська Тетяна Олексіївна
Пропозиція:
100 268 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
03.09.2025 11:39
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тетяна Мананкова
Електронна пошта
Телефон
+380633970471
Замовник
ЄДРПОУ
32835966
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
49000
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
місто Дніпро
Адреса
пр. Яворницького Дмитра, будинок 75
Кваліфікація
Лот № 1 Столи, шафа ДК 021:2015: 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Стіл для викладача № 1, ДК 021:2015:39121100-7 Письмові столи; Стіл для викладача № 2, ДК 021:2015:39121100-7 Письмові столи; Шафа-пенал для книжок, ДК 021:2015:39122200-5 Книжкові шафи; Міжстілля, ДК 021:2015:39121200-8 Столи; Стіл для розкроювання тканини, ДК 021:2015:39121200-8 Столи)
Період вимог/скарг з 16.09.2025 17:21 по 22.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.09.2025 00:00 по 08.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
16.09.2025 17:21
Довідка НАЗК
16.09.2025 17:21
Повідомлення про рішення
15.09.2025 16:01
Електроний протокол про продовження строку
09.09.2025 00:00
Витяг з ЄДР
09.09.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.09.2025 13:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
01.09.2025 13:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Рішення уповноваженої особи щодо продовження терміну розгляду тендерної пропозиції учасника № 14 від 15.09.2025 року 1. Замовник Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради ЄДРПОУ: 32835966 49000, м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, 75 2. Інформація про предмет закупівлі: 2.1. Назва предмету закупівлі: Столи, шафа ДК 021:2015: 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Стіл для викладача № 1, ДК 021:2015:39121100-7 Письмові столи; Стіл для викладача № 2, ДК 021:2015:39121100-7 Письмові столи; Шафа-пенал для книжок, ДК 021:2015:39122200-5 Книжкові шафи; Міжстілля, ДК 021:2015:39121200-8 Столи; Стіл для розкроювання тканини, ДК 021:2015:39121200-8 Столи). 2.2. Кількість: 1. Стіл для викладача № 1 - 2 шт. 2. Стіл для викладача № 2 – 1 шт. 3. Шафа-пенал для книжок – 2 шт. 4. Міжстілля – 4 шт. 5. Стіл для розкроювання тканини – 1 шт. 2.3. Місце поставки товарів/надання послуг/виконання робіт: 49108, Україна, Дніпропетровська область м. Дніпро, вулиця Базавлуцька, 103. 2.4. Строк поставки товарів/надання послуг/виконання робіт: до 01.10.2025 року. 3. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: 01.09.2025, UA-2025-09-01-004193-a. 4. Дата та час початку та закінчення аукціону: аукціон не проводився – один учасник. 5. Учасник, строк розгляду тендерної пропозиції якого подовжено до двадцяти робочих днів: 5.1. Найменування: Фізична особа-підприємець Боровська Тетяна Олексіївна 5.2. ЄДРПОУ/Ідентифікаційний код: 2311706323 5.3. Місцезнаходження: поштова: 36000, Полтавська обл., місто Полтава, вул. Колійна, будинок 121 фактична: 36008, місто Полтава, вул. Ветеринарна, будинок 22 телефон: +38 096 410 68 58 E-mail: [email protected] 5.4. Ціна пропозиції: 100 268,00 грн без ПДВ, остаточна ціна пропозиції – 100 268,00 грн без ПДВ. 6. Дата прийняття рішення про продовження терміну розгляду тендерної пропозиції учасника до двадцяти робочих днів – 15.09.2025 року. Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості). Згідно з пунктом 41 Особливостей строк розгляду не повинен перевищувати п’яти робочих днів, але при необхідності такий строк може бути продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку із тим, що є необхідність розглянути достатньо великий обсяг документів, тому продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника по закупівлі «Столи, шафа ДК 021:2015: 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Стіл для викладача № 1, ДК 021:2015:39121100-7 Письмові столи; Стіл для викладача № 2, ДК 021:2015:39121100-7 Письмові столи; Шафа-пенал для книжок, ДК 021:2015:39122200-5 Книжкові шафи; Міжстілля, ДК 021:2015:39121200-8 Столи; Стіл для розкроювання тканини, ДК 021:2015:39121200-8 Столи)» є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
15.09.2025 16:01
Дата кінця розгляду
08.10.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 15.09.2025 року 1. Замовник: Комунальне підприємство «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради ЄДРПОУ: 32835966 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75А Категорія Замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. 2. Інформація про предмет закупівлі: 2.1. Назва предмету закупівлі: Столи, шафа ДК 021:2015: 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (Стіл для викладача № 1, ДК 021:2015:39121100-7 Письмові столи; Стіл для викладача № 2, ДК 021:2015:39121100-7 Письмові столи; Шафа-пенал для книжок, ДК 021:2015:39122200-5 Книжкові шафи; Міжстілля, ДК 021:2015:39121200-8 Столи; Стіл для розкроювання тканини, ДК 021:2015:39121200-8 Столи). 2.2. Кількість: 1. Стіл для викладача № 1 - 2 шт. 2. Стіл для викладача № 2 – 1 шт. 3. Шафа-пенал для книжок – 2 шт. 4. Міжстілля – 4 шт. 5. Стіл для розкроювання тканини – 1 шт. 2.3. Місце поставки товарів/надання послуг/виконання робіт: 49108, Україна, Дніпропетровська область м. Дніпро, вулиця Базавлуцька, 103. 2.4. Строк поставки товарів/надання послуг/виконання робіт: до 01.10.2025 року. 3. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення закупівлі: 01.09.2025, UA-2025-09-01-004193-a. 4. Дата та час початку та закінчення аукціону: аукціон не проводився – один учасник. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 5.1. - Учасником допущено помилку в таблиці Додатка 1 до документації «Форма тендерної пропозиції» - арифметичним перерахунком загальної вартості товарів встановлено, що загальна сума складає 100 268 грн без ПДВ (така ж вартість тендерної пропозиції учасника зазначена в електронних полях закупівлі). Фактично учасником в складі документів тендерної пропозиції надано файл «Тендерна пропозиція. рdf», в якій загальна сума в таблиці зазначена 100 286 грн без ПДВ та, відповідно далі за текстом також прописано що загальна вартість пропозиції складає 100 286 грн без ПДВ – надати оновлену тендерну пропозицію за формою Додатка 1 до документації.
Створено
15.09.2025 16:05
Надати до
16.09.2025 16:05
Договір
UA-2025-09-01-004193-a-c1
Очікує підписання
З ПДВ
Номенклатура
2 (штуки)
Стіл для викладача № 1
Номенклатура
Стіл для викладача № 1
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 1 жовтня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Стіл для викладача № 2
Номенклатура
Стіл для викладача № 2
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 1 жовтня 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Шафа-пенал для книжок
Номенклатура
Шафа-пенал для книжок
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 1 жовтня 2025 р.
Номенклатура
4 (штуки)
Міжстілля
Номенклатура
Міжстілля
Кількість
4
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 1 жовтня 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Стіл для розкроювання тканини
Номенклатура
Стіл для розкроювання тканини
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 1 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
Підтверджено
Коротка назва
Державний професійно-технічний навчальний заклад "Дніпровський центр професійної освіти"
Повна назва
Державний професійно-технічний навчальний заклад "Дніпровський центр професійної освіти"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03062993

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Фізична особа-підприємець Боровська Тетяна Олексіївна
Повна назва
Фізична особа-підприємець Боровська Тетяна Олексіївна
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2311706323

Інформація про підписанта

IBAN
UA158201720344270003000013913
ПІБ підписанта
Логвіненко Віктор Дмитрович
Посада підписанта
Директор
Діє на підставі
Статут
Номер телефону
+380956474895
Електронна пошта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
100 268 грн.
Період подання пропозицій
до 09.09.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380633970471
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
100 268 грн.
Період подання пропозицій
до 09.09.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380633970471
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності