Спрощена закупівля застосовується відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Розрахунки за товар здійснюються шляхом оплати поставленого та належним чином прийнятого товару згідно видаткової накладної протягом 10 календарних днів після надходження коштів на рахунок військової частини А2077 за кодом надходжень КПКВ 2101020/35/4 КЕКВ 2210 код видатків 060 (кошти, отримані від спрямування 10% ПДФО)
Під час періоду прийому пропозицій було виявлено помилку в електронних полях. Кількість товару закупівлі вказана не вірно.
Таким чином Замовник відміняє Закупівлю відповідно до пункту 2 частини 17 статті 14 Закону оскільки внести зміни до електронних полів немає можливості, так як закупівля вже на етапі прийому пропозицій.
Перелік скарг порожній. Якщо Ви бажаєте подати скаргу
Увійти
або
Підписатися.
Перелік питань порожній. Якщо Ви бажаєте подати питання
Увійти
або
Підписатися.
Пиломатеріал обрізний 100х100х6
Тендер:
UA-2025-09-01-000162-a
Кваліфікований електронний підпис накладено.
За лотом
Стан
виконано
Неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Під час періоду прийому пропозицій було виявлено помилку в електронних полях. Кількість товару закупівлі вказана не вірно.
Таким чином Замовник відміняє Закупівлю відповідно до пункту 2 частини 17 статті 14 Закону оскільки внести зміни до електронних полів немає можливості, так як закупівля вже на етапі прийому пропозицій.