Показати схожі тендери

Закупівля Картопля (03210000-6 – Зернові культури та картопля) від ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0110.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-08-31-000315-a
Id Tender c6df453cf72d431ba486fea8a0374478
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 31.08.2025 20:15
Остання зміна 13.09.2025 11:35
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
75 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.09.2025 17:00 до 09.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 31.08.2025 20:11
до 04.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 09.09.2025 00:00
до 13.09.2025 11:35
Залишилось 3 днів 5 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.09.2025 11:35
до 17.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 13.09.2025 11:35
-
Період уточнень
з 31.08.2025 20:11 до 04.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 09.09.2025 00:00 до 13.09.2025 11:35
Період кваліфікації
з 09.09.2025 00:00 до 13.09.2025 11:35
Основні параметри
Картопля (03210000-6 – Зернові культури та картопля)
Спрощена закупівля застосовується відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 "Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану" (із змінами)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
75 000 грн.
Картопля (03210000-6 – Зернові культури та картопля)
Назва предмета закупівлі
Картопля (03210000-6 – Зернові культури та картопля)
Очікувана вартість
75 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
375,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Картопля
Код ДК 021:2015
03212100-1 - Картопля
Кількість
3 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Львівська область
Дата постачання по
30.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за фактично поставлений товар проводяться протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки товару та передачі Виконавцем Замовнику належним чином оформлених документів на поставлений товар, а саме видаткової накладної Виконавця, на якій повинен бути оригінал підпису одержувача Замовника (або його представника за довіреністю) засвідчений мастичною печаткою, який підтверджує одержання товару. Без вищезазначених документів або неналежного оформлення цих документів оплата поставленого товару не проводиться.
Порядковий номер: 1
Документи лота
Проект договору
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФА-ПРОД-СЕРВІС"
Пропозиція:
74 700 грн.
Документи закупівлі
31.08.2025 20:15
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Юлія Положевець
Електронна пошта
Телефон
+380324932153
Замовник
ЄДРПОУ
33252672
Повна назва
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0110
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Картопля (03210000-6 – Зернові культури та картопля)
Період вимог/скарг з 13.09.2025 11:35 по 17.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 09.09.2025 00:00 по 17.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Документи кваліфікації
13.09.2025 11:35
Повідомлення про рішення
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. На відповідність вимогам пункту 4 "Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження" документації для проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель, Учасник повинен надати у складі пропозиції ряд документів шляхом їх завантаження в електронну систему закупівель, в тому числі: 1.1. "4.7. Заповнену цінову пропозицію відповідно до Додатку 1." На підтвердження відповідності вимогам даного підпункту Учасником ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФА-ПРОД-СЕРВІС" було надано у складі пропозиції вищезазначений документ у файлі "1 67 Цінова пропозиція (картопля).pdf", проте в ньому наявні невідповідності, а саме: ціна за одиницю та загальна вартість пропозиції вказані без ПДВ, в той час як Учасник зареєстрований в реєстрі платників ПДВ 05.09.2025 (індивідуальний податковий номер 457382813054). Для усунення даної невідповідності необхідно надати заповнену цінову пропозицію відповідно до Додатку 1 без невідповідностей. 1.2. "4.12. Копію витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) та/або копію витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку)." На підтвердження відповідності вимогам даного підпункту Учасником ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФА-ПРОД-СЕРВІС" не було надано у складі пропозиції документів, що не відповідає вимогам документації даної закупівлі, оскільки Учасник зареєстрований в реєстрі платників ПДВ 05.09.2025 (індивідуальний податковий номер 457382813054). Для усунення даної невідповідності необхідно надати копію витягу з реєстру платників ПДВ (якщо Учасник є платником ПДВ) та/або копію витягу з реєстру платників єдиного податку (якщо Учасник є платником єдиного податку). 1.3. "4.14. Витяг з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості" на керівника Учасника, який має бути виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної спрощеної закупівлі." На підтвердження відповідності вимогам даного підпункту Учасником ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФА-ПРОД-СЕРВІС" було надано у складі пропозиції вищезазначений документ у файлі "Витяг про несудимість на керівника 20.08.2025.zip", проте в ньому наявні невідповідності, а саме: в даному документі зазначена інформація станом на 20.08.2025, що не відповідає вимогам документації даної закупівлі. Для усунення даної невідповідності необхідно надати витяг з інформаційно-аналітичної системи "Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості" на керівника Учасника, який має бути виданий не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної спрощеної закупівлі (тобто не раніше 31.08.2025). 1.4. "4.15. Інформаційну довідку щодо банківських реквізитів, контактних телефонів та e-mail керівника та/або контактних осіб Учасника, на фірмовому бланку контрагента, підписану керівником Учасника (або іншою особою, уповноваженою на подання пропозиції)." На підтвердження відповідності вимогам даного підпункту Учасником ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФА-ПРОД-СЕРВІС" було надано у складі пропозиції вищезазначений документ у файлі "71 Довідка щодо банківських реквізитів і т.д.pdf", проте дата його видачі 18.08.2025, що не відповідає вимогам документації даної закупівлі. Для усунення даної невідповідності необхідно надати інформаційну довідку щодо банківських реквізитів, контактних телефонів та e-mail керівника та/або контактних осіб Учасника, на фірмовому бланку контрагента, підписану керівником Учасника (або іншою особою, уповноваженою на подання пропозиції), дата видачі якої буде не раніше дати оголошення про проведення даної закупівлі (тобто не раніше 31.08.2025). 2. На відповідність вимогам Додатку 2 до документації для проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель "Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ)", для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним та кількісним характеристики предмета закупівлі учасник має надати в складі пропозиції ряд документів, в тому числі: 2.1. "7.10. Гарантійний лист, в якому учасник гарантує що: зможе належним чином забезпечити особовий склад продуктами харчування; забезпечить підвезення продуктів харчування до військової частини, транспортні засоби будуть відповідати вимогам статті 44 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" від 23.12.1997 № 771/97-ВР (зі змінами). Також у гарантійному листі необхідно зробити посилання на номер оголошення, відповідно до якого проводиться постачання харчових продуктів, та дату його оприлюднення." На підтвердження відповідності вимогам даного підпункту Учасником ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФА-ПРОД-СЕРВІС" було надано у складі пропозиції вищезазначений документ у файлі "1 60 Гарантійний лист про щабезпечення товаром.pdf", проте в ньому наявні невідповідності, а саме: невірно зазначено посилання на номер оголошення, відповідно до якого проводиться постачання харчових продуктів, та дату його оприлюднення. Для усунення даної невідповідності необхідно надати вищезазначений гарантійний лист без помилок та невідповідностей. Просимо усунути вищезазначені невідповідності в документах та надати їх шляхом завантаження в електронну систему закупівель."
Створено
11.09.2025 17:22
Надати до
12.09.2025 17:22
Договір
UA-2025-08-31-000315-a-a1
Очікує підписання
74 700 грн.
74 700 грн.
З ПДВ
Номенклатура
3 000 (кілограми)
Картопля
Номенклатура
Картопля
Кількість
3 000
Одиниця виміру
кілограми
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
вівторок, 30 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0110
Повна назва
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0110
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33252672

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФА-ПРОД-СЕРВІС"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬФА-ПРОД-СЕРВІС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45738283

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
75 000 грн.
Період подання пропозицій
до 09.09.2025 00:00
Замовник:
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0110
Контактний телефон:
+380324932153
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
75 000 грн.
Період подання пропозицій
до 09.09.2025 00:00
Замовник:
ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0110
Контактний телефон:
+380324932153
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності