Показати схожі тендери

Закупівля Придбання меблів для їдальні, меблів для зберігання одягу та інвентарю (на основі CPV за ДК 021:2015 – 39140000-5 - Меблі для дому) від Комунальний заклад "Науковий ліцей імені Анатолія Лигуна" Кам"янської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-08-30-000381-a
Id Tender 6468e92589624a14a9e4c6818f5274e4
План UA-P-2025-08-17-000346-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 30.08.2025 20:51
Остання зміна 15.10.2025 13:50
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
193 680.67 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 30.08.2025 20:49 до 10.09.2025 11:00
Завершено
Період уточнень
з 30.08.2025 20:49
до 07.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 30.08.2025 20:49
до 07.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.09.2025 11:00
до 02.10.2025 17:40
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.10.2025 17:40
до 08.10.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 02.10.2025 17:40
-
Період уточнень
з 30.08.2025 20:49 до 07.09.2025 00:00
Період оскарження
з 30.08.2025 20:49 до 07.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.09.2025 11:00 до 02.10.2025 17:40
Період кваліфікації
з 10.09.2025 11:00 до 02.10.2025 17:40
Основні параметри
Придбання меблів для їдальні, меблів для зберігання одягу та інвентарю (на основі CPV за ДК 021:2015 – 39140000-5 - Меблі для дому)
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади, місцезнаходження Замовника - 51925, Україна, Дніпропетровська обл., місто Кам’янське, пл. Театральна, будинок 1, закупівля на поставку товару відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) та інших нормативно-правових актів у сфері закупівель, вимог Рамкової угоди, що укладена між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, яка ратифікована Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
193 680.67 грн.
Придбання меблів для їдальні, меблів для зберігання одягу та інвентарю (на основі CPV за ДК 021:2015 – 39140000-5 - Меблі для дому)
Назва предмета закупівлі
Придбання меблів для їдальні, меблів для зберігання одягу та інвентарю (на основі CPV за ДК 021:2015 – 39140000-5 - Меблі для дому)
Примітки
Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади, місцезнаходження Замовника - 51925, Україна, Дніпропетровська обл., місто Кам’янське, пл. Театральна, будинок 1, закупівля на поставку товару відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) та інших нормативно-правових актів у сфері закупівель, вимог Рамкової угоди, що укладена між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, яка ратифікована Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX
Очікувана вартість
193 680.67 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1936,81
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
4 000
Позиції закупівлі 4
Позиція : №1 2 (штуки)
Шафа для зберігання інвентарю Україна
Опис предмета закупівлі
Шафа для зберігання інвентарю Україна
Код ДК 021:2015
39140000-5 - Меблі для дому
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, , проспект Гімназичний,14
Дата постачання по
01.11.2025 00:00
Позиція : №2 6 (штуки)
Шафа одягова металева (для персоналу) ШО-300/2
Опис предмета закупівлі
Шафа одягова металева (для персоналу) ШО-300/2
Код ДК 021:2015
39140000-5 - Меблі для дому
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, , проспект Гімназичний,14
Дата постачання по
01.11.2025 00:00
Позиція : №3 1 (штуки)
Стіл для прийому їжі 1150х800мм (для персоналу)
Опис предмета закупівлі
Стіл для прийому їжі 1150х800мм (для персоналу)
Код ДК 021:2015
39143210-1 - Столи для їдальні
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, , проспект Гімназичний,14
Дата постачання по
01.11.2025 00:00
Позиція : №4 13 (штуки)
Стіл на 6 місць для їдальні/кафе прямокутний,з стільчиками 1500x900x750 Україна
Опис предмета закупівлі
Стіл на 6 місць для їдальні/кафе прямокутний,з стільчиками 1500x900x750 Україна
Код ДК 021:2015
39143210-1 - Столи для їдальні
Кількість
13
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
51900, Україна, Дніпропетровська область, м. Кам’янське, , проспект Гімназичний,14
Дата постачання по
01.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 120 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата проводиться Покупцем (Замовником) по факту надходження бюджетних коштів, шляхом перерахування на розрахунковий рахунок Постачальника (Учасника) після підписання Сторонами видаткової накладної та виставленого рахунку з можливим відтермінуванням платежу до 120 робочих днів.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "МАСТЕРТРЕЙДКОНСАЛТ"
Пропозиція:
193 680.63 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
05.09.2025 15:06
Оголошення про проведення закупівлі
05.09.2025 14:35
-
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Катерина Василенко
Електронна пошта
Телефон
+380639751841
Замовник
ЄДРПОУ
23370679
Повна назва
Комунальний заклад "Науковий ліцей імені Анатолія Лигуна" Кам'янської міської ради
Поштовий індекс
51925
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Кам’янське
Адреса
пл. Театральна, будинок 1
Кваліфікація
Лот № 1 Придбання меблів для їдальні, меблів для зберігання одягу та інвентарю (на основі CPV за ДК 021:2015 – 39140000-5 - Меблі для дому)
Період вимог/скарг з 02.10.2025 17:40 по 08.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.09.2025 11:00 по 09.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.08.2025 13:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
30.08.2025 13:57
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) уповноваженої особи №57 від 17.09.2025 року м. Кам’янське Порядок денний: 1. Про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МАСТЕРТРЕЙДКОНСАЛТ» (код – 43871069) (далі — Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною, поданої під час проведення процедури закупівлі Придбання меблів для їдальні, меблів для зберігання одягу та інвентарю (на основі CPV за ДК 021:2015 – 39140000-5 - Меблі для дому) (далі – Закупівля). 2. Про оприлюднення повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції — у вигляді прийнятого протокольного рішення. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-08-30-000381-a. По першому питанню порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 36, 37 та 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, (далі - Особливості) та вимог статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей та Рамкової угоди, що укладена між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, яка ратифікована Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX (далі – Рамкова Угода). Найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. Згідно з абзацом 2 пункту 36 Особливостей «Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації». Згідно положень частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» «строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.» Аргументація продовження полягає в наступному: У зв’язку із тим, що дана процедура закупівлі містить вимоги щодо поставки запропонованого учасником товару виключно з прийнятих країн (на вимогу Рамкової угоди), то Замовник потребує більше часу на здійснення детального розгляду та віднесення сертифікатів, декларацій, висновків СЕС на кожний зазначений в Додатку 3 до тендерної документації товар. Ураховуючи зазначене є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів (тобто в межах зазначеної кількості днів починаючи з 10.09.2025 року). По другому питанню порядку денного: На виконання норм абзацу 2 пункту 36 Особливостей та частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» «У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення» є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної. 2. Оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду зазначеної тендерної пропозиції в електронній системі закупівель у вигляді цього протоколу протягом одного дня з дня прийняття даного рішення відповідно до вимог абзацу 2 пункту 36 Особливостей та частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі». Уповноважена особа _____________ Катерина Василенко
Дата продовження строку розгляду
17.09.2025 19:10
Дата кінця розгляду
09.10.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей від 30.09.2025 року А) відповідно до п. 31. Розділу Х. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям «Для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) Учасник повинен надати: ? Довідку складену за Формою 1, наданою замовником, про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)2. ? Сканований оригінал аналогічного (аналогічних) договору (договорів) в повному обсязі з додатковою (ими) угодою(ми) при наявності, вказаного (вказаних) в довідці договору (договорів). На підтвердження виконання наданого (наданих) договору (договорів) Учасник повинен надати: ? Сканований оригінал відгуку (відгуки) від контрагента про належне виконання Учасником наданого (наданих) договору (договорів). Відгук (відгуки) повинен (повинні) містити: інформацію щодо найменування контрагента; дату та номеру договору, на який надано відгук; інформацію про належне виконання договору, у тому числі стосовно дотримання якості та строків виконання. Відгук (відгуки) повинен бути завірений підписом керівника контрагента (або його уповноваженим представником) та печаткою (у разі її використання). Підтвердженням виконання аналогічного договору (замість відгуку (відгуків)) може бути також звіт про виконання договору, оприлюднений в електронній системі закупівель, який необхідно подати Учасником у складі пропозиції. Сканований оригінал видаткової (их) накладної (их) та/або акту (ів) приймання – передачі товару за договором (ами), що зазначений (і) у довідці (якщо видаткових накладних та/або актів приймання-передачі товару (ів) по даному договору більше одного, то додатково надається довідка в довільній формі, в якій зазначається перелік видаткових накладних та/або актів із зазначенням номеру та суми кожного документу). 2 Аналогічним за предметом закупівлі договором вважається договір на поставку будь якого товару, виконання якого на момент подання пропозиції повинно складати не менше ніж 90% від суми аналогічного договору.» Учасником: не надано даних документів. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику: надати: ? Довідку складену за Формою 1, наданою замовником, про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)2. ? Сканований оригінал аналогічного (аналогічних) договору (договорів) в повному обсязі з додатковою (ими) угодою(ми) при наявності, вказаного (вказаних) в довідці договору (договорів). На підтвердження виконання наданого (наданих) договору (договорів) Учасник повинен надати: ? Сканований оригінал відгуку (відгуки) від контрагента про належне виконання Учасником наданого (наданих) договору (договорів). Відгук (відгуки) повинен (повинні) містити: інформацію щодо найменування контрагента; дату та номеру договору, на який надано відгук; інформацію про належне виконання договору, у тому числі стосовно дотримання якості та строків виконання. Відгук (відгуки) повинен бути завірений підписом керівника контрагента (або його уповноваженим представником) та печаткою (у разі її використання). Підтвердженням виконання аналогічного договору (замість відгуку (відгуків)) може бути також звіт про виконання договору, оприлюднений в електронній системі закупівель, який необхідно подати Учасником у складі пропозиції. Сканований оригінал видаткової (их) накладної (их) та/або акту (ів) приймання – передачі товару за договором (ами), що зазначений (і) у довідці (якщо видаткових накладних та/або актів приймання-передачі товару (ів) по даному договору більше одного, то додатково надається довідка в довільній формі, в якій зазначається перелік видаткових накладних та/або актів із зазначенням номеру та суми кожного документу). 2 Аналогічним за предметом закупівлі договором вважається договір на поставку будь якого товару, виконання якого на момент подання пропозиції повинно складати не менше ніж 90% від суми аналогічного договору. Б) відповідно до п. 2 розділу надання документів на виконання вимог Рамкової угоди учаснику в складі тендерної пропозиції необхідно виконати наступні вимоги Додатку 7 до тендерної документації «Учаснику необхідно надати довідку в довільній формі, але дана довідка повинна містить також таблицю зазначену нижче № з/п Найменування товару Од. виміру Кількість Виробник товару* Країна походження товару** * Зазначається учасником найменування виробника із зазначенням організаційно-правової форми (товариство з обмеженою відповідальністю, приватне підприємство тощо). ** Країною походження товару вважається країна, у якій товар був повністю вироблений або підданий достатній переробці відповідно до критеріїв, встановлених Митним кодексом України. Для підтвердження країни походження товару під час оплат Постачальник подає сертифікат про країну походження товару або засвідчену декларацію про походження товару, або декларації про походження товару, або сертифікат про регіональне найменування товару, або тощо.» Учасником: не надано довідку, яка містить зазначену таблицю. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати довідку в довільній формі, але дана довідка повинна містить також таблицю зазначену нижче № з/п Найменування товару Од. виміру Кількість Виробник товару* Країна походження товару** * Зазначається учасником найменування виробника із зазначенням організаційно-правової форми (товариство з обмеженою відповідальністю, приватне підприємство тощо). ** Країною походження товару вважається країна, у якій товар був повністю вироблений або підданий достатній переробці відповідно до критеріїв, встановлених Митним кодексом України. Для підтвердження країни походження товару під час оплат Постачальник подає сертифікат про країну походження товару або засвідчену декларацію про походження товару, або декларації про походження товару, або сертифікат про регіональне найменування товару, або тощо. Уповноважена особа __________________ Катерина Василенко
Створено
30.09.2025 22:31
Надати до
01.10.2025 22:31
Договір
UA-2025-08-30-000381-a-b1
Очікує підписання
193 680.63 грн.
193 680.63 грн.
З ПДВ
Номенклатура
2 (штуки)
Шафа для зберігання інвентарю Україна
Номенклатура
Шафа для зберігання інвентарю Україна
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 1 листопада 2025 р.
Номенклатура
6 (штуки)
Шафа одягова металева (для персоналу) ШО-300/2
Номенклатура
Шафа одягова металева (для персоналу) ШО-300/2
Кількість
6
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 1 листопада 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Стіл для прийому їжі 1150х800мм (для персоналу)
Номенклатура
Стіл для прийому їжі 1150х800мм (для персоналу)
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 1 листопада 2025 р.
Номенклатура
13 (штуки)
Стіл на 6 місць для їдальні/кафе прямокутний,з стільчиками 1500x900x750 Україна
Номенклатура
Стіл на 6 місць для їдальні/кафе прямокутний,з стільчиками 1500x900x750 Україна
Кількість
13
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 1 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальний заклад "Науковий ліцей імені Анатолія Лигуна" Кам'янської міської ради
Повна назва
Комунальний заклад "Науковий ліцей імені Анатолія Лигуна" Кам'янської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
23370679

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "МАСТЕРТРЕЙДКОНСАЛТ"
Повна назва
ТОВ "МАСТЕРТРЕЙДКОНСАЛТ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43871069

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
193 680.67 грн.
Період подання пропозицій
до 10.09.2025 11:00
Замовник:
Комунальний заклад "Науковий ліцей імені Анатолія Лигуна" Кам'янської міської ради
Контактний телефон:
+380639751841
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
193 680.67 грн.
Період подання пропозицій
до 10.09.2025 11:00
Замовник:
Комунальний заклад "Науковий ліцей імені Анатолія Лигуна" Кам'янської міської ради
Контактний телефон:
+380639751841
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності