Шановний Учаснику!
За результатами розгляду Вашого звернення, зокрема учасник зазначає :«Учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «Технічна_специфікація», де чітко і вірно зазначено Позицію 4. У наданому ж файлі «Цінова пропозиція» допущено формальну помилку в назві, що ніяким чином не впливає на предмет закупівлі. Зазначаємо, що технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі визначені у Додатку 1 до Оголошення, на виконання вимог якого надано файл «Технічна_специфікація», де, згідно вимог Замовника надано всю затребувану інформацію про товар із заповненими технічними, експлуатаційними та якісними характеристиками. Зазначена невідповідність підпадає виправленню відповідно до абзацу 2 пункту 43 Особливостей, оскільки не є помилкою, виправлення якої призведе до зміни предмета закупівлі. Це є формальна помилка. Таким чином Учасником в повному обсязі виконано вимогу Замовника щодо відповідності умовам технічної специфікації.»
повідомляємо наступне:
Замовник, керуючись вимогами п. 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. №1275, а також відповідно до ч.11 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
За результатами аукціону Ваша пропозиція була визначена найбільш економічно вигідною та розглядалася на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРОФЕСІОНАЛ 21», Код ЄДРПОУ 45433562 на виконання вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі у складі пропозиції відповідно до п.6 Додатку 2 «Перелік документів, які учасники закупівлі повинні подати у складі своїх пропозицій» – надано Додаток 1 до оголошення «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ»;
відповідно до вимог п.10 Додатку 2 «Перелік документів, які учасники закупівлі повинні подати у складі своїх пропозицій» – Учасником надано Додаток 4 до оголошення «Цінову пропозицію».
Під час детального аналізу Додатку 1 та Додатку 4, які були надані Учасником, виявлено невідповідність, а саме:
Додаток 1
Позиція №з/п 4
Вимоги Замовника: Силовий автоматичний вимикач 100A. Кількість полюсів: 3P Робоча напруга: 380 В АС Номінальний струм: 100 А Колір – білий. Гранична розривна здатність – 20 кА 3 шт.
Позиція №з/п 4
Пропозиція Учасника: Авт. вим. ВА88-160 3Р 100А 20кА (8536508000) Кількість полюсів: 3P Робоча напруга: 380 В, АС Номінальний струм: 100 А Колір – білий Гранична розривна здатність – 20 кА WENZHO U SINCERE TRADING CO., LTD Китай;
У технічній специфікації Учасника зазначено граничну розривну здатність 20 кА, що відповідає вимогам Замовника.
Разом з тим, у наданому Учасником Додатку 4 «Цінова пропозиція», зазначено за цією ж позицією №4:
Позиція №з/п 4
Авт. вим. ВА88-160 3Р 100А 35кА (8536508000) 3 шт.
Позиція №з/п 4, а саме Авт. вим. ВА88-160 3Р 100А 35кА (8536508000) містить дані про ключову технічну характеристику — граничну розривну здатність. Тобто Учасник зазначив товар з іншою розривою здатністю - 35 кА, що не відповідає вимогам Замовника – 20кА.
Невідповідність у граничній розривній здатності (20 кА у технічній специфікації vs 35 кА у ціновій пропозиції) є зміною ключової технічної характеристики предмета закупівлі, що прямо впливає на предмет закупівлі.
Таким чином, Учасник пропонує товар із розривою здатністю - 35 кА замість 20 кА.
Відповідно до абзацу 2 п.43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, а саме: «Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.».
Крім того Замовником у п.6 розділу ІІ Оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено опис та приклади формальних помилок, А також зазначено, що цей опис формальних помилок не стосується проекту договору, документів та інформації, що підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним вимогам Замовника та документів, що стосуються ціни пропозиції, технічних вимог за умови, якщо вимогами до предмету спрощеної закупівлі передбачено вимогу щодо надання такого документу.
У технічній специфікації Учасника зазначено граничну розривну здатність 20 кА, у ціновій пропозиції — 35 кА. Зміна граничної розривної здатності автоматичного вимикача з 20 кА на 35 кА є зміною ключової технічної характеристики предмета закупівлі, а не формальною помилкою. Тому застосувати 24 годин на усунення таких невідповідностей неможливо, бо це призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого Учасником закупівлі у складі його пропозиції найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник зобов’язаний відхилити пропозицію у разі її невідповідності умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі.
З огляду на викладене та керуючись п.1 ч.13 статті 14 Закону встановлено невідповідність вимогам Замовника, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі.
Під час детального розгляду поданих документів у складі пропозиції Учасника було виявлено, що надана пропозиція не відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі. Відповідно обґрунтування позиції Замовника було викладено в Протоколі №152 від 11.09.2025 року за рішенням Уповноваженої особи військової частини А1872 Федорець Т.М. відповідно до п.1 ч.13 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі".
Замовник поважає Ваше бачення щодо чіткості вимог і підтвердження їх виконання. Водночас хочемо звернути увагу, що відповідно до законодавства у сфері публічних закупівель, оцінка відповідності пропозиції технічним вимогам здійснюється виключно на підставі документів, наданих Учасником, та відповідності їх умовам закупівлі. Ваша пропозиція була детально проаналізована, і при цьому було встановлено, що документи, які Ви надали, не підтверджують повної відповідності необхідної інформації відповідно до встановлених вимог Замовником, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмета закупівлі.
Відповідно, рішення про відхилення пропозиції базується на об’єктивній невідповідності поданої документації встановленим вимогам. Таким чином, усі дії Замовника є законними та відповідними чинному законодавству, а трактування умов закупівлі здійснювалося виключно у межах офіційної документації.
Повідомляємо, що Замовник здійснює розгляд пропозицій керуючись вимогами п. 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11 листопада 2022 р. №1275, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та з урахуванням вимог, визначених у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Враховуючи викладене, рішення Замовника про відхилення пропозиції відповідно до п. 1 ч. 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» залишається без змін.