Показати схожі тендери

Закупівля Буряк столовий свіжий від Військова частина 4114 НГУ.

Тип закупівлі Спрощені закупівлі
Тендер UA-2025-08-29-009981-a
Id Tender 1b0807feedc64bac81a68bbbd5bd5807
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 29.08.2025 20:30
Остання зміна 16.09.2025 18:25
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
78 000 грн. (З ПДВ)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 04.09.2025 18:00 до 11.09.2025 18:00
Завершено
Період уточнень
з 29.08.2025 20:28
до 04.09.2025 18:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 12.09.2025 13:41
-
Період уточнень
з 29.08.2025 20:28 до 04.09.2025 18:00
Період кваліфікації
з 12.09.2025 13:41
Основні параметри
Буряк столовий свіжий
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 0
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 2
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 1
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 0
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
78 000 грн.
Буряк столовий свіжий
Назва предмета закупівлі
Буряк столовий свіжий
Очікувана вартість
78 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
390,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
12.09.2025 13:12
Закінчення аукціону
12.09.2025 13:41
Позиція
Опис предмета закупівлі
Буряк столовий свіжий
Код ДК 021:2015
03221111-7 - Буряк
Кількість
6 000
Одиниця виміру
кілограми
Адреса постачання
Україна, Львівська область, м. Львів
Дата постачання по
10.12.2025 20:33
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за поставлений товар здійснюються у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань в безготівковій формі шляхом перерахуванням грошових коштів на розрахунковий рахунок «Постачальника» протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту поставки товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання «Замовником» бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП МАЙКУТ ВОЛОДИМИР ІГОРОВИЧ
Пропозиція:
53 200 грн.
Учасник:
ФОП НАБОЙЧЕНКО ТЕТЯНА ФЕДОРІВНА
Пропозиція:
50 400 грн.
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЬВІВ-ПРОДПОСТАЧ"
Пропозиція:
53 340 грн.
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 12.09.2025 13:12
Документи закупівлі
04.09.2025 17:23
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Проект договору
Критерії оцінки
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Колеснік Юрій Сергійович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380967350995
Замовник
ЄДРПОУ
14323385
Назва (англійською мовою)
Military unit 4114 of the National Guard of Ukraine
Повна назва
Військова частина 4114 НГУ
Повна назва (англійською мовою)
Military unit 4114 of the National Guard of Ukraine
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
місто Львів
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Буряк столовий свіжий
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.09.2025 13:41 по 20.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вивчивши Вашу пропозицію, вимагаємо усунути виявлені у вашій пропозиції невідповідності, а саме: «Згідно Додатку №1 до Оголошення про спрощену закупівлю (Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі), Учасник має надати договір із спеціалізованим підприємством на проведення дератизації, дезінфекції, дезінсекції, дезодорації складського приміщення, де буде проводитися зберігання товару, з відповідними документами, а саме акт/довідку про проведення дератизації, дезінфекції, дезінсекції, дезодорації складського приміщення видані з початку поточного року і до дати подання оголошення з періодичністю щомісяця. Також надати Експлуатаційний дозвіл на потужності з повторного пакування та перепакування. Просимо надати документи на виправлення невідповідностей протягом 24 годин шляхом завантаження в електронну систему закупівель. Учасник має надати документи, що підтверджують проведення робіт із санітарної обробки спеціалізованого транспортного засобу в кількості не менше 2-ох одиниць (усіх ТЗ, якими буде здійснюватися поставка товару під час виконання договору, надати договір санітарної обробки погодженим з графіком, довідку (акт, інший документ) з підтверджуючими документами (акт надання послуг та/або акт приймання виконання робіт та/або акт виконаних робіт) про санітарну обробку транспортних засобів, проведену спеціалізованим підприємством з періодичністю не більше декади з початку поточного року і до дати подання пропозиції. В разі орендованих потужностей, Учасник в складі пропозиції надає право установчі документи, що давали та/або надають право користування даними потужностями. Просимо надати документи на виправлення невідповідностей протягом 24 годин шляхом завантаження в електронну систему закупівель.
Створено
15.09.2025 19:04
Надати до
16.09.2025 19:04
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
78 000 грн.
Період подання пропозицій
до 11.09.2025 18:00
Замовник:
Військова частина 4114 НГУ
Контактний телефон:
+380967350995
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
78 000 грн.
Період подання пропозицій
до 11.09.2025 18:00
Замовник:
Військова частина 4114 НГУ
Контактний телефон:
+380967350995
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності